• Whoepwhoep, topic 3! We gaan lekker.



    Het is 21 jaar later nadat Harry Potter Voldermort heeft verslagen. Iedereen leeft weer vredig. Zo krijgen Harry en Ginny drie kinderen, Albus, James en Lily. Deze gaan ook naar Hogwarts, samen met hun 9 neefjes en nichtjes. Het jaar lijkt rustig te verlopen, toch heeft iedereen zijn eigen problemen. Albus baalt er nog steeds ontzettend van dat hij in Zwadderich zit en dat hij maar niet beter word met zwerkbal.
    Er ontstaan liefdes, vriendschappen en vijanden. En natuurlijk is er weer een zwerkbalcompititie!

    Ik had een jaar geleden ook zo'n RPG, die helaas al vrij snel dood ging. Dus ik besloot om hem te vernieuwen.

    Rollen:

    Eerste jaar
    Hugo Wemel // -
    Lily Potter // Fortunatis
    Alexander Olgar Trädgårdsmästare // xBoselfje
    Cato Summerfield // Squirrelpaw
    -


    Tweede jaar
    Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Fred Wemel // Wunjo
    Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit
    Quinten Stan Accupacco // Lunalovesit
    -


    Derde jaar
    Albus Potter // Wunjo
    Roos Wemel // xBoselfje
    Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Milan Robbert Wood // Chantilly
    Maerwynn Sarah Dacre // BarnOwl
    -


    Vierde jaar
    James Potter // JamesPotter
    Roxanne Wemel // Wunjo
    Mason Joe Stafler // Wunjo
    Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Emma Anna Wood // Chantilly
    Olivia Rose Johnson // FennaFriend

    Vijfde jaar
    Louis Wemel // -
    Molly Wemel // -
    Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Owl Margen // DePoepertjes
    Jared Colin Rhine // Lugano
    Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness


    Zesde jaar
    Domenique Wemel // DreamEater
    Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Drew Jay Quinn // Faisean
    Dawnelle Jay Quinn // Faisean
    Sadara Severus Sneep // Pwettyness
    Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Zevende jaar
    Victoire Wemel // Bronze
    Teddy Lupos // Inferno
    Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Andreas Nikolaus Donovan // Inferno

    Nieuwe rollen mogen altijd! Vul dit even in en je krijgt van ons een samenvatting.


    Klassenoudste:
    Griffoendor
    Jongen:
    Meisje: Lizzy Ginny Lovegood // Lunalovesit

    Ravenklauw
    Jongen: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Meisje: Maildre "Mimi" Estia Mcgonnal // Pwettyness

    Zwadderich
    Jongen: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Meisje:

    Huffelpuf
    Jongen: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Meisje: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss


    Kleuren:
    Rood = Griffoendor
    Groen = Zwadderich
    Blauw = Ravenklauw
    Roze = Huffelpuf (omdat je geel niet zo goed kan zien.)


    Zelfbedachte personages mogen ook!

    Sorry dat de leeftijden in verhouding soms niet kloppen, maar zo zit iedereen te gelijk op Hogwarts

    Leraren
    Schoolhoofd: Embrico Portomeulis Stafler // Wunjo
    Toverdranken: Monarde Silliva Masquere // Pwettyness Afdelingshoofd Griffoendor
    Bezweringen: Arissa Howard // BarnOwl Afdelingshoofd Ravenklauw
    Gedaanteverwisseling: Gereserveerd // Ideas
    Verzorging van fabeldieren:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de toverkunst: Cuthbert Kist // -
    Kruidenkunde: Marcel Lubbermans // -
    Leer der oude runen:
    Verweer tegen de zwarte kunsten // -
    Voorspellend rekenen:
    Waarzeggerij:
    Congiërge: Aris Plaetbek // xBoselfje
    Ziekenzaal: James Mikealson // Benzema


    Zwerkbalteams:
    Griffoendor
    Aanvoerder: James Potter // JamesPotter

    Wachter: Mason Joe Stafler // Wunjo
    Zoeker: Eloise Clarette Dubois // Luminis
    Jager: Lucy Audrey Wemel // BarnOwl
    Jager: James Potter // JamesPotter
    Jager: Emma Anna Wood // Chantilly
    Drijver: Domenique Wemel // DreamEater
    Drijver: Alys Joëlle Iftan // Lunalovesit


    Zwadderich
    Aanvoerder: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema

    Wachter: Gereserveerd // Faisean
    Zoeker: Cristiano Angelo Graziano Romano // Benzema
    Jager: Scorpius Malfidus // xBoselfje
    Jager: Nicholas Francis Richards-Puire // Fortunatis
    Jager:
    Drijver: Alessandra Bella Catarina Romano // Benzema
    Drijver: Gereserveerd // Faisean


    Ravenklauw
    Aanvoerder: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss

    Wachter: Andreas Nikolaus Donovan // Inferno
    Zoeker: Fred Wemel // Wunjo
    Jager: Catherine Gabriëlle Yorkwill // Timelesss
    Jager: Victoire Wemel // Bronze
    Jager: Quinten Stan Accupacco Lunalovesit
    Drijver: Jared Colin Rhine // Lugano
    Drijver:


    Huffelpuf
    Aanvoerder: Roxanne Wemel // Wunjo

    Wachter: Milan Robbert Wood // Chantilly
    Zoeker: Mortensio Duran James Holmes // Pwettyness
    Jager: Fay’den-river van den Heuvel tot Beichlingen // Timelesss
    Jager:
    Jager:
    Drijver: Roxanne Wemel // Wunjo
    Drijver:

    Zo bepaal ik wie er wint:
    Ik kies van de twee teams die tegen elkaar spelen 1 of 2 mensen uit de online zijn, dan neem ik een getal in mijn hoofd onder de 10, en die mogen ze dan omstebeurt gaan raden in het praattopic.

    Wedstrijden:
    Griffoendor - Ravenklauw
    Zwadderich - Huffelpuf
    Griffoendor - Zwadderich
    Ravenklauw - Huffelpuf
    Ravenklauw - Zwadderich
    Huffelpuf - Griffoendor

    Om de twee topics word een wedstrijd gehouden.



    Stamboom:


    Als je het niet goed kan lezen druk dan op ctrl+ + om in te zoomen.

    En anders:
    Harry + Ginny= James, Albus en Lily.
    Hermelien + Ron= Roos en Hugo.
    Bill + Fleur= Victoire, Domenique en Louis.
    Percy + Audrey= Molly en Lucy.
    George + Angelique= Fred en Roxanne.
    Draco + Asteria = Scorpius.
    Tops + Remus= Teddy (woont/woonde bij de potters.)


    Regels
    * Maximaal 3 bekende personages per persoon. Zelfbedachte mag je zoveel je wilt als je ze maar niet verwaarloost.
    * Minimaal 90 woorden regels per post.
    * Alleen je eigen personage('s) besturen.
    * OOC tussen haakjes () [] {}
    * Schelden mag in IC maar hou het netjes.
    * Naamveranderingen graag doorgeven.
    * Reserveringen blijven 48 uur staan.
    * Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk wel.
    * 16 + mag, maar hou het netjes.
    * Geen Mary sue's of Gary sue's.
    * Zorg dat de leerlingen een beetje over de afdelingen verspreid worden, dus niet iedereen in Zwadderich.
    * Hou het realitisch.
    * Samenvattingen geven als daar om gevraagd word.
    * En de belangrijkste; heb plezier.


    Invullijstje


    Naam:
    Bijnaam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Innerlijk:
    Uiterlijk:
    Beste vakken:
    Slechtste vakken:
    Functie in het Zwerkbalteam (hoeft niet):
    Klassenoudste(ja of nee):
    Huisdier:
    Extra:


    Veel Plezier!

    Samenvatting:
    Iedereen is met zweinsteinexpres naar de koetsen gegaan. De koetsen zijn ondertussen aangekomen en iedereen zit nu te eten. Teddy en Victoire hebben ondertussen een diner met zijn tweeën in de kamer van hoge nood.


    praattopic
    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 16:15 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Roos Wemel ~Griffoendor ~ 3e jaar

    We beginnen met een rondje joggen rond het veld.
    'Ik wil hier graag alle zoekers,' zegt James dan. 'Hier alle Jagers, hier de Wachters en daar de Drijvers.'
    Ik loop naar de plek voor de jagers en slik. Twaalf mensen. Twaalf waarvan er maar twee in het team kunnen, aangezien James zelf ook jager is. Ik laat mijn blik over de mensen gaan. Er staan er twee die sowieso te jong zijn, eentje die vorig jaar direct van zijn bezem viel en nog een jongen waarvan ik weet dat hij nog geen bal vast kan houden, laat staan er een vangen. Zeven echte concurrenten dus. Ik kijk even naar Mason, die bij de wachters staat en ik zend hem een glimlach.
    Ik begin al best nerveus te worden. Hopelijk wordt het niet zo erg als vorig jaar, waardoor ik net niet in het team kwam. Ik zie dat Tess al in gesprek is geraakt met de jongen uit de vierde die naast haar op de tribune zit. Hopelijk kan ze zometeen wel haar aandacht bij het spel houden.


    -

    Emma Anna Wood
    'Zoals je weet, zitten in een Zwerkbalteam zeven mensen. Ik heb er dus zes nodig. We beginnen met een rondje joggen om op te warmen.' zegt James en hij begint te joggen om het veld. Ik ren in het begin achter Lauren, die zo te zien niet z'n goede conditie heeft. Halverwege ben ik haar tempo zat en haal haar in. 'Kom op Lau, zo zwaar is dit niet' zeg ik lachend en ren nu achter Mason aan, die wél een goede conditie heeft.
    'Ik wil hier graag alle zoekers,' zegt James en wijst naar een plek, 'Hier alle Jagers,' hij wijst ietsjes meer naar links. 'Hier de Wachters en daar de Drijvers.' Hij wijst weer twee plekken aan. Ik ga keurig op de plek staan waar de Jagers moeten staan en wacht tot James weer verder praat.


    My mom says I'm pretty, so fuck you

    Fred
    Ik trek Lucy mee naar het zwerkbalveld en ga zelf op de tribune zitten aangezien Lucy mee doet met de try outs. Ik laat mijn blik nieuwsgierig langs de mensen glijden. Er staan echt niet normaal veel mensen. Hopelijk doen er bij de selecties van Ravenklauw wat minder mensen mee, anders maak ik echt weinig kans. Zoeker is een erg gewilde positie. 'Zet hem op Lucy!' Roep ik hard naar haar en ik ga even staan en zwaai. 'Zitten ukkepuk.' Sist een oudere jongen. Ik zucht en ga weer zitten.

    [ik zie pas net dat Lucy in het zwerkbalteam zit.]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Wunjo schreef:
    Fred
    Ik trek Lucy mee naar het zwerkbalveld en ga zelf op de tribune zitten aangezien Lucy mee doet met de try outs. Ik laat mijn blik nieuwsgierig langs de mensen glijden. Er staan echt niet normaal veel mensen. Hopelijk doen er bij de selecties van Ravenklauw wat minder mensen mee, anders maak ik echt weinig kans. Zoeker is een erg gewilde positie. 'Zet hem op Lucy!' Roep ik hard naar haar en ik ga even staan en zwaai. 'Zitten ukkepuk.' Sist een oudere jongen. Ik zucht en ga weer zitten.

    [ik zie pas net dat Lucy in het zwerkbalteam zit.]

    [Haha]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Catherine Gabriëlle Yorkwill

    Zuchtend liep ik naar de Ravenclaw Common room, plofte neer op de blauwe sofa en pakte mijn potions boek erbij; ik was er echt bar slecht in. Glimlachend bedacht ik welke jurk ik zou aantrekken naar het bal. Ik was zo blij dat Teddy ja zei! Niks kon deze dag nog verpesten!

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 14:38 ]


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Teddy Lupin
    Victoire knikte. "Ja, heel graag! Maar Cat dan? Die is nu waarschijnlijk dolblij dat je ja hebt gezegd, en misschien zelfs overtuigd dat je haar leuk vind. Hoe ga je dat doen?" Teddy fronste. Het was gemeen, maar hij was het meisje al helemaal vergeten. Hij zuchtte. "Kunnen we niet gewoon allemaal samen gaan als vrienden? Één grote groep zonder dates? Maar dan stiekem wij wel." Hij knipoogde, maar twijfelde. Het zou Cat's hart breken mocht ze te weten komen dat Teddy met Vic zou gaan. Volgens Victoire vond Cat hem namelijk ook leuk. Hij kreunde en keek naar de spiegel. "Melijns baard, ik ben een sukkel."


    kindness is never a burden.

    Okey heb ehm even veranderd werd iets te moeilijk^^^


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Victoire Weasley.
    "Kunnen we niet gewoon samen gaan als vrienden? Een grote groep zonder dates? Maar dan stiekem wij wel. Hij knipoogde, en ik kreeg het warm van binnen. Ik knikte langzaam. "Dat zou kunnen. Maar dan kunnen we niet met z'n tweeen binnenkomen, niet schuifelen, niet zoenen, zelfs niet eens handen vasthouden." Teddy keek naar de spiegel en kreunde. "Merlijns baard, ik ben een sukkel." Ik grinnikte. "Maar wel een lieve, knappe en bovenal charmante sukkel." Zacht drukte ik een kusje op zijn wang. "Je bent echt een womanizer, Teddy. Ik, Cat, en volgens mij ziet die giechelende fanclub van Fay'den je ook wel zitten."

    -Wat had je eerst dan? Now I'm curious ^^ -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Inside schreef:
    Victoire Weasley.
    "Kunnen we niet gewoon samen gaan als vrienden? Een grote groep zonder dates? Maar dan stiekem wij wel. Hij knipoogde, en ik kreeg het warm van binnen. Ik knikte langzaam. "Dat zou kunnen. Maar dan kunnen we niet met z'n tweeen binnenkomen, niet schuifelen, niet zoenen, zelfs niet eens handen vasthouden." Teddy keek naar de spiegel en kreunde. "Merlijns baard, ik ben een sukkel." Ik grinnikte. "Maar wel een lieve, knappe en bovenal charmante sukkel." Zacht drukte ik een kusje op zijn wang. "Je bent echt een womanizer, Teddy. Ik, Cat, en volgens mij ziet die giechelende fanclub van Fay'den je ook wel zitten."

    -Wat had je eerst dan? Now I'm curious ^^ -

    Haha dat Fay naar haar toe kwam om ^^ jullie verhaal te vertellen aan Cat


    I like my choices. I hope she likes hers.

    [beginnen we nou nog met die try-outs of niet? (Sorry ik ben constant online en heb geen geduld)]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Levicorpus12 schreef:
    [beginnen we nou nog met die try-outs of niet? (Sorry ik ben constant online en heb geen geduld)]


    Haha Ravenclaw doet de try-outs na Gryffindor denk ik...


    I like my choices. I hope she likes hers.

    Teddy Lupin
    Victoire grinnikte. "Maar wel een lieve, knappe en bovenal charmante sukkel." Ze drukte een kusje op Teddy's wang en hij glimlachte. "Maar ik blijf een idioot." Hij dacht na over hoe hij het kon oplossen met Cat. "Je bent echt een womanizer, Teddy. Ik, Cat, en volgens mij ziet die giechelende fanclub van Fay'den je ook wel zitten." Teddy trok een wenkbrauw op. "Meen je dat?" vroeg hij. Hij had geen idee dat meisjes hem leuk vonden. Of meerdere meisjes.


    kindness is never a burden.

    Timelesss schreef:
    (...)

    Haha Ravenclaw doet de try-outs na Gryffindor denk ik...

    Mooizo


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Eloise Clarette Dubois || Gryffindor || Vierde jaars

    'Stilte alsjeblieft!' klonk de stem van James over het veld. Eigenlijk had ik wel met hem te doen, het waren zoveel kinderen! 'Zoals je weet, zitten in een Zwerkbalteam zeven mensen. Ik heb er dus zes nodig. We beginnen met een rondje joggen om op te warmen.' Er verscheen een grijns op mijn gezicht en meteen nam ik een fijn looptempo aan. Ik was altijd al sportief ingesteld en had er dus nooit echt problemen mee om een rondje te lopen. Hoewel ik een groep lopen wel irritant vond. Vooral als er van die mensen zonder conditie -Lauren bleek een heel mooi voorbeeld te zijn- tussen liepen en zo de hele groep ophielden.
    Na wat gelopen te hebben, werden we in groepen verdeeld en ging ik dus snel bij de groep zoekers staan. Het was echt een grote groep. En dan te bedenken dat James in de trein had gezegd dat hij geen goede zoekers kende. Waren ze allemaal dan zo belabberd of zo? Lauren had ondertussen doorgekregen dat ik ook voor zoeker ging en keek mij vernietigend aan. Alsof ze mij met haar blik probeerde te doen exploderen of zo. Ik besloot maar op mijn hoede te blijven. Direct wilde ze wat uithalen tijdens het vliegen of zo.


    Happy Birthday my Potter!

    Victoire Weasley.
    Hij trok een wenkbrauw op. "Meen je dat?" Ik gaf hem een het-is-super-overduidelijk blik, en deed alsof ik nadacht. "Neuh, ze deed het vast gewoon voor de lol, jou zoenen in de trein waar wij bij zaten. Of het giechelen in de klas telkens als jij toevallig hun kant op kijkt." Ik glimlachte lichtjes, en bloosde toen ik zag dat zijn haar roze was geworden. Ik sloeg mijn armen weer om hem heen. "Ik ben alleen blij dat je voor mij koos.' fluisterde ik in zijn nek.

    -Als zijn haar niet roze mag zeg je het maar ^^ -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.