• Acht jong volwassenen, die al jaren bevriend zijn, geraken verdwaalt tijdens een excursie. Wanneer ze eindelijk een weg hebben gevonden komen ze terecht in een boshuisje. Het huisje is onbewoond en is nog helemaal in tact, behalve dat de lichten het niet doen en er geen vers water stroomt.
    De acht besluiten er het beste van te maken en trekken in in het huisje. Ze vinden in een van de kasten drank en benuttigen ze zich ervan. Wanneer ze stomdronken beslist een van de acht een spel te starten; Truth or dare.
    Maar het is anders dan de andere denken; Wanneer er niet gedaan wordt wat er word opgedragen zal degene naast je jou moeten pijnigen. Het gaat net zolang door tot je opgeeft en het toch zal doen. En wanneer je het niet doet, zal je worden vermoord door de bedenker van de opdracht. Zo simpel is het.

    Jongens [4];
    - Vlahos- Amarédus "Amar" Iratus Penna **
    -xAlways - Jay Matthew Jaspers **
    -Script - Indy Vittorio Morrisson **
    -ZiallLilo - Jax Ryan Howard **

    Meiden [4];
    - Spooklinson - Chardine Valeraine Favre **
    - MinimuisBeta
    - walkingfar
    - XLaheyX - Hazel Pearson **

    Lijstje

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 18];
    Uitgebreid innerlijk[min 8 regels];
    Uiterlijk[+foto];
    Extra;


    Regels RPG;
    - Minimaal 10 regels schrijven. Na iedere zin een enter telt niet, noch tellen halve zinnen!
    - Maximaal 1 persoon
    - Doden mag alleen met toestemming!
    - Bestuur elkaar niet!
    - OOC tussen haakjes
    - Geen perfecte personages
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan vanaf het moment van aanmelden


    Regels spel;
    - Na Truth mag je alleen een Dare doen, en andersom
    - Het pijnigen verschild per persoon, per vraag
    - Bij wie de fles stopt, word de opdracht gedaan,
    de opdracht wordt voorgestelt door de draaier


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 19:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké. Thanks.maar nog een vraagje. Hoeveel woorden zijn 10 zinnen ongeveer want ik doe deze vakantie alles op mijn mobiel omdat ik niet op en laptop of computer kan.:'D


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ZiallLilo schreef:
    Oké. Thanks.maar nog een vraagje. Hoeveel woorden zijn 10 zinnen ongeveer want ik doe deze vakantie alles op mijn mobiel omdat ik niet op en laptop of computer kan.:'D


    Pfft uhm... dat weet ik niet precies. Denk iets van 300 a 350 woorden?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Pfft uhm... dat weet ik niet precies. Denk iets van 300 a 350 woorden?


    Oké. Thanks.(:


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    @ Vlahos: Haha, ik heb het even uitgeprobeerd en het zijn iets van 250 woorden.

    En wow, dat is iets nieuws. Meestal zijn de meisjes eerder vol dan de jongens! Haha. Leuk. :]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ramazzotti -> Script.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mag ik een meisje ?


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Ik heb Jay afgemaakt


    Spoiler alert: you will save yourself

    Mag ik het laatste meisje


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!

    Naam; Jax Ryan Howard
    Leeftijd[vanaf 18]; 21
    Uitgebreid innerlijk[min 8 regels]; Jax is een jongen die altijd ongemerkt zijn omgeving in de gaten heeft. Dat heeft hij door de jaren heen geleerd. Net zoals zijn emoties te verbergen voor anderen zodat ze niet weten hoe hij zich voelt. Dit heeft allemaal met zijn verleden te maken waar hij niemand iets over verteld. Hij wil geen medelijden of iets in die richting. Hij wil niet dat mensen hem anders gaan behandelen. En hij vindt dat het niet hun zaak is. Jax vertrouwt niet snel iemand, maar als hij dat wel doet moet je zijn vertrouwen niet beschamen.
    Alleen als je hem goed kent kun je zien wanneer hij boos is, want dat laat hij meestal niet zien. Maar als je te ver gaat heb je wel een probleem want dan kan hij een woedeaanval krijgen. Dan is hij niet te houden en het is night nooit iemand gelukt om hem dan rustig te krijgen.
    Toch is Jax wel een lieve jongen al kan dit soms onverwachts zijn en doet hij wel lief. Hij houdt ook van lachen met zijn vrienden en kan erg lang uitslapen. Jax zou nooit iemand bewust pijn doen als daar geen reden voor is. Hij kan niet tegen mensen die anderen pesten, discrimineren en racistisch zijn. Hij heeft dan ook niet gelijk een oordeel over iemand klaar al kan hij wel goed aanvoelen hoe iemand in elkaar zit en of hij het goed met iemand zou kunnen vinden. Jax heeft een goede intuïtie, maar hij zal toch over niemand gelijk een oordeel vijlen.
    Jax zal je beschermen als hij je vertrouwt en als vriend ziet, ookal krijgt hij daarmee zelf problemen. Dat maakt hem niet uit. Ook zal hij je proberen op te vrolijken als je verdrietig bent.
    Uiterlijk[+foto]; 


    Jax heeft bruine haren die tegen de zwart aanzitten. Zijn haar komt tot op zijn schouders en zit meestal zonder iets te doen al in model. Hij besteedt er dan ook niet veel tijd aan. Jax heeft ijsblauwe ogen waar meestal wel een vrolijke twinkeling in te zien is. Hij is redelijk lang, zo'n 1.88 m lang, en je kan hem dan ook bijna niet over het hoofd zien.
    Jax heeft een moedervlek onderin zijn nek zitten. De kleren die hij draagt zijn meestal donker en modern. Toch moeten ze hem wel lekker zitten.
    Jax heeft een tattoo die zijn borst bedekt en daarnaast een tekstje en hij heeft ook een tattoeage op zijn arm.


    "Wings are made to fly." Hij heeft deze tattoeage niet zomaar laten zetten. Het heeft een betekenis.
    Op zijn arm heeft hij de naam van zijn zusje getattoeerd staan.
    Extra;*

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 20:40 ]


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    Vanavond pas ik alles aan als het internet goed werkt mensen!!!!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meisje reserveren (a)


    Go Dutch.

    Sorry Kathe en minimuisBeta het laatste meisje is naar xLaheyx gegaan

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Het spijt me, maar ik schrijf me uit.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Okeej, is goed ^^ Veel plezier op q verder
    minimuisBeta heeft nu een meisje!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    De rollen die tot nu toe goedgekeurd zijn staan in de beginpost! Graag zsm je rol afmaken ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.