• heej mensennx
    ik ga een story schrijven, omdat ik veel van harry potter enzo houd ga ik daar eens story over schrijven.
    Het gaat over de dochter van Harry en Ginny. Ze is natuurlijk bijzonder en belangrijk.
    Ze heeft ook vrienden en vijanden en verschillende leraren. Er zijn nog een paar oude leraren die ook Harry les gaven, zoals professor sneep.
    Ik weet ook nog geen namen dus die mag je ook zelf bedenken alleen er moet wel een mooie of bijpassende betekenis bij zijn.

    hoofdrollen
    Dochter van Harry en Ginny Potter
    Zoons ( 2 ) van Hermelien en Ron Wemel
    De zoon en Dochter van Marcel en Loena Lubbermans - dochter Xboselfje
    Dochter van Draco ( slecht ) - Nici
    het hoofd van de school

    Bijrollen, nog wel redelijk belangrijk
    5 vriendinnen van de dochter van Harry en Ginny
    7 vrienden van de dochter van Harry en Ginny
    Een vriendinnetje van 1 van de zoons van Hermelien en Ron
    3 vriendinnen van de dochter van Draco
    2 vrienden van de dochter van Draco

    leraren
    leraar of lerares toverdranken
    leraar of lerares verweer tegen de zwarte kunsten
    leraar of lerares oude Runen
    leraar of lerares transfiguratie
    leraar of lerares bezweringen
    leraar of lerares transfiguratie
    leraar of lerares voorspellend rekenen
    leraar of lerares kruidenkunde
    leraar of lerares dreuzelkunde
    leraar of lerares waarzeggerij
    leraar of lerares sport

    extra personages
    dit hoeft niet heel uitgebreid
    5 meisjes die ouder zijn
    5 jongens die ouder zijn
    hier hoeft alleen een kort verhaaltje met wat hun naam enzo is en een beetje karakter.


    zelf bedachte personages
    ik weet niet zeker of ik nu wel alle personages heb.
    Er zijn 5 personages die zelf bedacht mogen worden, het mag een leraar of lerares zijn, een vriend(in) van de dochter van Harry, maakt niet uit wat bedenk zelf iets leuks. Er zijn 5 van deze rollen.

    regels
    Geen enkele personage kan perfect zijn
    een foto erbij graag
    goed uitgelegd karakter
    namen met betekenis ( de betekenis er dan wel graag achter )
    Ook graag noemen wat die gene heeft meegemaakt
    wat hun specialiteit is en waar ze minder in zijn
    of ze dreuzen ouders hebben of niet ( dreuzels zijn gewone mensen )
    ik denk dat je wel een beetje snapt wat ik bedoel
    ook de leeftijd graag.
    je mag maximaal 5 personages per persoon bedenken.

    je kunt reserveren.
    ik heb wel wat eigen ideeën dus het is niet precies zoals het eindigt in de filmsx

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 11:49 ]


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    xXSkyXx schreef:
    (...)
    eeh okej dat is heel lief van je xoxo


    Ik laat mijn hersentjes op volle toeren werken nu en ik hoop er iets creatiefs van te maken. Tandwieltjes draaien!!!!!!!!


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    (...)

    Dat is waar....maar je kan ook gewoon namen voor de docenten doen, en anders wil ik die ook wel op een rijtje zetten ;)


    we kunnen ook samen de story schrijven maar dat heb ik nog nooit gedaan dus ik weet niet hoe dat moet....


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    xXSkyXx schreef:
    (...)

    we kunnen ook samen de story schrijven maar dat heb ik nog nooit gedaan dus ik weet niet hoe dat moet....


    Jaahhh! Ik vind het gewoon altijd leuk als ik een karakter maak dat ik die ook soort van bespeel.
    En als jij ook skype of msn hebt kan ik je uitleggen hoe dat moet (;


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    (...)

    Jaahhh! Ik vind het gewoon altijd leuk als ik een karakter maak dat ik die ook soort van bespeel.
    En als jij ook skype of msn hebt kan ik je uitleggen hoe dat moet (;

    okeeej xx leuwk ik heb wel skypexx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    xXSkyXx schreef:
    (...)
    okeeej xx leuwk ik heb wel skypexx


    Ik ook maar ik kan rond half 3 pas op skype.
    Ik ben eerst bezig met een tosti maken(Daar ben ik echt slecht in whaha)
    Daarna afwassen stofzuigen en hond uitlaten...


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    (...)

    Ik ook maar ik kan rond half 3 pas op skype.
    Ik ben eerst bezig met een tosti maken(Daar ben ik echt slecht in whaha)
    Daarna afwassen stofzuigen en hond uitlaten...

    hahhaa is goed xx dan ben ik nog wel online denk ik en succes met stofzuigen enzoxx


    I think you have to take me for me ~ Harry styles

    Eh, als het jouw verhaal is moet je op z'n minst toch wel de hoofdrollen zelf schrijven? Dit is wel erg lui...


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik zal straks wel even een rol maken voor de dochter van Harry en Ginny. Ik heb alleen nu geen laptop bij de hand, maar ik zal zo eens kijken wat ik er van kan maken.


    De rustigste manier van zelfmoord is houden van een vreemdeling.

    -

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 13:45 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Nici schreef:
    (...)

    Haha dan is het goed! K vind mensen uit Huffelpuf namelijk raar(Alleen Carlo niet he? (; )
    K ben een Griffoendor alleen mijn hele familie zit in Zwadderich...dus ik hem Zwadderich trekjes hihi!
    En je eigen verhaallijn erbij verzinnen is idd leuker


    Lol. Dit klinkt echt alsof je te veel in de Harry Potter wereld leeft.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Dallis schreef:
    (...)

    Lol. Dit klinkt echt alsof je te veel in de Harry Potter wereld leeft.



    Haha...dat is ook zo.... XD


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik maak een twee zelfverzonnen rollen.

    1 daarvan is nicht/vriendin van dochter Harry en Ginny
    2 is moeder ervan die is lerares

    Ik maak beide rollen even aan


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Naam: Elenore Liza Black/Weasley
    Rol: Lerares Bezweringen en moeder van Liza Lily Weasley
    Bloedstatus: Volbloed
    Uiterlijk:
    Elenore heeft lang zwart haar en heldere blauwe ogen, ze draagt alleen maar lange jurken of rokken met blouse. Ze is 1.70 lang en heeft haar haar altijd los, er zijn soms gevallen dat ze het opsteekt of een paarden staart in doet, maar dat is zelden.


    Innerlijk:
    In haar jeugd was Elenore altijd serieus met haar studie, maar toch hield ze ook van grappen maken. Natuurlijk kwam die eigenschap van haar vader Sirius Black. Nu ze ouder is is ze haast niet veranderd eigenlijk. Nog steeds is ze serieus maar af en toe op z'n tijd een grap uithalen vindt ze ook wel kunnen. Familie is alles voor haar, alleen heeft ze nog niet verteld aan de rest van haar familie dat ze zwanger is. De enige die dat weten zijn haar man en haar dochter. Doordat ze zwanger is, ze emotioneel gezien best kwetsbaar en kan ze snel aangebrand worden als iets wat haar niet zint of niet goed is gedaan.
    Geschiendenis:
    Elenore is de nicht van Harry Potter, haar moeder van Liza Potter, tweelingzus van James. Haar moeder was met Sirius Black. Op de dag dat Voldemort aankwam was zij en haar moeder bij de ouders van Harry en Harry zelf. Ze was één jaar ouder dan Harry. Haar moeder en Lily beschermde hun. Toen Voldemort Harry en ook haar wou doden, ging het mis. Harry was degene die het liteken kreeg en de gedachten van Voldemort kon zien en andersom ook. Terwijl zij juist de acties van Voldemort kan voelen en de mensen die door hem gedood werden.
    Nu is alles gelukkig voorbij en is ze getrouwd met Charlie Weasley en hebben ze een dochter gekregen Liza Lily Weasley. Ze is lerares geworden op Hogwarts en geef les in bezweringen, ze was altijd een natuurtalent erin.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 11:19 ]


    Standing frozen, in the life I've chosen. You wont find me, the past is all behind me. Buried in the snow.

    Rol: vriendin dochter draco
    Naam: Nahini Winslow
    Roep naam: Nahini
    Bijnaam: Nani of redhead
    Leeftijd: 11 Jaar
    Bloedstatus: Volbloed
    Afdeling op Zweinstein: Slytherin
    Uiterlijk:



    Nahini heeft (bruin) rood haar en blauwe ogen ze is 1.67 lang en een bleeke huid ze oogt ietsjes ouder dan ze is maar komt vaak wel door de make up dat ze dan op heeft al is dat meer vaak alleen rode lippen stift en beetje oogpotlood/mascara en oogt onschuldig en lief (ook al kan ze dat soms ook wel zijn)

    Innerlijk: Nahini heeft scheid aan wat mensen wel niet van haar denken en moet altijd gelijk hebben ze is erg goed in liegen en staat altijd klaar voor haar vrienden ze kan een bitch zijn als het moet en houd er erg van om grappen met mensen uit te halen ook is ze een jongens jager en houd er op zich wel van om in de schijnwerpers te staan ze is een jaloers typen en heeft geen geduld
    Goede vakken: Toverdranken , verzorging van Fabeldieren, Verweer tegen zwarte kunsten
    Slechte vakken: Dreuzelkunde , waarzeggerij en voorspellend rekenen (daar heeft ze echt een hekel aan)
    Geschiedenis: de familie Winslow heeft altijd al in Slytherin gezeten en zijn altijd wel machtige en rijke tovenaars geweest haar opa en oma waren vroeger dooddoeners en hebben alle bij de oorlog overleefd haar ouders hadden wel geholpen aan de slechte kant maar waren zelf geen dooddoeners
    Familie: Haar vader Steven Winslow werkt bij de ministerie en haar Moeder Jane Winslow heeft een eigen boeken winkel in diagon alley ze hebben alle bij zelf ook in slytherin gezeten verbaast hun dan ook niet dat hun dochter er ook in is gekomen ze heeft geen broers of zussen
    Extra: Nahini heeft een hekel aan Muggles en Mudbloods ook heeft ze claustrofobie dus zet haar niet in kleine ruimtes dan word ze gek en is dol op dieren

    kijk maar of je hier wat mee kan ;-)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2013 - 22:44 ]


    You can't touch music but music touch you