• Acht jong volwassenen, die al jaren bevriend zijn, geraken verdwaalt tijdens een excursie. Wanneer ze eindelijk een weg hebben gevonden komen ze terecht in een boshuisje. Het huisje is onbewoond en is nog helemaal in tact, behalve dat de lichten het niet doen en er geen vers water stroomt.
    De acht besluiten er het beste van te maken en trekken in in het huisje. Ze vinden in een van de kasten drank en benuttigen ze zich ervan. Wanneer ze stomdronken beslist een van de acht een spel te starten; Truth or dare.
    Maar het is anders dan de andere denken; Wanneer er niet gedaan wordt wat er word opgedragen zal degene naast je jou moeten pijnigen. Het gaat net zolang door tot je opgeeft en het toch zal doen. En wanneer je het niet doet, zal je worden vermoord door de bedenker van de opdracht. Zo simpel is het.

    Jongens [4];
    - Vlahos- Amarédus "Amar" Iratus Penna **
    -xAlways - Jay Matthew Jaspers **
    -Script - Indy Vittorio Morrisson **
    -ZiallLilo - Jax Ryan Howard **

    Meiden [4];
    - Spooklinson - Chardine Valeraine Favre **
    - MinimuisBeta
    - walkingfar
    - XLaheyX - Hazel Pearson **

    Lijstje

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 18];
    Uitgebreid innerlijk[min 8 regels];
    Uiterlijk[+foto];
    Extra;


    Regels RPG;
    - Minimaal 10 regels schrijven. Na iedere zin een enter telt niet, noch tellen halve zinnen!
    - Maximaal 1 persoon
    - Doden mag alleen met toestemming!
    - Bestuur elkaar niet!
    - OOC tussen haakjes
    - Geen perfecte personages
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan vanaf het moment van aanmelden


    Regels spel;
    - Na Truth mag je alleen een Dare doen, en andersom
    - Het pijnigen verschild per persoon, per vraag
    - Bij wie de fles stopt, word de opdracht gedaan,
    de opdracht wordt voorgestelt door de draaier


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 19:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een meisje? ^-^


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Jah is goed. Ik zet je er in


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jongen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jupp


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een macaber spelletje, ik denk er nog even over na.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Calypse schreef:
    Een macaber spelletje, ik denk er nog even over na.


    Explain Macaber ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Explain Macaber ^^


    Griezelig, luguber =]


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Naam;
    Jay Matthew Jaspers
    Leeftijd;
    18
    Uitgebreid innerlijk[min 8 regels];
    Jay is een echte rokkenjager. Hij houdt ervan om te flirten en doet dit dan ook constant. Meestal is hij te vinden bij zijn vriendin voor die keer, maar een lange relatie kan hij niet echt volhouden. Twee jaar geleden verdween zijn vriendin opeens, waarvan hij heel erg veel hield. hij was helemaal de weg kwijt op dat moment, en durfde niet meer echt van iemand te houden. Op dat moment is hij geworden wat hij nu is, en waar hij totaal niet trots op is. Als hij de tijd zou kunnen terugdraaien, zou hij alles anders doen, maar helaas kan hij dat niet, en zit hij vast in wie hij is, en wat hij doet. Hij houdt bijna geen rekening met anderen, want zelf gaat hij altijd voor. Als iemand probeert hem ervan te weerhouden om iets te doen, dan zal die gene erg in de problemen komen, want dat tolereert Jay dus echt niet. Hij doet lekker wat hij zelf wil, en niemand kan hem daarvan weerhouden. Hij gaat door het leven met een grote grijns op zijn gezicht, maar bijna niemand weet dat die grijns fake is. Iedereen ziet hem als een vrolijke jongen die graag lol wil hebben, maar dat is hij niet. Eigenlijk is hij een jongen met veel verdriet, die niets over zichzelf kwijt wilt. Als iemand teveel vraagt, of gewoon nieuwsgierig is, kan die oprotten. Jay's vertrouwen is bijna niet te winnen. Hij gaat wel om met mensen, maar ziet deze niet als vrienden, maar als tijdverdrijf. Hij lijkt erg oppervlakkig, maar eigenlijk is hij veel dieper. Zijn masker laat hij na twee jaar niet meer vallen, zelfs niet bij diegenen die hij vertrouwt. Hij zal je eerst heel erg lang in de kou laten staan, tot hij realiseert dat je wel echt iets voor hem betekend. Ook is hij een internetmodel, waardoor hij populair is bij meiden, waar hij erg veel gebruik van maakt.
    Uiterlijk[+foto];



