• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:08 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    Oh ja! Sims Medieval!

    Die heb ik ook nog, plus het uitbreidingspakket ervan: Piraten en Adel.


    Is die wat? Want ik zit erover na te denken die ook te halen namelijk


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 15:04 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Vlahos schreef:
    (...)

    Is die wat? Want ik zit erover na te denken die ook te halen namelijk

    Ik vind 'm best wel leuk, ja! Bij de gewone sims is er niet echt een doel, maar bij Medieval is het echt de opdracht om zoveel mogelijk Queesten (weer kleinere opdrachten) te vervullen, en daarop je koninkrijk verder te bouwen. Ook heb je weer verschillende functies, zoals koning, spion, ridder, handelaar, smit enz. Ik vind het wel een aanrader :Y)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    (...)
    Ik vind 'm best wel leuk, ja! Bij de gewone sims is er niet echt een doel, maar bij Medieval is het echt de opdracht om zoveel mogelijk Queesten (weer kleinere opdrachten) te vervullen, en daarop je koninkrijk verder te bouwen. Ook heb je weer verschillende functies, zoals koning, spion, ridder, handelaar, smit enz. Ik vind het wel een aanrader :Y)


    Uhm, dat weet ik want ik heb hem... maar ik bedoelde de piraten van adel versie ;)

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 15:05 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh wauw, dit moet ik even vertellen:

    Bij sims 2 had mijn sim ooit de wens "O jaa" te doen in het openbaar. Nou, ik had in die tijd ook ene of andere cheat waarmee ik ALLE sims in de buurt kon uitnodigen bij mij thuis. Ik had dus een bed in een kamer neergezet en de hele buurt uitgenodigd. Toen probeerde ik ze o jaa te laten doen, maar ze bleven al die sim maar wegjagen die zich met zijn allen in de badkamer aan het proppen waren (cat) Dus toen ging ik maar eens googelen hoe ik het moest doen.
    O jaa in het openbaar = seks in een pasfotohokje -facepalm-


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Uhm, dat weet ik want ik heb hem... maar ik bedoelde de piraten van adel versie ;)

    Oh, haha. Ik vind P&A ook wel leuk ja. Je hebt dan valken en papagaaien die naar schatten en voedsel voor jouw sim zoeken, nieuwe kleding, nieuwe queesten en je moet de spanning tussen Handelscha en (naam even kwijt haha) bewaren, of juist voor een kant kiezen. Dus een leuke uitbreiding. c:


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Heb mijn lijstje even in een spoiler gezet anders was ie wel erg lang.

    The Sims
    Uitbreidingspakketten
    The Sims: Het Rijke Leven
    The Sims: Party
    The Sims: Hot Date
    The Sims: Op Vakantie
    The Sims: Beestenboel
    The Sims: Superstar
    The Sims: Abracadabra

    De Sims 2
    Uitbreidingspakketten
    De Sims 2: Studentenleven
    De Sims 2: Nachtleven
    De Sims 2: Gaan het Maken
    De Sims 2: Huisdieren
    De Sims 2: Seizoenen
    De Sims 2: Op Reis
    De Sims 2: Vrije Tijd
    De Sims 2: Appartementsleven
    Accessoirepakketten
    De Sims 2: Familiepret Accessoires
    De Sims 2: Glamour Accessoires
    De Sims 2: Kerst Accessoires
    De Sims 2: Feest! Accessoires
    De Sims 2: H&M Fashion Accessoires
    De Sims 2: Tiener Accessoires
    De Sims 2: Keuken & Bad Accessoires
    De Sims 2: IKEA Woon Accessoires
    De Sims 2: Villa en Tuin Accessoires

    De Sims Verhalen

    De Sims Dierenverhalen

    -Dit spel was zo erg. Heb niet de andere 2 gekocht.-

    De Sims 3

    Heb even dikgedrukt welke ik nog moet.

    Uitbreidingspakketten
    De Sims 3: Wereldavonturen
    De Sims 3: Ambities
    De Sims 3: Na Middernacht
    De Sims 3: Levensweg
    De Sims 3: Beestenbende
    De Sims 3: Showtime
    De Sims 3: Bovennatuurlijk
    De Sims 3: Jaargetijden
    De Sims 3: Studententijd
    De Sims 3: Exotisch Eiland
    De Sims 3: Vooruit in de Tijd - Deze heb ik vooruit besteld dus tja :')-

    Accessoirepakketten
    De Sims 3: Luxe Accessoires
    De Sims 3: Supersnelle Accessoires
    De Sims 3: Buitenleven Accessoires
    De Sims 3: Buurtleven Accessoires
    De Sims 3: Slaap- en badkamer Accessoires
    De Sims 3: Katy Perry Pakt uit
    De Sims 3: Diesel Accessoires
    De Sims 3: 70s, 80s en 90s Accessoires
    De Sims 3: Film Accessoires

    Ik heb ook nog de sims middelleeuwen met ook piraten en adel en dat was het zo'n beetje.


    Ik heb ook al de sims 4 voor uit besteld maar dat was als verjaardagscadeau (: Ik kan niet wachten tot 27 maar D:

    Tja ik heb zoveel doordat ik veel familie en vrienden heb (: Dus tja uiteindelijk heb ik grotendeels. alles gekregen :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ubiquitous schreef:
    Oh wauw, dit moet ik even vertellen:

    Bij sims 2 had mijn sim ooit de wens "O jaa" te doen in het openbaar. Nou, ik had in die tijd ook ene of andere cheat waarmee ik ALLE sims in de buurt kon uitnodigen bij mij thuis. Ik had dus een bed in een kamer neergezet en de hele buurt uitgenodigd. Toen probeerde ik ze o jaa te laten doen, maar ze bleven al die sim maar wegjagen die zich met zijn allen in de badkamer aan het proppen waren (cat) Dus toen ging ik maar eens googelen hoe ik het moest doen.
    O jaa in het openbaar = seks in een pasfotohokje -facepalm-


    Hahah, okee. Dat zie ik dus nu voor me eh :x


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sivan schreef:
    Heb mijn lijstje even in een spoiler gezet anders was ie wel erg lang.
    The Sims
    Uitbreidingspakketten
    The Sims: Het Rijke Leven
    The Sims: Party
    The Sims: Hot Date
    The Sims: Op Vakantie
    The Sims: Beestenboel
    The Sims: Superstar
    The Sims: Abracadabra

    De Sims 2
    Uitbreidingspakketten
    De Sims 2: Studentenleven
    De Sims 2: Nachtleven
    De Sims 2: Gaan het Maken
    De Sims 2: Huisdieren
    De Sims 2: Seizoenen
    De Sims 2: Op Reis
    De Sims 2: Vrije Tijd
    De Sims 2: Appartementsleven
    Accessoirepakketten
    De Sims 2: Familiepret Accessoires
    De Sims 2: Glamour Accessoires
    De Sims 2: Kerst Accessoires
    De Sims 2: Feest! Accessoires
    De Sims 2: H&M Fashion Accessoires
    De Sims 2: Tiener Accessoires
    De Sims 2: Keuken & Bad Accessoires
    De Sims 2: IKEA Woon Accessoires
    De Sims 2: Villa en Tuin Accessoires

    De Sims Verhalen

    De Sims Dierenverhalen

    -Dit spel was zo erg. Heb niet de andere 2 gekocht.-

    De Sims 3

    Heb even dikgedrukt welke ik nog moet.

    Uitbreidingspakketten
    De Sims 3: Wereldavonturen
    De Sims 3: Ambities
    De Sims 3: Na Middernacht
    De Sims 3: Levensweg
    De Sims 3: Beestenbende
    De Sims 3: Showtime
    De Sims 3: Bovennatuurlijk
    De Sims 3: Jaargetijden
    De Sims 3: Studententijd
    De Sims 3: Exotisch Eiland
    De Sims 3: Vooruit in de Tijd - Deze heb ik vooruit besteld dus tja :')-

    Accessoirepakketten
    De Sims 3: Luxe Accessoires
    De Sims 3: Supersnelle Accessoires
    De Sims 3: Buitenleven Accessoires
    De Sims 3: Buurtleven Accessoires
    De Sims 3: Slaap- en badkamer Accessoires
    De Sims 3: Katy Perry Pakt uit
    De Sims 3: Diesel Accessoires
    De Sims 3: 70s, 80s en 90s Accessoires
    De Sims 3: Film Accessoires

    Ik heb ook nog de sims middelleeuwen met ook piraten en adel en dat was het zo'n beetje.


    Ik heb ook al de sims 4 voor uit besteld maar dat was als verjaardagscadeau (: Ik kan niet wachten tot 27 maar D:

    Tja ik heb zoveel doordat ik veel familie en vrienden heb (: Dus tja uiteindelijk heb ik grotendeels. alles gekregen :'D


    SIms hot date! Dat was mijn eerste sims spel, hahaha, zo leuk. Kon je winkels bouwen, echt geweldig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    Oh wauw, dit moet ik even vertellen:

    Bij sims 2 had mijn sim ooit de wens "O jaa" te doen in het openbaar. Nou, ik had in die tijd ook ene of andere cheat waarmee ik ALLE sims in de buurt kon uitnodigen bij mij thuis. Ik had dus een bed in een kamer neergezet en de hele buurt uitgenodigd. Toen probeerde ik ze o jaa te laten doen, maar ze bleven al die sim maar wegjagen die zich met zijn allen in de badkamer aan het proppen waren (cat) Dus toen ging ik maar eens googelen hoe ik het moest doen.
    O jaa in het openbaar = seks in een pasfotohokje -facepalm-


    Lololol. Ik had een keer bij de Sims 3 dat ik het artiestenkostuum wilde aanpassen, dus ik kocht een gigantische kledingkast. Klik ik er op, staat er: "O jaa met..."
    :S

    I mean hoe wil je daar in passen met al die kledingstukken. Ze stapten erin en het leek net alsof ze naar Narnia vertrokken waren ofzo.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    (...)
    Oh, haha. Ik vind P&A ook wel leuk ja. Je hebt dan valken en papagaaien die naar schatten en voedsel voor jouw sim zoeken, nieuwe kleding, nieuwe queesten en je moet de spanning tussen Handelscha en (naam even kwijt haha) bewaren, of juist voor een kant kiezen. Dus een leuke uitbreiding. c:


    Haha okeej. Dan ga ik er eens goed over nadenken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Inside schreef:
    (...)

    Lololol. Ik had een keer bij de Sims 3 dat ik het artiestenkostuum wilde aanpassen, dus ik kocht een gigantische kledingkast. Klik ik er op, staat er: "O jaa met..."
    :S

    I mean hoe wil je daar in passen met al die kledingstukken. Ze stapten erin en het leek net alsof ze naar Narnia vertrokken waren ofzo.


    hahaha wauw, sims zit echt vol verrassingen :p

    Was ik trouwens de enige die altijd dat wijf die je kind kwam jatten insloot? :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    hahaha wauw, sims zit echt vol verrassingen :p

    Was ik trouwens de enige die altijd dat wijf die je kind kwam jatten insloot? :')


    Nope, been there, done that :P


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    hahaha wauw, sims zit echt vol verrassingen :p

    Was ik trouwens de enige die altijd dat wijf die je kind kwam jatten insloot? :')


    Nee, lang niet. Ik had een keer zo'n peuter geadopteerd, maar ik wilde een feeenbaby en dat was dus dat geadopteerde kind niet.
    Dus ik sloot 'm op in de kelder, echt een 1x1 hokje zonder trap of zo. Dus hij zat onder de grond. Toen kwam dat mens van de kinderbescherming en die poefte zo naar onder de grond, zonder dat er een mogelijkheid was om er te staan of te komen. Echt weird.
    Maar in de sims 2 als ze kwam ging ik altijd alle deuren verkopen, lol. Of een hekje om die vrouw of het huis heenzetten.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    (...)

    Nee, lang niet. Ik had een keer zo'n peuter geadopteerd, maar ik wilde een feeenbaby en dat was dus dat geadopteerde kind niet.
    Dus ik sloot 'm op in de kelder, echt een 1x1 hokje zonder trap of zo. Dus hij zat onder de grond. Toen kwam dat mens van de kinderbescherming en die poefte zo naar onder de grond, zonder dat er een mogelijkheid was om er te staan of te komen. Echt weird.
    Maar in de sims 2 als ze kwam ging ik altijd alle deuren verkopen, lol. Of een hekje om die vrouw of het huis heenzetten.


    Ik heb haar ook ooit proberen te verbranden, geen succes. :'D


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.