• Ik wilde net dus credits kopen, maar ik kan alleen 10 credits tegelijk kopen voor 1,50. Maar ik wil er meer tegelijk kopen en eerder kon dat.

    Blijft dit zo?

    Note; ik woon wel gewoon in Nederland, dus daar ligt het niet aan, want in Nederland kon je weer gewoon sms'en.

    Note; Ik probeerde de 1,50 dus, maar ik kreeg geen SMS terug. Ligt het sms'en er weer uit?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2013 - 17:56 ]


    Pretty is just a pretty word.

    Ik wordt niet eens meer door verwezen naar de betaalpagina xd


    "We accept the love we think we deserve."

    Ik vind het vooral irritant, want als ik credits wil kopen voor GM, moet ik 3 keer een sms sturen. Super onhandig.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik heb net gesmst voor credits, en het is wel van mijn beltegoed afgegaan maar ik heb geen terug sms gekregen... en als ik die morgen ofzo krijg, ik heb die pagina van die code na anderhalf uur wachten al weggeklikt...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    xVixncxiex schreef:
    Ik heb net gesmst voor credits, en het is wel van mijn beltegoed afgegaan maar ik heb geen terug sms gekregen... en als ik die morgen ofzo krijg, ik heb die pagina van die code na anderhalf uur wachten al weggeklikt...


    Dat het van je beltegoed afgaat vind ik eigenlijk niet kunnen. Ik weet dat Rutger daar niets aan kan doen, maar nu heb je eigenlijk betaald voor iets wat je niet hebt gekregen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."