• Hoi iedereen,
    Er was vanmiddag iets gebeurd wat me aan het denken heeft gezet.
    Ik had me aangemeld op Ask.fm en er kwamen een paar rare figuren die dingen stuurde zoals; Vieze slet, Slut.... en Kill youself...
    Dit zette me aan het denken.
    Ik merkte op dat ik hier best wel gevoelig voor ben aangezien ik vorig jaar best wel ben gepest.
    Ik ben er sterker van geworden; Ik ben nu helemaal mezelf
    Maar ik trek me deze dingen toch best wel aan, Ik ben voor sommige dingen dus ook.. eh.. gevoeliger geworden, zeg maar.
    Ik vertrouw mensen ook minder snel en ik kan soms heel erg fel op dingen reageren :X

    nu mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ooit gepest/worden jullie gepest en wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Persoonlijk denk ik echt niet dat het zo erg met Quizletters te maken heeft hoor. Ik denk dat op iedere club/site/whatever er veel mensen zullen zijn die gepest worden/zijn.


    Ik had het niet over het gepest.:')


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ik had het niet over het gepest.:')


    Nee, je had het over buitenbeentjes, klopt. Sorry. :p Maar toch ook daarmee denk ik niet dat Quizletters allemaal buitenbeentjes zijn. Er zullen vast ook een hoop Quizletters zijn die dat níét zijn, denk ik toch wel. Ik zelf ben het in ieder geval niet meer. ;P


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Nee, je had het over buitenbeentjes, klopt. Sorry. :p Maar toch ook daarmee denk ik niet dat Quizletters allemaal buitenbeentjes zijn. Er zullen vast ook een hoop Quizletters zijn die dat níét zijn, denk ik toch wel. Ik zelf ben het in ieder geval niet meer. ;P


    Daarom zeg ik tussen haakjes de meeste. :p


    Queer zijn is gewoon alles

    Gibbs schreef:
    (...)

    Haha neehoor, het is niet zo'n slechte uitleg. Ik begrijp 'm wel, thans. (:
    Geen idee alleen of het interessant is, maar ik ben wel benieuwd hoe het precies is dus ik ga denk ik eens een kijkje nemen, hahaha. Als ik het maar niets vind kan ik er toch gewoon vanaf. :p


    Zou ik niet doen, ik werd net WEER uitgescholden voor bitch -.-


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    Zou ik niet doen, ik werd net WEER uitgescholden voor bitch -.-


    Ik heb me net aangemeld. Maar hóé kan ik dan in contact komen met anderen? :S

    Wel stom jah, dat ze zo schelderig zijn! :c


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik heb me net aangemeld. Maar hóé kan ik dan in contact komen met anderen? :S

    Wel stom jah, dat ze zo schelderig zijn! :c


    Wat is je username?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Op de basisschool werd ik altijd dik genoemd en nouja, daar ben ik best onzeker van geworden. En ik hield er altijd van om te zingen, alleen, alweer, op de basisschool gingen ze mij met andere kinderen vergelijken en ik was nooit goed genoeg voor hen en ik denk dat hier mijn plankenkoorts vandaan komt. Ook durf ik hierdoor niet meer op 'Commando' te zingen. Maarja ..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik ben in de middelbare school gepest. De eerste drie jaar ongeveer. Hevig genoeg dat het me veranderd heeft. Ik heb een tijd lang mensen niet gemakkelijk vertrouwd. Ook zorgde het er voor dat ik altijd het idee had dat mensen me niet mogen en me saai vinden etc.
    Langzamerhand is dat nu veranderd en voel ik me weer zeker. Op dit moment word ik niet gepest, zou ook wel wat zijn als je nog gepest word op de Hogeschool.. (het gebeurt vast, maar lijkt me diep triest). Tegenwoordig probeer ik zo min mogelijk aan te trekken van wat een ander over me zou kunnen denken/van me zou vinden. Dit blijft soms nog een uitdaging.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 20:01 ]


    You are beautiful, you are love.

    Praesidium schreef:
    Op de basisschool werd ik altijd dik genoemd en nouja, daar ben ik best onzeker van geworden. En ik hield er altijd van om te zingen, alleen, alweer, op de basisschool gingen ze mij met andere kinderen vergelijken en ik was nooit goed genoeg voor hen en ik denk dat hier mijn plankenkoorts vandaan komt. Ook durf ik hierdoor niet meer op 'Commando' te zingen. Maarja ..


    Ja ik ken het :X


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik zou héél graag willen zeggen dat het me sterker heeft gemaakt en misschien klopt dat ook wel op sommige gebieden, maar mijn zelfbeeld is bijvoorbeeld ontzettend laag en ik ben echt een ramp rond jongens. Eigenlijk vullen die twee dingen elkaar ook weer aan tot een hoger niveau. Ik ben alleen maar gepest door jongens en daardoor is het vertrouwen echt gekelderd en klap ik meteen dicht. Dat verklaart ook waarom ik op mijn 21e nog nooit met een jongen samen ben geweest. En, oh, soms heb ik dagen dat ik wel kan huilen om hoe ik eruit zie en dan is het een kippenhok in mijn hoofd: 'Natuurlijk ben je gepest. Kijk naar je hoofd'. Mja, ik vertel het eigenlijk nooit zo vaak, want dan voel ik me zo'n aansteller. ^^ Maar één ding staat vast: het heeft me wel gemaakt tot wie ik ben.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 19:59 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Felidae schreef:
    (...)

    Wat is je username?


    Yolanda021296

    En wat is die van jou? (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    XxYouKnowxX


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Yolanda021296

    En wat is die van jou? (:


    http://ask.fm/XxYouKnowxX


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Op basisschool ging ik wel met iedereen om, maar ik was niet echt bevriend met iemand. In de brugklas hoopte ik dat het beter zou worden, maar aan het einde van het schooljaar was toch de hele klas tegen mij, wat het nog erger maakte in de tweede. Hier ben ik buitengesloten geworden en soms zelfs gepest geworden.
    Nu heb ik een soort van minderwaardigheidscomplex. Als iemand mij een keer afwijst, of mijn vrienden gaan iets drinken zonder mij uit te nodigen, heb ik al direct zoiets 'ze vinden me niet meer aardig'. Het heeft mijn zelfvertrouwen best wel naar onderen gehaald, maar van de andere kant ben ik er ook wel sterker door geworden. Ik laat nu niet meer zo gauw op mij zitten en ik een ontzettende doorzettingsvermogen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik ben gepest op de basisschool van ongeveer groep 6 tot groep 8 en op de middelbare school tot de 3e klas. Het scheelt wel dat ik op de middelbare school daarnaast nog wel gewoon echt goede vriendinnen had, maar prettig was het niet, vooral niet op de basisschool. Ik had toen echt nooit zin om naar school te gaan en zat ook regelmatig huilend in de klas.
    Ik zou ook niet echt zeggen dat ik er sterker door ben geworden. Ik denk snel dat ik iets niet kan en ben ook erg gevoelig, het is ontzettend makkelijk om mij te kwetsen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered