• In een huis, diep in de bergen, wonen Gregory McEwan en Anna Sharp. Zijn zijn bereid om een aantal jongeren in huis te nemen die het nodig hebben om terug op de rails te komen, die extra aandacht nodig hebben, die niet in de maatschappij passen of gewoon jongeren die een break nodig hebben van de hele wereld. De vorige groep jongeren heeft besloten om samen te gaan reizen, dus is nu is het de beurt aan een heel nieuwe groep.
    Zullen zij net zo'n hechte groep vormen, of zullen ruzies en liefdesaffaires de groep uiteen drijven?'


    Lees alle regels even door, dat bespaart weer een hele hoop werk, commentaar, etc.
    Wij doen het namelijk net iets anders als alle andere RPG's.


    Alle regels:
    Regels RPG:
    -OOC plaats je tussen haakjes of iets.
    -16+ is toegestaan, maar maak het niet alleen daarom.
    -een minimum aan aantal regels is niet van toepassing, maar zorg wel dat het geen one-liners worden. Als je herhaaldelijk niet weet wat je moet posten, kun je tips vragen aan de rest.
    -Als je op vakantie gaat of langere tijd wegblijft, 'parkeer' je personage of geef iemand duidelijk toestemming om jouw personage te mogen bespelen. En geef dit ook door aan een van ons (MissAlice of Patholoog).
    -Als je wilt stoppen, of je komt langere tijd niet online zonder iets te melden, 'parkeren' wij je personage of verwijderen wij je personage van de RPG.
    Als iemand weg gaat, komt er weer een plaats vrij en kan iemand inspringen.
    -Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.
    -Locatie van je personage altijd naast de naam neerzetten.
    -Alleen MissAlice en ik(Patholoog) openen nieuwe topics. Pas als er na 12 uur niemand van ons online is geweest, mag je een topic openen, maar dan wordt de link in een reactie op de story geplaatst én er wordt een melding gemaakt in onze gastenboeken.
    -Al mag je zoveel doopnamen hebben, er wordt gebruik gemaakt van één voornaam, tenzij je echt een duidelijke tweeduidige naam hebt, maar dan wordt die naam met een streepje gekoppeld.
    -Vragen of tips (nodig), laat van je horen!

    Regels binnen het huis:
    (-je spreekt de begeleiders aan met meneer McEwan en mevrouw Sharp.)
    -het is geen vakantie en meneer McEwan en mevrouw Sharp zijn geen beulen, dus ten alle tijden voer je hun opdrachten uit. (Vandaar: 'Als de docenten in rood staan, dien je die post te lezen en eventueel op te volgen.')
    -Het huis mag alleen verlaten worden onder toestemming van de leiding. Dus of je nu even voor een wandeling wilt gaan of naar het dorp, eerst toestemming vragen aan de begeleiding. En áls het mag, moeten jullie met minimaal twee personages zijn.
    -Als er iets is met je personage, áltijd naar de leiding komen, als is het maar voor een paracetamol.


    Het niet opvolgen van de regels resulteert in een ban van het RPG.

    Personages: (0/20 vrij)
    Docenten:
    -Gregor McEwan - MissAlice
    -Anna Sharp - Patholoog

    Jongens (10)
    -John Hunter Bell - KiliOfDurin
    -Ethan Brooks - Patholoog
    -Jeremy Devoné - Appelboompje
    -Tyler Jason Devoné - Roww
    -Thomas William 'Loki' Laufreyson - KiliOfDurin
    -Pete David Mikaelson - Roww
    -XXXX
    -XXXX
    -XXXX
    -James Yaser - MissCastle

    Meisjes (10)
    -Melody Black - MissCastle
    -Rose Black - Patholoog
    -Dena Fields - Patholoog
    -Lizzy Franklyn - MissCastle
    -Delilah Gerson - MissAlice
    -XXXX
    -Denise Kate Parks - Roww
    -Abigail Narelle Pierce - Appelboompje
    -Laurinda Tiana Pearl - Appelboompje
    -XXXX


    De groepen
    Groep 1:
    -Denise Parks
    -John Hunter Bell
    -Tyler Devoné
    -Dena Fields
    -XXXX

    Groep 2:
    -Ethan Brooks
    -Jeremy Devoné
    -Thomas 'Loki' Laufreyson
    -XXXX
    -Rose Black

    Groep 3:
    -XXXX
    -Abigail Pierce
    -XXXX
    -Delilah Gerson
    -Lizzy Franklyn


    Groep 4:
    -James Yaser
    -Melody Black
    -Pete Mikaelson
    -Laurinda Pearl
    -XXXX


    De kamerindeling:

    Kamer 1: XXXX, XXXX, John Hunter Bell, Dena Fields.
    Kamer 2: Thomas 'Loki' Laufreyson, James Yaser
    Kamer 3: Abigail Pierce, XXXX
    Kamer 4: Tyler Devoné, Rose Black, Ethan Brooks, XXXX
    Kamer 5: Pete Mikaelson, Jeremy Devoné, Lizzy Franklyn, Delilah Gerson
    Kamer 6: Denise Parks, Laurinda Pearl
    Kamer 7: Melody Black, XXXX
    Kamer 8: Miss Sharp en mister McEwan..


    Het huis:
    Derde verdieping: Slaapkamer begeleiders + badkamer begeleiders.
    *
    Tweede verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 7
    -slaapkamer (2) 6:
    -badkamer
    Tweede verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 5
    -slaapkamer (4) met badkamer 4.
    *
    Eerste verdieping rechts:
    -slaapkamer (2) 3
    -slaapkamer (2) 2.
    -badkamer
    Eerste verdieping links:
    -slaapkamer (4) met badkamer 1
    -bovenste deel bibliotheek
    *
    Begane grond rechts: woonkamer en eetkamer.
    Begane grond links: Bibliotheek en keuken
    *
    Kelder: zwembad.


    Praattopic [4]
    De story

    Veel plezier
    Vragen kunnen altijd gesteld worden.


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 11 nov 2013 - 9:48 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Melody Black
    "Dat was mijn broer, en zo aardig als je nu doet ben je niet, ik heb wel anders gezien beneden." zei Jeremy en hij liep weg. Ik liep hem achterna en ik hoorde mijn hoge hakken klinken op het hout en toen ik bij hem was zei ik: "Ja, sorry. Ik kan me soms wat moeilijk beheersen, een van mijn vele kwaaltjes. Wil je het me alsjeblieft niet kwalijk nemen? Ik kan er echt weinig aan doen. Ik heb er medicijn voor gekregen, maar ze helpen niet echt." Het was een van mijn vele smoesjes wat ik tegen mensen gebruikten als ze hadden gezien als ik gewelddadig was. Ik hoopte dat dit jongetje me niet zou doorzien. Ik had er een hekel aan als ze me doorzagen.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Loki Laufeyson
    Ik zag een waterig glimlachje op haar gezicht verschrijnen en toen haar armen zich om mijn lichaam sloegen was voor mij alles weer goed. Ik glimlachte zelf bij haar woorden en grinnikte zacht. "Dat hoeft ook niet. Die had ik verdient." Met aan hand aaide ik zacht over haar haren terwijl ze met haar hoofd tegen mijn borst lag. Ik voelde me nu veel beter, omdat ten minste een iemand naast mijn moeder echt om me gaf en me echt genegenheid toonde. Toch was ik ook wel voorzichtig. Ik hoefde niet weer een mes in mijn rug. "Zullen we via het raam terug gaan?" Eerlijk gezegd had ik geen zin om via de deur en langs Sharp te gaan en het zou leuk zijn om ze eens goed in paniek te laten schieten terwijl ik gewoon in mijn bed lag, want tattle tale James had het vast aan McEwan of Sharp vertelt dat ik weg was gelopen.

