• In dit algemene topic kan je praten over je ervaringen met pesten, vragen stellen of gewoon met andere mensen over het onderwerp praten.

    Dit topic is geen dubbeltopic op dit. In dat topic ging het over wat pesten met jullie gedaan heeft, dit is een algemeen topic over pesten. Ik en xAlways hebben dan ook toestemming gevraagd (en gekregen) van Donoghue om dit topic te starten.

    Het mag. Het moet alleen wel het algemene topic over pesten zijn, en er moet duidelijk gemaakt worden wat het doel ervan is, zodat anderen kunnen zien dat het niet het zelfde doel heeft als het andere topic. Ook moet men er elkaar met respect behandelen.


    Zoals ze zelf zegt, willen we jullie even op het hart drukken dat we in dit topic elkaar met respect behandelen en iedereen in zijn waarde laten. Sommige mensen vinden het zwaar om over hun verleden te praten, denk daar ook een beetje aan.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 20:31 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Arratay schreef:
    (...)


    Dankjewel :]


    Ik hoop ook voor je dat alles ooit goed zal komen. Ik kan niet in het toekomst kijken, dus ik kan niet zeggen dat alles wel goed zal komen, want dat kan ik onmogelijk weten.


    -

    Ik heb het idee dat Quizlet me niet mag omdat ik Nederlands spreek en het zit me ontzettend dwars!

    Avarosa schreef:
    (...)Niet lullig bedoelt, maar als je zo'n berichten post ben je even slecht bezig. Pesten is inderdaad none done, maar sommige pesten ook om hun eigen houtje te redden. Dit is inderdaad fout en ik praat pesten ook helemaal niet goed, maar als je nu alle pesters gaat beledigen, ben je net zo goed een pester.


    Hey, wow, chill. Ik wil niemand beledigen, ik wil mensen die gepest worden steunen, geen pesters pesten. En als iemand me hier gaat uitmaken voor pester, dan ben ik hier even snel weg als ik gekomen ben.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DeVanity schreef:
    Ik heb het idee dat Quizlet me niet mag omdat ik Nederlands spreek en het zit me ontzettend dwars!

    Bijna iedereen spreekt hier Nederlands...?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Ik ben gepest heb het genegeerd. Werd gesloten en minder vrolijk. Toen krgen we een gesprek. Toen werd het erger en kreeg ik zelfmoordgedachtes vervolgens begon ik me te snijden en kreeg zelfmoornijfingen en ik ben een compleet ander persoon. De enigste die exht alles weten zijn mensen hier en een klasgenoot die me erdoorheem helpt omdat door emotionele weken alles mis ginf bij me en het snijden weer begon. Maar ik kan wel mer een redelijk trots gevoel dat ik een week al niet meer gesneden heb. Al ging het daarvoor beter na alles gaat het redelijk goed door mn lieve klas al ben ik angstig om de ware ik te showen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Dit brengt zoveel herinneringen terug


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Meld iemand zich aan als vrijwilliger om even over zelfmoord te praten via PB? :I


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Arratay schreef:
    Meld iemand zich aan als vrijwilliger om even over zelfmoord te praten via PB? :I

    Ik wil onze meningsverschillen opzij schuiven als je iemand nodig hebt; ik heb er best wel wat ervaring mee..


    We're all mad here.

    Arratay schreef:
    Meld iemand zich aan als vrijwilliger om even over zelfmoord te praten via PB? :I

    Ik wil wel als je nog steeds behoefte aan hebt. (:


    -

    Arratay schreef:
    Meld iemand zich aan als vrijwilliger om even over zelfmoord te praten via PB? :I


    Als je daar behoefte aan hebt wil ik je best helpen.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Arratay schreef:
    Meld iemand zich aan als vrijwilliger om even over zelfmoord te praten via PB? :I


    Ja hoor, als je wilt PB je maar.

    @Json dat is echt aardig van je.

    En dat is gemeend als je denkt dat het sarcasm is.

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 23:13 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ja hoor, als je wilt PB je maar.

    @Json dat is echt aardig van je.

    En dat is gemeend als je denkt dat het sarcasm is.

    Ik geloofde dat het gemeend was, dankjewel I guess.


    We're all mad here.

    Json schreef:
    (...)
    Ik geloofde dat het gemeend was, dankjewel I guess.


    Ik was nogal pissed. Vandaar dat ik zo bot was, ik ontblok je even, dat praat makkelijker.


    Queer zijn is gewoon alles

    Arratay schreef:
    Meld iemand zich aan als vrijwilliger om even over zelfmoord te praten via PB? :I

    *steekt hand op, ook al denkt ze dat er al genoeg vrijwilligers zijn*

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 23:16 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Dooddoenervo schreef:
    (...)

    Ik was nogal pissed. Vandaar dat ik zo bot was, ik ontblok je even, dat praat makkelijker.

    Is cool, ik was ook niet even aardig.


    We're all mad here.