• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Lysan Horan

    'blijf maar even staan' zegt ze als niemand reageert en ik blijf afwachtend staan. Wat er allemaal nog meer gebeurde en gebeurd was kreeg ik maar amper mee. Na een poosje komt ze terug met stof in haar handen. Tot mijn opluchting zie ik mijn broek en een trui van mij en trek het snel aan even als mijn sokken en schoenen. 'dankje' zeg ik zachtjes. Ik zie haar wat over haar hoofd vallen en ze gaat liggen op bed. Ineens valt ze weg en ik kijk bangig rond. 'Lina ?! LINA?!' roep ik en begin te schudden. 'halo iemand Lina ze is weg gevallen ze moet water hebben en eten' ratel ik angstig. Ik zoek rnod en zie Tyler. 'Mogen we alsjeblieft eens wat eten en drinken. Lina valt gewoon flauw. En daarbij is hier niet eens een wc, als je dingen wilt doen zul je ons wel moeten voederen en onze behoeftes laten doen' roep ik naar Tyler. Ze moesten eens opschieten met eten. Ik rammelde als een gek van honger.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Tyler Joël Valentino

    Zoals ik al kon verwachten kon er hier geen rust zijn voor een paar minuten. 'Mogen we alsjeblieft eens wat eten en drinken. Lina valt gewoon flauw. En daarbij is hier niet eens een wc, als je dingen wilt doen zul je ons wel moeten voederen en onze behoeftes laten doen' roept Lysan en ik kijk haar dodelijk aan. 'Ga maar gedudld hebben, slet.' sis ik. Ik pak haar arm en trek haar mee naar de kamer. Ik duw haar weer naar binnen en doe de deur weer op slot. Snel loop ik terug naar de badkamer, 'Irritante mensen...'


    El Diablo.

    Lysan Horan

    Tyler stuurt mij een dodelijke blik 'Ga maar gedudld hebben, slet.' ik krimp ineen door zijn laatste woord. 'ik ben nog steeds geen slet' sis ikm terug. Hij pakt mijn arm vast en trekt me zonder pardon naar de kamer. Even ben ik bang dat hij het weer gaat doen maar deels tot mijn opluchting doet hij de deur dicht. Ik plof languit op het bed, het was groot en zacht. Ineens begin ik te grijnzen. Ze waren hier nou niet echt slim. Als een gek sleur ik een redelijk zwaar kastje voor de deur en zet een stoel bij de klink zodat die niet open kon. Als een gek ren ik naar het raam en schat mijn kansen. Ik schuif hem open en stap het balkonnetje op. Al snel hang ik aan mijn handen en laat me vallen. Twee meter val ik omlaag en soepel beland ik op mijn voeten. Zoekend kijk ik rond. Bewoonde wereld of bos... Bos was moeilijk te vinden maar een kans dat ik verdwaalde en bewoonde wereld was makkelijker maar met hulp. Ik koos voor de bewoonde wereld en zet het op een rennen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    Ik loop zenuwachtig heen en weer. Al dit gedoe is me teveel geworden. Hoewel Zayn wel allang weet dat we opgesloten zijn, weet Harry nog van niks. Heeft hij me gemist? Of is hij nog niet eens naar me opzoek gegaan? Had Kathy gelijk over hoe weinig hij wel niet om me geeft? Allemaal vragen vormen zich in mijn hoofd. Ik begin nu echt boos te worden op Kathy, die over een tijdje met Harry mag zijn. Het stomme is dat ze net zoals bijna alle fans van One Direction, denkt dat ze echt van Harry houdt. Dat doet ze niet. Ze vindt hem knap, en vindt het leuk hoe hij zich op tv gedraagt. Ze kent hem niet eens echt. Je kan wel weten wat zijn lievelingskleur is, dat hij een hamster had, dat hij van katten houdt, maar dan ken je hem toch niet? Het is gewoon allemaal een illusie die ze voor zichzelf creëren. Alsof het echte liefde is die tussen Harry en Kathy zal komen. Meteen voel ik me rustiger door de gedachte dat Harry waarschijnlijk nooit van Kathy zal houden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kathy Rose Jones

    Ik zag hoe Tyler Lysan in een van de slaapkamers duwde en vervolgens de deur op slot draaide. Ik rolde met mijn ogen, moest er nou altijd iemand opgesloten worden? Ik hoorde opeens een doffe klap en sprintte naar het raam, waar ik Lysan zag wegrennen.
    'Fuck,' gromde ik. 'Tyler je hebt het weer verkloot hoor!' gilde ik, waarna ik de voordeur uitrende. Ik was misschien op hakken, maar daar kon ik razendsnel mee overweg. Snel haalde ik haar in en tackelde haar op straat.
    'Je blijft verdomme hier, bitch!'


    Because I love him, do I need another reason?

    Lysan Horan
    Blij dat ik gympen aanhad begin ik te rennen maar net als Niall was ik liever lui en ik had geen goede conditie door de lichte astma die we hadden. 'fuck' mompel ik als ik hakken hoor. Ik kijk vluchtig achterom en zie Kathy. Ik begin harder te rennen in de richting van een landhuis. Voor ik het wist struikel ik over de benen van Kathy en met een harde klap val ik op straat neer. 'Je blijft verdomme hier, bitch!' sist ze. 'ahhw verdomme' ik blijf pijnlijk liggen. Ineens spring ik overeind en begin weer te rennen. Tot mijn teleurstelling steekt mijn knie te pijnlijk en vervolgens lig ik weer op de grond. Ik blijf het proberen maar snel en ver lukte het me niet. 'Laat me gewoon gaan!!' gil ik hard naar haar in de hoop dat mensen me hoorde. 'Je blijft met je poten van mij af verdomme klote wijf' schreeuw ik naar haar


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Jacelyn Aimee Everald

    Hij knikte en glimlachte naar me. 'No problemo' Daarna liep hij naar buiten om de Horan slet in een kamer op te sluiten en keek hem raar aan. 'Irritante mensen...' Ik grinnikte even. "Mijn moeder was een alcoholiste en op mijn zestiende kreeg ik er echt genoeg van en liep weg van huis. Met een volle rugzak en genoeg geld, sinds mijn vader een rijke zakenman is die nooit thuis komt door zakenreizen aan de andere kant van de wereld en ja.. Ik wilde een plek huren in London met het geld dat ik had en opeens had ik een groot bedrag op mijn rekening gestort. Bleek dat mijn moeder was overleden. Ik heb dus geen idee hoe, maar ik nam de moeite niet om naar haar begrafenis te komen. Ik ging met andere mensen om en werd een harde, sadistisch meisje. Het was het waard." Mompelde ik tegen Tyler. Dit wist niemand.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Kathy Rose Jones

    Ze viel neer maar snel daarna sprong ze weer overeind, maar ze raakt niet ver want haar knie is aardig aan het bloeden.
    Laat me gewoon gaan!' gilt ze. 'Je blijft met je poten van mij af verdomme klote wijf!' Ik sta rustig op en klop het stof van mijn broek en mouwen, waarna ik naar haar toe loop in een rustig pasje. Ik sta nu boven haar en kijk haar met een schuin hoofd aan.
    'Gaan we brutaal worden?' vraag ik rustig, waarna ik met de punt van mijn hak zacht op haar keel druk. Ik haal mijn wenkbrauwen op en wacht op antwoord.


    Because I love him, do I need another reason?

    Lysan Horan

    'Gaan we brutaal worden?' zegt Kathy als ze dodelijk rustig naar me toe gewandeld is. Ze wist dus precies hoe ze irritant moest doen Ze drukt de punt van haar hak een stukje op mijn keel. 'Ik vraag gewoon netjes of ik eten krijg, krijg ik niet, Lina valt zelfs flauw en ik zeg er wat van ohh ja Lysan laten we haar eens lekker opsluiten. Niet gek he als je word ontvoerd, verkracht word en mishandeld word dat je dan graag weg wilt. We willen eten is dat nou zoveel gevraagd, wij zijn ook gewoon fucking mensen net als jij. Alleen ben jij een nogal arrogante trut die denkt dat alles haar is. En ik weet niet wat jullie van Niall en van de rest moeten hebben maar als ze erachter komen dat jullie het waren zitten jullie echt in de problemen. Zeker als je mijn ketting nu niet terug geeft dan ben je echt de lul' sis ik boos en woedend naar haar. Ik was er echt helemaal klaar mee, ik had het koud, ik had honger, ik had pijn, ik had verdriet en angst. Nog nooit had ik in zo'n korte tjid zovaak en zoveel gevloekt


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Kathy Rose Jones

    'Ik vraag gewoon netjes of ik eten krijg, krijg ik niet, Lina valt zelfs flauw en ik zeg er wat van ohh ja Lysan laten we haar eens lekker opsluiten. Niet gek he als je word ontvoerd, verkracht word en mishandeld word dat je dan graag weg wilt. We willen eten is dat nou zoveel gevraagd, wij zijn ook gewoon fucking mensen net als jij. Alleen ben jij een nogal arrogante trut die denkt dat alles haar is. En ik weet niet wat jullie van Niall en van de rest moeten hebben maar als ze erachter komen dat jullie het waren zitten jullie echt in de problemen. Zeker als je mijn ketting nu niet terug geeft dan ben je echt de lul.' Ik luister rustig haar tirade aan maar hoe verder het vordert hoe verwarder ik word.
    'Tyler heeft wat!?' sis ik binnensmonds. Dat was verdomme niet de afspraak, we zouden ze gevangen houden en vrijlaten zodra de eisen binnen waren. Ik haal mijn voet weg en leg mijn hand op mijn voorhoofd. Als ik Lysan terug kreeg ging ik Tyler vermoorde, ik zweer het. Ik pakte zuchtend Lysan's hand en trok haar overeind.
    'Dat heef Tyler nooit verteld, en als je nu mee terug gaat mag je helpen hem vermoorden, ja?' Iets in me zei dat ik hier spijt van ging krijgen.


    Because I love him, do I need another reason?

    [ahah

    Lysan Horan

    'Tyler heeft wat!?' 'Hij heeft me verkracht dove' sis ik. Haar hak haalt ze van mijn nek en pakt mijn hand en helpt me overeind. Niet begrijpend kijk ik haar aan. Wat was mis met deze mensen
    'Dat heef Tyler nooit verteld, en als je nu mee terug gaat mag je helpen hem vermoorden, ja?'Ik schud mijn hoofd 'No way, dat jullie iedereen vermoorden moeten jullie weten maar dat ga ik dus mooi niet heen ik ga no way naar de hel ' ratel ik en schud mijn hoofd. Mijn knie deed al minder pijn. Uit het niets zet ik het weer op het rennen en ren naar dat landhuisje. Ik ren naar de deur en begin als een gek te bellen en te bonken op de deur. Na een poosje gaat hij open en een wat oudere man doet open. 'Halo u u ' ik probeer naar lucht te happen van het rennen. 'wat is er meisje?" vraagt hij lief. 'Ik , ben, ik' Ik probeer weer op adem te krijgen maar mijn knie stak pijnlijk en ik zag bloedvlekken door mijn broek heen komen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Georgia Madison Jaspers

    Na een tijdje besluit ik Megan wakker te maken. Ik loop naar haar toe en schudt haar wakker. 'Hey... We kunnen beter niet zo veel slapen, als we slapen kunnen ze alles doen wat ze willen, en je weet wat ze met Lysan hebben gedaan.' Ik kijk de kamer rond. Waar is Lysan eigenlijk? Ik kijk de kamer rond, en zie alleen Kyra, Megan, Lina, Jace en Tyler. Geen Kathy. Geen Lysan. Ik besluit dit maar op Tyler af te schuiven. 'Wat heb je met haar gedaan? Waar is Lysan! Je moet echt met je tengels van haar afblijven, en anders mep ik je in elkaar!' Zeg ik boos zegen hem, en ik bal mijn vuisten om te laten zien dat ik dat dus echt ga doen. Woedend sta ik tegenover de man die ik hardgrondgelijk haat. Hij is gemeen, en wil Harry pijn doen, alleen voor zijn eigen wil. Kijk, Jace en Kathy hebben nog een reden, maar hij wil gewoon die band kapot maken. 'One Direction is duizend keer knapper dan jij. En waarschijnlijk zing je zo vals dat ze je niet eens aan een platenlabel kunnen verkopen.' Het voelt goed om hem zo uit te schelden. Het fijne is dat ik erg goed ben in stil zijn zodat ik andere mensen af kan luisteren. En op dit moment wil ik langzaam naar Emily toewerken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Megan Jade Tomlinson
    Ik kijk op als ik wakker gemaakt wordt door Georgia. Hey... We kunnen beter niet zo veel slapen, als we slapen kunnen ze alles doen wat ze willen, en je weet wat ze met Lysan hebben gedaan.' zegt ze. Dan richt ze zich op Tyler en zegt ze boos tegen hem Wat heb je met haar gedaan? Waar is Lysan! Je moet echt met je tengels van haar afblijven, en anders mep ik je in elkaar!' Ik zucht even. Georgia moet niet te ver doorgaan, ik wil niet dat haar hetzelfde gebeurd als dat hij bij mij deed. Ik loop ook haar kant op en fluister tegen haar 'Georgia, pas op met wat je zegt tegen hem, hij is in staat je te wurgen' maar aangezien ik nog wraak op hem wil nemen zwaai ik met een behoorlijke kracht mijn vuist tegen zijn neus. Ik zie het bloed al uit zijn neus komen. Ik schrik eerst even van me eigen kracht maar kom dan weer tot de werkelijkheid. Nu heb ik een groot probleem. Ik trek Georgia mee en roep 'Rennen!' Ik trek haar mee de gang op. 'Welke kant op?' Vraag ik dan aan haar.


    That is a perfect copy of reality.

    Jacelyn Aimee Everald

    Ik hoorde een paar voeten op de grond neerkomen, dan een klap en dan de klikken van hakken. Zuchtend pakte ik mijn boog weer en keek verontschuldigend naar Tyler. "We praten zo wel weer." Mompelde ik en stormde het huis uit. Kathy was geloof ik de enige met hakken aan en die Horan bitch was diegene die in de kamer was opgesloten. Die twee dus. Ugh. De domste twee ooit. Gelukkig had ik mijn normale sneakers aan en had een goede conditie waardoor ik snel kon rennen. Ik vond de twee wat verderop bij een landhuis. Horan stond al bij de deur te praten. "Idioot! Hoe kon je haar laten gaan?!" Riep ik tegen Kathy en pakte mijn speciale pijl. De pijl die verdoofd voor ongeveer dertig minuten. Ik richtte de eerste op de man die in de deurpost stond en de tweede in Horan's been. Allebei raak. Ik rende naar ze toe en haalde de pijlen uit hun lichaam. "Kathy. Help me met tillen." Bromde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lysan Horan

    Ik hoor meer voetstappen in mijn richting en kijk angstig om en ik zie Jacelyn met pijl en boog. 'Ontvoerd ze hebben mij verkracht' ratel ik in paniek naar de man. 'Ontvoerd mijn broer is beroemd, hij heeft me verkracht, ze mishandelen ons' roep ik uit. 'Idioot hoe kon je haar laten gaan' schreeuwt Jacelyn. Ineens valt de man gewoon letterlijk uit het niets om en kort daarna voel ik een pijnlijke steek in mijn been. Langzaam word alles duizelig en wazig "Kathy. Help me met tillen." hoor ik als er weer korte pijn is in mijn been. Langzaam begint alles zwart te kleuren en ik verlies controle over mijn ledematen en als een slape pop val ik op de grond wat best pijniljk is.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan