• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:59 ]


    Your make-up is terrible

    Cruella, Cruella de Vil. Ready for the kill. It's get in my head.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 0:51 ]


    † Love? I want to sleep.

    i knew it.... leugenaar xD

    Serpentes schreef:
    Cruella, Cruella de Vil. Ready for the kill. It's get in my head.

    Wat een toeval, ik ook. D:
    Cruella, Cruella de Vil!


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Wat een toeval, ik ook. D:
    Cruella, Cruella de Vil!

    Eh, serieus? Ik geloof niet in toeval. c:


    † Love? I want to sleep.

    Phff geloof je het zelf?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Serpentes schreef:
    (...)
    Eh, serieus? Ik geloof niet in toeval. c:

    Jep, serieus. En ik geloof daar wel in (:.

    OT: Stomme vader met z'n stomme vooroordelen over insulinepompen. Ik wil zo'n ding, ik wil het echt, maar hij moet er natuurlijk weer tegen zijn. Zucht.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 12:26 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Durf ik?


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Whoa, ik kwam er net achter dat er tien pagina's zijn met mensen op wiens Q-vriendenlijst ik sta. Ik voel me populair of gebruikt, niet helemaal zeker welke van de twee. Waarschijnlijk beide. :')

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 1:46 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Logeren met ChetUBetcha, walibi was cool^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kreun.


    -

    UGH. Als ik geweten had dat het pas 9 u was had ik nog even in mijn bed gelegen.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Alles wat ik momenteel hier zou niet zeggen, zou mij niet opluchten. Mijn hart voelt dus ook helemaal niet opgelucht. Pff, leven.

    Is het nou nu tien voor half 9, of tien voor half 11? De klok was namelijk vannacht toch naar voren/achteren gegaan?...


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Is het nou nu tien voor half 9, of tien voor half 11? De klok was namelijk vannacht toch naar voren/achteren gegaan?...


    Geen van beide. Het is tien voor half 10.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    (...)

    Geen van beide. Het is tien voor half 10.


    O, dus de klok van mijn pc is wel degelijk achteruit gezet dan. Thanks, laat ik alle andere klokken dan ook maar gelijk eventjes goedzetten! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •