• AMSTERDAM -
    De populaire jongensband One Direction heeft een kamermeisje van een hotel een bijzondere rol gegeven.

    Harry vertelt in een interview met The Sun: "We hadden een, je weet wel, kreun nodig in één van de nummers. Dus ik heb een vrouw in het hotel gevraagd of ze het 'Urghhhhhh' geluid wilde maken".
    "In het begin was ze erg nerveus, maar later kreeg ze het helemaal onder de knie".
    De mannen van One Direction nemen tijdens hun tour een album op, wat ervoor zorgt dat ze soms met matrassen tegen de muren een opname-ruimte maken.

    En die manier van werken levert dus ook bijzondere momenten met het hotelpersoneel op...

    Link:
    http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/muziek/21755280/__One_Direction_laat_kamermeisje_kreunen__.html

    HAHAHAHAHHAAHHAHAH

    Thanks for the amusement guys :Y)


    -

    You know, dit is heel oud nieuws. Dat weet ik zelfs.


    Take me to wonderland

    Minions schreef:
    Thanks for the amusement guys :Y)


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Rosarum schreef:
    (...)




    Justin Bieber laat scheet tijdens zijn concert

    CANADA- Justin Bieber trad gisteren op in Toronto in zijn thuisland Canada voor zijn Believe Tour toen de 19 jarige ster een harde scheet liet. Zijn fans waren onder de indruk en smeekte Bieber om nog maals te ruften maar dan op hun gezicht bla bla bla Toen Bieber dat weigerde onstond er een groote drukte in het zaal. Justin liet weten dat hij de volgende keer wel scheten gaat laten op het gelukkig One Less Lonley Girl bla bla bla


    Hahahah xD

    JerryDane schreef:
    (...)

    Hahahah xD

    Oh my god, haha! En dan gaat iedereen "Justin Bieber is onbeschaafd - blablablablabla - nee 1D is onbeschaafd."-posts plaatsen :').


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Oh my god, haha! En dan gaat iedereen "Justin Bieber is onbeschaafd - blablablablabla - nee 1D is onbeschaafd."-posts plaatsen :').


    Hahah dat heb ik goed verzonnen hè? x'D Je dacht dat het bijna echt was x'D en idd laat JB en 1D gewoon met rust het is hun leven.. i actually like you :Y)

    Oud nieuws? Dus je hebt gewoon nieuws opgezocht over One Direction, of het nu oud is of niet, om het op Quizlet te gaan posten, puur voor onenigheid en dat het weer een of andere grote wellus-niettus spelletje wordt.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 16:09 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ramses schreef:
    1D laat een meisje kreunen in hun nummer,

    OMG ZE ZIJN ZO AAN HET VERANDEREN.

    Wat. Ik snap jullie logica soms niet. :'D Big fucking deal.


    i put the fun in funeral

    Scorpia schreef:
    Oud nieuws? Dus je hebt gewoon nieuws opgezocht over One Direction, of het nu oud is of niet, om het op Quizlet te gaan posten, puur voor onenigheid en dat het weer een of andere grote wellus-niettus spelletje wordt.


    Ik denk niet dat ze dat bedoeld ik ken haar langer dan vandaag :Y) Maar goed we kunnen beter niet haar steeds afkraken ofzoiets maar dit weirdo topic x'D

    JerryDane schreef:
    (...)

    Hahah dat heb ik goed verzonnen hè? x'D Je dacht dat het bijna echt was x'D en idd laat JB en 1D gewoon met rust het is hun leven.. i actually like you :Y)

    Na'aw, so sweet (:.
    Inderdaad, dit is een ruzietopic aan het worden, zie ik. Laten we maar ophouden met die welles-nietesspelletjes.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ramses schreef:
    1D laat een meisje kreunen in hun nummer,

    OMG ZE ZIJN ZO AAN HET VERANDEREN.

    Wat. Ik snap jullie logica soms niet. :'D Big fucking deal.


    ^ This


    The universal language of art.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Na'aw, so sweet (:.
    Inderdaad, dit is een ruzietopic aan het worden, zie ik. Laten we maar ophouden met die welles-nietesspelletjes.


    Indeed! Maar laten we beter hierover ophouden x'D het is niet zo leuk voor MaejorBieber. Ze bedoeld het vast niet verkeerd ^^

    Toen ik de topic titel las wist al bijna zeker dat jij dit topic had aangemaakt. En ik begin mij echt af te vragen waarom je dit doet. Bij je andere twee topics ontstonden al discussies en hier is het hetzelfde. Beetje jammer dat je nieuws uit juli op Q zet. Zet dan iets van deze maand er op.


    Physics is awesome

    k


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik begrijp jouw manier van denken niet helemaal. Eerst ben je een Directioner en loop je te fangirlen van hier tot Tokio, en binnen de kortste keren kunnen die mensen helemaal niks meer goed doen in jouw ogen.

    OT: Al kreunt er een bejaarde op hun album, het interesseert me eigenlijk niet zo veel.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."