    [ bericht aangepast op 6 nov 2013 - 22:20 ]


    Bowties were never Cooler

    Gregory McEwan
    James lachte hartelijk en legde toen uit dat Loki weggelopen was, ik graaide mijn autosleutels en mijn jas van de keukentafel.
    "Kom mee, Anna hoeft hier niets van te weten. " zei ik, na even zaten we in de auto en vertrokken we om Loki te zoeken, misschien had Anna toch gelijk wat dede betreft, maar toch zou ik in de kerstvakantie niet naar haar toe kunnen, en zeker niet nu ik wist dat Anna dat misschien niet zou overleven.
    "Was het hier? " vroeg ik toen we net het bos ingreden waren.
    Het was handig dat we de auto bijhadden, des te langer konden we zoeken


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    James Yaser
    "Kom mee, Anna hoeft hier niets van te weten." zei McEwan. Ik zuchtte opgelucht en we liepen via de achterdeur naar de auto. Hij reed een stukje het bos in en vroeg: "Was het hier?"
    Ik knikte en liep het bos. Ik zag mijn voetsporen en die van Loki, er was nog een paar voetensporen, wat lichtere. Ik gok dat die van Abby waren.
    "Ik denk dat het allemaal mijn schuld is." zei ik. "Niemand mag mij hier. Echt niemand. Net zoals altijd."

    (Kort stukje, heb geen inspiratie -.-)
    (Is het misschien grappig dat Loki en Abby, James en McEwan halverwege tegenkomen?)


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    [Weet het niet. Eigenlijk wilde ik ze gewoon laten stressen dat ze beiden weg waren terwijl ze gewoon zitten te scrabbelen ofzo, maar als iedereen dit leuker vind, vind ik het ook prima]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 11:54 ]


    Bowties were never Cooler

    {Maakt mij niet uit. James voelt zich alleen vriendloos -.-}


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    ( Mij maakt t ook niet uit )


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    Patholoog schreef:
    Rose Black

    Een brede grijns gleed over mijn gezicht toen hij duidelijk liet merken dat hij geïnteresseerd was. Het enigste meisje, dacht ik bij mezelf. Ik lag tussen de jongens in? Ach ja, waarom ook niet. Ik had in ieder geval mijn volgend slachtoffer gevonden. Tyler, wees voorbereid. 'Enigste meisje, huh,' zei ik. 'Daarmee wil je zeggen dat je je als een gentleman gaat gedragen binnen de vier muren van onze kamer?' Dit zou echt een heel makkelijk slachtoffer worden. Er was namelijk een reden om hier terecht te komen. 'En om je even tegen te spreken, ik heb nog niet echt een vriendje gehad,' voegde ik er flirterig aan toe. Mannen superieur laten voelen, jezelf omlaag praten en toch capabel lijken, dat was mijn tactiek. Maar daarnaast was het echt de waarheid; ik had nooit echt een echt vriendje gehad, iemand waarvan ík hield. Chapeau aan de eerste die dat lukte.


    Tyler Devoné
    ''Enigste meisje, huh. Daarmee wil je zeggen dat je je als een gentleman gaat gedragen binnen de vier muren van onze kamer?'' is het eerste wat ze zegt na mijn woorden. Ik grinnik en haal bedenkelijk mijn schouders op.
    "Als jij van een Gentleman houdt wel ja" zeg ik met een voldane grijns.
    ''En om je even tegen te spreken, ik heb nog niet echt een vriendje gehad,'' zegt ze dan. Met opgetrokken wenkbrauwen en een ongelovig gezicht kijk ik haar aan.
    "Kom op zeg" begin ik lachend "Ga mij niet vertellen dat jij nog nooit iemand in bed heb gehad met dat lichaam? Daarbij, een vriend kan ook gewoon een scharrel zijn. Ga mij niet proberen wijs te maken dat jij dat nog nooit hebt gehad" ik kijk haar nogsteeds met opgetrokken wenkbrauwen aan maar deze uitdrukking laat ik al snel weer vallen.


    Appelboompje schreef:
    Laurinda Pearl
    Terwijl Pete de mokken pak ga ik opzoek naar een pannetje dat ik uit een van de kastjes haal, daarna tover ik poef uit een ander kastje cacao en suiker. Ik zet de spullen op het aanrecht en haal uit de koelkast melk. In het pannetje giet ik de melk en ik zet het pannetje op het fornuis zodat het koken kan waarna ik de wee mokken van Pete overneem en er een klein scheutje melk in doe. Daarna zet ik de melk weg en doe een flinke scheut cacao in de bekers samen met wat suiker zodat het een soort papje word.
    Uit de lade haal ik twee theelepeltjes en een eetlepel. Met de eetlepel roer ik een keer door de melk op het fornuis dat al behoorlijk warm begint te worden en in elke mok stop ik een theelepeltje waarmee ik het goedje tot een papje roer. De kokende melk haal ik van het fornuis en ik giet beide mokken vol wat precies past uit het pannetje en ik kijk Pete aan. " Zo moeilijk is het niet hoor" vertel ik hem emt een grijns.


    Pete Mikaelson
    Glimlachend kijk ik toe hoe Laurinda de chocolademelk voorbereid en maakt. Met mijn ogen volg ik alle stappen die ze neemt, van het pannetje tot de warme melk dat ze in onze mokken gooit. Ze doet alles zo sierlijk. Zoals elk meisje beweegt, sierlijk. Of ze nu een beetje jongensachtig zijn of juist helemaal niet, een meisje beweegt altijd wel sierlijk. Dat is wat er in zit bij meiden, sierlijkheid. Het ziet er altijd zo mooi uit.. maar toch kies ik voor de jongens die bij lange na niet zo sierlijk zijn als zij..
    Ik schrik wakker uit mijn gedachten als Laurinda me verteld dat het niet zo moeilijk is. Glimlachend kijk ik haar aan en pak een mok vast om er een slokje uit te drinken.
    "Ja, daar heb je gelijk in" geef ik grinnikend toe "Maar ehm.. waar is de slagroom?" vraag ik haar vervolgens met een zachte grinnik.


    Zo (:
    Iemand voor Denise btw?? :P
    (Ik weet even niet meer waar ik haar gelaten heb btw x'D)


    Little do you know

    ^^Melody en James kunnen dadelijk vrij zijn, met een beetje geduld...


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Delilah's @her room and friendless , go visit her if u like


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    KLAINEISBACK schreef:
    Delilah's @her room and friendless , go visit her if u like


    Dat klinkt zo verkeerd. :X

    :P


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    (...)

    Dat klinkt zo verkeerd. :X

    :P

    *Pedoface*
    Nah just Kidding
    maar ze mag wel eens wat vrienden maken


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing

    VitaIncoluma schreef:
    ^^Melody en James kunnen dadelijk vrij zijn, met een beetje geduld...


    Okii
    Ik ga dan maar voor één van die twee, aangezien jij eerste was ;P
    Maar dan lijkt James me wel een leuk idee :')
    Dat Denise tegen hem op botst, of andersom, en dan gaat ze helemaal flippen natuurlijk :Y)

    Oh ja, btw
    Morgen ben ik er waarschijnlijk weer net zo laat als vandaag.
    Me broer krijgt zijn Barret en strepen morgen ^-^
    Moet ik wel even bij zijn natuurlijk ;D

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 20:43 ]


    Little do you know

    Roww schreef:
    (...)

    Okii
    Ik ga dan maar voor één van die twee, aangezien jij eerste was ;P
    Maar dan lijkt James me wel een leuk idee :')
    Dat Denise tegen hem op botst, of andersom, en dan gaat ze helemaal flippen natuurlijk :Y)

    Oh ja, btw
    Morgen ben ik er waarschijnlijk weer net zo laat als vandaag.
    Me broer krijgt zijn Barret en strepen morgen ^-^
    Moet ik wel even bij zijn natuurlijk ;D


    Oké, James moet wel nog even uit het bos komen met McEwan maar dat kan zo gebeurd zijn.


    ~It always seems impossible until its done. ~Nelson Mandela || ~Why is it always me? ~Neville Longbotom ||

    Jup kan geregeld worden


    You can't buy happiness, but you can buy books, and that's kind of the same thing