• Fans kunnen rare dingen doen, en soms gaan ze te ver, dat is niet onbekend. Maar wat nou als ze écht te ver gaan. Als ze je gaan bedreigen. Schakel je de politie in? Dan maken ze waar waarmee ze gedreigd hebben. Vertel je het aan iemand? Dan is het het einde van die persoon. Probeer je het te negeren... Dan wordt het je eigen dood.

    Vijf gestoorde fans hebben een plan bedacht om de aandacht van One Direction te krijgen. Het probleem is dat ze echt tot alles in staat zijn. Hun plan gaat als volgt: Ze ontvoeren het gezin van alle leden van One Direction. Daarna maken ze een mooie video, met beelden waarin ze uitleggen wat de spelregels zijn, en die zijn simpel. Ze moeten gewoon doen wat hun wordt opgedragen, en dan gebeurt hun familie niets. Als dat niet het geval is... Dan gaat de jongste als eerste.

    Regels:
    #Geen one-liners. Ik ben hier niet al te streng in, maar als ik iemand erop aanspreek, moet diegene wel langere stukken schrijven
    # OOC in het praattopic
    #Voordat je post, moeten er minstens 2 post tussen je vorige post en je nieuwe post inzitten. Dit voorkomt dat er twee mensen de rest buiten sluiten.
    #Niet zomaar een tijdsprong maken, dit is niet te overzien voor anderen


    De kamer

    Rollen:
    One Direction: VOL
    Louis Tomlinson: Script
    Niall Horan: Velton
    Zayn Malik: xAlways
    Harry Styles: Styles
    Liam Payne: Lyall

    De ontvoerders:
    - Ryanne Lucy McGurr || Pirouette - bedreigt Zayn Malik
    - Kathy Rose Jones || Dobreva - Bedreigt Harry Styles
    - Selena Grace Thompson|| Lipari - Bedreigt Liam Payne
    - Tyler Joël Valentino || Casiramos - Bedreigt Niall Horan
    - Jacelyn Aimee Everald || Averalda - Bedreigt Louis Tomlinson


    Vrienden en familie:
    Zusje Niall || Lysan Ashlyn Rose Horan || IrishNialler
    Zusje Louis || Megan Jade Tomlinson || Roth
    Vriendin Zayn || Lina Vermear || MinimuisBeta
    Zusje Liam || Kyra Rose Payne ||Casiramos
    Vriendin Harry || Georgia Madison Jaspers || xAlways
    (maximaal 5 per lid)


    Rollentopic
    Praattopic

    Begin:
    Alle familieleden/vrienden van de band worden wakker, in een donkere kamer, waar ze erachter komen dat ze ontvoerd zijn. De ontvoerders maken op dit moment alle vijf een filmpje met hun eis erin. bijvoorbeeld dat ze nu het nieuwe vriendinnetje van dat 1D lid zijn. De leden van 1D hebben net een tour achter de rug, en ze kunnen er misschien al achter komen dat er iemand mist.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2013 - 16:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    "Tyler! Kan je hier komen?! Nu meteen!" Schreeuwde Jace. Ik kijk naar Lysan. Ze is nog niet eens helemaal klaar voor ik haar meetrek. Ik loop weer naar de oude kamer en gooi haar als oud vuil op de grond. Nu heb ik toch niks aan haar, helemaal niet als ze onder invloed is. 'Wat is e....' ik stop als ik de wond zie en mijn blik schiet naar die Tomlinson bitch. 'Geen slimme zet meid.' sis ik en ik kraak mijn knokkels even. Ik loop op haar af en gooi haar zowat tegen de muur. Het was dat deze meiden niet zwaar waren, en ze zouden de komende tijd nog lichter worden. Het werd dus alleen maar makkelijker. 'Wat wil je nou doen? Je kan niks, je bent niks meer dan een zwakke, kleine meid.' mompel ik geërgerd. 'Hi guys. What's happening?' hoorde ik een stem zeggen, Ryanne. 'Niks bijzonders, paar opstandig, die Horan slet is trouwens slecht in bed.' mompel ik en knik naar Lysan op de grond..


