• Hoi iedereen,
    Er was vanmiddag iets gebeurd wat me aan het denken heeft gezet.
    Ik had me aangemeld op Ask.fm en er kwamen een paar rare figuren die dingen stuurde zoals; Vieze slet, Slut.... en Kill youself...
    Dit zette me aan het denken.
    Ik merkte op dat ik hier best wel gevoelig voor ben aangezien ik vorig jaar best wel ben gepest.
    Ik ben er sterker van geworden; Ik ben nu helemaal mezelf
    Maar ik trek me deze dingen toch best wel aan, Ik ben voor sommige dingen dus ook.. eh.. gevoeliger geworden, zeg maar.
    Ik vertrouw mensen ook minder snel en ik kan soms heel erg fel op dingen reageren :X

    nu mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ooit gepest/worden jullie gepest en wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Krull schreef:
    Het heeft goede en minder goede dingen gebracht voor de ontwikkeling tot wie ik nu ben. Ik ben echt blij dat het nu voorbij is.

    En aan iedereen die gepest wordt / is geweest, wil ik zeggen dat jullie het hartstikke waard zijn en veel beter zijn dan die pesters!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ja, ik werd gepest. Om redenen die zowel wel als niet voor de hand lagen. Nu, jaren later, weet ik nog steeds niet waarom ik tot bepaalde dingen werd "gekroond". Wat ik eraan heb overgehouden? Een hele hoop ellende aangezien ik toen der tijd al problemen genoeg had en het pesten de emmer deed overlopen. Na een -nog steeds bestaande- depressie en meerdere zelfmoordneigingen is alle onschuld van het 14-jarige meisje wat ik toen was compleet verdwenen...

    Daar zit ik misschien nog het meeste mee, dat mijn leven nooit meer rozengeur en manenschijn zal zijn, zoals het ooit was. Die kijk op het leven heb ik ingeruild voor een vechtlust, een overlevingsdrang.

    Letterlijk en figuurlijk; verpest.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 22:57 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Ik wil even zeggen dat ik enorm veel respect koester voor Nori en iedereen die gepest wordt; weet dat je er niet alleen voor staat.
    Ja, ik ben geloof ik mijn hele leven lang al gepest geweest, al sinds de kleuterklas. Pas rond december vorig jaar is het eindelijk gestopt omdat ik er een dagboek over bijhield en daarmee naar de directeur gestapt ben, die een persoonlijk gesprek heeft gehad met mijn pesters - zonder dat ik erbij was, gelukkig maar. Dat heeft ze schrik aangejaagd, waardoor het pesten ophield en ook de kloof tussen mij en mijn medeleerlingen verkleind (maar nog altijd niet verdwenen) is. Nu ik in het middelbaar zit ben ik enkele pesters gelukkig kwijtgeraakt en zit ik nu in een vriendengroep met mensen uit een andere school, waarmee ik echt een hechte band heb en die ervoor hebben gezorgd dat ik weer plezier heb leren maken in het leven. Vroeger was alles wat ik deed in de ogen van mijn "vrienden" slecht: zei ik mijn mening, dan was in een harteloze bitch. Zei ik niks, dan was ik een saaie seut. Deed ik serieus, dan had ik geen humor, maar deed ik eens gek, dan was ik natuurlijk een gestoord mens. Ze boorden me mentaal de grond in door mij de reputatie van saaie, ordinaire nerd te geven en te doen alsof ze vies waren van mij. En toch was ik ineens een geweldige meid toen ik ging klagen bij de directeur ... -_-
    In de tijd dat ik nog gepest werd, had ik ook altijd gevoel dat ik 'het recht niet had' om te genieten, om gelukkig te zijn. Als er iets leuks gebeurd was buiten school, zei er altijd een soort stem in mijn hoofd dat ik niet blij mocht zijn. Godzijdank is dat nu over en geniet ik dubbel en dik van alles, hoewel ik het altijd zal blijven onthouden.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 23:07 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    Ik wil even zeggen dat ik enorm veel respect koester voor Nori en iedereen die gepest wordt; weet dat je er niet alleen voor staat.
    Ja, ik ben geloof ik mijn hele leven lang al gepest geweest, al sinds de kleuterklas. Pas rond december voeig jaar is het eindelijk gestopt omdat ik er een dagboek over bijhield en daarmee naar de directeur gestapt ben, die een persoonlijk gesprek heeft gehad met mijn pesters - zonder dat ik erbij was, gelukkig maar. Dat heeft ze schrik aangejaagd, waardoor het pesten ophield en ook de kloof tussen mij en mijn medeleerlingen verkleind (maar nog altijd niet verdwenen) is. Nu ik in het middelbaar zit ben ik enkele pesters gelukkig kwijtgeraakt en zit ik nu in een vriendengroep met mensen uit een andere school, waarmee ik echt een hechte band heb en die ervoor hebben gezorgd dat ik weer plezier heb leren maken in het leven. Vroeger was alles wat ik deed in de ogen van mijn "vrienden" slecht: zei ik mijn mening, dan was in een harteloze bitch. Zei ik niks, dan was ik een saaie seut. Deed ik serieus, dan had ik geen humor, maar deed ik eens gek, dan was ik natuurlijk een gestoord mens. Ze boorden me mentaal de grond in door lij de reputatie van saaie, ordinaire nerd te geven en te doen alsof ze vis waren van mij. En toch was ik ineens een geweldige meid toen ik ging klagen bij de directeur ... -_-


