• Hoi iedereen,
    Er was vanmiddag iets gebeurd wat me aan het denken heeft gezet.
    Ik had me aangemeld op Ask.fm en er kwamen een paar rare figuren die dingen stuurde zoals; Vieze slet, Slut.... en Kill youself...
    Dit zette me aan het denken.
    Ik merkte op dat ik hier best wel gevoelig voor ben aangezien ik vorig jaar best wel ben gepest.
    Ik ben er sterker van geworden; Ik ben nu helemaal mezelf
    Maar ik trek me deze dingen toch best wel aan, Ik ben voor sommige dingen dus ook.. eh.. gevoeliger geworden, zeg maar.
    Ik vertrouw mensen ook minder snel en ik kan soms heel erg fel op dingen reageren :X

    nu mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ooit gepest/worden jullie gepest en wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    het heeft me alleen maar sterker gemaakt :)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Ik voel me nu eigenlijk heel raar. Ik werd vrijwel nooit buiten gesloten of zag en merkte dat ze over mij roddelde, op de basisschool dan.
    In die vijf weken in de eerste is ook nog niks gebeurd, maar dat waren dan ook maar vijf weken.


    Do what people say you can't.

    Ik ben nog nooit gepest, gelukkig. En nee, ik ben/was ook geen buitenbeentje.
    Vind het wel vreselijk om de verhalen in dit topic te lezen. Sterkte.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 20:28 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Wat het pesten met mij heeft gedaan... Ik ben zeer afstandelijk, hou er niet van als men me aanraakt en ik kan ontvlammen als ik iets zie wat onterecht is. Mannen hou ik op afstand en ik zorg ervoor dat ze nooit heel close met me worden, aangezien ik last heb van bindingsangst. Met vriendinnen is het precies hetzelfde verhaal. Als ze naar me gaan refereren als goede vriendin, staan al mijn zintuigen op scherp en wacht ik gespannen af totdat ik gekwetst word. Dan verwijder ik me steeds meer van diegene, totdat ze niks meer tegen me zeggen, waarna ik weer verdrietig word.

    Gelukkig bestaat er karma.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Wat het pesten met mij heeft gedaan... Ik ben zeer afstandelijk, hou er niet van als men me aanraakt en ik kan ontvlammen als ik iets zie wat onterecht is. Mannen hou ik op afstand en ik zorg ervoor dat ze nooit heel close met me worden, aangezien ik last heb van bindingsangst. Met vriendinnen is het precies hetzelfde verhaal. Als ze naar me gaan refereren als goede vriendin, staan al mijn zintuigen op scherp en wacht ik gespannen af totdat ik gekwetst word. Dan verwijder ik me steeds meer van diegene, totdat ze niks meer tegen me zeggen, waarna ik weer verdrietig word.

    Gelukkig bestaat er karma.


    Wow, dit had ik zelf ook kunnen typen. Dit heb ik ook allemaal heel erg.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Echt zo bullshit dat bijna iedereen hier weer is gepest :') (Zoals iedereen in een depressie zit of w.e)

    Maar nee, ben nog nooit gepest.


    I live for the applause, you will die for it.

    In New York werd ik al gepest en dat ging verder in Nederland. Door pesten ben ik in psychische problemen geraakt en deels daarom in een depressie. Doordat het overleden van mijn broertje daarvoor er ook nog eens bijkomt moet ik nu vanwege die twee dingen voor een paar maanden naar een speciaal soort kliniek, waar ik al eerder ben geweest om af te kicken van de alcohol en drugs. Dus door die pesters vooral ben ik psychisch niet in orde en moet ik over twee maanden weg. Niet bepaald iets wat ik verwacht had (cat).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rivaille schreef:
    Echt zo bullshit dat bijna iedereen hier weer is gepest :') (Zoals iedereen in een depressie zit of w.e)

    Maar nee, ben nog nooit gepest.


    Vind je de pesters bullshit of...?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Rivaille schreef:
    Echt zo bullshit dat bijna iedereen hier weer is gepest :') (Zoals iedereen in een depressie zit of w.e)

    Maar nee, ben nog nooit gepest.


    Bullshit in de zin dat je het niet geloofd?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Rivaille schreef:
    Echt zo bullshit dat bijna iedereen hier weer is gepest :') (Zoals iedereen in een depressie zit of w.e)

    Maar nee, ben nog nooit gepest.


    Vind je het gek dat er zoveel mensen in dit topic reageren die daadwerkelijk gepest zijn? Is toch logisch? xd


    You are beautiful, you are love.

    Rivaille schreef:
    Echt zo bullshit dat bijna iedereen hier weer is gepest :') (Zoals iedereen in een depressie zit of w.e)

    Maar nee, ben nog nooit gepest.

    Natuurlijk, ik heb m'n eigen leven gefaked voor likes. Jwz.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Felidae schreef:
    (...)

    Vind je de pesters bullshit of...?
    Ook, die mensen zijn gewoon simpelweg niks waard. Snap niet hoe je daar plezier aan kan hebben.


    I live for the applause, you will die for it.

    Mooie reacties.
    Maar het valt gewoon op dat bijna iedereen op Q volgens hunzelf een verschrikkelijk leven heeft :')
    Maar w.e


    I live for the applause, you will die for it.

    Rivaille schreef:
    Echt zo bullshit dat bijna iedereen hier weer is gepest :') (Zoals iedereen in een depressie zit of w.e)

    Maar nee, ben nog nooit gepest.


    Als je hier alleen maar komt om te zeggen dat het niet gelooft dat er zoveel kinderen, reageer dan gewoon niet alsjeblieft


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Rivaille schreef:
    Mooie reacties.
    Maar het valt gewoon op dat bijna iedereen op Q volgens hunzelf een verschrikkelijk leven heeft :')
    Maar w.e


    Ik vind dat ik een goed leven heb. Mag over een jaartje vrijwilligerswerk gaan doen, over twee jaar audities doen voor toneelscholen & kan weer terug naar huis.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."