• Whoepwhoep, topic 3! We gaan lekker.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James Sirius Potter

    Mijn ogen volgen Roos, die op het punt staat een bal te gooien. Ik zie hoe iemand een beuker naar haar toeslaat en ik kijk controlerend toe. Roos ontwijkt hem niet en vliegt naar beneden. Bloed loopt over haar gezicht. Ik wil bezorgd naar haar toevliegen, maar ik zie dat er al een aantal mensen bij haar staan. Ik kan beter hier blijven. Ik kijk even naar de Wachters en zie dat Mason veruit de beste is. Ik hoor weer een knal beneden me en kijk omlaag. Eloise vliegt omhoog en Lauren is tegen de grond geknald. Ik moet een grijns onderdrukken en ik vlieg dus snel een rondje. Een zwerm Zoekers vliegt langs en Eloise graait het balletje uit de lucht. Na een koprol gemaakt te hebben, vliegt Eloise naar mij toe. 'Deze wielde je hebben toch?' zegt ze en ik knik grijnzend. Ik pak het balletje over en bekijk hem even.
    Een groot gevaarte stormt op mij af en ik duik opzij. Helaas botst Lauren toch nog tegen de staart van mijn bezem.
    'Lauren!' roep ik verontwaardigd. 'Wat doe jij nou weer? Ik heb al een zoeker!' Lauren kijkt mij woedend aan.
    'Dus zo'n iemand ben jij? Eerst wijs je me af en dan laat je Eloise vals spelen!' roept ze en ik kijk haar fronsend aan. 'Wat?' weet ik uit te brengen, 'Ja, ik heb je afgewezen, maar alleen omdat ik je nou niet heel erg mag. Ik heb Eloise niet vals laten spelen, zij had de Snaai gewoon als eerste.' Lauren draait haar hoofd weg, landt en rent dan weg. Sommige mensen... Ik kijk Eloise aan, 'Sorry hoor, maar ik mag haar echt niet.'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Teddy Lupin
    Victoire opende haar mond, leek te aarzelen en sprak toen toch: "We kunnen het geheim houden. Ik bedoel, we hebben de kamer van hoge nood, en we zijn voor de rest toch bij alles al samen. Niemand zou opkijken als ik jou bijvoorbeeld een kus op de wang zou geven of knuffelde. We zijn beste vrienden." Teddy was niet volledig overtuigd, maar knikte toch. Hij ving Vics blik op en glimlachte geruststellend. "Natuurlijk." Onbewust vroeg hij zich af hoe laat het was.


    kindness is never a burden.

    Victoire Weasley.
    Hij knikte, en glimlachte geruststellend. "Natuurlijk." Ik glimlachte opgelucht, en legde mijn handen in zijn nek. "Just one last kiss, m'amour." Zei ik zwoel, en ik drukte mijn lippen even op de zijne. Ik glimlachte tussendoor, en maakte me uiteindelijk los. Misschien moeten we zo terug gaan. Ik denk dat het inmiddels wel na negenen is, en als Plaetbek ons ziet dan zitten we zwaar in de nesten." Ik liep naar de deur, en spiedde om het hoekje. De gang was verlaten, en ik wenkte Teddy. "Kom je?"


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Emma Anna Wood
    Ik zie dat Roos op de grond valt en ik sla een hand verschrikt voor mijn mond. Veel tijd om erbij stil te staan heb ik niet, want ik krijg de Slurk toegespeeld. Ik vlieg snel naar een van de hoepels en ontwijk de Wachter van de andere partij. Een beuker raast achter me aan, zo snel als ik kan gooi door de hoepel.
    Ik juich enthousiast en geef een high-five aan een jongen die naast me komt vliegen.
    'Goeie worp!' complimenteert hij. Ik glimlach dankbaar naar hem.
    Ik kijk naar de tribune, maar mijn vaste fan ontbreekt. Zou Jared nog boos zijn, omdat hij niet is gekomen? Ik zucht en ga verder met het spel.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || Vierde jaars

    James grijnsde en knikte, waarop ik hem de snaai overhandigde. Er stond een grote glimlach op mijn gezicht. Zou ik nu dan in het team zitten? Dat zou echt zo awesome zijn. Hopelijk kwam Emma dan ook in het team. Tot nu toe beschouwde ik haar als mijn beste vriendin hier op Hogwarts. Ook al kende ik haar maar een dag, ik kende iedereen hier maar een dag. Ik was hier ook pas een dag en vond het nu al stukken leuker dan Beauxbatons dan. Behalve Geschiedenis van de Toverkunst. Die geest maakte het nog saaier.
    Opeens werd ik uit mijn gedachten gehaald door iets wat razendsnel op ons afkwam. James dook weg en ik liet mijzelf zo'n twee meter zakken, of nou ja, het ging zo snel dat ik eerder gewoon twee meter viel. James was gelukkig ook ongedeerd gebleven, hoewel hij bijna geraakt was door Lauren, dat achterlijke mens wilde blijkbaar wraak nemen of zo.
    'Lauren! Wat doe jij nou weer? Ik heb al een zoeker!' riep James en de glimlach was weer terug op mijn gezicht. Wow, dat betekende dus dat ik echt zoeker was van het Gryffindor team. Yeah, zodra Pan terug was, zou ik meteen mijn ouders schrijven.
    'Dus zo'n iemand ben jij? Eerst wijs je me af en dan laat je Eloise vals spelen!' Ik grinnikte zachtjes. 'Dat heet een schijnbewegieng Lauren, niet valspelen. Dat was eerder wat jij deed.'
    'Wat? Ja, ik heb je afgewezen, maar alleen omdat ik je nou niet heel erg mag. Ik heb Eloise niet vals laten spelen, zij had de Snaai gewoon als eerste.' Het drong tot mij door dat hij haar serieus afgewezen had. Dat moest Emma horen! 'Sorry hoor, maar ik mag haar echt niet.'
    'Dat kan iek begrijpen. Iek ken haar amper en mag haar al niet. Ze kraakte mij serieus al af voor ze mij ooit ontmoet had. Maar ja, gelukkieg was ze makkelijk om de tuin te leiden. Blijkbaar had ze nog nooit gehoord van de Spatski-schijnbewegieng,' antwoordde ik lachend. 'En heb je haar serieus afgewezen?'


    Happy Birthday my Potter!

    ~ Wiehoee 100e topic bericht ~

    Cat

    Ik sloeg mijn boek dicht en besloot Victoire maar eenste gaan zoeken. Ik wilde het al bijna opgeven toen ik van een gang verder op stemmen hoorde komen, zeker weten de stem van Vi en... Vlinders stormde weer door mijn buik Teddy. Ik wilde ze enthousiast begroeten toen ik Victoire hoorde zeggen: We kunnen het geheim houden. Ik bedoel, we hebben de kamer van hoge nood, en we zijn voor de rest toch bij alles al samen. Niemand zou opkijken als ik jou bijvoorbeeld een kus op de wang zou geven of knuffelde. We zijn beste vrienden." Mijn ogen werden groot. "Natuurlijk" sprak Teddy op zijn beurd "Just one last kiss, m'amour." Zei Victoire. Zo snel als de vlinder kwamen waren zo ook weer afgestorven. Hoe kon ze?! Die... die.... Mijn gedachten werden verbroken door de stem van Victoire die fluisterde: "Kom je?" Mijn boosheid sloeg om naar paniek, Victoire moest deze kant op om bij de Ravenclaw Tower te komen. Mijn gedachten gingen als een speer. Ehm... Oh nee wat moest ik doen?


    I like my choices. I hope she likes hers.

    ~ Wiehoee 100e topic bericht ~

    [gefeliciteerd!]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    ~ Ik heb het deze week heel erg druk met school dus mijn ouders hebben mijn laptop en mobiel afgepakt, dus Inside en Aurae mogen Cat en Fay besturen~


    I like my choices. I hope she likes hers.

    James Sirius Potter

    'Dat kan iek begrijpen. Iek ken haar amper en mag haar al niet. Ze kraakte mij serieus al af voor ze mij ooit ontmoet had. Maar ja, gelukkieg was ze makkelijk om de tuin te leiden. Blijkbaar had ze nog nooit gehoord van de Spatski-schijnbewegieng,' antwoordt Eloise lachend en ik grinnik. Uit welke eeuw komt zij? De Spatski-beweging is in 1800 of zo al uitgevonden. 'En heb je haar serieus afgewezen?' Zegt Eloise dan en ik bijt op mijn lip. Tja, wat moet ik daar eens van maken. Het is nou niet erg stoer als je beste vriend het voor je zegt. Laat ik maar liegen en Mason omkopen, niemand gelooft Lauren, dus ik kan ook wel liegen. 'Ja, ze was echt woedend. Ik wil gewoon met een aardig meisje naar het bal. Een zuurpruim de hele avond lijkt me niks.' Zeg ik en ik grijns. Ik kijk weer op mijn lijstje. Alleen nog een jager uitkiezen. De rest heb ik al. Mijn ogen volgen Emma, die achterna wordt gezeten door een beuker, maar toch weet te raken.
    Oke, Emma lijkt me wel geschikt. Dan heb ik Mason, Eloise, Emma, Lucy, Dominique en Alys.
    Wat een wijventeam. Bijna alleen maar meisjes.
    'Ik heb iedereen.' Mompel ik tegen Eloise.
    'Yo! Mensen! Jullie mogen landen, ik heb een team gevonden en ik vertel hem pas als we om de grond staan!' Roep ik tegen de vliegende mensen. Ik spurt naar beneden en landt dan. Oke, nu komt het ergste gedeelte, mensen afwijzen. Daar ben ik dus echt slecht in.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Een beetje liegen tegen Lois om stoer te doen. Foei James(N) )

    Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || Vierde jaars

    James beet op zijn lip, alsof hij het moeilijk vond te bepalen wat te zeggen. 'Ja, ze was echt woedend. Ik wil gewoon met een aardig meisje naar het bal. Een zuurpruim de hele avond lijkt mij niks,' antwoordde hij uiteindelijk met een grijns. Ik knikte en rilde weer bij het gedachte aan een bal met Lauren het prinsesje. Ze had duidelijk een date nodig die het leuk vond om de hele avond haar slaaf te spelen en te zeggen hoe mooi ze wel niet was. Zo'n type was ze volgens mij wel. Voor zover je dat kon beoordelen in één dag.
    Het viel mij op dat James even naar Emma keek, terwijl ze scoorde. Ik moest op mijn wang bijten om niet te zeggen dat ik wel een "aardig meisje" voor hem wist om vervolgens opvallend naar Emma te gebaren. Als hij haar nou gewoon vroeg... misschien kon ik dat zelfs nog wel voor elkaar krijgen! Desnoods via Mason. Die wilde vast wel helpen toch? Ik kende hem niet heel goed, maar Emma had hem als aardig bestempeld.
    'Ik heb iedereen,' mompelde hij, waardoor ik uit mijn koppelplan-gedachtes werd gehaald en rustig afdaalde om te landen, zoals James ons zei te doen. Op de grond ging ik in een gemakkelijke houding staan De nervositeit van voor de try-outs was geheel verdwenen en dus was ik ook weer helemaal relaxt. Ik was niet echt het type om zenuwachtig te zijn. Het paste niet bij mij.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 17:26 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Alys
    'Yo! Mensen! Jullie mogen landen, ik heb een team gevonden en ik vertel hem pas als we om de grond staan!' hoor ik de stem van James van beneden. Ik zoef omlaag en ga bij de anderen staan. Ik ben best zenuwachtig, wat als ik er niet inzit. Ik schud dat van me af. Ik heb toch zeker mijn best gedaan? Ik kan beter bedenken wat ik ga doen als ik er wel in zit. Ik ga naar de Uilenvleugel en stuur een brief naar mijn moeder, die hoogstwaarschijnlijk al op nieuws zit te wachten.
    Als iedereen eindelijk geland is, kijk ik verwachtingsvol naar James. Het is doodstil.

    [aaaa ik had echt superveel zin om iets te schrijven! (Heel random, ik weet het)]

    [ bericht aangepast op 14 okt 2013 - 19:42 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Levicorpus12 schreef:
    Alys
    'Yo! Mensen! Jullie mogen landen, ik heb een team gevonden en ik vertel hem pas als we om de grond staan!' hoor ik de stem van James van beneden. Ik zoef omlaag en ga bij de anderen staan. Ik ben best zenuwachtig, wat als ik er niet inzit. Ik schud dat van me af. Ik kan beter bedenken wat ik ga doen als ik er wel in zit. Ik ga naar de Uilenvleugel en stuur een brief naar mijn moeder, die hoogstwaarschijnlijk al op nieuws zit te wachten. 'Het team is besloten,' zegt James. Iedereen kijkt nu naar hem.

    [aaaa ik had echt superveel zin om iets te schrijven! (Heel random, ik weet het)]


    (Pssssst, je bestuurt weer anderen en dat is tegen de regels)


    Happy Birthday my Potter!

    Mason
    Ik houd nog een aantal keer de slurk tegen. Ik sta voor op de rest. 'Yo mensen! Jullie mogen landen! Ik heb een team gevonden en ik vertel hem pas als we op de grond staan!' Ik doe een duikvlucht naar beneden en rem vlak voor James, om vervolgens van mijn bezem af te stappen. Ik grijns en ga naast Alys staan. Hopelijk zit ik in het team, al denk ik van wel. Ik het vaakst de slurk tegen gehouden. Ik wacht ongeduldig tot iedereen is geland. Ik haal even een hand door mijn haar en kijk dan kwaad naar de mensen die het grappig vinden om nog even in de lucht de blijven. 'Schiet eens op!' Roep ik kwaad naar boven.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Rider schreef:
    (...)

    (Pssssst, je bestuurt weer anderen en dat is tegen de regels)


    [Indeed.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    [het spijt me, maar anders had ik niet genoeg woorden. Ik heb het al aangepast]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }