• Hoi iedereen,
    Er was vanmiddag iets gebeurd wat me aan het denken heeft gezet.
    Ik had me aangemeld op Ask.fm en er kwamen een paar rare figuren die dingen stuurde zoals; Vieze slet, Slut.... en Kill youself...
    Dit zette me aan het denken.
    Ik merkte op dat ik hier best wel gevoelig voor ben aangezien ik vorig jaar best wel ben gepest.
    Ik ben er sterker van geworden; Ik ben nu helemaal mezelf
    Maar ik trek me deze dingen toch best wel aan, Ik ben voor sommige dingen dus ook.. eh.. gevoeliger geworden, zeg maar.
    Ik vertrouw mensen ook minder snel en ik kan soms heel erg fel op dingen reageren :X

    nu mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ooit gepest/worden jullie gepest en wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    xAlways schreef:
    Dat is een goede, of zou het trouwens ook goed zijn als we het aan de eigenaar van dit topic vragen? Als die het goedkeurt, dan is het toch geen plagiaat meer?

    Het gaat ook niet om plagiaat (trouwens, ik ken de eigenaar van het topic erg goed en ik weet dat zij dat helemaal niet erg vindt), maar om het feit dat het misschien als een dubbeltopic wordt gezien, en die zijn niet toegestaan. Vraag jij het anders even aan een mod of zo? ^^


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oke, ga ik nu doen


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik heb het gevraagd, nu nog wachten op een antwoord :)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Guys, ik heb een vraagje! Ik en een paar andere users hier op Q gaan een magazine beginnen. In onze eerste uitgave willen we een stukje over pesten doen. Nu wil ik dus vragen of iemand in deze topic misschien bereid is om een (niet te lange) intervieuw te geven? Je kan gerust contact nemen met mij via pb en alles zal anoniem zijn als je het liever zo hebt. Je kan zelf een intervieuw aanvragen of zelf een stukje insturen als je je daarbij comfortable voelt.


    -

    Ik zou het op zich wel willen doen, maar dan krijg je een redelijk saai verhaal, aangezien mijn verhaal niet echt spannend is ofzo.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Pesten begon bij al vroeg, toen ik zeven was. en het is eigenlijk sinds dit jaar weg [ik ben nu 17] het waren vooral woorden. in de 2e klas ben ik gewoon doodgezwegen onder het mom "ze hoort toch niks"(ik ben slechthorend maar hoor nog zeker wat) er zijn allemaal rare dingen gebeurt waaronder een moeder die me op een schoolplein gaat uitkafferen omdat ik niet met haar kind [de pester] wil spelen, dat ik mijn beste vriend voor een trein weg pluk en vervolgens zelf bij de spoorbomen sta.

    dat is voor mij een keerpunt geweest -- ik mag toch zeker gewoon zijn wie ik ben?

    ik heb er wel een behoorlijke donkere periode aan over gehouden waarin ik dagelijks vreselijk veel angst/hyperventilatie aanvallen van kreeg. ik vertrouwde niemand, zelfs mijn eigen familie niet.

    nu gaat het wel beter, maar iets wat jaren heeft gespeeld is niet met twee sessies bij een psycholoog verdwenen.


    You'll have to wait with time. Time won't wait for you.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Het gaat ook niet om plagiaat (trouwens, ik ken de eigenaar van het topic erg goed en ik weet dat zij dat helemaal niet erg vindt), maar om het feit dat het misschien als een dubbeltopic wordt gezien, en die zijn niet toegestaan. Vraag jij het anders even aan een mod of zo? ^^


    Ik heb het gevraagd, en het mag. Alleen moet wel duidelijk zijn dat het een algemeen pest topic is, en dat iedereen er met respect behandeld wordt


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    (...)

    Ik heb het gevraagd, en het mag. Alleen moet wel duidelijk zijn dat het een algemeen pest topic is, en dat iedereen er met respect behandeld wordt

    Okee, mag ik dat dan aanmaken? ^^
    Welke mod heb je trouwens ge-PB'd?

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 13:41 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik werd gepest in de scouts omdat ik krullen heb. Dan waren er 2 meisjes die ouder waren als ik die me hebben uitgescholden. Ze maakten dan lelijke variaties op mijn naam die toch wel kwetsend waren voor een 6-jarig meisje. Ik werd uitgesloten en genegeerd. Werkte best wel vernederend.
    Hoewel we nu 11 jaar verder zijn, ben ik er nog altijd gevoelig voor. Erover praten doe ik niet graag omdat ik dan heel gevoelig word en ik herinner er mezelf ook niet graag aan. Het erge was dat mijn vader mij nooit wou geloven en hij zei dan altijd 'ach kind, je overdrijft'. Nu gelooft hij me wel en heeft hij er spijt van. Mijn moeder kon dat niet weten, want mijn ouders waren gescheiden. Maar toen heeft ze mij een paar jaar later geleerd dat ik alles moet weglachen. Als ik nu ooit een opmerking krijg waar ik me niet goed bij voel, dan lach ik het weg. Helpt echt wel.


    Owl you need is love.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Okee, mag ik dat dan aanmaken? ^^
    Welke mod heb je trouwens ge-PB'd?


    Ja hoor


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Ik zou het op zich wel willen doen, maar dan krijg je een redelijk saai verhaal, aangezien mijn verhaal niet echt spannend is ofzo.

    Het maakt echt niet uit hoor!


    -

    @xAlways, ik heb het topic aangemaakt. ^^ Klik.

    Ik zou ook wel eventueel willen, alleen ben ik nogal gesteld op mijn anonimiteit en weet ik niet of ik daar wel genoeg tijd voor heb.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Minions schreef:
    Guys, ik heb een vraagje! Ik en een paar andere users hier op Q gaan een magazine beginnen. In onze eerste uitgave willen we een stukje over pesten doen. Nu wil ik dus vragen of iemand in deze topic misschien bereid is om een (niet te lange) intervieuw te geven? Je kan gerust contact nemen met mij via pb en alles zal anoniem zijn als je het liever zo hebt. Je kan zelf een intervieuw aanvragen of zelf een stukje insturen als je je daarbij comfortable voelt.


    Ik zie dat op zich wel zitten, als ik jullie ermee kan helpen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried