• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!



    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast door een moderator op 23 okt 2013 - 17:48 ]


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Looool, en dan kom je erachter dat die Wattpad-schrijfster in dezelfde stad woont als jij. Mindfuck. :'D

    Dat ding schat mijn vader een vrouw van 20? :'D


    Some people are art and do art at the same time

    Ik wil ook met iemand shoppen en ik vriendje hebben, maar ik ga me niet gedragen zoals jij doet.


    Wanna roll with the wind, bringing distance to everything...

    I don't know what's the biggest mess: my room or my life.

    Fijn, had ik ruzie met mijn ene zus, goedgemaakt, heb ik nu ruzie met de andere.
    How.fucking.great. Godverdomme.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Volgens mij heb ik ergens een spiertje verrekt in m'n rug. Au :c


    26 - 02 - '16

    Ik kan nergens anders meer aan denken dan aan Dikkie.. Ik mis hem zo verschrikkelijk.. Ik haat mijn leven..


    'The best way to predict the future is to create it'.

    En dan slaat het weer in. Alles zakt in na een geweldige dag en het enige wat ik wil is slapen en nooit meer wakker worden.


    Your make-up is terrible

    Ik voelde me vandaag mooi. :3


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik krijg met de dag een grotere hekel aan mensen
    Ik heb in de vakantie een paar dagen gehad met vriendinnen en dat is altijd een oppepper, maar de realiteit is daarna zo hard, want op school heb ik niemand. Ik durf steeds minder vaak een antwoord te geven omdat ze altijd gaan lachen, ik durf me niet meer te kleden in wat ik mooi vindt, want ze lachen er toch wel om, het maakt niet eens uit wat ik aan doe. Mensen gaan liever alleen zitten dan dat ze naast mij zitten.
    En niemand heeft er aan gedacht om mij te vertellen dat we een nieuwe docent hebben voor Natuurkunde. Ik vraag me af of hij uberhaubt wel heeft opgemerkt dat er een leerling in zijn klas zat die er dinsdag nog niet was.
    Waarschijnlijk niet aangezien ik ruim 20 minuten met mijn vinger in de lucht heb gezeten en hij me gewoon negeerde.
    Echt, school begint met de dag meer op een personificatie van de hel te lijken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik: Ik ga jullie nu zo iets raars en schokkends vertellen dat jullie misschien wel van je stoel gaan vallen.
    BFF: Heb je een vriendje?
    BFF2: Heb je contact met die ene leuke jongen?

    I love you too, guys.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2013 - 19:28 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    You don't want me, no, you don't need me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rosyy schreef:
    I don't know what's the biggest mess: my room or my life.

    Morticia schreef:
    You don't want me, no, you don't need me.

    Ik heb op dit moment gewoon iemand die een knuffel geeft en zegt dat het wel goed komt..


    'The best way to predict the future is to create it'.