• Hoi iedereen,
    Er was vanmiddag iets gebeurd wat me aan het denken heeft gezet.
    Ik had me aangemeld op Ask.fm en er kwamen een paar rare figuren die dingen stuurde zoals; Vieze slet, Slut.... en Kill youself...
    Dit zette me aan het denken.
    Ik merkte op dat ik hier best wel gevoelig voor ben aangezien ik vorig jaar best wel ben gepest.
    Ik ben er sterker van geworden; Ik ben nu helemaal mezelf
    Maar ik trek me deze dingen toch best wel aan, Ik ben voor sommige dingen dus ook.. eh.. gevoeliger geworden, zeg maar.
    Ik vertrouw mensen ook minder snel en ik kan soms heel erg fel op dingen reageren :X

    nu mijn vraag aan jullie: Zijn jullie ooit gepest/worden jullie gepest en wat heeft het met je gedaan/wat doet het met je?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Rivaille schreef:
    Mooie reacties.
    Maar het valt gewoon op dat bijna iedereen op Q volgens hunzelf een verschrikkelijk leven heeft :')
    Maar w.e


    Ik heb nog niemand in dit topic horen zeggen dat hij een verschrikkelijk leven heeft. Het topic heet; 'Wat heeft "Pesten" met jullie gedaan?' wat verwacht je voor reacties?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Ik vertrouw geen mensen, toon geen emoties, sluit iedereen buiten en ben dus met andere woorden een emotioneel onbereikbare trut geworden. Met een laag zelfbeeld


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Deilia schreef:
    (...)

    Ik heb nog niemand in dit topic horen zeggen dat hij een verschrikkelijk leven heeft. Het topic heet; 'Wat heeft "Pesten" met jullie gedaan?' wat verwacht je voor reacties?

    Ze verwachtte vast dat iedereen met een bloemenkrans op rond danste, hand in hand met hun pesters.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Rivaille schreef:
    Mooie reacties.
    Maar het valt gewoon op dat bijna iedereen op Q volgens hunzelf een verschrikkelijk leven heeft :')
    Maar w.e


    Dat is hoe jij het opvat. Ik ben gepest, maar heb verder een super goed leven. :')


    You are beautiful, you are love.

    Rivaille schreef:
    Echt zo bullshit dat bijna iedereen hier weer is gepest :') (Zoals iedereen in een depressie zit of w.e)

    Maar nee, ben nog nooit gepest.


    Kan jij eigenlijk nou nooit eens positief reageren of zoiets? of eens een keer niemand afkraken? Jemig..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik ben gelukkig nooit gepest.


    •*• Lululu •*•

    Chekhov schreef:
    Ik vertrouw geen mensen, toon geen emoties, sluit iedereen buiten en ben dus met andere woorden een emotioneel onbereikbare trut geworden. Met een laag zelfbeeld


    No, you're not!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik ben jarenlang gepest, vanaf groep 3 tot in de vierde klas. Het was vreselijk en ik vertrouwde niemand. Nu nog steeds niet, aangezien ik me buitengesloten voel. Ik verbeeld het me niet. I'm unwanted, unloved. See my profile. Ik ben er depressief door geworden en als iemand me een compliment geeft, geloof ik het niet. Terwijl ik wel alle beledigingen persoonlijk opvat. Het is echt verschrikkelijk om overal op je hoede te moeten zijn. Ik wil goed genoeg zijn voor de wereld, maar dat ben ik niet. Ik ben een stomme dikke loser die door haar lelijkheid nooit een vriendje zal krijgen. Mijn vorige vriendje was na 5 weken alweer weg. Omdat ik niet leuk genoeg was, daar kwam het op neer.
    Ze zeggen dat je er sterker uit komt maar ik ervaar dat niet zo. Ik wil afvallen maar er is nog een lange weg te gaan. Maar dit is iets wat ik écht graag wil en dat zal ik dus ook doen. In een poging om de controle terug te krijgen. Het is iets waar ik me mee bezig kan houden afgezien van school. Een sociaal leven heb ik niet behalve op het hockeyveld. En zelfs daar voel ik me soms niet welkom. Ik durf niet mezelf te zijn, ik heb geen lef. Ik wil me haar zwart verven maar dat mag niet van mijn ouders. Ik haat mijn haar, mijn krullen, de kleur (ginger). Daarom ben ik dus in de eerste instantie gepest.

    Ik kan hier wel mijn hele levensverhaal gaan vertellen, maar dan ben je morgenavond nog niet klaar met lezen. I'll stop here. Voor mijn levensverhaal or whatever kan je ze in een pb stellen!!

    Chekhov schreef:
    Ik vertrouw geen mensen, toon geen emoties, sluit iedereen buiten en ben dus met andere woorden een emotioneel onbereikbare trut geworden. Met een laag zelfbeeld


    Ik ook. Zie mijn vorige post.

    Felidae schreef:
    (...)

    Kan jij eigenlijk nou nooit eens positief reageren of zoiets? of eens een keer niemand afkraken? Jemig..
    Butthurt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat lullig is... de meesten hier zullen niet openlijk vertellen over het feit dat ze zijn gepest. Nu wordt er naar gevraagd en wordt er naar mijn mening oprecht geantwoord en dan komt er zo'n troela zeggen dat mensen hier overdrijven en hun leven verschrikkelijk vinden.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Rivaille schreef:
    (...)Butthurt.


    Loop naar de maan, wil je?

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 20:57 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Oké, ik heb niet veel te doen dus ik ga wel even typen.

    Ik ben de mijn hele basisschooltijd gepest geweest. Ik trok me er niet veel van aan en eigenlijk realiseerde ik me pas in de eerste dat ik 'gepest' was, gewoon omdat het voor mij normaal was. Het was nooit anders geweest. Ik was anders dan de rest, dat wist ik zelf ook wel. In de eerste ben ik niet echt gepest, ik ben wel vaak raar aangekeken door mijn oude klasgenootjes, maar verder niet. Ik was toen ook niet mezelf, ik wilde mezelf niet zijn. In de tweede veranderde dat want ik háátte hoe ik was op dat moment, en natuurlijk begon het pesten toen weer. Het was uiteindelijk zo erg dat ik van school veranderd ben, nu gaat het daar wel iets beter.

    Maar wat het met mij gedaan heeft... Veel. Ik heb er nu nog steeds last van en ik voel me nog steeds ongemakkelijk als ik oude klasgenoten tegenkom. Ik durf ze nog niet eens aan te kijken. Maar het pesten heeft heel veel met mij gedaan. Ik sneed mezelf, ik verbrandde mezelf, ik haatte mezelf voor wie ik was en ik heb een aantal keer zelfmoord geprobeerd te plegen (waar ik blijkbaar óók al verschrikkelijk slecht in ben). Nog steeds vertrouw ik bijna niemand, er zijn maar twee mensen die ik echt vertrouw. Ik ben heel stil geworden bij mensen die ik minder goed ken, omdat ik bang ben om iets verkeerd te zeggen. Ik durf nu wel mezelf te zijn en te dragen en doen wat ik wil, maar ik voel me nog steeds heel onzeker.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2013 - 20:58 ]

    Pesten heeft met mij associaal gemaakt. Ik was vroeger super sociaal, maar nu ja... ik durf niet eens meer iets aan mijn leerkracht te vragen, soms. Het heeft me ook opgeleverd dat ik enkele jaren zero aan vrienden had, en dat ik nu weet dat ik gewoon iemand een mep moet verkopen om hen te leren dat ze niet met me moeten sollen ^^


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Ik ben nooit echt gepest geweest. Mensen hebben wel al eens dingen naar me geroepen, maar fuck dat. Ik heb geen tijd om zulke dingen me naar beneden te laten halen.


    Take me to wonderland