• Hoi iedereen,
    Er was vanmiddag iets gebeurd wat me aan het denken heeft gezet.
    Ik had me aangemeld op Ask.fm en er kwamen een paar rare figuren die dingen stuurde zoals; Vieze slet, Slut.... en Kill youself...
    Dit zette me aan het denken.
    Ik merkte op dat ik hier best wel gevoelig voor ben aangezien ik vorig jaar best wel ben gepest.
    Ik ben er sterker van geworden; Ik ben nu helemaal mezelf
    Maar ik trek me deze dingen toch best wel aan, Ik ben voor sommige dingen dus ook.. eh.. gevoeliger geworden, zeg maar.
    Ik vertrouw mensen ook minder snel en ik kan soms heel erg fel op dingen reageren :X

    nu mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ooit gepest/worden jullie gepest en wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Rosarum schreef:
    Eigenlijk zou ik als dit topic vol is, een algemeen topic over pesten willen maken. Er valt namelijk veel meer te vertellen over pesten, dan alleen maar ervaringen. Wat denken jullie?
    Nogmaals veel sterkte aan iedereen die wordt/werd gepest. ^^

    Sorry, vind het niet nuttig. Maar kan misschien aan mij liggen. Anderen zullen er misschien wel baat bij hebben.


    -

    Rosarum schreef:
    Eigenlijk zou ik als dit topic vol is, een algemeen topic over pesten willen maken. Er valt namelijk veel meer te vertellen over pesten, dan alleen maar ervaringen. Wat denken jullie?
    Nogmaals veel sterkte aan iedereen die wordt/werd gepest. ^^


    I thought 'bout that too, ik vind het een goed idee!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Orchard schreef:
    (...)
    Vroeger? Kind, je bent pas 12. (cat)


    Vroeg in de comparatief.
    Kan even goed op gisteren slaan. Daarnaast kan ze best gepest geweest zijn toen ze een jaar of 6 was, en 6 jaar terug definieer ik min of meer al als vroeger.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik weet hoe je je voelt... Ik haat pesters. Ze hebben geen idee wat ze bij je aanrichten.


    The sun will rise and we will try again.

    laat ook maar. ik had net een hele post volgetypt maar als je het terugleest klinkt alles zo overdreven en aandachtstrekkerig terwijl het toch... echt zo is gebeurd. maar ja.

    en ik moet eigenlijk niet eens klagen. ik hoef nooit meer terug naar die school. mensen zijn aardig tegen me. ik vind mijn leven best leuk, meestal voel ik me wel gelukkig. maar soms komt alles in één ruk weer terug, al die schaamte en zelfhaat, en dan heeft niets meer zin.


    there is a certain beauty in setting the world on fire and watching from the center of the flames.

    Het heeft me een geestelijk enigszins onstabiele metalhead gemaakt die de pest heeft aan de halve wereld en gek is op de andere helft.


    Til hug og blod.

    Lasaraline schreef:
    (...)

    Vroeg in de comparatief.
    Kan even goed op gisteren slaan. Daarnaast kan ze best gepest geweest zijn toen ze een jaar of 6 was, en 6 jaar terug definieer ik min of meer al als vroeger.

    Joh, misschien moet je het ietsje minder serieus nemen. :')


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik ben ook een lange tijd gepest, en hoe graag ik ook wil, weet ik dat ik er nog niet overheen ben. Het is al meer dan 5 jaar geleden, maar het heeft me echt beperkt in het dagelijks leven. Op momenten ben ik best wel mensenschuw en heb ik last van verschrikkelijke onzekerheid. Ik zou graag willen dat het anders was en heb al meerdere keren hulp gezocht, maar het helpt voor geen meter. Ooit hoop ik me er over heen te kunnen zetten en wat meer zelfvertrouwen te krijgen.

    Voor iedereen die moeite heeft met die onzekerheid / een laag zelfbeeld / andere problemen die voort zijn gekomen uit het verleden / door het pesten: Ga naar een psycholoog / vertel het aan iemand die je goed kent. Blijf er niet zelf mee lopen, dat heeft geen zin, en psychologen kunnen je echt goed verder helpen (als je bij de juiste zit, je moet een klik hebben) + hoe ouder je wordt, hoe meer je met die onzekerheid kunt dealen. Je komt er wel overheen, als je maar positief probeert blijven te denken en doorzet (bezig blijft met dingen + dingen die je leuk vindt doet )


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik had hier een heel stuk getypt, maar
    Just tears falling down my face


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Misschien kunnen we een topic aanmaken waar je gewoon over pesten kan praten, want dit topic heeft volgens mij een andere bedoeling


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Misschien kunnen we een topic aanmaken waar je gewoon over pesten kan praten, want dit topic heeft volgens mij een andere bedoeling

    Dat wilde ik ook doen, als je een pagina terugkijkt zie je het. Maar ik weet niet of dat niet een beetje te dubbeltopic is ... :x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Sorry, niet gezien

    Dan kunnen we er gewoon een topic over aanmaken als dit topic vol is


    Spoiler alert: you will save yourself

    xAlways schreef:
    Sorry, niet gezien

    Dan kunnen we er gewoon een topic over aanmaken als dit topic vol is

    Uh, zo bedoelde ik het niet, hoor! ^^
    Tja, ik weet niet. Dit topic is langzamerhand ook wel een beetje aan het 'uitsterven' omdat iedereen z'n verhaal al heeft gedaan. Toch heb ik er twijfels over of het wel mag. Eigenlijk zou ik het aan een mod moeten vragen ...


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dat is een goede, of zou het trouwens ook goed zijn als we het aan de eigenaar van dit topic vragen? Als die het goedkeurt, dan is het toch geen plagiaat meer?


    Spoiler alert: you will save yourself