• Hoi iedereen,
    Er was vanmiddag iets gebeurd wat me aan het denken heeft gezet.
    Ik had me aangemeld op Ask.fm en er kwamen een paar rare figuren die dingen stuurde zoals; Vieze slet, Slut.... en Kill youself...
    Dit zette me aan het denken.
    Ik merkte op dat ik hier best wel gevoelig voor ben aangezien ik vorig jaar best wel ben gepest.
    Ik ben er sterker van geworden; Ik ben nu helemaal mezelf
    Maar ik trek me deze dingen toch best wel aan, Ik ben voor sommige dingen dus ook.. eh.. gevoeliger geworden, zeg maar.
    Ik vertrouw mensen ook minder snel en ik kan soms heel erg fel op dingen reageren :X

    nu mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ooit gepest/worden jullie gepest en wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    soms sturen mensen ook lieve dingen ^^
    net stuurde iemand: I know what you did last summer...
    dus ik stuurde: Oke :] vertel?
    en toen stuurde die: Being awesome ^^
    En toen dacht ik: Awh ^^


    Hahaha :'), die is leuk. Maarja, je moet de negatieve dingen maar gewoon negeren. Ookal is dat moeilijk (Y)


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Minions schreef:
    (...)
    Dat dacht ik dus ook. Ik denk dat Q grotendeels uit buitenbeentjes bestaat die hier zich wel thuis kunnen voelen.


    Dat geldt zeker voor mij. ^^
    Ik ben dan wel nooit gepest - ik reken trouwens roddelen en buitensluiten niet onder pesten, want dat heb ik wel vaak genoeg meegemaakt - maar ik ben wel altijd een buitenbeentje geweest, dat ben ik nog steeds en zal ik waarschijnlijk altijd blijven.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Felidae schreef:
    (...)

    Tja.. Ik dacht dat het wel een leuke site was :]


    Wat is dat Ask.fm precies voor een site dan?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben niet echt gepest, maar op de basisschool erg veel buitengesloten. ik werd voor gek verklaard, omdat ik van fantasie hield en niet bij de rest paste.
    Daar werd ik onzeker van en begon mensen niet zo snel te vertrouwen.

    Oh ja, ik werd ook altijd als laatste gekozen bij spelletjes, en kreeg nooit de bal bij gym, omdat ik nou eenmaal niet zo snel mijn mond opendeed.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:41 ]


    Vampire + Servant = Servamp

    Uhm ja. Ik ben op de basis school behoorlijk gepest, mensen die me achter na liepen als ik buiten was om me uit te schelden, mijn spullen afpakken en ergens in de klas verstoppen, roddels verspreiden, mijn fiets slopen, meerdere klasse feesten waarbij iedereen uitgenodigd was behalve ik. Ik zit onderhand in de 5e en ik word nog steeds na geroepen door sommige oud-klasgenoten als ik ze tegen kom. Ik heb heel lang een ongelofelijk laag zelfbeeld gehad, ik heb meerdere periodes gehad dat ik niet mijn huis wilde verlaten omdat ik niet wilde dat iemand mijn gezicht zag. Maar ik geloof wel dat het me een vorm van eigenheid heeft gegeven, ik ben gegroeid in wie ik ben en wat ik doe.

    Edit: Ik denk wel dat ik veel sceptischer ben geworden betreft wat ik denk voor indruk achter te laten. Ik ben ongelofelijk bang dat mensen om me heen mij irritant vinden en ik word ontzettend depri als ik het idee heb dat mensen dat van mij vinden.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:51 ]


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik ben sinds groep 1 tot nu gepest. Ik heb vanalles geprobeerd, maar niks helpt het te stoppen. Soms wordt het wel minder. Tja, wat doet het met me? Eigenlijk heb ik gewoon bar weinig zelfvertrouwen. Nu zit ik bij een Psychiater. Ugh, ik moet die kutkinderen eens een klap verkopen, maar dat is al vijf jaar mijn plan. Nog nooit gedaan.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wij quizletters verschillen in veel, maar we hebben één ding gemeen: We zijn allemaal (of toch de meeste) buitenbeentjes, dat maakt van ons zo'n sterke groep. Dat vergeten we soms, en dat zou eigenlijk niet mogen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Ramazzotti schreef:
    Nooit echt gepest, maar wel dat ik vaak buiten de groep viel en mensen dan rare opmerkingen gingen maken van waarom ik alleen zat etc.

    + In de derde klas van de middelbare scholden ze me altijd uit voor mijn gewicht en zeiden ze dat ik anorexia had en shit. Goed, ik zal er niet verder over uitwijken, maar het heeft me wel zeker wantrouwend gemaakt bij 'onbekende' mensen en wat gevoeliger voor sommige onderwerpen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Dooddoenervo schreef:
    Wij quizletters verschillen in veel, maar we hebben één ding gemeen: We zijn allemaal (of toch de meeste) buitenbeentjes, dat maakt van ons zo'n sterke groep. Dat vergeten we soms, en dat zou eigenlijk niet mogen.


    Persoonlijk denk ik echt niet dat het zo erg met Quizletters te maken heeft hoor. Ik denk dat op iedere club/site/whatever er veel mensen zullen zijn die gepest worden/zijn.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ja, ik ben heel zwaar gepest geweest. Twee jaar lang aan één stuk door, door twee klassen dan nog wel en dat allemaal door een stomme roddel. Niet veel mensen weten het en het is ook niet iets waar ik best trots op ben, maar ik zag het allemaal niet meer zitten. Je kan zeggen dat ik depri was maar niet naar de buitenwereld toe want ik wilde niet dat zij iets wisten.
    Toen ik een keertje in het ziekenhuis belandde zijn de ogen van mijn ouders pas open gegaan en hebben ze alles op alles gezet om het pesten te laten stoppen. Ik heb een klacht ingediend bij de politie wegens slagen en verwondingen maar er is dus nooit iets van gekomen.
    Ik ben dan maar van school verandert omdat mijn punten naar beneden gingen en daardoor ben ik trouwens ook een jaar blijven zitten, ik ben heel gevoelig aan mijn omgeving en als ik me slecht voel, zie je dat altijd aan mijn punten.

    In het begin was het op mijn nieuwe school echt moeilijk. Het is zoals vele mensen hier zeggen dat ik ook niemand meer vertrouwde en dat ik bang was van wat andere over me zouden zeggen. Gelukkig leek het allemaal wel mee te vallen en uiteindelijk ben ik er weer bovenop aan het raken.
    Ik blijf nog steeds gevoelig als het om mijn dichte familie en vrienden gaat maar alles wat er buiten valt, daar trek ik me niets van aan. Zeker nu niet. Ik moet nog twee jaar naar school en ik zit nu echt in een fase waar het me allemaal niets meer kan schelen. Het is misschien ook erg lelijk om te zeggen maar de meeste klasgenoten laat ik vallen zodra ik ben afgestudeerd. Ik heb hen niet nodig, deels omdat ik er van overtuigd ben dat ze me neer willen halen als het er op aan komt.
    Het is nu wel zo dat ik met sommige vriendinnen nog wel contact ga houden, zo erg ben ik nu ook weer niet.

    Ook ben ik nu zo ongevoelig geworden door kritiek, dat ik er vaak mee moet lachen. Het doet me niets meer en ik ben ook niet meer bang om voor mezelf op te komen en daar ben ik erg trots op.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Wat is dat Ask.fm precies voor een site dan?


    Mensen kunnen je anoniem, of gewoon met hun eigen naam vragen stellen waar je zelf voor kunt kiezen om te beantwoorden. Je kunt hem koppelen aan facebook, twitter etc. waardoor al je vrienden ook vragen kunnen stellen. Excuse me, voor mijn slechte uitleg :')


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ahh yes, I have been. Well laat ik zeggen dat de Sam van toen de Sam van nu niet is. De 2.0 versie ish viel besser!


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik ben vanagpf groep 4 tot en met de laatste dag van groep 8 gepest en ik heb er mensenkennis aan overgehouden. Ik vertrouw ook mensen niet snel dingen toe; geen geheimen, maar meer dingen die in mijn leven spelen of dat ik mijn gedachtes met hem of haar bespreek. En ik heb mezelf leren kennen, want ik sprak nooit veel af, doordat al mijn vrienden op andere scholen of in andere klassen zaten, dus ik had veel tijd. Ik dacht er niet als 8-jarige letterlijk over na, maar ik merk wel op de één of andere manier dat je jezelf leert kennen. Ik ben ook als de dood dat als ik later een zoon of dochter baar, ze zullen worden gepest op school.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Disparato schreef:
    (...)

    Mensen kunnen je anoniem, of gewoon met hun eigen naam vragen stellen waar je zelf voor kunt kiezen om te beantwoorden. Je kunt hem koppelen aan facebook, twitter etc. waardoor al je vrienden ook vragen kunnen stellen. Excuse me, voor mijn slechte uitleg :')


    Haha neehoor, het is niet zo'n slechte uitleg. Ik begrijp 'm wel, thans. (:
    Geen idee alleen of het interessant is, maar ik ben wel benieuwd hoe het precies is dus ik ga denk ik eens een kijkje nemen, hahaha. Als ik het maar niets vind kan ik er toch gewoon vanaf. :p


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Vandaag kwam ik op de kermis nog een oud-klasgenoot tegen die me gewoon weer ff uitschold alsof het niets was


    Spoiler alert: you will save yourself