• Whoepwhoep, topic 3! We gaan lekker.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    James Sirius Potter

    Ik wacht tot iedereen beneden is en tik met mijn vingers op de uitslag. 'Uhm ja, bedankt dat jullie allemaal gekomen zijn. Dit is echt een veel grotere groep als de jaren daarvoor . Dat haf ik dus echt niet verwacht, mar ik ga nu de uitslag voorlezen en ik begin met de zoekers.' Ik kijk even in de groep en richt me dan tot het kladblok. 'Eloise Dubois is de zoeker geworden wegens het eerste zijn met het vangen van de Snaai.' Ik glimlach naar Eloise en de gebaar dat ze mijn kant op mag komen. 'Alle teamleden mogen mijn kant op komen.' Zeg ik.
    'We gaan verder met de Jagers. Ik ben een Jager en de twee andere Jagers zijn Lucy Wemel en Emma Wood wegens het vaakste scoren met de Slurk.' Zeg ik en ik grijns breed tegen Lucy en Emma.
    'De Drijvers zijn nu aan de beurt en dat zijn geworden: Dominique Wemel en Alys Iftan. Zij zorgden er het beste voor dat de Beukers de mensen niet raakten.' Ik wacht even en kijk Mason aan. 'En onze Wachter is Mason Stafler omdat het schoolhoofd mij anders van deze school afstuurt. Grapje, Mason heeft gewoon de meeste ballen tegengehouden.' Ik kijk de overige kinderen weer aan. 'Sorry dat jullie niet in het team zitten. Volgende keer beter en ik zou zeggen: veel oefenen. Jullie mogen gaan.' Ik wacht tot iedereen weg is en draai me dan om naar mijn team. 'Welkom in het team, jongens. Nouja, beter gezegd Jongen en meisjes!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Inside went Bronze.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Alys

    'Uhm ja, bedankt dat jullie allemaal gekomen zijn. Dit is echt een veel grotere groep als de jaren daarvoor. Dat had ik dus echt niet verwacht, maar ik ga nu de uitslag voorlezen en ik begin met de Zoekers.' zegt James en hij kijkt even in onze richting en richt zich dan tot zijn kladblok. 'Eloise Dubois is de Zoeker geworden wegens het eerste zijn met het vangen van de Snaai.' Hij glimlacht naar Eloise en de gebaart dat ze bij hem mag komen staan. 'Alle teamleden mogen mijn kant op komen.' zegt hij dan.
    'We gaan verder met de Jagers. Ik ben een Jager en de twee andere Jagers zijn Lucy Wemel en Emma Wood wegens het vaakste scoren met de Slurk.' zegt hij en lacht even naar Emma en Lucy.
    'De Drijvers zijn nu aan de beurt en dat zijn geworden: Dominique Wemel en Alys Iftan. Zij zorgden er het beste voor dat de Beukers de mensen niet raakten.' Yes, ik zit erin! denk ik meteen. Ik ben gewoon een lid van het Griffoendor Zwerkbalteam! Ik wil eigenlijk dansen, maar onderdruk die aandrang daartoe. 'En onze Wachter is Mason Stafler omdat het schoolhoofd mij anders van deze school afstuurt. Grapje, Mason heeft gewoon de meeste ballen tegengehouden.' Hij keert zich tot de overige kinderen. 'Sorry dat jullie niet in het team zitten. Volgende keer beter en ik zou zeggen: veel oefenen. Jullie mogen gaan.' We wachten tot iedereen weg is en dan draait James zich weer om naar ons. 'Welkom in het team, jongens. Nouja, beter gezegd jongen en meisjes!' zegt hij. Nadat hij dat gezegd heeft loop, nee, huppel ik het veld af. Ik ga regelrecht naar de Uilenvleugel om alles te melden.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 18:49 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Catherine Gabriëlle Yorkwill

    Paniekerig kijk ik om me heen, de klassenoudste badkamer! Snel sprint ik erheen fluister: "Limoentjesfris" en treed de grote badkamer binnen. Wachtend tot de voetstappen van Victoire zijn weggestorven.

    ~Ieniemienie deeltje (zit op de laptop van mijn moeder) *hoopt dat mama elke avond gaat sporten*~


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Emma Wood
    We zitten in het team! We zitten in het team! Ik kijk vrolijk naar Eloise, ze is zoeker! Mijn blik gaat automatisch naar Lauren. Oei, die kijkt niet zo blij.. Ik glimlach onbewust naar haar en ik krijg een dodelijke blik terug. Ik kijk haar aan met een opgetrokken wenkbrauw. Dit ging verder dan onze ruzie, er zat meer achter.
    'Gefeliciteerd Eloise!' zei ik enthousiast en gaf haar spontaan een knuffel. Lauren had verloren van Eloise, Lois was zoeker en Lauren niet.
    'Weet jij trouwens waarom Lauren nóg chagrijniger is dan normaal? En buiten het feit dat jij zoeker bent in plaats van zij' vroeg ik aan haar.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    -De RoR is op de zevende verdieping, en de Prefect's bathroom op de vijfde...-


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Bronze schreef:
    -De RoR is op de zevende verdieping, en de Prefect's bathroom op de vijfde...-


    ~ Weet ik maar ik moest iets verzinnen om "Weg te komen" ~


    I like my choices. I hope she likes hers.

    [Hee, ik ben nu naar Parijs. Dus Rider bestuurt tot zaterdag Emma en xBoselfje Milan, x]


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Roos Wemel ~Griffoendor ~ 3e jaar

    Met tranen in mijn ogen komen we uiteindelijk aan bij de ziekenzaal.
    'Wat is er gebeurd?' hoor ik Lieke, een meisje uit mijn jaar, zeggen.
    'Beuker,' mompel ik. Ik ga op een krukje zitten en laat mijn gezicht bekijken door de heler. Na een paar spreuken, natte doekjes en behoorlijk wat vertrokken gezichten staat mijn neus weer recht (was blijkbaar gebroken) en is het bloed van mijn gezicht af. Ik ben nog steeds nogal duizelig door de klap, maar ik moet me gewoon niet te veel inspannen, zegt de heler.
    Ik knik en sta op. De wereld begint langzaam te draaien, maar na mijn ogen even dichtgeknepen te hebben is alles weer normaal. Ondertussen hoor ik Tess keihard lachen, evenals Lieke.
    'Wat is er?' vraag ik. Tess proest het uit en heeft na een halve minuut weer genoeg adem om iets te zeggen.
    'Wee je wie je neef heeft meegevraagd?' vraagt ze.
    'James?' vraag ik. Als Tess knikt schud ik mijn hoofd.
    'Mason!'
    Ik proest het net als Lieke uit en vraag dan: 'En... Wat zei Mason?'
    Ik ga echt lachen als Mason "ja" heeft gezegd.
    Lieke haalt haar schouders op.
    'Meer heb ik niet op kunnen vangen.'
    Ik kijk nog even naar de vrolijke gezichten en besluit om het James goed in te wrijven als ik hem zie.


    -

    [Ik snap niet echt wat er net allemaal gebeurd is and my apologize dat het zo lang duurde.]
    Teddy Lupin
    De jongeman knikte instemmend toen Victoire voorstelde naar de Common Rooms te gaan. Ze keek eerst vluchtig om het hoekje en wenkte Teddy dan. "Kom je?" Hij knikte opnieuw en nam haar hand vast. Hij drukte een korte kus op haar wang en vroeg haar of ze hem morgen wilde helpen met Toverdranken sinds Teddy daar verschrikkelijk in was en dat een van Victoires beste vakken waren.


    kindness is never a burden.

    -Nou, volgens mij heeft Cat ze een soort van betrapt. Ik persoonlijk vond dat wel heel erg vroeg.-

    Victoire Weasley.
    Hij knikte en pakte mijn hand, waarna ik een kus op mijn wang kreeg. Ik glimlachte toen ik de plek na voelde gloeien. Ik vlocht mijn vingers met de zijne, en knikte toen hij vroeg of ik hem morgen wilde helpen met toverdranken. "Natuurlijk." Zei ik met een brede glimlach. "Amortensia heb ik toch niet meer nodig." voegde ik er daarna fluisterend met een grinnik aan toe. Zo stil mogelijk liepen we door de gang, en bij de trappen nam ik afscheid van hem met een korte kus. "Slaap lekker." Mijn haren dansten op en neer terwijl ik naar de bronzen klopper liep. Eenmaal daar beantwoordde ik de vraag, en pakte meteen mijn boeken om aan de essay te beginnen die we bij Potions hadden opgekregen.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Oh, oké. Aurae naar Inferno.]
    Teddy Lupin
    "Natuurlijk." Victoire glimlachte, waardoor Teddy automatisch hetzelfde deed. Toverdranken was een van zijn slechtste vakken en door de historie met Cat had hij de helft van de andere les ook gemist. Als hij dit keer wilde slagen, zou hij moet zwoegen en desnoods hulp vragen. Niet dat hij hulp aan Victoire vragen waardoor ze meer samen konden zijn erg vond. "Amortensia heb ik toch niet meer nodig." Teddy grinnikte met haar mee. "Dat zou vals spelen zijn," fluisterde hij terug. "Maar ik zou het niet erg gevonden hebben. Ze slopen stil door de gangen en aan de trappen namen ze afscheid met een kus. "Slaap lekker." Teddy wenste haar hetzelfde, liep naar de Huffepuff Common Room en viel met een glimlach op zijn gezicht in slaap.


    kindness is never a burden.

    [Porseleintje --> Chantilly]

    Milan
    Ik liep door het gebouw zonder speciale bestemming. Ik kon natuurlijk bij mijn zus gaan kijken, maar ik wist bijna zeker dat ze het team wel haalde.
    'Hey dude!' hoorde ik achter me en ik zag Max naar me toe komen rennen. 'Emma zit in het team', vervolgde hij.
    'Daar had je me echt niet voor hoeven zoeken', zei ik en liep verder.
    'Dat was ook niet de reden', kaatste hij terug. Ik zuchtte.
    'Wat dan wel?' Vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw.
    'Ik heb Liam zo ver dat hij Tess, een vriendin van Roos, meevraagt naar het bal!' zei hij enthousiast. Aha, onze cupido is weer actief!
    'En dus?' zei ik en liep verder. Max kwam naast me lopen. 'Nou, eigenlijk niks betreft het bal. Maar bij de try-outs kreeg Roos een Beuker tegen haar neus'
    'Waar is ze?' vroeg ik.
    'Uhm.. Ziekenzaal, waarom?'
    'Ik wil kijken of alles goed met haar gaat' zei ik en liep richting de ziekenzaal. Max liep niet meer achter me aan, hij vond het vast niet interessant genoeg.
    Aan het einde van de gang zag ik Roos en Lieke staan. In een paar tellen stond ik naast ze.
    'Hey, Max vertelde me van de Beuker. Gaat alles goed?' vroeg ik.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Roos Wemel ~ Griffoendor ~ 3e jaar

    'Hey, Max vertelde me van de Beuker. Gaat alles goed?' hoor ik iemand zeggen. Ik kijk op en zie Milan staan. Ik onderdruk een nieuwe lachbui en kijk Milan zo serieus mogelijk -wat niet heel serieus is- aan.
    'Ja, het gaat wel. Ik voel het nog wel een beetje, maar je ziet wel dat het goed gaat,' zeg ik en gebaar naar Tess en Lieke die niet meer bijkomen van het lachen.
    'Lieke heeft gehoord dat James Mason heeft meegevraagd voor het bal,' zeg ik als een soort verklaring voor het feit dat Tess tranen in haar ogen heeft van het lachen en Lieke een beetje nahijgt van haar lachbui.


    -

    Milan Wood
    Tess en Lieke vonden iets heel grappig en Roos moest een lachbui onderdrukken.
    'Ja, het gaat wel. Ik voel het nog wel een beetje, maar je ziet wel dat het goed gaat', zei Roos.
    'O, gelukkig'
    'Lieke heeft gehoord dat Mason James mee heeft gevraagd naar het bal', zei ze als een soort verklaring voor Tess en Lieke.
    'Apart', zei ik en lachte zacht. 'Heb je het team eigenlijk gehaald?'
    Tess en Lieke proestte het weer uit. Ik keek Tess kort aan, ze paste eigenlijk wel goed bij Liam. Hopelijk is Li niet z'n watje, dat hij op het laatste moment niet meer durfde.
    'O hey,' hoorde ik achter me. Ik draaide me om en keek in de blauwe ogen van Liam.
    'Hee mate' zei ik.
    'Uhm.. Tess, kan ik je even spreken?' vroeg Liam aan haar. Liam bloosde en Tess ook.
    'Uhh.. Ja?' antwoordde ze twijfelachtig. Liam en Tess liepen daarna samen weg. Max zijn rol aan cupido was geslaagd.
    'Liam heeft eindelijk de ballen om Tess mee te vragen naar het bal', verklaarde ik tegen Lieke en Roos, omdat Lieke me aan keek met een groot vraagteken boven haar hoofd.


    My mom says I'm pretty, so fuck you