    Awh, bedankt :]
    voor mij ben je echt een super toffe en aardige meid, dus je moet je niks aantrekken van die trutten bij je op school anders kom ik ze weleens een lesje leren en dan neem ik mijn bokshandschoenen mee


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Nevermind.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 23:21 ]


    ars moriendi

    Ramses schreef:
    Nevermind.


    ?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Felidae schreef:
    (...)

    ?

    Nee ik reageerde nogal impulsief op Sem (edit: Riveille), maar soms is het beter om dingen lekker voor je te houden. x)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 23:25 ]


    ars moriendi

    Ramses schreef:
    (...)
    Nee ik reageerde nogal impulsief op Sem, maar soms is het beter om dingen lekker voor je te houden. x)


    Oh haha, ik herken het :]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Behalve het feit dat ik fucking onzeker ben over mezelf?
    Behalve het feit dat ik om precies te zijn 1 vriendin heb met wie ik mijn verjaardag vier?
    Behalve het feit dat ik een jaar langer over mijn middelbare school moet doen door de pesters?
    Behalve het feit dat ik elke les alleen zit?
    Behalve het feit dat ik elke pauze alleen zit?
    Behalve het feit dat elke taalreis voor mij verpest wordt?
    Behalve het fucking feit dat de pesters mijn kindertijd , mijn schooltijd, hebben besmet zodat zij een lolletje hadden?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 23:38 ]


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rosarum schreef:
    Ik wil even zeggen dat ik enorm veel respect koester voor Nori en iedereen die gepest wordt; weet dat je er niet alleen voor staat.
    Ja, ik ben geloof ik mijn hele leven lang al gepest geweest, al sinds de kleuterklas. Pas rond december vorig jaar is het eindelijk gestopt omdat ik er een dagboek over bijhield en daarmee naar de directeur gestapt ben, die een persoonlijk gesprek heeft gehad met mijn pesters - zonder dat ik erbij was, gelukkig maar. Dat heeft ze schrik aangejaagd, waardoor het pesten ophield en ook de kloof tussen mij en mijn medeleerlingen verkleind (maar nog altijd niet verdwenen) is. Nu ik in het middelbaar zit ben ik enkele pesters gelukkig kwijtgeraakt en zit ik nu in een vriendengroep met mensen uit een andere school, waarmee ik echt een hechte band heb en die ervoor hebben gezorgd dat ik weer plezier heb leren maken in het leven. Vroeger was alles wat ik deed in de ogen van mijn "vrienden" slecht: zei ik mijn mening, dan was in een harteloze bitch. Zei ik niks, dan was ik een saaie seut. Deed ik serieus, dan had ik geen humor, maar deed ik eens gek, dan was ik natuurlijk een gestoord mens. Ze boorden me mentaal de grond in door mij de reputatie van saaie, ordinaire nerd te geven en te doen alsof ze vies waren van mij. En toch was ik ineens een geweldige meid toen ik ging klagen bij de directeur ... -_-
    In de tijd dat ik nog gepest werd, had ik ook altijd gevoel dat ik 'het recht niet had' om te genieten, om gelukkig te zijn. Als er iets leuks gebeurd was buiten school, zei er altijd een soort stem in mijn hoofd dat ik niet blij mocht zijn. Godzijdank is dat nu over en geniet ik dubbel en dik van alles, hoewel ik het altijd zal blijven onthouden.


    Dit. Gewoon dit. Ik heb de laatste 3 jaar van mijn basisschooltijd meer thuis doorgebracht dan op school. Door prive redenen en doordat ik doodsbang was van de pesters. Toen ik niet naar school kwam begonnen ze mij online te pesten en als ik naar school kwam besloten ze mij een klap te geven. Het was niet de fysieke pijn die het deed maar echt gewoon de mentale pijn. Het heeft mij tot dingen laten doen waar ik niet trots op ben. Nu ik al weer 2 jaar op de middelbare zit gaat het wel beter ondanks dat ik vorig school jaar door iets maanden niet op school kwam.
    Pesten heeft mij 'sterker' gemaakt op sommige vlakken. Ik durf nu wel mijn mening te geven maar voel mij wel verschrikkelijk bij 1 foute opmerking. Ik kan daar niet tegen en lig er eerst nog die nacht wakker van. Het heeft mij ook deze verschrikkelijke eetstoornis gegeven waar ik tot de dag van vandaag niemand over verteld heb. Ik probeer daar van af te komen maar het gaat moeilijk. Pesten heeft mij eigenlijk lichamelijk naar achteren toegestuurd maar mentaal een stukje naar voren.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ramses schreef:
    (...)
    Nee ik reageerde nogal impulsief op Sem (edit: Riveille), maar soms is het beter om dingen lekker voor je te houden. x)
    Van mij mag je hoor :')


    I live for the applause, you will die for it.

    Ehm, yeah. Ik ben op de basisschool gepest. Mensen noemden me aliën, omdat je bij mijn oogleden vroeger altijd goed de aderen kon zien lopen. Ik werd buitengesloten ook en mede doordat ik gewoon jongens als vrienden had. Tegenwoordig, pff, iedereen die ook maar iets probeert, kan een lekkere opmerking terugverwachten dan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik praat nu ook minder vaak over mijn problemen omdat ik denk dat ze niet belangrijk genoeg zijn+ik mensen niet wil lastigvallen


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Penthesilea schreef:
    Behalve het feit dat ik fucking onzeker ben over mezelf?
    Behalve het feit dat ik om precies te zijn 1 vriendin heb met wie ik mijn verjaardag vier?
    Behalve het feit dat ik een jaar langer over mijn middelbare school moet doen door de pesters?
    Behalve het feit dat ik elke les alleen zit?
    Behalve het feit dat ik elke pauze alleen zit?
    Behalve het feit dat elke taalreis voor mij verpest wordt?
    Behalve het fucking feit dat de pesters mijn kindertijd , mijn schooltijd, hebben besmet zodat zij een lolletje hadden?


    Overdrijven is ook een vak.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Rivaille schreef:
    (...)Van mij mag je hoor :')

    Nah, jij hebt recht op je mening net als ik dat heb, dus nevermind. Let us all dance in circles of love and joy. (cat)


    ars moriendi