• AMSTERDAM -
    De populaire jongensband One Direction heeft een kamermeisje van een hotel een bijzondere rol gegeven.

    Harry vertelt in een interview met The Sun: "We hadden een, je weet wel, kreun nodig in één van de nummers. Dus ik heb een vrouw in het hotel gevraagd of ze het 'Urghhhhhh' geluid wilde maken".
    "In het begin was ze erg nerveus, maar later kreeg ze het helemaal onder de knie".
    De mannen van One Direction nemen tijdens hun tour een album op, wat ervoor zorgt dat ze soms met matrassen tegen de muren een opname-ruimte maken.

    En die manier van werken levert dus ook bijzondere momenten met het hotelpersoneel op...

    Link:
    http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/muziek/21755280/__One_Direction_laat_kamermeisje_kreunen__.html

    HAHAHAHAHHAAHHAHAH

    Presence schreef:
    Ik begrijp jouw manier van denken niet helemaal. Eerst ben je een Directioner en loop je te fangirlen van hier tot Tokio, en binnen de kortste keren kunnen die mensen helemaal niks meer goed doen in jouw ogen.

    OT: Al kreunt er een bejaarde op hun album, het interesseert me eigenlijk niet zo veel.

    Hier moest ik toch wel om lachen :'D.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Presence schreef:
    Ik begrijp jouw manier van denken niet helemaal. Eerst ben je een Directioner en loop je te fangirlen van hier tot Tokio, en binnen de kortste keren kunnen die mensen helemaal niks meer goed doen in jouw ogen.

    OT: Al kreunt er een bejaarde op hun album, het interesseert me eigenlijk niet zo veel.
    Omg :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Hier moest ik toch wel om lachen :'D.


    Hahaha same here! x'D

    Nu ben ik benieuwd hoe bejaarden kreunen (cat)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 16:26 ]

    Quigley schreef:
    Ach, als ze een kreun nodig hebben, waarom dan ook niet? :']


    If a writer falls in love with you, you can never die

    MaejorBieber schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan sommige Directioners dat ik gewoon bijna niet meer langer een van hun wil zijn.. Hoezo kunnen jullie gewoon niet toegeven dat 1D al aardig een andere richting op gaan? Ik vind ze nu al aardig "raar" en "vreemd" worden (Mijn mening!)

    Door rood rijden
    Kreun geluiden op hun nummers
    Harry negeerd gok-waarschuwing
    Harry Styles draagt meisjes kleding

    Ga maar zo door..

    Ohw damn. Ik ben gisteren ook door het rood gereden, wat een verschrikkelijk mens ben ik. Van dat gokken weet ik niks af, dus ik begin er ook niet over, maar wat is er erg aan een kreungeluid op een nummer en dat Harry Styles meisjeskleding aantrekt? De laatste tijd is er alleen nog maar gekreun op popnummers en meisjeskleding... Tja, ieder zijn ding en zie er ook niks verkeerd in. Je moet wel met goede voorbeelden komen als je iemand wil afkraken. ^^

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 17:07 ]


    Take me to wonderland

    Hahahhahaha :/


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Misschien heb ik dit niet goed overgedragen. Ik bedoelde met dit topic heus niets verkeerds mee, ik wou ook niet dat er geruzie onstond.. Ik wou alleen maar een topic waar jullie niet over Justin Bieber hebben maar eens over andere artiesten. Ik ben nog steeds een Directioner en vind 1D nog altijd leuk (alleen wat minder dan dat ik fan van JB ben) maar ik vond het niet altijd leuk als ik een Justin topic zie en jullie allemaal negatief over hem reageren, ik wou eens ff dat jullie eens negatief over andere artiesten reageerden. Dat is misschien wel flauw en kinderachtig van me en daarom wil ik mijn exuses aanbieden. Sorry dat ik steeds quizlet vol spam met onzin topics.. Ik ben gewoon een beetje jaloers dat 1D nu veel besproken wordt op een positieve manier en dat Justin veel besproken wordt op een negatieve manier. D': Ik hoop niet dat jullie nu een hekel aan me hebben.. Sorry...

    Ik heb hier vijf minuten om gelachen.


    Searching heavens for another earth

    MaejorBieber schreef:
    Misschien heb ik dit niet goed overgedragen. Ik bedoelde met dit topic heus niets verkeerds mee, ik wou ook niet dat er geruzie onstond.. Ik wou alleen maar een topic waar jullie niet over Justin Bieber hebben maar eens over andere artiesten. Ik ben nog steeds een Directioner en vind 1D nog altijd leuk (alleen wat minder dan dat ik fan van JB ben) maar ik vond het niet altijd leuk als ik een Justin topic zie en jullie allemaal negatief over hem reageren, ik wou eens ff dat jullie eens negatief over andere artiesten reageerden. Dat is misschien wel flauw en kinderachtig van me en daarom wil ik mijn exuses aanbieden. Sorry dat ik steeds quizlet vol spam met onzin topics.. Ik ben gewoon een beetje jaloers dat 1D nu veel besproken wordt op een positieve manier en dat Justin veel besproken wordt op een negatieve manier. D': Ik hoop niet dat jullie nu een hekel aan me hebben.. Sorry...


    ars moriendi

    Ik vind het goed van je dat je je excuses aanbied. :') Hopelijk stop je er dan ook mee.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 18:01 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    MaejorBieber schreef:
    Misschien heb ik dit niet goed overgedragen. Ik bedoelde met dit topic heus niets verkeerds mee, ik wou ook niet dat er geruzie onstond.. Ik wou alleen maar een topic waar jullie niet over Justin Bieber hebben maar eens over andere artiesten. Ik ben nog steeds een Directioner en vind 1D nog altijd leuk (alleen wat minder dan dat ik fan van JB ben) maar ik vond het niet altijd leuk als ik een Justin topic zie en jullie allemaal negatief over hem reageren, ik wou eens ff dat jullie eens negatief over andere artiesten reageerden. Dat is misschien wel flauw en kinderachtig van me en daarom wil ik mijn exuses aanbieden. Sorry dat ik steeds quizlet vol spam met onzin topics.. Ik ben gewoon een beetje jaloers dat 1D nu veel besproken wordt op een positieve manier en dat Justin veel besproken wordt op een negatieve manier. D': Ik hoop niet dat jullie nu een hekel aan me hebben.. Sorry...

    Wow, that's just...
    Ik ga er niks op zeggen aangezien je zelf inziet hoe idioot dat is. :')


    Take me to wonderland

    Twist schreef:
    (...)
    Wow, that's just...
    Ik ga er niks op zeggen aangezien je zelf inziet hoe idioot dat is. :')


    Dit, omdat diegenen die niks met JB te maken hebben ook vaak ene hekel hebben aan 1D.


    Some people are art and do art at the same time

    MaejorBieber schreef:
    Misschien heb ik dit niet goed overgedragen. Ik bedoelde met dit topic heus niets verkeerds mee, ik wou ook niet dat er geruzie onstond.. Ik wou alleen maar een topic waar jullie niet over Justin Bieber hebben maar eens over andere artiesten. Ik ben nog steeds een Directioner en vind 1D nog altijd leuk (alleen wat minder dan dat ik fan van JB ben) maar ik vond het niet altijd leuk als ik een Justin topic zie en jullie allemaal negatief over hem reageren, ik wou eens ff dat jullie eens negatief over andere artiesten reageerden. Dat is misschien wel flauw en kinderachtig van me en daarom wil ik mijn exuses aanbieden. Sorry dat ik steeds quizlet vol spam met onzin topics.. Ik ben gewoon een beetje jaloers dat 1D nu veel besproken wordt op een positieve manier en dat Justin veel besproken wordt op een negatieve manier. D': Ik hoop niet dat jullie nu een hekel aan me hebben.. Sorry...


    Dus, omdat jou idool alleen maar negatief besproken wordt hoop je dat een ander ook negatief besproken wordt?

    Dat is een beetje... raar.

    Hopelijk doe je het niet meer.


    Queer zijn is gewoon alles

    MaejorBieber schreef:
    Misschien heb ik dit niet goed overgedragen. Ik bedoelde met dit topic heus niets verkeerds mee, ik wou ook niet dat er geruzie onstond.. Ik wou alleen maar een topic waar jullie niet over Justin Bieber hebben maar eens over andere artiesten. Ik ben nog steeds een Directioner en vind 1D nog altijd leuk (alleen wat minder dan dat ik fan van JB ben) maar ik vond het niet altijd leuk als ik een Justin topic zie en jullie allemaal negatief over hem reageren, ik wou eens ff dat jullie eens negatief over andere artiesten reageerden. Dat is misschien wel flauw en kinderachtig van me en daarom wil ik mijn exuses aanbieden. Sorry dat ik steeds quizlet vol spam met onzin topics.. Ik ben gewoon een beetje jaloers dat 1D nu veel besproken wordt op een positieve manier en dat Justin veel besproken wordt op een negatieve manier. D': Ik hoop niet dat jullie nu een hekel aan me hebben.. Sorry...

    Dat is best wel fucked up... Wat denk je dat er gebeurt als iedereen zo gaat doen, ook in het dagelijks leven? Wel fijn dat je je excuses aanbiedt.


    From these ashes, I will rise

    en zoals gewoonlijk bestaat er weer een discussie over 1D ;)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.