• AMSTERDAM -
    De populaire jongensband One Direction heeft een kamermeisje van een hotel een bijzondere rol gegeven.

    Harry vertelt in een interview met The Sun: "We hadden een, je weet wel, kreun nodig in één van de nummers. Dus ik heb een vrouw in het hotel gevraagd of ze het 'Urghhhhhh' geluid wilde maken".
    "In het begin was ze erg nerveus, maar later kreeg ze het helemaal onder de knie".
    De mannen van One Direction nemen tijdens hun tour een album op, wat ervoor zorgt dat ze soms met matrassen tegen de muren een opname-ruimte maken.

    En die manier van werken levert dus ook bijzondere momenten met het hotelpersoneel op...

    Link:
    http://www.telegraaf.nl/filmenuitgaan/muziek/21755280/__One_Direction_laat_kamermeisje_kreunen__.html

    HAHAHAHAHHAAHHAHAH

    HoldTight schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHHAHAH xD


    Please.


    Some people are art and do art at the same time

    Barnabas schreef:
    (...)


    Naar de guillotine met haar! OFF WITH HER HEAD.


    Oh lol, the Red Queen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    HoldTight schreef:
    (...)

    HAHAHAHAHHAHAH xD

    Het zijn toch ook altijd weer die beliebers of directioners die komen met zo'n idioot bericht. :')


    Take me to wonderland

    Oh wacht, dit komt van de telegraaf. Dat is niet eens een echte krant. Dat verklaart een hoop. (cat)


    26 - 02 - '16

    Scorpia schreef:
    (...)

    Please.


    En mag ik eens vragen waarom je dat zegt? Ze mag lachen of weet ik veel wat allemaal als ze dat wilt..

    Troll schreef:
    Oh wacht, dit komt van de telegraaf. Dat is niet eens een echte krant. Dat verklaart een hoop. (cat)

    Ik quote maar weer eens de regels:
    - Je mag topics niet omhoog schoppen. Dit houdt in dat je niet mag reageren op een topic waar al lang niet op gereageerd is, tenzij je reactie nuttige informatie bevat.

    "HAHAHAHAHHAHAH" is alles behalve nuttige informatie, hoewel je zou kunnen discusseren over wat "lang" is.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Titan schreef:
    (...)
    "HAHAHAHAHHAHAH" is alles behalve nuttige informatie, hoewel je zou kunnen discusseren over wat "lang" is.


    Dan nog vind ik dat ze dat mag zeggen als ze dat wilt, dat kunnen jullie haar niet ontnemen.. Er wordt zo vaak alles behalve nuttige informatie geposts..

    [ bericht aangepast op 14 nov 2013 - 13:41 ]

    JerryCrew schreef:
    (...)

    Dan nog vind ik dat ze dat mag zeggen als ze dat wilt, dat kunnen jullie haar niet ontnemen.. Er wordt zo vaak alles behalve nuttige informatie geposts..

    Kunnen we dus wel als ze daarmee de regels overtreedt. Daarvoor kun je niet discusseren, het staat vast. Punt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Hahaha ik hoorde helemaal NIKS dus en ja het album gaat daar helemaal niet over alleen lijkt de naam wat oversekst


    He cannot pass by without touching and moving and shaping and changing every thing, every boy-city, in his path.

    Kap nou een keer met dit topic bumpen.


    :)

    wentelteef schreef:
    Hahaha ik hoorde helemaal NIKS dus en ja het album gaat daar helemaal niet over alleen lijkt de naam wat oversekst


    Waarom bump je?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Mag dit topic opslot?

    Meld 'm dan, tiens.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    SLOTJE!


    -