• AMSTERDAM -
    De populaire jongensband One Direction heeft een kamermeisje van een hotel een bijzondere rol gegeven.

    Harry vertelt in een interview met The Sun: "We hadden een, je weet wel, kreun nodig in één van de nummers. Dus ik heb een vrouw in het hotel gevraagd of ze het 'Urghhhhhh' geluid wilde maken".
    "In het begin was ze erg nerveus, maar later kreeg ze het helemaal onder de knie".
    De mannen van One Direction nemen tijdens hun tour een album op, wat ervoor zorgt dat ze soms met matrassen tegen de muren een opname-ruimte maken.

    En die manier van werken levert dus ook bijzondere momenten met het hotelpersoneel op...

    Link:
    http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/muziek/21755280/__One_Direction_laat_kamermeisje_kreunen__.html

    HAHAHAHAHHAAHHAHAH

    Okay..?


    Some people are art and do art at the same time

    Och komaan mensen, als ze dit wil plaatsen dan mag ze dit gewoon plaatsen, ongeacht de datum van bericht. Doe niet zo moeilijk -.-'

    OT: Haha, oke het komt best wel vaak voor. Maar om het nu te lezen dat ze een kamermeisje hebben laten kreunen, klinkt op toch ook wel weer zeer grappig. :')


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb zo'n hekel aan sommige Directioners dat ik gewoon bijna niet meer langer een van hun wil zijn.. Hoezo kunnen jullie gewoon niet toegeven dat 1D al aardig een andere richting op gaan? Ik vind ze nu al aardig "raar" en "vreemd" worden (Mijn mening!)

    Door rood rijden
    Kreun geluiden op hun nummers
    Harry negeerd gok-waarschuwing
    Harry Styles draagt meisjes kleding

    Ga maar zo door..

    MaejorBieber schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan sommige Directioners dat ik gewoon bijna niet meer langer een van hun wil zijn.. Hoezo kunnen jullie gewoon niet toegeven dat 1D al aardig een andere richting op gaan? Ik vind ze nu al aardig "raar" en "vreemd" worden (Mijn mening!)

    Door rood rijden
    Kreun geluiden op hun nummers
    Harry negeerd gok-waarschuwing
    Harry Styles draagt meisjes kleding

    Ga maar zo door..


    Je weet dat je als ster een voorbeeldfunctie hebt? En dat de dingen die je opsomt niet erg positief zijn?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 15:32 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    MaejorBieber schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan sommige Directioners dat ik gewoon bijna niet meer langer een van hun wil zijn.. Hoezo kunnen jullie gewoon niet toegeven dat 1D al aardig een andere richting op gaan? Ik vind ze nu al aardig "raar" en "vreemd" worden (Mijn mening!)

    Door rood rijden
    Kreun geluiden op hun nummers
    Harry negeerd gok-waarschuwing
    Harry Styles draagt meisjes kleding

    Ga maar zo door..

    Ik zeg niet dat ik hun gedrag goedkeur, maar serieus, zo'n wereldschokkend nieuws is dat niet hoor. :Y)
    Tientallen andere sterren doen dat ook, waaronder onze geliefde Bieber. Ik vind het alleen wat overdreven dat je voor alles wat ze doen een nieuw topic aanmaakt, dan kan je beter een algemeen topic over hun wandaden openen. En ja, je mag van mij zoveel topics openen als je maar wil, maar verwacht niet dat iedereen het met je eens zal zijn of überhaupt zal reageren.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 15:33 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dit wordt weer zo'n deze-ster-is-slecht-niettus-wellus topic.


    Some people are art and do art at the same time

    Rosarum schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat ik hun gedrag goedkeur, maar serieus, zo'n wereldschokkend nieuws is dat niet hoor. :Y)
    Tientallen andere sterren doen dat ook, waaronder onze geliefde Bieber. Ik vind het alleen wat overdreven dat je voor alles wat ze doen een nieuw topic aanmaakt, dan kan je beter een algemeen topic over hun wandaden openen. En ja, je mag van mij zoveel topics openen als je maar wil, maar verwacht niet dat iedereen het met je eens zal zijn of überhaupt zal reageren.


    Ja daar heb je wel gelijk in maar toch. 1D is ook niet echt meer zoals vroeger :Y)

    Scorpia schreef:
    Dit wordt weer zo'n deze-ster-is-slecht-niettus-wellus topic.

    Uhu, inderdaad. :c


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Uhu, inderdaad. :c


    Dat is gewoon normaal bij topics waarin nieuws staat over een bepaalde ster.


    Some people are art and do art at the same time

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Ja daar heb je wel gelijk in maar toch. 1D is ook niet echt meer zoals vroeger :Y)

    Big surprise, people change! Wooooow.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MaejorBieber schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan sommige Directioners dat ik gewoon bijna niet meer langer een van hun wil zijn.. Hoezo kunnen jullie gewoon niet toegeven dat 1D al aardig een andere richting op gaan? Ik vind ze nu al aardig "raar" en "vreemd" worden (Mijn mening!)

    Door rood rijden
    Kreun geluiden op hun nummers
    Harry negeerd gok-waarschuwing
    Harry Styles draagt meisjes kleding

    Ga maar zo door..


    Zou je niet wachten tot je dat nummer gehoord hebt, voor je er uitspraken over doet? En voor zover ik weet dragen mensen de kleren die ze zelf leuk vinden? Als Harry "vrouwenkleding" draagt, zie ik daar het probleem niet echt van in?
    En ik snap je punt nog steeds niet. Je bent zogezegd Directioner, maar doet niets liever dan ze de grond in boren? Logisch.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Big surprise, people change! Wooooow.


    Dit bedoelde ik dus met 'ik vind jouw humor leuk'. :Y)


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Felidae schreef:
    waarom word dit eigenlijk gepost?
    Oh ja, Ik lig er vannacht waarschijnlijk echt wakker van omdat een kamermeisje heeft zitten kreunen op een cd van 1D -_-


    :')

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 15:41 ]


    You are beautiful, you are love.

    Lipari schreef:
    (...)

    Zou je niet wachten tot je dat nummer gehoord hebt, voor je er uitspraken over doet? En voor zover ik weet dragen mensen de kleren die ze zelf leuk vinden? Als Harry "vrouwenkleding" draagt, zie ik daar het probleem niet echt van in?
    En ik snap je punt nog steeds niet. Je bent zogezegd Directioner, maar doet niets liever dan ze de grond in boren? Logisch.


    Ja ik ben een Directioner dat wil niet zeggen dat ik hun gedrag goed ga keuren. Ik vind dat ze gewoon de laatste tijd zo erg veranderd zijn.

    Wow een meisje kreunt op 1D's album -.- wat een nieuws..