• Acht jong volwassenen, die al jaren bevriend zijn, geraken verdwaalt tijdens een excursie. Wanneer ze eindelijk een weg hebben gevonden komen ze terecht in een boshuisje. Het huisje is onbewoond en is nog helemaal in tact, behalve dat de lichten het niet doen en er geen vers water stroomt.
    De acht besluiten er het beste van te maken en trekken in in het huisje. Ze vinden in een van de kasten drank en benuttigen ze zich ervan. Wanneer ze stomdronken beslist een van de acht een spel te starten; Truth or dare.
    Maar het is anders dan de andere denken; Wanneer er niet gedaan wordt wat er word opgedragen zal degene naast je jou moeten pijnigen. Het gaat net zolang door tot je opgeeft en het toch zal doen. En wanneer je het niet doet, zal je worden vermoord door de bedenker van de opdracht. Zo simpel is het.

    Jongens [4];
    - Vlahos- Amarédus "Amar" Iratus Penna **
    -xAlways - Jay Matthew Jaspers **
    -Script - Indy Vittorio Morrisson **
    -ZiallLilo - Jax Ryan Howard **

    Meiden [4];
    - Spooklinson - Chardine Valeraine Favre **
    - MinimuisBeta
    - walkingfar
    - XLaheyX - Hazel Pearson **

    Lijstje

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 18];
    Uitgebreid innerlijk[min 8 regels];
    Uiterlijk[+foto];
    Extra;


    Regels RPG;
    - Minimaal 10 regels schrijven. Na iedere zin een enter telt niet, noch tellen halve zinnen!
    - Maximaal 1 persoon
    - Doden mag alleen met toestemming!
    - Bestuur elkaar niet!
    - OOC tussen haakjes
    - Geen perfecte personages
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan vanaf het moment van aanmelden


    Regels spel;
    - Na Truth mag je alleen een Dare doen, en andersom
    - Het pijnigen verschild per persoon, per vraag
    - Bij wie de fles stopt, word de opdracht gedaan,
    de opdracht wordt voorgestelt door de draaier


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 19:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ramazzotti schreef:
    (...)

    Geef me maar een jongen dan, woho. Meiden zullen toch wel sneller vol zijn. :'D


    Dqt is altijd. Terwijl een jongen spelen leuker is vind ik hahah. Kan me niet inleven in een meisje


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Dqt is altijd. Terwijl een jongen spelen leuker is vind ik hahah. Kan me niet inleven in een meisje


    Klopt, klopt. Maar meestal ligt het wel aan de verhaallijn of een meisje of jongen makkelijker is, vind.ik. ^^


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Disparato schreef:
    Mijn topics, me topic doet heel raar nu en ik moet er nog eventjes over nadenken :'3


    Klopt dat hij raar doet, op een of andere reden heb ik altijd als IK iets quote en t dan spoil dat dit probleem komt. Andere heb ik het nog niet zien gebeuren, maar mij wel. Erg hinderlijk hahah :'D


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam;
    Chardine Valeraine Favre
    Leeftijd;
    19 jaar, 14 februari.
    Uitgebreid innerlijk;
    Chardine is spontaan, vriendelijk en eerlijk. Ze uit haar mening snel en is niet bang om af en toe een brutale opmerking te maken. Ze is extravert en af en toe nogal speels, mocht ze in een vreselijk goed humeur zijn. Chardine wordt vaker afgebeeld als een zorgeloos en vrolijk meisje dat altijd een glimlach op haar gezicht heeft. Toch is Chardine erg gevoelig voor kritiek en valse opmerkingen. Ze zal nooit tonen aan de buitenwereld dat ze ook een zwakkere kant heeft, aangezien ze maar al te goed weet dat mensen hier enkel op zouden gaan doelen. Meestal sluit ze zichzelf dan op om tot rust te komen en alles weer te verwerken.
    Char vertrouwt mensen heel snel en maakt makkelijk vrienden, maar als je haar vertrouwen schaadt kun je er zeker van zijn dat ze vreselijk teleurgesteld is en af en toe nog wel eens boos. Boos kan ze enkel nooit lang zijn, want het lachen staat haar beter aan. Maar met pijn en verdriet wilt ze nog wel eens tijden rondlopen, ze kropt het vaak op totdat het eens eruit zal komen.
    Dat Char erg vriendelijk is ingesteld, betekent niet dat ze nooit uit een gemene hoek kan komen. Als iemand uithaalt naar haar familie of vrienden springt ze direct in de verdediging en bijt ze van zichzelf af met gemene opmerkingen. Ook heeft ze een hekel aan mensen die denken dat ze enkel uit perfectie bestaan en mensen waarvan ze denkt dat ze nogal 'nep' zijn. Deze mensen laat ze snel links liggen, maar ze zal niet gemeen reageren. Negeren is ook een kunst.
    Char staat nogal vreemd tegenover verlegenheid. Ze houdt er niet van, maar wil stille en verlegen mensen vaker als haar vrienden bekronen. Ze vindt het een uitdaging om deze mensen te helpen, maar doet er niet altijd de moeite voor. Verder is Chardine meer one-of-the-guys dan iemand met veel vriendinnen. Haar vriendinnen zijn op één hand te tellen, terwijl ze met jongens vaak veel makkelijker wegloopt. Als vrienden uiteraard.
    Uiterlijk;



    Char doet haar bijnaam bijzonder veel eer aan: Little Princess heeft op het eerst gezicht witblonde lokken die in natuurlijke val tot haar onderrug komen. Deze passen vrij mooi bij haar lelieblanke huid, waar zij op de sproetjes rond haar wangen en neus na, geen oneffenheden bij kent.
    Haar kleine lengte, van slechts 160 cm maakt haar onschuldig, kwetsbaar en iel. Net als haar slanke, gewelfde bouw. Ze is echter niet mager, iets dat te zien is aan haar uitdagende rondingen. Ze heeft een fragiel gezichtje, met altijd roze blosjes langs haar jukbeenderen en zeer volle, zachtroze lippen.
    Het mooiste aan haarzelf vindt zij echter haar ogen, de grote eye-catchers die haar naam bemerken. Met gitzwarte wimpers die van nature tot iets onder haar wenkbrauwen krullen, en de veelkleurende irissen waarmee ze vrijwel alles voor elkaar kan krijgen door de onschuldigheid die ze uitstralen. Haar bijnaam komt dan ook door de eerste indruk die de mensen van haar krijgen en ondanks het totaal niet bij haar past, omdat ze vaker onder de jongens te vinden is en sterker is dan iedereen verwacht, kan ze wel leven met de bijnaam. Iets wat ook niet onopvallend blijft is haar Franse accent wat haar woorden soms onverstaanbaar maken, zodra het meisje te enthousiast aan het vertellen is en daardoor onbewust ook aan het ratelen is.
    Extra;
    x

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 21:12 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Naam; Indy Vittorio Morrisson.

    Leeftijd; 21, is jarig op tweede kerstdag en is geboren in 1991.

    Uitgebreid innerlijk; Indy is eigenlijk een hele onzekere, verlegen, jongen, al zal hij dit nooit aan iemand laten merken. Dat komt omdat hij vroeger een aantal jaar is gepest. Het enige wat hem misschien wat zekerder over doet komen is dat hij rookt. Niet af en toe, maar gewoon meestal als je hem ziet hangt er een sigaret aan zijn lippen, of desnoods loopt hij altijd met een pakje in zijn hand. Hij zou heel graag willen stoppen, maar heeft er gewoon de kracht niet voor. Of beter gezegd geen lef. Verder is Indy wel heel sociaal en zou hij nooit een kwaad woord over iemand uit doen, vooral niet als het om zijn vrienden gaat. Als iemand hem eigenlijk om een mening vraagt zegt hij meestal wel dat hij het leuk vind, ook al is dat soms van niet, zelf vind hij dit een hele vervelende eigenschap, maar hij kan er helaas niets aan doen. Hij durft dan ook niet goed 'nee' te zeggen. Ook kan hij zich goed in iemand inleven, hij past zich makkelijk aan -aan nieuwe situaties en zal gauw met iets leven zoals het is.
    Het enige waar Indy zich echt voor schaamt is dat hij nog nooit een echt vriendinnetje heeft gehad. Hij is wel al heel vaak tot over zijn oren heimelijk verliefd geweest op iemand maar durfde dat vaak niet toe te geven.

    Uiterlijk;



    - Slechte foto, ik weet. Maar ik vind zo gauw geen betere. Misschien pas ik deze nog wel aan.

    Maar goed, Indy heeft hele donker zwarte haren en zijn ogen zijn donkerbruin, maar die neigen zelfs ook al meer naar het zwarte toe. Of dat lijkt toch zo. Indy is niet zo heel groot voor een jongen, maar 1.79 centimeters lang en heeft schoenmaat 39, hiervoor schaamt hij zich ook nog wel is, gewoon omdat de meeste jongens redelijk grote voeten hebben. Indy is nooit iemand die erg lang met zijn uiterlijk bezig is, meestal plukt hij wat kleding uit de kast en kijkt hij of zijn haren goed zitten. Hij kan er wel mee leven zolang hij z'n sigaretten maar heeft.

    Extra; Zoals hierboven al, Indy rookt. En rommelt nog met de gedachte of dat hij misschien wel op meisjes en jongens valt.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 23:37 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Reservering voor een meisje?

    Ik zit eraan te twijfelen. Mag ik het misschien even afwachten hoe iedereen RPG't en zo? Want ik wil liever niet aan een RPG meedoen, waar aan korte stukjes, etc worden gedaan.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Nevermind

    [ bericht aangepast op 16 okt 2013 - 15:22 ]

    Malafide schreef:
    Ik zit eraan te twijfelen. Mag ik het misschien even afwachten hoe iedereen RPG't en zo? Want ik wil liever niet aan een RPG meedoen, waar aan korte stukjes, etc worden gedaan.


    Ofcourse maar er is een minimum van 10 regels een post ^^ I prefer long posts :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Ofcourse maar er is een minimum van 10 regels een post ^^ I prefer long posts :3

    Okay, ja, ik ook. Vandaar dat ik het zei. En ik wil gewoon even van iedereen hun eigen schrijfstijl doen en shit.
    Als ik mee wil doen, maakt het voor mij niet uit wat ik krijg. Ik kan beiden spelen, een jongen en een meisje.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Het spijt me heel erg dat ik niet heb gereageerd de laatste dagen, maar ik was niet thuis en zo. Ik ga later deze dag de rollen checken en toevoegen als ze goed zijn. Ik kan natuurlijk begrijpen als een paar mensen zich uit willen schrijven.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Humh, verhaallijn spreekt me wel aan, mag ik dan een meisje? ^^


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ish goed


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mag ik een jongen?


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Jupp

    Jongens zijn VOL!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.