    Jay heeft een lengte van 1,90 en heeft qua ogen een hazel kleur. Jay heeft een donkere haarkleur en stekels, waar hij enkel een klein beetje gel in doet. Het kan wel eens zo zijn dat Jay een driedagenbaardje laat staan, gewoonweg om de doodsimpele reden dat hij dan geen zin heeft zich te scheren. Al maakt hij er over het algemeen wel zin voor, maar alleen omdat hij het niet te veel wil. Hij houdt ervan er goed verzorgd uit te zien.
    Hij heeft een gespierd lichaam wat heel duidelijk te zien is, aangezien hij het leuk vind een show-off te zijn en hiermee aandacht te stelen van de vrouwen. Hoewel hij dit niet direct laat merken. Een kleine tatoeage heeft hij bij zijn sleutelbeen, alleen de letters R.I.P. vanwege zijn overleden vriendin.
    Extra;

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 15:05 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    awesomee i join ;)
    meisje ^^

    Calypse schreef:
    (...)

    Griezelig, luguber =]

    Aah okay ^^



    Walkingfar ik zet je erbij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik wil heel graag meedoen. Maar kan niet kiezen tussen een jongen of meisje, dilemma. :'D


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Jongens zijn nog in minderheid hinthint ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xAlways schreef:
    Naam;
    Jay Matthew Jaspers
    Leeftijd;
    18
    Uitgebreid innerlijk[min 8 regels];
    Jay is een echte rokkenjager. Hij houdt ervan om te flirten en doet dit dan ook constant. Meestal is hij te vinden bij zijn vriendin voor die keer, maar een lange relatie kan hij niet echt volhouden. Twee jaar geleden verdween zijn vriendin opeens, waarvan hij heel erg veel hield. hij was helemaal de weg kwijt op dat moment, en durfde niet meer echt van iemand te houden. Op dat moment is hij geworden wat hij nu is, en waar hij totaal niet trots op is. Als hij de tijd zou kunnen terugdraaien, zou hij alles anders doen, maar helaas kan hij dat niet, en zit hij vast in wie hij is, en wat hij doet. Hij houdt bijna geen rekening met anderen, want zelf gaat hij altijd voor. Als iemand probeert hem ervan te weerhouden om iets te doen, dan zal die gene erg in de problemen komen, want dat tolereert Jay dus echt niet. Hij doet lekker wat hij zelf wil, en niemand kan hem daarvan weerhouden. Hij gaat door het leven met een grote grijns op zijn gezicht, maar bijna niemand weet dat die grijns fake is. Iedereen ziet hem als een vrolijke jongen die graag lol wil hebben, maar dat is hij niet. Eigenlijk is hij een jongen met veel verdriet, die niets over zichzelf kwijt wilt. Als iemand teveel vraagt, of gewoon nieuwsgierig is, kan die oprotten. Jay's vertrouwen is bijna niet te winnen. Hij gaat wel om met mensen, maar ziet deze niet als vrienden, maar als tijdverdrijf. Hij lijkt erg oppervlakkig, maar eigenlijk is hij veel dieper. Zijn masker laat hij na twee jaar niet meer vallen, zelfs niet bij diegenen die hij vertrouwt. Hij zal je eerst heel erg lang in de kou laten staan, tot hij realiseert dat je wel echt iets voor hem betekend. Ook is hij een internetmodel, waardoor hij populair is bij meiden, waar hij erg veel gebruik van maakt.
    Uiterlijk[+foto];


    Extra;


    Mooi begin. Hoor wel wanneer hij af is ^^
    Ben ik de enige die de foto niet kan zien trouwens?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

Vlahos schreef:
Jongens zijn nog in minderheid hinthint ;)


Geef me maar een jongen dan, woho. Meiden zullen toch wel sneller vol zijn. :'D


stay safe because I like being alive at the same time as you

Mijn topics, me topic doet heel raar nu en ik moet er nog eventjes over nadenken :'3


Everything is illuminated by the light of our past.