• Whoepwhoep, topic 3! We gaan lekker.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    ~ Iemand voor Catherine?~


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    'Sorry,' zegt Mason. 'Ik wacht nog op James.'
    Het volgende moment komt James naast ons staan.
    'Doei,' zegt Mason nog en loopt dan weg met James. Ik sta hier verdorie met mijn bezem in mijn hand! Ik loop de twee achterna naar het veld. Ik voeg me bij de enorme groep mensen die bij James staan te wachten en Tess gaat op de tribune zitten bij een paar eerste- en vierdejaars en zwaait even.
    'Volgens mij is iedereen er,' hoor ik Mason zeggen. Ik hoop het ook, want dit zijn volgens mij twee keer zoveel mensen als vorig jaar. Nu maar hopen dat ik in het team kom...


    -

    Teddy Lupin
    Tranen vormden zich in Victoires ogen. "Het spijt mij ook. Ik wilde niet eens met Davies..." Teddy fronste en opende zijn mond om wat te zeggen, maar sloot die dan. "Ik wilde met jou. Maar ik ben gewoon een jaloerse trut. Cat vond jou eerder leuk." Teddy fleurde op. Ze wilde met hem gaan? Niet met Davies? En wacht... Victoire zei dat Cat hem éérder leuk vond, wat wilde zeggen... Hij duwde de gedachte weg. Natuurlijk niet. Victoire kon iedereen krijgen, waarom zou ze dan hem leuk vinden. Victoire kwam dichterbij en sloeg haar armen om zijn nek. Teddy legde zijn armen om haar middel en plaatste zijn hoofd op haar kind. Ze rook zo lekker. "Jij ziet je ouders, of niet?" vroeg ze vervolgens zacht. Teddy liet haar voor een stukje los en keek naar de spiegel. "Uh- ja." Zijn stem klonk wat schor. "De spiegel toont je je diepste verlangen." Hij keek even naar zijn ouders en toen naar Victories gezicht. Hij slikte. "Wat zie jij, Vic?"


    kindness is never a burden.

    Victoire Weasley.
    "Uh -ja." Zijn stem was lichtelijk schor. "De spiegel toont je je diepste verlangen." Hij keek kort in de spiegel, en toen naar mij. "Wat zie jij, Vic?" Ik keek opzij, weer in de spiegel, maar ik zag alleen nog steeds Teddy en mij. Alhoewel er nu wel beweging in zat. Mijn ogen werden groot, en ik keek weer naar Teddy. Die keek me alleen maar aan. Ik keek weer naar de spiegel, en ik zag het. Teddy kuste me in de spiegel. Ik had nooit geweten dat Teddy mijn diepste verlangen was. "Ik zie ons. En jij, je-" Mijn stem stokte in mijn keel toen ik weer naar de spiegel keek. Daar waren onze spiegelbeelden in een innige kus verwikkeld.

    -Lol dit is best grappig om te schrijven.-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    - hehe -
    Teddy Lupin
    Hij keek naar Victoire gezicht terwijl zij in de spiegel keek naar haar diepste verlangen. Eerst leek er niet veel speciaals aan dat verlangen te zijn, maar toen werden Vics ogen groot en verschoof haar blik naar Teddy's gezicht. Ze keek terug in de spiegel. "Ik zie ons." Teddy's hart maakte een sprongetje. "En jij, je-" Ze stopte met praten en keek gebiologeerd naar de spiegel. Teddy slikte, liet Vic los en plaatste zijn handen in haar nek, zoals hij andere koppels veel had zien doen. Hij slikte nogmaals en keek Vic aan. Nu en dan flitsten zijn ogen naar haar lippen. "Zag je dit?" vroeg hij fluisterend en boog naar voren.


    kindness is never a burden.

    [En nu allemaal: "Awhh!"]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Porseleintje schreef:
    [En nu allemaal: "Awhh!"]

    Hahah idd :)


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Porseleintje schreef:
    [En nu allemaal: "Awhh!"]


    (Haha, zo zat ik inderdaad xd)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    -Our plan. It worked!-

    Victoire Weasley.
    Hij slikte, vestigde zijn handen in mijn nek en keek me aan. Af en toe schoot zijn blik naar mijn lippen, waar ik lichtelijk nerveus van werd. Hij slikte weer, en fluisterde: "Zag je dit?" Teddy leunde naar voren, en mijn hart raasde als een bezetene. Ik was nog net in staat om te knikken, voordat zijn lippen de mijne raakten. Ik sloot mijn ogen, en een bom van vlinders ontplofte in mijn buik. Zacht bewogen mijn lippen op die van hem, en een heerlijk gevoel nestelde zich in mijn middenrif. Even was ik in staat om te genieten, toen met een klap het schuldgevoel kwam. Ik kuste de jongen die Cat al eeuwen leuk vond. Ik probeerde het te negeren, maar de gedachte ging constant door mijn hoofd.
    Verrader, zei het. Verrader.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || Vierde jaars

    Al gauw stroomde het veld vol met Gryffindors die in het team wilden of leerlingen die kwamen kijken en een plaatsje op de tribune zochten. Emma ging naast mij staan en nieuwsgierig volgde mijn blik de hare richting James die met zijn aanvoerdersbadge opgespeld aan kwam lopen. Ik keek weer even naar Emma, zuchtte omdat ze hem niet meer mee uit wilde vragen en ik het haar zo gunde, maar richtte mij daarna volledig op de try-outs en dus op de aanvoerder. Die vroeg of iedereen er al was, waarop de mensen om mij heen allemaal instemmende geluiden maakten of simpelweg knikten.
    Opeens werd Emma vanachter geduwd, waarop ik mij met een ruk omdraaide en in het schijnheilige gezicht van Lauren keek. Blug! 'Oeps,' klonk haar stem, waarop Emma een simpele "maakt niet uit" antwoordde. Kritisch bekeek ik de dame en haar bezem.
    'Voor welke plaats in het team ga je eigenlijk, Lauren?' vroeg ik met een geacteerde vriendelijke ondertoon in mijn stem. Ze keek mij aan, alsof ze de koningin van de wereld was en iedereen aan haar voeten lag.
    'Ik denk dat ik er het charmantst uit zal zien als zoeker,' antwoordde ze bedenkelijk, waarna ze weer haar arrogante houding aannam. Mijn mondhoeken krulden om in een geamuseerd glimlachje.
    'Perfect,' was mijn reactie en ik draaide mij weer om. Als ik haar nou even flink voor schut zette voor de ogen van James, zou Emma weten dat ze wel kans zou maken en Lauren dus echt niet. Dan moest ze gewoon wel, ondanks Jared.

    (Kon het niet laten om haar voor zoeker te laten gaan, zodat Eloise haar eens even flink een lesje kon leren :p )


    Happy Birthday my Potter!

    - YESH INDEED! Nu kan ik sterven in vrede ;D -
    Teddy Lupin
    Zijn hart ging tekeer toen hij Vic vaag zag knikken. Langzaam en zachtjes drukte hij zijn lippen op de hare. Hij glimlachte door de kus heen bij de gedachte dat ze hem echt leuk vond. Zo lang had hij gedacht dat ze enkel vriendelijk deed en toch. Hij had jarenlang gewenst voor dit moment en eindelijk was het hier. Na een poosje verbrak Teddy de kus en keek Victoire glimlachend aan. "Ik vind je al zo lang leuk," zuchtte hij. Teddy liet Vic los en ging op één knie zitten. Hij nam haar hand in de zijne en keek glimlachend naar haar op. "Zou je mij de eer willen schenken mij te vergezellen op het bal?"
    -


    kindness is never a burden.

    James Sirius Potter

    Er kinkt instemmend gemompel en ik laat mijn ogen de groep verkennen. Ik zie hoe Emma naar voren wordt gedrukt, maar kan helaas niet zien wie het is. Oke, dit is echt gewoon het dubbele van vorig jaar.
    'Stilte alsjeblieft!' Roep ik en ik kijk de groep aan. 'Zoals je weet, zitten in een Zwerkbalteam zeven mensen. Ik heb er dus zes nodig. We beginnen met een rondje joggen om op te warmen.' Zeg ik en ik begin te joggen om het veld. Kom op, James. Je kan dit! Ik kijk om en noteer wat dingen op mijn kladblok. Mijn bezem had ik op het veld gelaten.
    Nadat ik een rondje had gejogd en iedereen weer op het midden van het veld was, kijk ik op.
    'Ik wil hier graag alle zoekers,' ik wijs naar een plek, 'Hier alle Jagers,' ik wijst ietsjes meer naar links. 'Hier de Wachters en daar de Drijvers.' Ik wijs weer twee plekken aan. Ongeduldig wacht ik tot iedereen op zijn plek staat.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Mason
    Van James moeten we een rondje joggen, en ik loop al snel voorop. Daarna wijst hij aan waar iedereen moet gaan staan. Ik ga keurig op de plek staan waar de wachters moeten staan. Er staan nog zes andere mensen. Ik word nu toch wel een beetje zenuwachtig. Er staan vijf jongens en een meisje die allemaal stuk voor stuk even zenuwachtig lijken. 'Succes.' Glimlach ik. Ze knikken en mompelen wat en ik wacht tot we mogen beginnen. Meestal beginnen de wachters, de vorige 2 jaar dan. Ik kijk om me heen en zie dat de meeste mensen op hun plek staan.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Alys
    We lopen wat rondjes om het veld om op te warmen. Je kunt aan James zien dat hij aardig zenuwachtig is. Dat neem ik hem niet kwalijk. Het zijn ook zoveel mensen! Daarna zegt hij dat alle categorieën bij elkaar moeten gaan staan. Ik ga bij de rest van de Drijvers staan. 'Zenuwachtig?' vraag ik aan een meisje die naast me staat. 'Ja,' zegt ze. 'Succes dan maar,' zeg ik. Ze knikt alleen maar. Ik probeer het zenuwachtige gevoel van me af te schudden. Niet nu, denk ik, je gaat het proberen en dat is dat. Ga ervoor!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Victoire Weasley.
    "Ik vind je al zo lang leuk." Zuchtte hij, en mijn hart maakte een sprongetje. Vervolgens ging hij geknield zitten, en pakte mijn hand vast. Ik glimlachte van oor tot oor. "Zou je mij de eer willen schenken mij te vergezellen op het bal?" Ik knikte. "Ja, heel graag!" Maar weer kwam het schuldgevoel opspelen. "Maar Cat dan? Die is nu waarschijnlijk dolblij dat je ja hebt gezegd, en misschien zelfs overtuigd dat je haar leuk vind. Hoe ga je dat doen?" Ik beet op mijn lip, maar kon niet helpen om toch heel erg blij te zijn dat Teddy me had gevraagd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.