• Hoi iedereen,
    Er was vanmiddag iets gebeurd wat me aan het denken heeft gezet.
    Ik had me aangemeld op Ask.fm en er kwamen een paar rare figuren die dingen stuurde zoals; Vieze slet, Slut.... en Kill youself...
    Dit zette me aan het denken.
    Ik merkte op dat ik hier best wel gevoelig voor ben aangezien ik vorig jaar best wel ben gepest.
    Ik ben er sterker van geworden; Ik ben nu helemaal mezelf
    Maar ik trek me deze dingen toch best wel aan, Ik ben voor sommige dingen dus ook.. eh.. gevoeliger geworden, zeg maar.
    Ik vertrouw mensen ook minder snel en ik kan soms heel erg fel op dingen reageren :X

    nu mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ooit gepest/worden jullie gepest en wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Arratay schreef:
    (...)

    Overdrijven is ook een vak.


    Laat haar maar eventjes. Ze is gefrustreerd zo te zien.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Parachutes schreef:
    Ik ben gelukkig nog nooit gepest.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Sivan schreef:
    (...)

    Laat haar maar eventjes. Ze is gefrustreerd zo te zien.


    Fijn voor haar maar als ik gefrustreerd ben heb ik toch een heel minder kleurrijke woordkeuze.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Ik ben bijna de hele basisschool periode gepest (van groep 3 t/m 8). Ik was altijd al een stil meisje vroeger en dat pesten heeft het toen alleen nog maar erger gemaakt. Op een gegeven moment bleef het helaas niet bij woorden, maar gingen ze me ook slaan. Mijn ouders (met name mijn moeder) is regelmatig naar de directeur gegaan, maar die heeft er nooit wat aan gedaan. We hebben zelfs een keer een melding gedaan bij de politie nadat het weer eens uit de hand was gelopen, maar ook die hebben er verder niks mee gedaan. Het feit dat toen niemand voor mij op kwam, heeft er misschien tot geleid dat ik nu het gevoel heb dat ik geen echte goede vrienden heb waar ik alles aan kwijt kan, dat ik er dus alleen voor sta, want tja, het kan noemand toch iets schelen (dat gevoel heb ik ten minste).

    Omdat ik er vroeger eigenlijk met niemand echt over heb gepraat en omdat afgelopen jaar een aantal 'negatieve' dingen zijn gebeurd, ben ik ruim een week geleden emotioneel ingestort en is mijn verleden dus ook weer op komen spelen. Ik heb hierdoor wel de knoop door gehakt om 'hulp' te zoeken, voordat ik straks echt in een diepe put val. Ik moet er gewoon met iemand over praten die buiten alles staat. In mijn geval heb ik gewoon een afspraak met de huisarts gemaakt en hebben we besloten dat ik daar eens in de twee kom en dat ik haptotherapie ga doen.

    Ja een drietal jaren geleden. Het heeft me onzekerder gevoeliger en stiller en emotioneler gemaakt. Met behulp van muziem en glee heeft wel geholpen en mensen hier. Maar ik heb er veel dingen aan over gehouden. Ik heb zelfmoordnijgingen en gedachtes gehad en ik sneed/snijd me. Ik krijg op school hulp nu van iemand en uit mezelf ben ik al een paar weken clean alleen door emotionele werkweken op school kwam alles terug en ging het mis waardoor ik t iemand verteld heb. Het heeft mij niet sterker gemaakt maar zwakker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Arratay schreef:
    (...)

    Overdrijven is ook een vak.


    Are you fucking kidding me?


    You are beautiful, you are love.

    Arratay schreef:
    (...)

    Overdrijven is ook een vak.

    Waar slaat dit op als ik vragen mag?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    People voordat het weer gaat gebeuren. Don't feet the troll. -sorry voor mijn bar slechte engels maar ik slaap hier half-


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ze hebben wel eens een poging bij mij gedaan om me te pesten inderdaad, maar ik ben best wel sluw wat dat aangaat: ik verzamel bewijs en daarmee stap ik naar de autoriteiten. Zo heb ik menigeen kind geschorst gekregen... Tja, met mij valt niet te sollen.


    Life is hard and then we die

    Ik ben op de basisschool en op de middelbare school gepest. Het was kut, maar goed, na het 3de jaar op de middelbare had ik er genoeg van en een van de pesters neer geslagen. Daarna had ik nergens meer last van. Nu boeit het me niet meer wat mensen over me zeggen of denken en kan iedereen mij de pot op. Ik doe waar ik zin in heb en als iemand daar een probleem mee heeft, mag diegene mijn kont kussen :'D

    Het enige wat is blijven hangen is dat ik er niet tegen kan als iemand mij een nerd noemt. Dan flip ik hem compleet (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Father schreef:
    Ik ben op de basisschool en op de middelbare school gepest. Het was kut, maar goed, na het 3de jaar op de middelbare had ik er genoeg van en een van de pesters neer geslagen. Daarna had ik nergens meer last van. Nu boeit het me niet meer wat mensen over me zeggen of denken en kan iedereen mij de pot op. Ik doe waar ik zin in heb en als iemand daar een probleem mee heeft, mag diegene mijn kont kussen :'D

    Het enige wat is blijven hangen is dat ik er niet tegen kan als iemand mij een nerd noemt. Dan flip ik hem compleet (cat)


    Ja, ik ken het. Ik flip hem helemaal als iemand mij een slet noemt. Ik heb me eigenlijk altijd afgevraagd waar dat op sloeg, ze hadden er helemaal geen reden voor :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ja, maar ik kan niet zeggen dat het iets positiefs met me heeft gedaan. Ik denk dat ik er alleen maar onzeker door ben geworden en mensen minder snel vertrouw, iets waar ik tot de dag van vandaag nog wel last van heb.


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik ben gelukkig nooit gepest!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Felidae schreef:
    Ik praat nu ook minder vaak over mijn problemen omdat ik denk dat ze niet belangrijk genoeg zijn+ik mensen niet wil lastigvallen


    Same here.


    Aan niets denken is ook denken.

    Het heeft me veranderd, ja.


    Tijd voor koffie.