• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, XXXX
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 9:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hahaha, doe jij dat of ik?

    [ bericht aangepast op 8 nov 2013 - 9:47 ]


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Ik doe wel eff
    Groegory McEwan.
    "Nou, hier zijn ze niet," zei ik, en toen zag ik de voetstappen," of althans , niet meer" mompelde ik erachteraan.
    Ik scheen rond met de zaklamp, maar zag geen beweging.
    Waar konden die twee zijn?
    "De voetstappen zijn hier opgehouden, dat betekend dat ze misschien terug zijn gegaan." mompelde ik, maar jongeren waren onvoorspelbaar en kenden vanalle lepe trucjes, dus je wist maar nooit.Ik zuchtte.
    "Laten we maar eens thuis geen kijken , en hopen dat ze daar zijn." zei ik tegen James


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KiliOfDurin schreef:
    Loki Laufeyson
    Ik zag een waterig glimlachje op haar gezicht verschrijnen en toen haar armen zich om mijn lichaam sloegen was voor mij alles weer goed. Ik glimlachte zelf bij haar woorden en grinnikte zacht. "Dat hoeft ook niet. Die had ik verdient." Met aan hand aaide ik zacht over haar haren terwijl ze met haar hoofd tegen mijn borst lag. Ik voelde me nu veel beter, omdat ten minste een iemand naast mijn moeder echt om me gaf en me echt genegenheid toonde. Toch was ik ook wel voorzichtig. Ik hoefde niet weer een mes in mijn rug. "Zullen we via het raam terug gaan?" Eerlijk gezegd had ik geen zin om via de deur en langs Sharp te gaan en het zou leuk zijn om ze eens goed in paniek te laten schieten terwijl ik gewoon in mijn bed lag, want tattle tale James had het vast aan McEwan of Sharp vertelt dat ik weg was gelopen.


    Abigial Pierce
    Ik voel Loki zijn hand langs mijn losse haren gaan en ik knik uitbundig zodra hij voorstelt via het raam terug te gaan. "Sharp is al niet al te blij met ons... die zal het vast niet bevallen dat we 's avonds buiten rondlopen... "
    Ik laat mijn armen van zijn middel af glijden en laat ze naast me hangen waarna ik hem aankijk. "Waar ging dat gezeur beneden eigenlijk over?"


    You didn't even hear me out , You never gave a warning sign

    Appelboompje schreef:
    (...)

    Abigial Pierce
    Ik voel Loki zijn hand langs mijn losse haren gaan en ik knik uitbundig zodra hij voorstelt via het raam terug te gaan. "Sharp is al niet al te blij met ons... die zal het vast niet bevallen dat we 's avonds buiten rondlopen... "
    Ik laat mijn armen van zijn middel af glijden en laat ze naast me hangen waarna ik hem aankijk. "Waar ging dat gezeur beneden eigenlijk over?"


    Ik had ook al weer gereageerd met Pete ^-^
    Of heb je daar geen inspi voor? d:

    Btw, VitaIncoluma
    zal ik dan straks een stukje met Denise schrijven dat jij er op in kan gaan met James?? c:
    Ik heb zin in Drama ;D


    Little do you know

    Loki Laufeyson
    Ik zag haar knikken bij mijn idee. Ik glimlachte en grinnikte bij haar woorden. Sharp zal vast wel woest zijn, maar dat was ze toch al op me. Ik liet haar met een arm los maar liet er wel een om haar liggen om haar een beetje warm te houden. Ik zuchtte bij haar vraag. "Kom, ik vertel het terwijl we lopen." Ik begon rustig te lopen met mijn arm om haar heen. "Zo'n tutje en nog een kneusje zaten me heel erg op mijn zenuwen, ik viel naar ze uit en toen het tutje haar grote mond open trok knapte er iets. Erg lang duurde het niet, maar goed. Sharp werd woest, ook omdat ik weigerde mee te gaan daardoor. Ik ben uiteindelijk alleen naar boven gelopen vanaf beneden. En de rest van het verhaal ken je." ik zuchtte en zag het licht van het huis alweer verschijnen. Hier ergens zouden we de bomen in moeten verdwijnen als we ongezien wilden blijven. Ik wist alleen niet hoe goed ze was in boomklimmen.


    Bowties were never Cooler

    Tyler Devoné
    ''Enigste meisje, huh. Daarmee wil je zeggen dat je je als een gentleman gaat gedragen binnen de vier muren van onze kamer?'' is het eerste wat ze zegt na mijn woorden. Ik grinnik en haal bedenkelijk mijn schouders op.
    "Als jij van een Gentleman houdt wel ja" zeg ik met een voldane grijns.
    ''En om je even tegen te spreken, ik heb nog niet echt een vriendje gehad,'' zegt ze dan. Met opgetrokken wenkbrauwen en een ongelovig gezicht kijk ik haar aan.
    "Kom op zeg" begin ik lachend "Ga mij niet vertellen dat jij nog nooit iemand in bed heb gehad met dat lichaam? Daarbij, een vriend kan ook gewoon een scharrel zijn. Ga mij niet proberen wijs te maken dat jij dat nog nooit hebt gehad" ik kijk haar nogsteeds met opgetrokken wenkbrauwen aan maar deze uitdrukking laat ik al snel weer vallen.

    John Hunter Bell
    Ik zuchtte bij haar woorden. "Je kan het proberen, maar Hunter zijn beloftes zijn niet heel veel waard. Je mag het van mij proberen, maar met de deur op slot en het geluidsniveau zachtjes. Niet het hele huis hoeft het direct te weten." zuchtte ik. Als Hunter nou een betrouwbaar persoon was, zou dit veel makkelijker zijn. Maar hij was wreed, loog veel en deed er alles aan om zo veel mogelijk aan zijn trekken te komen, terwijl ik een grote afkeer tegen liegen had, nooit maar een vlieg echt kwaad zou doen en zelf nog nooit sex had gehad. Nee, we hadden geen twee verschillendere personen kunnen zijn.


    Rose Black

    Ik lachte even om Tyler's woorden. 'Lieve Tyler, een vriend is een serieuze relatie. Maar verder..' Ik liet het even in het midden. Dat was het beste wat ik nu kon doen. 'En jij,' begon ik. 'Jij ziet er ook niet verkeerd uit.' Ik liet mijn ogen nog eens over zijn lichaam gaan. 'Heb jij niet ergens in Timboektoe een vriendin?' Het laatste waar ik zin in had was in ruzie met een of andere vriendin. Eigenlijk.. Dat was wel grappig. Ik had geen zin in een jongen die mij achteraf de schuld gaf van iets waar alleen hij iets aan kon doen.

    Dena Fields

    'John, ik wil je absoluut geen pijn doen,' fluisterde ik. 'Hunter hoeft je leven niet te verpesten, niet zolang ik er ben. Ik zal er alles aan doen om Hunter onder mijn controle te houden. Is dat goed?' Ik kende John pas drie dagen ongeveer, maar hij leek me een ontzettend aardige jongen en zoals hij er nu bij lag, deed mij pijn. Hij verdiende geen tweede iemand in zijn lichaam die hem miserabel maakte of hem in zijn greep hield.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell
    Ik luisterde naar Dena en knikte. "Probeer het maar. Ik wens je succes." zuchtte ik voor ik me wat uitrekte voor ik me nog strakker oprolde in een nog kleiner bolletje. Aan de ene kant wilde ik vastgehouden worden, maar aan de andere kant wilde ik graag alleen zijn. Ik wilde het liefst gewoon slapen, maar ook weer niet alleen. Tranen stonden in mijn ogen. Waarom moest Hunter altijd alles verpesten. Gunde hij me echt niets? Ow, waarom deed ik nog de moeite. Was het niet gewoon makkelijker om het gevecht op te geven en Hunter de vrijheid te geven? Maar dan voelde ik me weer schuldig tegenover iedereen om me heen. Ik had dus echt geen idee wat te doen.


    Bowties were never Cooler

    Dena Fields

    John rolde zich nog wat steviger in een bolletje. Ik kon zijn gezicht en gezichtsuitdrukking ook niet meer zien. Misschien zou hij zich wat beter voelen als Hunter zich minder terug probeerde te duwen. Ik zou waarschijnlijk vanalles moeten uitproberen om te kijken wat hem zou helpen. 'Hunter,' fluisterde ik. Dat kleine beetje wat ik aan psychologie wist, is dat als ik nu Hunters naam riep, dat hij dan ook tevoorschijn zou komen. 'Hunter,' fluisterde ik nog een keertje.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    John Hunter Bell
    John was altihd heel sterk in zijn verdriet en schuldgevoelens, maar toen Dena mijn naam riep kwam ik toch weer bocen. Voor ik er helemaal was viel John verrassend genoeg uit. "Ja, roep hem maar. Zie je niet dat ik aan dat liegbeest onderdoor ga?" Toen kreeg ik de teugels in handen. John worstelde nog, maar nu had hij pech. "Stil, Johnny. Ze vroeg om mij, dus ga jij maar ergens anders huilen." John was als een klein broertje voor me. Ik was er altijd voor hem, maar ik treiterde hem ook graag. "Dus wat is er, popje?" Mijn stem was duidelijk lager dan die van John en mijn ogen glimden gevaarlijk. Als ze niet snel zou gaan praten zou ik haar voor de rest van de avond het zwijgen wel opleggen.


    Bowties were never Cooler

    Patholoog schreef:
    Rose Black

    Ik lachte even om Tyler's woorden. 'Lieve Tyler, een vriend is een serieuze relatie. Maar verder..' Ik liet het even in het midden. Dat was het beste wat ik nu kon doen. 'En jij,' begon ik. 'Jij ziet er ook niet verkeerd uit.' Ik liet mijn ogen nog eens over zijn lichaam gaan. 'Heb jij niet ergens in Timboektoe een vriendin?' Het laatste waar ik zin in had was in ruzie met een of andere vriendin. Eigenlijk.. Dat was wel grappig. Ik had geen zin in een jongen die mij achteraf de schuld gaf van iets waar alleen hij iets aan kon doen.


    Tyler Devoné
    ''Lieve Tyler, een vriend is een serieuze relatie. Maar verder..'' zegt ze na een lach.
    "Maar ik heb al genoeg vriendinnen gehad, relaties, nooit echt serieus geweest" zeg ik waarna ik nonchalant mijn schouders op haal. Ja, sinds klas één op het middelbaar ben ik al enorm geliefd onder de meiden, en daarmee heb ik ook al bijna de hele klas gehad.. op de nerds na dan. Gek genoeg was Jeremy nooit zo geliefd als ik.. nou, oké, dat was hij wel. Alleen hij zorgde er zelf voor dat-dat verdween met zijn gedrag.
    Als ze dan zegt dat ik er ook niet verkeerd uit ziet lach ik zachtjes "Weet ik" antwoord ik droog.
    ''Heb jij niet ergens in Timboektoe een vriendin?'' vraagt ze me dan. Hierop schud ik mijn hoofd.
    "Nee, ik heb d'r gedumpt. Ik heb geen zin om een vriendin te hebben die toch waarschijnlijk vreemd gaat als ik er niet ben, plus ik weet van mezelf dat ik aan háar toch niet trouw zal blijven" Zeg maar gerust dat ik aan niemand behalve 'de ware', niet dat ik denk dat zij zal bestaan, trouw zal blijven, maar ach. Daar zullen ze hier vast wel snel genoeg achterkomen. Ik ben een player, alleen liegen zal ik niet. De waarheid verdraaien doe ik nog wel eens. Maar dat is heel wat anders als liegen.


    Zo, x')
    Ik heb inspi :'D
    En nu Vampire Diaries kijken & The Originals.. als het online staat -.-


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)
    Btw, VitaIncoluma
    zal ik dan straks een stukje met Denise schrijven dat jij er op in kan gaan met James?? c:
    Ik heb zin in Drama ;D


    (Ik ook!)

    KLAINEISBACK schreef:
    Ik doe wel eff
    Groegory McEwan.
    "Nou, hier zijn ze niet," zei ik, en toen zag ik de voetstappen," of althans , niet meer" mompelde ik erachteraan.
    Ik scheen rond met de zaklamp, maar zag geen beweging.
    Waar konden die twee zijn?
    "De voetstappen zijn hier opgehouden, dat betekend dat ze misschien terug zijn gegaan." mompelde ik, maar jongeren waren onvoorspelbaar en kenden vanalle lepe trucjes, dus je wist maar nooit.Ik zuchtte.
    "Laten we maar eens thuis geen kijken , en hopen dat ze daar zijn." zei ik tegen James


    James Yaser
    "Nou, hier zijn ze niet." zei McEWan. "Of Althans, niet meer. De voetstappen zijn hier opgehouden, dat betekend dat ze misschien terug zijn gegaan Laten we maar eens thuis gaan kijken, en hopen dat ze daar zijn."
    "Is goed."
    We gingen terug en ik deed weer mijn warme spullen terug uit. Ik liep richting de keuken om een warme kop koffie te pakken, ik wist dat Loki niet tegen koffie kon, dus de geur van koffie had ie wel verdiend. Lekker voor hem. Ik was druk bezig in gedachten Loki van alle kanten uit te schelden en in elkaar te slaan. Het was nota bene zijn schuld, dat ik twee keer het bos in ben gegaan voor hem, dat ik stampij had met Sharp en dat McEwan mij nu een rare snuiter vond.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Denise Parks
    Als ik dan mijn koffer heb uitgepakt in mijn kamer en alles weer netjes heb gemaakt pak ik de lege mok van mijn nachtkastje. Ik had de mok mee naar boven genomen omdat ik even niet in de drukte beneden wilde zijn en ben maar gewoon mijn spullen uit gaan pakken.
    Aangezien ik een beetje vergeetachtig ben neem ik de mok nu maar mee naar beneden om hem meteen in de keuken af te wassen of in de vaatwasser te zetten, als ze die hebben hier. Ik loop rustig de trap af, door de bibliotheek, en baan zo mijn weg naar de keuken. Als ik door de woonkamer loop zie ik dat er toch best wel veel jongens zijn hier.. bijna net zo veel als meisjes. Met een angstgevoel loop ik de keuken in, achterom kijkend of ik niet gevolgd word door één of andere creep.
    "Auw" roep ik geschrokken uit als ik dan ineens tegen iemand op bots en de mok op de grond laat vallen. De scherven verspreiden zich overal. Oeps. Als ik dan omhoog kijk om te zien tegen wie ik botste worden mijn ogen groot van schrik.
    "Oh mijn god.." piep ik zacht "Sorry! Echt sorry! Ik.. Ik lette even niet op en.. en.. mijn god sorry" ratel ik bijna ineengedoken met mijn armen beschermend voor mijn hoofd, bang dat de jongen gaat slaan. Ik kijk de jongen van onder mijn wimpers aan met angst in mijn ogen, ik heb dit wel vaker mee gemaakt.. meestal doen jongens enorm boos.. Het is iniedergeval nog nooit een fijne reacite geweest die ik gekregen heb als ik tegen iemand op botste. Snel gaan mijn ogen weer naar de grond, mijn vader vond het ook nooit leuk als ik naar hem keek. Dan werd hij kwaad op mij.. Tranen wellen zich langzaam op in mijn ogen, bij de angst die deze gedachtes allemaal met zich mee brengen..


    Inspiratie x'D
    Hoop dat ik geen onzin schrijf ofzo :X
    x)


    Little do you know

    Belangrijke mededeling.
    Hooi peepz. Adamo heeft zich uitgeschreven en Butera is bij deze gebant wegens het niet meer reageren. Ik heb besloten niet meer opnieuw users te zoeken om mee te doen. Zijn er mensen binnen deze RPG die nog een personage willen?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Roww schreef:
    Denise Parks
    Als ik dan mijn koffer heb uitgepakt in mijn kamer en alles weer netjes heb gemaakt pak ik de lege mok van mijn nachtkastje. Ik had de mok mee naar boven genomen omdat ik even niet in de drukte beneden wilde zijn en ben maar gewoon mijn spullen uit gaan pakken.
    Aangezien ik een beetje vergeetachtig ben neem ik de mok nu maar mee naar beneden om hem meteen in de keuken af te wassen of in de vaatwasser te zetten, als ze die hebben hier. Ik loop rustig de trap af, door de bibliotheek, en baan zo mijn weg naar de keuken. Als ik door de woonkamer loop zie ik dat er toch best wel veel jongens zijn hier.. bijna net zo veel als meisjes. Met een angstgevoel loop ik de keuken in, achterom kijkend of ik niet gevolgd word door één of andere creep.
    "Auw" roep ik geschrokken uit als ik dan ineens tegen iemand op bots en de mok op de grond laat vallen. De scherven verspreiden zich overal. Oeps. Als ik dan omhoog kijk om te zien tegen wie ik botste worden mijn ogen groot van schrik.
    "Oh mijn god.." piep ik zacht "Sorry! Echt sorry! Ik.. Ik lette even niet op en.. en.. mijn god sorry" ratel ik bijna ineengedoken met mijn armen beschermend voor mijn hoofd, bang dat de jongen gaat slaan. Ik kijk de jongen van onder mijn wimpers aan met angst in mijn ogen, ik heb dit wel vaker mee gemaakt.. meestal doen jongens enorm boos.. Het is iniedergeval nog nooit een fijne reacite geweest die ik gekregen heb als ik tegen iemand op botste. Snel gaan mijn ogen weer naar de grond, mijn vader vond het ook nooit leuk als ik naar hem keek. Dan werd hij kwaad op mij.. Tranen wellen zich langzaam op in mijn ogen, bij de angst die deze gedachtes allemaal met zich mee brengen..


    Inspiratie x'D
    Hoop dat ik geen onzin schrijf ofzo :X
    x)


    James Yaser
    Ik liep dagdromend naar de keuken toen een of andere chick tegen me aan botste. "Auw" riep ze hoog. "Sorry! Echt Sorry! Ik... Ik lette even niet op en.. en.. mijn god sorry." Er kwam echt bijna geen einde aan haar woorden. Ze dook in elkaar, wat ik nogal overdreven vond. Ik was wel kwaad op haar en dat zei ik ook: "Kon je niet even uitkeken? Je hebt toch ogen gekregen toen je werd geboren? Gebruik ze dan ook! En als ik jou was zou ik snel een blik en veger gaan halen om die scherven van je op te ruimen. Dat gaat Sharp niet leuk vinden. Ze gaat natuurlijk weer zeggen dat het mijn schuld is! En natuurlijk krijg ik dan weer alle zeik! Lekker ben jij!" tierde ik op haar. "Ja, ga maar lekker zielig zitten doen in een hoekje. Haal die armen voor je gezicht vandaan en kijk me aan als ik tegen je praat! Als je bang bent dat ik je sla, ik sla alleen maar sletten, bitches en hoeren. Dus als je wilt dat ik je ga slaan dan zorg je daar zelf voor!"


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Patholoog schreef:
    Belangrijke mededeling.
    Hooi peepz. Adamo heeft zich uitgeschreven en Butera is bij deze gebant wegens het niet meer reageren. Ik heb besloten niet meer opnieuw users te zoeken om mee te doen. Zijn er mensen binnen deze RPG die nog een personage willen?


    Ik wil wel, maar dan heb ik vier personages en dan kan ik niet allemaal evenveel met ze reageren. Maar ik wel het wel proberen...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||