• It's been so long! Ik ben echt al heel lang niet hier geweest, op deze site niet, en het forum! Ik mis het zo, dus ga me weer helemaal gooien op mijn stories (too much info) Het is ook best anders ineens, en veel nieuwe mensen zag ik al.
    That was it, it feels good to be back, my loves <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Welkom terug c:

    Misschien is het een idee om een algemeen "Ben ik weer" topic te maken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Gibbs schreef:
    Welkom terug! (:
    Je klinkt me ergens wel bekend, maar ik kan het niet plaatsen... Ik zal je vast wel eens voorbij hebben zien komen. :p


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Je naam komt me ergens bekend voor.
    Welkom terug!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Scribe schreef:
    Je naam komt me ergens bekend voor.
    Welkom terug!

    Thanks!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Hiddlestoner.


    I live for the applause, you will die for it.

    Welkom terug!
    Je naam komt me heel erg bekend voor c:

    Welkom terug! (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Rivaille schreef:
    Hiddlestoner.

    Yes!


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Welcome back!


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    welkom terug! (hoera)

    Is het nationale terugkom week haha
    Jij bent de derde al die na lange tijd weer terugkomt.
    Welcome back (:

    Gibbs schreef:
    Welkom terug! (:
    Je klinkt me ergens wel bekend, maar ik kan het niet plaatsen... Ik zal je vast wel eens voorbij hebben zien komen. :p


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    I'm back too! I missed you *.*

    Hamlet schreef:
    (...)
    Jij komt mij ook heel bekend voor, volgens mij hebben we wel contact gehad, long time ago ;)
    Damn, laatste keer op het forum een jaar geleden o.o en heb dus ook al een jaar geen contact gehad met mensen van deze site, veeeeels te lang geleden. Heb wel een soort van een aantal verhalen bijgehouden maar ook niet al te best (oeps)
    Ben weer helemaal in mijn element hoor ^^


    Dat zou best kunnen. ^^
    Het lijkt me wel raar om na zo'n lange tijd weer terug te komen. Ik ben nooit meer dan twee weken afwezig geweest sinds ik echt actief ben geworden, en dat was omdat ik op vakantie geen Wi-Fi had. :'D Maar het is fijn dat je weer in je element bent. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Minions schreef:
    Welkom Back *O*


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf