• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 25 okt 2013 - 13:59 ]


    Your make-up is terrible

    Cenation schreef:
    Echt raar hoe contact zomaar opeens kan verwateren ..

    Waarom ben ik zo'n watje... Sigh.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mijn eigen grafrede schrijven voor een cursus. Leuk man. :')


    You are beautiful, you are love.

    Zo Sleeping Beauty kijken. Fack yeah, Malafide :Y).


    † Love? I want to sleep.

    Omg, ik ben zo blij met de cover van mijn nieuwe verhaal. Nu nog hoofdstukjes toevoegen hehe.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Ik ben een rustige jongen, wordt ook niet snel kwaad, maar als ik het echt wordt zul je ongelofelijk veel schrik van mij krijgen. Dus stop met me zo te Kloten vuil kutwijf!!!

    Sorry voor het gescheld, maar het moest.


    Queer zijn is gewoon alles

    Noooooo.


    You are beautiful, you are love.

    Dooddoenervo schreef:
    Ik ben een rustige jongen, wordt ook niet snel kwaad, maar als ik het echt wordt zul je ongelofelijk veel schrik van mij krijgen. Dus stop met me zo te Kloten vuil kutwijf!!!

    Sorry voor het gescheld, maar het moest.

    Ik mag hopen voor jou dat je mij niet bedoelt. (cat) Kidding, PB me maar even.

    OT: Oh fuck, ik heb "Tous les mêmes" van Stromae in mijn hoofd. Die gast is gewoon geniaal.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik wil anderen ogen :'(


    -

    FUUU. Zal ik dan toch wel een spiegelreflex nemen? Mijn broer maakt me aan het twijfelen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Maandag tentamen en ik onthou echt niet al die politieke beslissingen. :C Pffffft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Waarom komt in alletwee de boeken die ik laatst gelezen heb plasseks voor? God, just why.


    The truth is, once you learn how to die, you learn how to live. - Tuesdays with Morrie, Mitch Albom

    Even huilen even. En allemaal aan mezelf te danken.

    I miss you already.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ugh, I just feel so fucking stupid. I don't want to be me.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.