    El Diablo.

    Megan Jade Tomlinson
    'Tyler! Kan je hier komen?! Nu meteen!' schreeuwde Jace naar iemand. Oh, ze roept dus haar vriendje erbij? 'Ik heb geen zin meer in jou, ik krijg je broer toch wel' zegt Jacelynn furieus. Ik lach even. 'Dus je roept je vriend er maar bij om het af te maken, wat zwák zeg' sis ik tegen haar. Al snel komt Tyler met Lysan de kamer binnen gelopen. Ik zie dat Lysan haarzelf niet is, dus ik zeg maar niks. 'Wat is e...' zegt hij maar hij stopt met praten als hij de wond in Jace haar arm ziet. Zijn blik komt mijn kant op. Ik kijk hem bitchie aan. 'Geen slimme zet meid' sist Tyler en hij kraakt zijn knokkels even. Hij loopt op me af en gooit me tegen de muur aan. Ik kom er met een harde klap tegen aan, maar ondertussen heb ik mijn pijn goed weten te verbergen, waardoor het lijkt alsof ik helemaal geen pijn heb. 'Wat wil je nou doen? Je kan niks, je bent niks meer dan een zwakke, kleine meid' mompelt hij geërgerd. Noemde hij me daar nou net klein en zwak? Als mijn wonden geheeld zijn is hij de tweede die er aan gaat, dat is zeker. 'Hi guys. What's happening?' zei een andere trut van hier. 'Niks bijzonders, paar opstandig, die Horan slet is trouwens slecht in bed.' mompelt Tyler en hij wendt een blik naar Lysan. 'Hé Tyler. Ik snap waarom die vriendin, -Emilie was het toch?- je heeft laten stikken voor one direction. Ik bedoel, kijk is naar jezelf. One Direction is knapper, kan beter zingen en ze staan beter op foto's. Ik snap niet dat jij een model kan zijn' zeg ik tegen hem. Ik ben nu toch al lekker bezig, you know.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 19:09 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Zayn Javvad Malik

    Als jullie faggots niet luisteren naar ons kunnen jullie een voor een afscheid nemen van jullie bitches. En dan gaat dat ongeboren mormel van jouw er als eerst aan. Ik merk dat er tranen over mijn gezicht stromen. Huilen doe ik eigenlijk nooit, maar nu moet ik wel. Ik vloek hard en begin te schreeuwen. Na een tijdje pak ik mijn mobiel weer, en typ ik snel een bericht. Je blijft met je gore poten van Lina af, oke? Ik schakel de politie nu meteen in. Typ ik woedend, terwijl ik mijn jas aandoe en wegloop. Ik moet dit tegen de jongens vertellen. Als ik ze bel nemen ze allemaal niet op, dus besluit ik ze te smsen. Een paar ontvoerders hebben Lina, Georgia, Lysan en nog twee ontvoerd... Ze willen die allemaal vermoorden. Ik stop mijn mobiel weer terug in mijn broekzak als ik opeens een videoboodschap heb. Ik bekijk het en vloek opnieuw. Het eerste - dat ik fan moet worden van The Wanted - vind ik zo erg nog niet. Lou zal er wat problemen mee hebben, maar verder niets. Maar dat ik mijn kind naar een van hen moet vernoemen, en moet zeggen dat die Ryanne de moeder is... Ik stuur meteen een sms naar het nummer. Oke, ik zal het doen, op voorwaarde dat als ik aan alle eisen voldaan heb, jullie Lina vrijlaten. Ik laat me tegen een boom aan zakken, en de tranen beginnen over mijn gezicht te stromen. Juist op dit moment word ik herkend door twee gillende fangirls, waar ik nu dus echt geen zin in heb. Ik loop snel naar huis en ga voor mijn laptop zitten. Meteen open ik Twitter, en ik stuur een post waarin staat dat ik The Wanted cool vind.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    'Hé Tyler. Ik snap waarom die vriendin, -Emilie was het toch?- je heeft laten stikken voor one direction. Ik bedoel, kijk is naar jezelf. One Direction is knapper, kan beter zingen en ze staan beter op foto's. Ik snap niet dat jij een model kan zijn' hoor ik opeens uit de mond van die meid komen. Ik vernauw mijn ogen en loop dreigend naar haar toe. 'One Direction is gewoon een fagband die het geluk hadden van een goed management.' sis ik kwaad. Het was bekend dat het nog steeds een beetje gevoelig was, maar het is al bijna over.. Ik sluit mijn hand stevig om haar keel en kijk haar kil aan met een blik die kan doden. 'Zal me afvragen wat hij zal doen als zijn zwakke zusje dood is.' zeg ik en mijn hand verstrakt nog wat...


    El Diablo.

    Jacelyn Aimee Everald

    "Hé Tyler. Ik snap waarom die vriendin, -Emilie was het toch?- je heeft laten stikken voor one direction. Ik bedoel, kijk is naar jezelf. One Direction is knapper, kan beter zingen en ze staan beter op foto's. Ik snap niet dat jij een model kan zijn'" Ik kneep mijn ogen even dicht en zuchtte. Weer geen goede zet. "One Direction is gewoon een fagband die het geluk hadden van een goed management" Ik zuchtte diep en keek de twee aan. Dit ging niet bepaald goed aflopen met die twee. Tyler's hand was om Megan's nek gewikkeld en verstrakte steeds. "Zal me afvragen wat hij zal doen als zijn zwakke zusje dood is." Mijn ogen worden groot en sloeg Tyler zacht op zijn arm. "Tyler! Word wakker! Je mag haar niet vermoorden! Oké. Je bent knap en je verdient het wel om publiciteit te krijgen en model te zijn." Zuchtte ik. "Kan je mijn wond verzorgen?" Mompelde ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Megan Jade Tomlinson
    Hij vernauwt zijn ogen wanneer ik zeg dat hij niks is en hij loopt dreigend op me af. 'One Direction is gewoon een fagband die het geluk hadden van een goed management' sist hij kwaad. Ik wist meteen dat hij er nog meezat. Genoeg voor mij om nog meer met hem te dollen. Vermoorden zouden ze toch niet doen, omdat hun stomme plan dan helemaal kapot was gegaan. Hij sluit zijn handen stevig om mijn keel, waardoor ik nauwelijks adem meer kan krijgen. Hij kijkt me kil aan met een blik die kan doden en ik kijk hem met de zelfde blik terug. Ik ben bang voor niemand en al helemaal niet voor zo'n sul als hij. 'Zal me afvragen wat hij zal doen als zijn zwakke zusje dood is' zegt hij en zijn grip verstrakt. 'Wat ik me afvraag is waarom niemand door heeft dat jij gewoon een jongen vol met zwaktes bent, die nog steeds heel veel moeite heeft met het verliezen van zijn eerste echte liefde. Die drie á vier uur voor de spiegel staat zodat hij er niet als een lelijk eendje uitziet. Moet ik doorgaan? sis ik tegen hem. Ik weet dat ik nu bezig ben met mezelf te vermoorden, maar ik moet hem gewoon kleineren, ik moet hem laten merken dat ik niet bang voor hem ben.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 19:32 ]


    That is a perfect copy of reality.

    [Help? D: Waar kan Selena inspringen? :3 ]


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Lipari schreef:
    [Help? D: Waar kan Selena inspringen? :3 ]

    [Idk. Toekijken? Net binnenkomen?]


    That is a perfect copy of reality.

    [Als Casiramos zorgt dat Kyra wakker wordt, dan kan je die lekker gaan bedreigen]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Tyler Joël Valentino

    "Tyler! Word wakker! Je mag haar niet vermoorden! Oké. Je bent knap en je verdient het wel om publiciteit te krijgen en model te zijn." zegt Jacelyn. Ik zucht en mijn hand verdwijnt langzaam van haar nek. "Kan je mijn wond verzorgen?" Mompelde ze en ik maak het teken dat ik het zo zou doen. 'Wat ik me afvraag is waarom niemand door heeft dat jij gewoon een jongen vol met zwaktes bent, die nog steeds heel veel moeite heeft met het verliezen van zijn eerste echte liefde. Die drie á vier uur voor de spiegel staat zodat hij er niet als een lelijk eendje uitziet. Moet ik doorgaan?' sist dat kind opeens en ik kijk haar dodelijk aan. 'Die Tomlinson heeft wel meer mensen.. Deze kunnen we wel missen.' sis ik en binnen een paar seconden drukken mijn vingers hard tegen haar keel. Ik zou dat kind echt vermoorden, het boeit me echt niet. Ik kan zowat voelen dat ze zwakker wordt en mijn grijns wordt steeds killer en moordzuchtiger.


    El Diablo.

    Kyra Rose Payne

    Mijn hoofd bonkt als een gek en al dat herrie van de vorige twee uur maakt het er niet beter op. Ik hoorde onbekende stemmen en gegil. Mhm, misschien een slechte day after? Ik geef toe dat ik van feestjes hou, en gisteren ook weer te vinden was op een groot feest met veel alcohol. Ik open mijn ogen en draai me om. 'Okay guys, is dit de afterparty ofzo?' zeg ik, maar kijk dan pas goed rond. 'Wow... Worst hangover ever.' zeg ik droogjes...


    El Diablo.

    - nvm -

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 19:53 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Georgia Madison Jaspers

    Een tijdje probeer ik te slapen, wat maar half lukt, dus sta ik na een tijdje op. Dat er erge dingen gebeurt zijn in de tussentijd had ik wel verwacht, dus ik rek me uit en kijk de kamer rond. Het laatste meisje is wakker geworden. Ik herken haar nu als Kyra, het zusje van Liam. 'Okay guys, is dit de afterparty ofzo?' Vraagt ze, en ik lach zwakjes. Was het maar zo.. 'Wow... Worst hangover ever.' Zegt ze, en ik loop naar haar toe. 'Kyra... Dit is geen afterparty... We zijn ontvoerd, en ze gaan ons vermoorden als de jongens niet doen wat ze zeggen. En ze doen vreselijke dingen.' Zeg ik terwijl de tranen over mijn wangen stromen. Ik kijk haar verdrietig aan. 'En Lina is zwanger en ze willen de baby vermoorden.' Voeg ik er nog aan toe.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jace Aimee Everald

    Ik keek naar Tyler en Megan, waarna ik diep zuchtte. 'Wat ik me afvraag is waarom niemand door heeft dat jij gewoon een jongen vol met zwaktes bent, die nog steeds heel veel moeite heeft met het verliezen van zijn eerste echte liefde. Die drie á vier uur voor de spiegel staat zodat hij er niet als een lelijk eendje uitziet. Moet ik doorgaan?' Ik zuchtte weer diep en keek hun hoofdschuddend aan. 'Die Tomlinson heeft wel meer mensen.. Deze kunnen we wel missen.' Ik rolde met mijn ogen en pakte zijn schouder vast. "Tyler, nee niet doen. Alsjeblieft. Ik zweer, wat zou ik moeten doen om jou ervan te weerhouden haar niet te vermoorden?" Zuchtte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Tyler Joël Valentino

    Ik voelde de hand van Jace ligt op mijn schouder maar ik stop niet. "Tyler, nee niet doen. Alsjeblieft. Ik zweer, wat zou ik moeten doen om jou ervan te weerhouden haar niet te vermoorden?" Zuchtte ze, maar ik hoorde het alleen op de achtergrond. 'Tomlinson heeft nog 4 zussen, ontvoer er nog maar een zodat ik deze af kan maken.' sis ik. Ik was echt kwaad. Niemand, maar dan ook echt niemand gebruikt mijn zwakke plek...


    El Diablo.