• Hoi iedereen,
    Er was vanmiddag iets gebeurd wat me aan het denken heeft gezet.
    Ik had me aangemeld op Ask.fm en er kwamen een paar rare figuren die dingen stuurde zoals; Vieze slet, Slut.... en Kill youself...
    Dit zette me aan het denken.
    Ik merkte op dat ik hier best wel gevoelig voor ben aangezien ik vorig jaar best wel ben gepest.
    Ik ben er sterker van geworden; Ik ben nu helemaal mezelf
    Maar ik trek me deze dingen toch best wel aan, Ik ben voor sommige dingen dus ook.. eh.. gevoeliger geworden, zeg maar.
    Ik vertrouw mensen ook minder snel en ik kan soms heel erg fel op dingen reageren :X

    nu mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ooit gepest/worden jullie gepest en wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ja, ik ben bijna mijn hele basisschooltijd gepest en het heeft toch echt littekens achtergelaten. Ik ben iemand die mensen niet heel snel meer vertrouwd en zich ook liever op de achtergrond houd. Ik ben eigenlijk precies het tegenovergestelde geworden van de persoon die ik daarvoor eigenlijk was. Maar ik kan er meeleven, want ik ben mensen waar ik altijd op kan rekenen en dat is voor mij toch wel genoeg.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Het heeft me tot een hoger level gebracht, laat ik het zo zeggen. Het was niet leuk, maar toch kreeg ik er zelfvertrouwen in.


    Life is all about having a good time.

    Het heeft me sowieso erg veranderd. En of het in een goede of slechte manier is weet ik niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik werd gepest tot ongeveer groep vier, mijn achtste dus. Mensen noemden me Schele Kip, Bruine of ze duwden me, sloten me buiten met spelletjes. Maar dat deed niet iedereen en ik had ook gewoon vriendjes en vriendinnetjes waar ik dan wel naartoe ging en thuis zei ik altijd alles meteen, dus stond mijn moeder ook achter me, samen met mijn juf. Ik riep ook vaak wel wat terug of ging gewoon alleen spelen, waar ik als kind geen probleem mee had, dus ik ben er wel snel vanaf gekomen.

    Later ben ik niet echt gepest, maar mensen wisten wel dat ik anders was, dus ze waren altijd een soort van afstandelijk tegen me. Soms lieten ze me stikken, als ik dacht dat we samen gingen fietsen, of zo. Dat zorgde er wel voor dat ik er maar niet meer zo gauw van uit ga dat iemand het beste met me voor heeft, maar ik ben niet echt afstandelijk of zo.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Wow.. Ik had niet gedacht dat er zoveel mensen werden gepest die op Q. zaten o.O
    misschien zijn wij gewoon wel een volk apart :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    Wow.. Ik had niet gedacht dat er zoveel mensen werden gepest die op Q. zaten o.O
    misschien zijn wij gewoon wel een volk apart :]

    Creatieve mensen voelen zich misschien minder snel begrepen ofzo? :'D Ach, in elk geval wel heel typisch inderdaad. We've all been there.


    ars moriendi

    Ook nooit echt gepest, behalve door een paar vriendinnen - die later niet mijn vriendinnen bleken te zijn. Pas wanneer je echt andere mensen ontmoet, merk je pas hoe erg het was.. Nachten gehuild.

    & Vreselijk wat ze op ask.fm naar je sturen, dat soort site's zijn zo makkelijk. Anoniem dingen kunnen versturen, een van de redenen waarom ik liever niet z'n account aanmaak..


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Felidae schreef:
    Wow.. Ik had niet gedacht dat er zoveel mensen werden gepest die op Q. zaten o.O
    misschien zijn wij gewoon wel een volk apart :]

    Dat dacht ik dus ook. Ik denk dat Q grotendeels uit buitenbeentjes bestaat die hier zich wel thuis kunnen voelen.


    -

    Disparato schreef:
    Ook nooit echt gepest, behalve door een paar vriendinnen - die later niet mijn vriendinnen bleken te zijn. Pas wanneer je echt andere mensen ontmoet, merk je pas hoe erg het was.. Nachten gehuild.

    & Vreselijk wat ze op ask.fm naar je sturen, dat soort site's zijn zo makkelijk. Anoniem dingen kunnen versturen, een van de redenen waarom ik liever niet z'n account aanmaak..


    Tja.. Ik dacht dat het wel een leuke site was :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    Tja.. Ik dacht dat het wel een leuke site was :]

    Dat is het ook wel :), alleen ik ken ook veel mensen die daar echt bestoken worden met van die ongepaste vragen.. Kan me daar echt dood aan ergeren.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Minions schreef:
    (...)
    Dat dacht ik dus ook. Ik denk dat Q grotendeels uit buitenbeentjes bestaat die hier zich wel thuis kunnen voelen.


    Ja, volgens mij wel :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Minions schreef:
    (...)
    Dat dacht ik dus ook. Ik denk dat Q grotendeels uit buitenbeentjes bestaat die hier zich wel thuis kunnen voelen.


    That's me


    Spoiler alert: you will save yourself

    Minions schreef:
    (...)
    Dat dacht ik dus ook. Ik denk dat Q grotendeels uit buitenbeentjes bestaat die hier zich wel thuis kunnen voelen.


    Daar kan ik me wel in herkennen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Disparato schreef:
    (...)
    Dat is het ook wel :), alleen ik ken ook veel mensen die daar echt bestoken worden met van die ongepaste vragen.. Kan me daar echt dood aan ergeren.


    soms sturen mensen ook lieve dingen ^^
    net stuurde iemand: I know what you did last summer...
    dus ik stuurde: Oke :] vertel?
    en toen stuurde die: Being awesome ^^
    En toen dacht ik: Awh ^^


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Het heeft mijn leven verpest, mij depressief gemaakt, maar me toch sterker gemaakt.


    26 - 02 - '16