• AMSTERDAM -
    De populaire jongensband One Direction heeft een kamermeisje van een hotel een bijzondere rol gegeven.

    Harry vertelt in een interview met The Sun: "We hadden een, je weet wel, kreun nodig in één van de nummers. Dus ik heb een vrouw in het hotel gevraagd of ze het 'Urghhhhhh' geluid wilde maken".
    "In het begin was ze erg nerveus, maar later kreeg ze het helemaal onder de knie".
    De mannen van One Direction nemen tijdens hun tour een album op, wat ervoor zorgt dat ze soms met matrassen tegen de muren een opname-ruimte maken.

    En die manier van werken levert dus ook bijzondere momenten met het hotelpersoneel op...

    Link:
    http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/muziek/21755280/__One_Direction_laat_kamermeisje_kreunen__.html

    HAHAHAHAHHAAHHAHAH

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Ja daar heb je wel gelijk in maar toch. 1D is ook niet echt meer zoals vroeger :Y)


    Bieber ook niet.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Kunnen we niet gewoon een verbod invoeren op het maken van topics over zowel Justin Bieber als One Direction? Wat zal het dan lekker rustig worden!


    "Well, well. Look who we've got here!"

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Ja daar heb je wel gelijk in maar toch. 1D is ook niet echt meer zoals vroeger :Y)

    Nee, inderdaad. Daar geef ik je wel gelijk in, but just deal with it.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    MaejorBieber schreef:
    (...)

    Ja ik ben een Directioner dat wil niet zeggen dat ik hun gedrag goed ga keuren. Ik vind dat ze gewoon de laatste tijd zo erg veranderd zijn.


    Weet je, ik ga de moeite niet meer doen om te reageren. Maak zoveel van deze topics aan als je maar wilt. Ik waarschuw je alleen maar dat het nogal nutteloos is en er toch altijd discussies van komen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    MaejorBieber schreef:
    Ik heb zo'n hekel aan sommige Directioners dat ik gewoon bijna niet meer langer een van hun wil zijn.. Hoezo kunnen jullie gewoon niet toegeven dat 1D al aardig een andere richting op gaan? Ik vind ze nu al aardig "raar" en "vreemd" worden (Mijn mening!)

    Door rood rijden
    Kreun geluiden op hun nummers
    Harry negeerd gok-waarschuwing
    Harry Styles draagt meisjes kleding

    Ga maar zo door..


    Wow meid! Justin doet ook "erge" dingen maar je bent nog steeds fan van hem?

    Kom op als Harry vrouwen-kleding draagt wat dan nog? Justin draagde ook vrouwelijk broeken omdat hij dat lekker vond zitten.. Ik zie niet wat daar erg aan is.. En dat gekreun oh wat erg -.-' Justin kreunt zelf in een van zijn songs. Moet je Right Here maar eens goed luisteren. Uhum waarom heb je eigenlijk dit topic geopend? :')



    En ja je mening respecteer ik maar ik begrijp niet zo goed waarom dit zo erg is?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 15:47 ]

    Ik vind het altijd zo raar als mensen kreunen in een liedje. Wat voegt dat in hemelsnaam toe / hoe raar moet dat liedje wel niet zijn? :'D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    JerryDane schreef:
    Wow een meisje kreunt op 1D's album -.- wat een nieuws..

    JerryDane schreef:
    (...)

    Wow meid! Justin doet ook "erge" dingen maar je bent nog steeds fan van hem?

    Kom op als Harry vrouwen-kleding draagt wat dan nog? Justin draagde ook vrouwelijk broeken omdat hij dat lekker vond zitten.. Ik zie niet wat daar erg aan is.. En dat gekreun oh wat erg -.-' Justin kreunt zelf in een van zijn songs. Moet je Right Here maar eens goed luisteren. Uhum waarom heb je eigenlijk dit topic geopend? :')



    En ja je mening respecteer ik maar ik begrijp niet zo goed waarom dit zo erg is?

    I like you.
    Eindelijk eens een Bieberfan wiens allerliefste wens niet 1D de grond inboren is.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 15:49 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Als jullie een JB of 1D topic willen openen dan moeten jullie eerst goed nadenken, zulke topics moeten gewoon verboden worden.. Als Justin Bieber of One Direction iets speciaals gedaan hebben kunnen jullie het hier posten (vind ik) Niet bij wijze van spreken als Justin een scheet gelaten heeft en of One Direction en boer laat dat julle dan een topic hierover gaan openen. Vet irritant!

    Ik vind het wel humor.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Velton schreef:
    Is het echt nodig om van deze dingen steeds topics te maken?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    1D laat een meisje kreunen in hun nummer,

    OMG ZE ZIJN ZO AAN HET VERANDEREN.

    Wat. Ik snap jullie logica soms niet. :'D Big fucking deal.


    ars moriendi

    Rosarum schreef:
    (...)
    I like you.
    Eindelijk eens een Bieberfan wiens allerliefste wens niet 1D de grond inboren is.


    Well thank you :Y)

    Ik wordt gewoon ziek van sommige fans. No offence MaejorBieber i still like you maar soms maak je gewoon onzin topics aan en spam je Quizlet hiermee vol :')

    Barnabas schreef:
    Kunnen we niet gewoon een verbod invoeren op het maken van topics over zowel Justin Bieber als One Direction? Wat zal het dan lekker rustig worden!


    Waarom dat? Dan zouden we evengoed het subfora One Direction en Justin Bieber mogen verwijderen. Ik gok dat het er sowieso niet komt, omdat je over andere beroemdheden wel gewoon topics aan mag maken. We moeten maar leren om er mee te leven.


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    (...)

    Waarom dat? Dan zouden we evengoed het subfora One Direction en Justin Bieber mogen verwijderen. Ik gok dat het er sowieso niet komt, omdat je over andere beroemdheden wel gewoon topics aan mag maken. We moeten maar leren om er mee te leven.


    Volgens mij bedoelde ze het als grap. :')


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    JerryDane schreef:
    Als jullie een JB of 1D topic willen openen dan moeten jullie eerst goed nadenken, zulke topics moeten gewoon verboden worden.. Als Justin Bieber of One Direction iets speciaals gedaan hebben kunnen jullie het hier posten (vind ik) Niet bij wijze van spreken als Justin een scheet gelaten heeft en of One Direction en boer laat dat julle dan een topic hierover gaan openen. Vet irritant!

    Stel je voor :'D.

    Harry Styles laat boer tijdens optreden Taylor Swift

    LONDON - Tijdens de uitreiking van de [weet ik veel wat]-awards, waarbij onder andere de populaire boysband One Direction, de girlsband Little Mix, Miley Cyrus en verscheidene andere sterren van de partij waren, liet Harry Styles gisterenavond ongegeneerd een boer tijdens het optreden van zijn ex-vriendin Taylor Swift, die ter gelegenheid van de uitreiking voor [blablabla] haar intussen wereldberoemde song "Trouble" zong, die over niemand minder dan Harry Styles zelf gaat.
    .... blablablablabla ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it