• Acht jong volwassenen, die al jaren bevriend zijn, geraken verdwaalt tijdens een excursie. Wanneer ze eindelijk een weg hebben gevonden komen ze terecht in een boshuisje. Het huisje is onbewoond en is nog helemaal in tact, behalve dat de lichten het niet doen en er geen vers water stroomt.
    De acht besluiten er het beste van te maken en trekken in in het huisje. Ze vinden in een van de kasten drank en benuttigen ze zich ervan. Wanneer ze stomdronken beslist een van de acht een spel te starten; Truth or dare.
    Maar het is anders dan de andere denken; Wanneer er niet gedaan wordt wat er word opgedragen zal degene naast je jou moeten pijnigen. Het gaat net zolang door tot je opgeeft en het toch zal doen. En wanneer je het niet doet, zal je worden vermoord door de bedenker van de opdracht. Zo simpel is het.

    Jongens [4];
    - Vlahos- Amarédus "Amar" Iratus Penna **
    -xAlways - Jay Matthew Jaspers **
    -Script - Indy Vittorio Morrisson **
    -ZiallLilo - Jax Ryan Howard **

    Meiden [4];
    - Spooklinson - Chardine Valeraine Favre **
    - MinimuisBeta
    - walkingfar
    - XLaheyX - Hazel Pearson **

    Lijstje

    Naam;
    Leeftijd[vanaf 18];
    Uitgebreid innerlijk[min 8 regels];
    Uiterlijk[+foto];
    Extra;


    Regels RPG;
    - Minimaal 10 regels schrijven. Na iedere zin een enter telt niet, noch tellen halve zinnen!
    - Maximaal 1 persoon
    - Doden mag alleen met toestemming!
    - Bestuur elkaar niet!
    - OOC tussen haakjes
    - Geen perfecte personages
    - Reserveringen blijven 2 dagen staan vanaf het moment van aanmelden


    Regels spel;
    - Na Truth mag je alleen een Dare doen, en andersom
    - Het pijnigen verschild per persoon, per vraag
    - Bij wie de fles stopt, word de opdracht gedaan,
    de opdracht wordt voorgestelt door de draaier


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 19:14 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik zal het lijstje meteen in vullen :)


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    @Vlahos, aangezien Averalda zichzelf heeft uitgeschreven, kan je die rol aan iemand anders geven


    Spoiler alert: you will save yourself

    Naam;
    Amarédus Iratus Penna - Amar
    Leeftijd[vanaf 18];
    19 jaartjes jong en verjaart op 22 Juli
    Uitgebreid innerlijk[min 8 regels];
    Amar is op het eerste oog een vriendelijke en vrolijke jongen. Maar eigenlijk is dit maar de helft van hem. Hij heeft nogal wat moeite met zichzelf en kan snel boos worden als iets hem niet lukt. Hij zit ook erg met zichzelf in de knoop door wat er jaren is gebeurd maar probeert het telkens weg te stoppen en te zeggen dat het niet waar is.
    Wanneer Amar ergens echt geen zin in heeft trekt hij zich terug en wil dan ook even niet met andere praten. Maar doordat Amar zelf veel praat duurt het terugtrekken niet erg lang. Hij heeft altijd zijn woordje wel klaar en zegt sowieso waar het op staat. Ook heeft hij op veel dingen zijn eigen mening en houd zich daar ook aan vast.
    Doordat Amar in een best wel rijke familie is opgegroeid denkt hij dat hij, naast dat hij thuis is, andere ook kan 'verplichten' dingen voor hem te doen. Maar vaak stoot hij op dat punt zijn neus heel erg. Want het is natuurlijk niet zo. Dan, als hij het echt wil hebben, gaat hij het zelf doen.
    Van vreemde moet Amar helemaal niets hebben, en het liefst wil hij ook niet eens met ze praten of naar ze kijken. Voor zijn vrienden komt Amar op wanneer dit echt nodig is. Anders dan doet hij ook helemaal niets. Amar wil nog wel eens een bitch zijn wanneer het op ruzies uitkomt. Hij gebruikt dan dingen die men vertelt heeft tegen diegene en vindt het ook niet erg om een paar klappen te verkopen. Gelukkig komt deze kant maar zelden voor.
    Voor de rest loopt hij met een glimlacht rond en is vriendelijk.
    [Sleeeechte beschrijving, het spijt me mensen!]
    Uiterlijk[+foto];


    Sinds een half jaar heeft Amar zijn haar in deze zwart met rode kleur. Hij wilde dit al een tijdje doen, maar was erg onzeker omdat hij dacht dat het zou mislukken of dat het niet zou staan. Uiteindelijk heeft hij het laten doen door zijn broer, die overigens kapper is en een eigen studio heeft. Hij is nu erg trots op het resultaat en het boeit hem helemaal niets als mensen het niets vinden.
    Amar heeft een jong uiterlijk en is ook erg klein. Hij is 1.72 lang en weegt ook maar 54 kilo. Sommige mensen schatten hem vijftien á zestien jaar oud. Terwijl hij daadwerkelijk 19 jaar oud is. Het zit in de familie. Zijn ouders en broer zien er ook nog erg jong uit. Net als de heldere blauwe ogen.
    Amar is vrijwel altijd in donkere en felle kleren te zien. Hij vindt eentonige dingen best wel saai en wil altijd zijn kleren mixen. Het is niet zozeer dat hij op wil vallen, maar hij vindt het gewoon leuk om te doen.
    Verder is Amar slank gebouwd en heeft ook niet echt veel spieren. Het maakt hem geen ene reet uit. Het gaat niet om de kracht of het uiterlijk, het gaat hem meer om het innerlijk. In zijn onderlip heeft hij twee ringetjes zitten, en door zijn neus ook eentje.
    Extra;
    Amar valt op jongens en meiden en schaamt zich er ook niet voor om gewoon midden op straat tegen iemand te zeggen dat diegene er lekker uit ziet. Al moet hij niets van ze hebben. Amar vindt dat er geen onderscheid gemaakt moet worden tussen sekse en vind dat jongens en meiden zelf mogen kiezen waarvan ze houden.


    Nou mensen, hij is zo een beetje af. Ik ben er totaal niet tevreden mee. Maar ik was gewoon even uit mijn inspiratie. De mensen die vaker met mij RPG'en weten dat ik altijd mijn rollen netjes en lang uitwerk ^^

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 20:08 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    xAlways, heb ik gedaan. Moet het alleen nog even aanpassen


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam; Hazel Pearson

    Leeftijd; 19

    Uitgebreid innerlijk; Hazel is een dame die altijd vrolijk en doet ook altijd wel mee. Toch is ze snel op haar tenen getrapt en het duurt meestal wel even voor ze weer rustig is. Sommige noemen haar dan ook agressief. Wat ze eigenlijk ook wel is. Ook kan ze een bitch zijn omdat ze vaak eerlijk is en dit nogal verkeerd kan over komen. Hazel is een onzeker persoon maar probeert dit te verbergen iets wat haar door de jaren heen erg goed is gelukt. Ook kan ze verlegen zijn als ze een leuk iemand tegen komt. Dan klapt ze dicht en weet ze niet veel te vertellen. Hazel stort als ze zenuwachtig is. Iets wat natuurlijk erg vervelend is. Verder is ze erg zorgzaam en beschermd tegen over haar vrienden en haar familie.

    Uiterlijk; Hazel heeft bruine lange haren die ze vaak draagt in een knot. Ze heeft haar beide oorlelen uit laten reken en heeft een tattoo op haar elleboog. Verder heeft ze ook een neuspiercing. Ze heeft bruine kleur ogen en is slank en heeft redelijk normale normale rondingen echter zijn haar heupen wel wat breed vergeleken met de rest. Ze is 1.75 en weegt 60 kg. Ook heeft ze verschillende moedervlekjes op haar lichaam.



    Extra;

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 21:18 ]


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    ZiallLilo schreef:
    Naam; Jax Ryan Howard
    Leeftijd[vanaf 18]; 21
    Uitgebreid innerlijk[min 8 regels]; Jax is een jongen die altijd ongemerkt zijn omgeving in de gaten heeft. Dat heeft hij door de jaren heen geleerd. Net zoals zijn emoties te verbergen voor anderen zodat ze niet weten hoe hij zich voelt. Dit heeft allemaal met zijn verleden te maken waar hij niemand iets over verteld. Hij wil geen medelijden of iets in die richting. Hij wil niet dat mensen hem anders gaan behandelen. En hij vindt dat het niet hun zaak is. Jax vertrouwt niet snel iemand, maar als hij dat wel doet moet je zijn vertrouwen niet beschamen.
    Alleen als je hem goed kent kun je zien wanneer hij boos is, want dat laat hij meestal niet zien. Maar als je te ver gaat heb je wel een probleem want dan kan hij een woedeaanval krijgen. Dan is hij niet te houden en het is night nooit iemand gelukt om hem dan rustig te krijgen.
    Toch is Jax wel een lieve jongen al kan dit soms onverwachts zijn en doet hij wel lief. Hij houdt ook van lachen met zijn vrienden en kan erg lang uitslapen. Jax zou nooit iemand bewust pijn doen als daar geen reden voor is. Hij kan niet tegen mensen die anderen pesten, discrimineren en racistisch zijn. Hij heeft dan ook niet gelijk een oordeel over iemand klaar al kan hij wel goed aanvoelen hoe iemand in elkaar zit en of hij het goed met iemand zou kunnen vinden. Jax heeft een goede intuïtie, maar hij zal toch over niemand gelijk een oordeel vijlen.
    Jax zal je beschermen als hij je vertrouwt en als vriend ziet, ookal krijgt hij daarmee zelf problemen. Dat maakt hem niet uit. Ook zal hij je proberen op te vrolijken als je verdrietig bent.
    Uiterlijk[+foto]; 


    Jax heeft bruine haren die tegen de zwart aanzitten. Zijn haar komt tot op zijn schouders en zit meestal zonder iets te doen al in model. Hij besteedt er dan ook niet veel tijd aan. Jax heeft ijsblauwe ogen waar meestal wel een vrolijke twinkeling in te zien is. Hij is redelijk lang, zo'n 1.88 m lang, en je kan hem dan ook bijna niet over het hoofd zien.
    Jax heeft een moedervlek onderin zijn nek zitten. De kleren die hij draagt zijn meestal donker en modern. Toch moeten ze hem wel lekker zitten.
    Jax heeft een tattoo die zijn borst bedekt en daarnaast een tekstje en hij heeft ook een tattoeage op zijn arm.


    "Wings are made to fly." Hij heeft deze tattoeage niet zomaar laten zetten. Het heeft een betekenis.
    Op zijn arm heeft hij de naam van zijn zusje getattoeerd staan.
    Extra;*


    Done.:Y)


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    ZiallLilo ik voeg hem toe ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    ZiallLilo ik voeg hem toe ;)


    Oki, thanks.(:


    "Niall was about to hug a fan, but she said she wanted to hug me but I said I wanted to hug Niall." ~ Louis

    XLaheyX schreef:
    Naam; Hazel Pearson

    Leeftijd; 19

    Uitgebreid innerlijk; Hazel is een dame die altijd vrolijk en doet ook altijd wel mee. Toch is ze snel op haar tenen getrapt en het duurt meestal wel even voor ze weer rustig is. Sommige noemen haar dan ook agressief. Wat ze eigenlijk ook wel is. Ook kan ze een bitch zijn omdat ze vaak eerlijk is en dit nogal verkeerd kan over komen. Hazel is een onzeker persoon maar probeert dit te verbergen iets wat haar door de jaren heen erg goed is gelukt. Ook kan ze verlegen zijn als ze een leuk iemand tegen komt. Dan klapt ze dicht en weet ze niet veel te vertellen. Hazel stort als ze zenuwachtig is. Iets wat natuurlijk erg vervelend is. Verder is ze erg zorgzaam en beschermd tegen over haar vrienden en haar familie.

    Uiterlijk; Hazel heeft bruine lange haren die ze vaak draagt in een knot. Ze heeft haar beide oorlelen uit laten reken en heeft een tattoo op haar elleboog. Verder heeft ze ook een neuspiercing. Ze heeft bruine kleur ogen en is slank en heeft redelijk normale normale rondingen echter zijn haar heupen wel wat breed vergeleken met de rest. Ze is 1.75 en weegt 60 kg. Ook heeft ze verschillende moedervlekjes op haar lichaam.



    Extra;


    Ik heb er een kleine zin bij gezet.


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Naam; Indy Vittorio Morrisson.

    Leeftijd; 21, is jarig op tweede kerstdag en is geboren in 1991.

    Uitgebreid innerlijk; Indy is eigenlijk een hele onzekere, verlegen, jongen, al zal hij dit nooit aan iemand laten merken. Dat komt omdat hij vroeger een aantal jaar is gepest. Het enige wat hem misschien wat zekerder over doet komen is dat hij rookt. Niet af en toe, maar gewoon meestal als je hem ziet hangt er een sigaret aan zijn lippen, of desnoods loopt hij altijd met een pakje in zijn hand. Hij zou heel graag willen stoppen, maar heeft er gewoon de kracht niet voor. Of beter gezegd geen lef. Verder is Indy wel heel sociaal en zou hij nooit een kwaad woord over iemand uit doen, vooral niet als het om zijn vrienden gaat. Als iemand hem eigenlijk om een mening vraagt zegt hij meestal wel dat hij het leuk vind, ook al is dat soms van niet, zelf vind hij dit een hele vervelende eigenschap, maar hij kan er helaas niets aan doen. Hij durft dan ook niet goed 'nee' te zeggen. Ook kan hij zich goed in iemand inleven, hij past zich makkelijk aan -aan nieuwe situaties en zal gauw met iets leven zoals het is.
    Het enige waar Indy zich echt voor schaamt is dat hij nog nooit een echt vriendinnetje heeft gehad. Hij is wel al heel vaak tot over zijn oren heimelijk verliefd geweest op iemand maar durfde dat vaak niet toe te geven.

    Uiterlijk;



    - Slechte foto, ik weet. Maar ik vind zo gauw geen betere. Misschien pas ik deze nog wel aan.

    Maar goed, Indy heeft hele donker zwarte haren en zijn ogen zijn donkerbruin, maar die neigen zelfs ook al meer naar het zwarte toe. Of dat lijkt toch zo. Indy is niet zo heel groot voor een jongen, maar 1.79 centimeters lang en heeft schoenmaat 39, hiervoor schaamt hij zich ook nog wel is, gewoon omdat de meeste jongens redelijk grote voeten hebben. Indy is nooit iemand die erg lang met zijn uiterlijk bezig is, meestal plukt hij wat kleding uit de kast en kijkt hij of zijn haren goed zitten. Hij kan er wel mee leven zolang hij z'n sigaretten maar heeft.

    Extra; Zoals hierboven al, Indy rookt. En rommelt nog met de gedachte of dat hij misschien wel op meisjes en jongens valt.


    Voor nu laat ik hem zo. Zeg maar als er iets niet goed is, of dat het niet gepast is. (:


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Is hazel goed ?


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Ik vind het goed. Indy ook hoor. Ik moet niet zo zeuren over innerlijk nu. ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is er iets mis met haar innerlijk dan?


    seven seconds that is all the time you got to make your point.

    Nee, maar ik zeur vaak als innerlijke niet uitgebreid zijn. Maar niets aan veranderen, ik vind het goed!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Naam; Alya Moshuer
    Leeftijd; 20
    Uitgebreid innerlijk[min 8 regels];
    Uiterlijk;


    Extra;

    de rest komt later


    Don't be a salad, be the best goddamn brocoli you could ever be!