• One Direction, een van de bekendste boybands op dit moment. Alleen delen ze alle vijf een geheim met elkaar, wat niemand weet, zelfs niet hun vriendinnetjes. Namelijk, dat ze graag in vrouwenkleding rond lopen en het liefste een vrouw willen zijn. Ook vinden ze het fijn om onder elkaar –elkaar met een vrouwennaam aan te spreken. Wat zou er gebeuren als de fans erachter kwamen? Of nog erger, hun vriendinnetjes? Gaat het de jongens lukken om hun geheim veilig te houden?




    Rollen:

    Harry Edward Styles | Henriëtte | Script.
    Louis William Tomlinson | Louise | Spooklinson.
    Zayn Javadd Malik | Zwanetta | Walsh.
    Liam James Payne | Lianne | KiliOfDurin.
    Niall James Horan | Nianne | Aquari.

    Vriendin Harry | Clarisse Rye Greene | Averalda.
    Vriendin Louis | Evelynn Dianna Gabriëls | Raccoon.
    Vriendin Zayn | Kyara Alice Harrison | Depay.
    Vriendin Liam | Samelynin 'Sam' Madyn Jareau | Days.
    Vriendin Niall | Deirdre Niamh Buckley | Number.

    Regels:
    - Minimaal rond de 130 woorden per stukje.
    - Geen perfecte personage's!
    - Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    - Naamverandering en afwezigheid doorgeven.
    - 16+ is toegestaan.
    - Alleen Spooklinson en Script openen de nieuwe topics.

    Het begin:
    De jongens zijn net even hun alter ego's geweest, maar moeten nu weer heel snel terug switchen want ze hebben een afspraak met hun "vriendinnetjes".

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 17:56 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Samelynin Madyn Jareau.

    Liam draait zich naar me om. "Zullen we gewoon naar mijn kamer gaan en deze tortelduifjes alleen laten met hun aanrecht?" vraagt hij me.
    "Lijkt me goed," zeg ik.
    Liam pakt twee van de mokken en steekt zijn hoofd om de hoek van de keuken. Waarna hij de anderen roept dat er thee staat. Het is best raar om Liam te horen schreeuwen, dat doet hij bijna nooit. Zelf doe ik dat liever ook zo min mogelijk, ik ben dan niet wat je noemt verlegen en kan best een grote mond hebben, maar echt luid ben ik niet. Hij draait zich weer naar mij. "Kom, dan zoeken wij wel een kamer."
    En met een glimlach knik ik naar hem.


    Reality's overrated.

    Liam Payne | Lianne
    Ik glimlachte toen ze instemde en pakte twee mokken thee. Nog even riep ik aan iedereen dat er thee in de keuken stond. Ik riep eigenlijk nooit, maar zo was het wel handig. Ik draaide me weer naar haar en vroeg haar mee te komen. Ze knikte en met een glimlach liep ik richting de trap en naar boven. Ik duwde met mijn voet mijn kamerdeur open en keek snel rond of ik niets vreemds zag. Alles leek netjes opgeruimt en achter slot en grendel opgeborgen. mezelf zo verbergen vond ik maar niets, maar anders zou het echt fout lopen. niet alleen met mijn vriendin, maar ook met mijn cariere. Het maakte me nou niet heel erg uit hoe beroemd we waren, al waren de fans meestal natuurlijk wel geweldig, alleen in een travestietenbar zingen stond me nou ook niet echt aan. Ik zette de twee mokken op mijn nachtkastje en ging op de rand van mijn bed ernaast zitten. Nu ik weer een broek aan had had ik moeite mijn benen over elkaar te slaan, dus ging ik maar weer breeduit zitten. Ik leunde met mijn ellebogen op mijn knieen. "Kom zitten. Ik denk dat we genoeg hebben om over te praten." Ik ging met een hand door mijn korte krullen. Ik miste mijn lange haar wel. Misschien vanavond als ze weg was kon ik het wel weer op...


    Bowties were never Cooler

    Louis(e) Tomlinson
    "Ik ben niet schattig, Lou." Ik zette een stap naar voren en prikte hem in zijn wang, om vervolgens heel serieus aan te blijven kijken. 'Je hebt gelijk.' mompelde ik zachtjes waarna ik voor een klein aantal seconde stil bleef. 'Je bent de schattigste krullenbol die ik ken,' doorbrak ik toen de stilte weer terwijl mijn mondhoeken nog veel verder omhoog krulde. Ik hield ervan om hem te pesten, maar nog wel zolang dat het ook leuk bleef. Hij humde wat bij mijn woorden over het tempo maken, maar volgens mij zagen we er nog steeds beide tegenop. Niet dat -dat me verbaasde, maar dat was weer een heel andere verhaal. Jet liet het jurkje afzakken, waarna hij snel in de broek vloog en de sweater aan trok, om door zijn krullen te woelen en mij weer aan te kijken. "Ben ik toonbaar?" Ik grinnikte zachtjes. 'Je bent toonbaar, maar het is wel weer wennen, Hazz' mompelde ik en gebruikte deze naam weer zodat ik zo meteen de fout niet in kon gaan. Het was een keer gebeurd, maar had me daar nog wel onderuit kunnen praten, maar nog een keer zou opvallen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles | Henriëtte.

    Hij zette een stap naar voren, om me vervolgens heel onschuldig in mijn wang te prikken. Ik slaakte een zacht kreetje. "Je hebt gelijk." Mompelde hij zachtjes, waarna hij een aantal tellen stil bleef. "Je bent de schattigste krullenbol die ik ken," zei hij toen en ik zag hoe zijn mondhoeken steeds verder omhoog krulde. Opnieuw gromde ik en prikte deze keer de jongen in zijn zij. Louise grinnikte zachtjes, ik moet er wel aan gaan wennen om hem zo weer Louis te noemen. Of gewoon Lou zeggen, dat deed ik anders ook. "Je bent toonbaar, maar het is wel weer wennen, Hazz," mompelde hij en ik kon het niet laten om een kleine zucht uit te slaan bij de bijnaam. "Dan gaan we weer voor het normale hè," mompelde ik ook zachtjes. "Oke, kom op, Lou, we gaan weer normaal jongensachtig doen." Ik pakte Louis' hand vast en trok hem richting zijn deur, om deze te openen, om hem vervolgens mee te nemen richting beneden.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Zayn Malik
    Na mijn korte antwoord viel er even een stilte tussen ons.
    "Ik heb het zo druk gehad met school," zuchtte Kyara zachtjes. Ik wist dat ze heel graag visagist wilde worden. Naar mijn idee zou dat haar zeker lukken, want haar make-up zat altijd perfect. Stiekem leek het me geweldig als zij me een keer zo mooi zou opmaken, maar dat was natuurlijk te veel gevraagd.
    "Hebben jullie geen dingen moeten doen met de band?" vroeg ze nieuwsgierig waarna ze me even in mijn ogen aankeek. Ik liet een licht knikje zien. "Een beetje repeteren. Niet veel, eigenlijk. We hadden even rust." vertelde ik. "En daarom heb ik nu tijd voor jou." voegde ik er aan toe, waarna ik me langzaam naar haar toe boog en een kusje op haar neus drukte. Ik hoorde Liam roepen dat er in de keuken thee stond. "Wil je thee?" vroeg ik glimlachend aan Kyara.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 19:40 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Kyara Alice Harrison
    'Een beetje repeteren. Niet veel, eigenlijk. We hadden even rust en daarom heb ik nu tijd voor jou.' zegt hij waarna hij zich langzaam naar me toe buigt en een licht kusje op mijn neus drukt. Ik kan het niet laten om een kleine giechel uit mijn mond te laten ontsnappen als hij dat doet. Ik hield zoveel van die jongen.
    Onze relatie duurde nog niet zo lang, een aantal maandjes. De fans accepteerde het over het algemeen wel, ook al kreeg ik heel wat haat naar me toe geslingerd op Twitter en andere social media. Ik had verwacht dat het me niet zoveel uit zou maken, maar toch deed het meer met me dan ik wilde. Het kroop er langzaam in en het vrat zachtjes van binnen. Het maakte me best onzeker en op sommige momenten best emotioneel, maar toch probeerde ik me sterk te houden voor Zayn.
    Ik schrok op uit mijn gedachten doordat ik Liam hoorde roepen in de keuken dat er thee was en net toen ik op wilde staan om een kopje thee te pakken, vroeg Zayn aan me of ik thee wilde.
    'Ja, lekker.' antwoordde ik met een glimlach. 'Ik haal het zelf wel even hoor, wil jij ook?' vroeg ik waarna ik op stond en mijn strakke zwarte skinny-jeans even recht om mijn benen trok.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Samelynin Madyn Jareau.

    Met een glimlach ga ik naast hem op het bed zitten en nestel me een beetje tegen hem aan. Mijn hoofd leg ik op zijn schouder en ik verstrengel onze vingers.
    "Hoe gaat het met je?" Een standaard vraag, maar daardoor niet onbelangrijker.
    Ik haal even diep adem en snuif daarbij zijn geur op. Dit voelt zo vertrouwd en goed. Voor mij is Liam toch wel als de belangrijkste persoon in mijn leven. Zelfs mijn pleegouders kunnen niet aan hem tippen, hoe lief en zorgzaam ze ook zijn. Misschien is het toch het feit dat het niet mijn echte ouders zijn, tegnisch gezien dan. Liam is voor mij niet alleen mijn vriendje, maar ook mijn beste vriend. En misschien klinkt het wat naïef, maar ik vertrouw hem volledig.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2013 - 12:08 ]


    Reality's overrated.

    Louis(e) Tomlinson
    Ik grinnikte zachtjes bij het zachte kreetje van de krullenbol. Die reactie op mijn daden ging me echt nooit vervelen en misschien was dat ook de reden dat ik het steeds weer deed. Opnieuw gromde hij toen ik hem de schattigste krullenbol noemde waardoor ik een heel klein pruillipje trok. 'Het was een compliment hoor, die mag je ook wat vriendelijker aannemen.' grinnikte ik terwijl ik zijn vinger vast probeerde te pakken. De vinger waarmee hij me in mijn zij wilde prikken, maar was te laat waardoor ik deze keer zacht gromde. Een kleine zucht rolde over mijn lippen toen ik hem Hazz noemde en dat snapte ik ook wel, maar het kon op dit moment gewoon echt niet anders. 'Het spijt me en je bedoeld het normale voor de buitenwereld,' verliet dan ook zachtjes mijn mond terwijl ik hem nog een laatste knuffel gaf, want had daar gewoon even behoefte aan. "Oke, kom op, Lou, we gaan weer normaal jongensachtig doen." Harry pakte mijn hand vast en trok me mee in de richting van de deur, om deze te openen, om me vervolgens mee te nemen richting beneden. Een zachte zucht verliet ondertussen mijn mond waarna ik probeerde om weer te glimlachen.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Harry Styles | Henriëtte.

    "Het was een compliment hoor, die mag je ook wat vriendelijker aannemen." Grinnikte hij zachtjes. Een kleine glimlach speelde rond mijn lippen en ik knikte. "Weet ik toch, Lou," murmelde ik zachtjes. "Het spijt me en je bedoeld het normale voor de buitenwereld," zei hij, nadat hij me Hazz had genoemd. "Ja, dat weet ik wel, maar toch, het voelt gewoon anders..." Mompelde ik zacht. Ik was echt gewend geraakt aan Jet, of Henriëtte of wat dan ook. Louis trok me nog gauw in een knuffel voordat ik de deur open maakte. Met een kleine, zwakke, glimlach keek ik de jongen aan. "Het komt wel goed, Lou." Rustig trok ik Louis mee van de traf af en eenmaal in de woonkamer zat iedereen, maar ik wist niet waar Clarisse was en ik was eigenlijk ook te lui om te kijken. "Clary?" Riep ik door de woonkamer hier, Liam had net geroepen dat er thee stond in de keuken, dus dat zou ik ons maar benuttigen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clarisse Rye Greene

    Het was saai, heel erg saai. Ik kon amper iets doen. Er was zelfs niets interessant op mijn telefoon. "Clary?" Ik keek op toen ik mijn naam hoorde van die bekende stem. Mijn telefoon propte ik in mijn zak en stond op om zo naar de stem te lopen, die blijkbaar bij de trap was, want daar zag ik Harry staan. Ik begon te rennen en omhelsde zijn lichaam en ging op mijn tenen staan om een kus op zijn mond te drukken. "Ik heb je gemist." Glimlachte ik en keek hem aan. Het voelde te lang geleden dat ik hem heb gezien, school zat ook nog een beetje in de weg. Ik wilde graag een goede toekomst en dat kreeg je niet zomaar, maar ik had het ervoor over. Zuchtend haalde ik een plukje haar uit mijn gezicht en glimlachte zwakjes.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles | Henriëtte.

    Ik liet Louis' hand snel los, want ik hoorde dat er iemand op ons af kwam. Clarisse kwam op me afgerend en algauw voelde ik haar armen om me heen, waarna ze op haar tenen ging staan en me een kusje gaf. "Ik heb je gemist." Glimlachte ze en keek me aan. Glimlachend sloeg ik mijn armen rond haar middel en drukte een life kusje op haar neus. "Ik heb jou ook gemist." En ja, daar kon ik niet over liegen, want hoe graag ik ook een vrouw wilde zijn, ik gaf wel ontzettend veel om deze meid. "Heb je zin in een kopje thee? Volgens mij heeft Liam het net gezet." Zachtjes frummelde ik aan de zoom van haar t-shirt.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clarisse Rye Greene

    Ik voelde hoe hij zijn armen om mijn middel sloten en een kus op mijn neus. "Ik heb jou ook gemist." Mijn mondhoeken krulden ophoog en grinnikte. "Heb je zin in een kopje thee? Volgens mij heeft Liam het net gezet." Ik knikte, ik had immers aan Liam gevraagd of hij voor mij thee kon zetten. Wat was ik toch lui. Ik deed wel aan hardlopen, maar meestal was ik toch gewoon lui op de bank te leren voor mijn tentamens. "Graag zelfs." Zei ik met een glimlach rond mijn lippen. Ik trok mijn leren jasje uit en trok een sprintje naar de kapstok en gooide mijn jas op de kapstok en trok weer een sprintje terug. Mijn paardenstaart deed ik los en deed mijn elastiekje rond mijn pols. "Eindelijk." Zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles | Henriëtte.

    Ik zag hoe er een glimlach rond haar lippen verscheen, waarna ze knikte op mijn vraag of ze een kopje thee wilde. "Graag zelfs." Zei ze. Ik zag hoe ze haar leren jasje uittrok, om deze vervolgens met een sprintje op de kapstok te hangen, waarna ze het elastiekje uit haar haren los trok en deze rond haar pols deed. "Eindelijk." Zuchtte ze. "Wat eindelijk?" Een zachte grinnik verliet mijn mond, "Kom op, we gaan thee halen." Met een glimlach rond mijn lippen pakte ik haar hand vast en gaf er een zacht kneepje in, waarna ik haar mee nam richting de keuken. Waar ik inderdaad de thee kan zag staan. Liam had dus inderdaad thee gezet, het was niet alleen een smoesje om ons beneden te krijgen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Clarisse Rye Greene

    "Wat eindelijk?" Vroeg hij grinnikend. "Eindelijk dat ik eens tijd heb van de universiteit en ik jou kan zien." Zei ik met een glimlach. "Kom op, we gaan thee halen." Ik grinnikte en knikte. Wat was ik toch blij dat ik tijd met Harry had en even schoolstress-vrij. Ik had namelijk wel genoeg van al die examens en tentamens. Ze werkten nu nogal op mijn zenuwen en ik werd nogal snel geïrriteerd. Hij pakte mijn hand vast en gaf er een zacht kneepje in om mij zo naar de keuken te trekken. Ik pakte een kopje en ging aan de bar zitten, die krukken vond ik altijd erg leuk, eigenlijk wist ik niet waarom, maar ja. "En hoe gaat het me carrière?" Vroeg ik aan hem met een grijns rond mijn lippen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Evelynn Dianna Gabriëls

    Ik stond daar maar wat. Liam had me daarnet gelukkig binnengelaten en me een drankje aangeboden ,wat ik eerst afgewezen had,maar nu had ik best wel nood eraan, want mijn keel voelde kurkdroog aan. Ik keek even naar mijn horloge en zag dat ik al veel te lang zat te wachten op Louis. Hij wist best wel dat ik niet hield van lang wachten. Een zucht verliet mijn lippen en ik haalde een hand door mijn bruine lokken heen. Even zat ik echt te twijfelen of ik niet naar boven zou gaan. Ik wist heus wel dat Lou niet graag gestoord werd. Ik keek de kamer even rond en zag dat Harry er ook niet was. Wat vast zou betekenen dat die twee samen bezig waren boven. Doen ik voetstappen van de trap hoorde gaan keek ik op en glimlachte ik toen ik Louis eindelijk zag. Ik liep naar hem toe en drukte een vluchtig kusje op zijn lippen. "Hey Lou. Ik miste je al." grinnikte ik.


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH