• AMSTERDAM -
    De populaire jongensband One Direction heeft een kamermeisje van een hotel een bijzondere rol gegeven.

    Harry vertelt in een interview met The Sun: "We hadden een, je weet wel, kreun nodig in één van de nummers. Dus ik heb een vrouw in het hotel gevraagd of ze het 'Urghhhhhh' geluid wilde maken".
    "In het begin was ze erg nerveus, maar later kreeg ze het helemaal onder de knie".
    De mannen van One Direction nemen tijdens hun tour een album op, wat ervoor zorgt dat ze soms met matrassen tegen de muren een opname-ruimte maken.

    En die manier van werken levert dus ook bijzondere momenten met het hotelpersoneel op...

    Link:
    http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/muziek/21755280/__One_Direction_laat_kamermeisje_kreunen__.html

    HAHAHAHAHHAAHHAHAH

    Lieve schat fijn dat je je excuses aan bied en ik weet zeker dat niet alleen ik maar ook de rest dit in goede armen hebben ontvangen. Ik wil je wel een ding meegeven. Als je een bepaalde Justin Bieber topic niet fijn vind kan je dit gewoon aangeven je hoeft niet meteen 100 topics over One Direction maken omdat je zo graag eens "negatieve" nieuws over andere artiesten wilt lezen. Ik snap wel aan de ene kant waarom je dat doet omdat er idd veel topics door verschillende users gemaakt worden over Justin, dat niet altijd even leuk zijn. Maar je kan het gewoon vertellen. En lieve schat waarom heb je dit gewoon niet eerder verteld? Ik weet zeker dat de andere het eerder zouden begrijpen dan dat je zulke topics maakt. En natuurlijk is het niet verboden om zulke topics te maken je mag het altijd van me doen. Maar niet iedereen vind het fijn zo'n topic. Maar ik vergeef je..

    Voor de andere users: Fijn dat er sommige zijn die haar feedback gaven in plaats van haar "gedrag" af te kraken. Ik hoop dat jullie ook begrijpen waarom ze dit topic en al het andere topics aangemaakt heeft. Ik snap goed hoe ze zich voelt als ze "bijna" elke dag een negatieve topic leest over Justin. Hij is haar idool en ze wilt dingen horen over hem waar ze trots op kan zijn. Toch MaejorBieber? Was dat niet een van de reden waarom je dit topic "eigenlijk" openende? Hoe dan ook ik hoop dat jullie allemaal hierover ophouden en haar gewoon verder met rust laten :')

    Geil.


    Alleen maar tranen van geluk

    One Direction in de titel? BAM 200 reacties.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    One Direction in de titel? BAM 200 reacties.


    Echt hè x'D

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dus, omdat jou idool alleen maar negatief besproken wordt hoop je dat een ander ook negatief besproken wordt?

    Dat is een beetje... raar.

    Hopelijk doe je het niet meer.


    The universal language of art.

    Velton schreef:
    Is het echt nodig om van deze dingen steeds topics te maken?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Velton schreef:
    Is het echt nodig om van deze dingen steeds topics te maken?


    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Dus, omdat jou idool alleen maar negatief besproken wordt hoop je dat een ander ook negatief besproken wordt?

    Dat is een beetje... raar.

    Hopelijk doe je het niet meer.


    Tijd voor koffie.

    <3 Geniaaal


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    Ik open dit topic. Bam een discussie over weet ik veel wat. What happened? D:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Dumbledore schreef:
    Ik open dit topic. Bam een discussie over weet ik veel wat. What happened? D:


    No one knows....


    Because I love him, do I need another reason?

    Eerlijk? Ik heb hier zo hard om zitten lachen. :')


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Ik ben benieuwd naar Midnight Memories gewoon omdat ik dat kamermeisje dan kan horen kreunen :Y)

    Hahaha genius. Ik vind dit trouwens geen negatief nieuws, juist zéér positief.


    Life is hard and then we die

    Waarom reageren mensen hier op als ze dit irritant vinden! Jemig mensen er staat heel groot in de titel one direction en ik heb nergens in de huisregels gelezen dat je verplicht bent topics. te llezen die je niet wilt lezen

    But....

    I think it's funny


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about