• :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    In dit topic mag je enkel Nederlands praten, tenzij je een woordje niet weet. Andere talen zijn verboden. Hou rekening dat niet iedereen zo goed is in Nederlands. Je mag een ander op zijn fouten wijzen, maar doe dit dan op een respectvolle manier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:14 ]

    Het is wel genoeg geweest


    I didn't trip! I just simply gave the floor a hug! We haven't seen each other in a while!

    Don schreef:
    (...)
    Indeed. Was ik 't maar :').


    Same. ^^ Gelukkig hoef ik me niet zorgen te maken over zwangerschap! (Lesbians, yay)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Lavi schreef:
    (...)

    Doe maar zout :Y) dankje <3


    *Geeft popcorn* Alsjeblieft (cat).


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Escritura schreef:
    (...)

    Aw, dat is rot voor je! Tsjah, Q (en ik) hebben inderdaad soms dagen waar we iedereen voor de boosdoener uitmaken. Je lijkt me wel aardig hoor. ^^ Hopelijk voel je je snel beter. Probeer vooral dingen te doen die je echt leuk vind! Ik probeer altijd te schrijven of te lezen als ik iets wil vergeten


    Haha dankje, je lijkt me ook aardig.

    OHJA bedankt voor mijn naam haha.


    We're all mad here.

    Dit is zo veel beter dan huiswerk :Y)
    Wacht! ik voel me behoorlijk badass-erig; Bonjour, me llamo Nori, I come from Holand. Ghehehe (cat)


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Aquari schreef:
    (...)

    *Geeft popcorn* Alsjeblieft (cat).


    Yay :D *omnomnom*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Json schreef:
    (...)

    Haha dankje, je lijkt me ook aardig.

    OHJA bedankt voor mijn naam haha.


    :) Ik heb Jason altijd al een mooie naam gevonden. Ik lees momenteel een boekseries door rick Riordan met een karakter genaamd Jason er in. ^^ Erg leuke boeken, vind ik.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    (...)

    Same. ^^ Gelukkig hoef ik me niet zorgen te maken over zwangerschap! (Lesbians, yay)


    Lol. MT btw. Dit is zo hilarisch.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Aquari schreef:
    (...)

    *Geeft popcorn* Alsjeblieft (cat).


    omg je bent 13 ga naar bed

    Felidae schreef:
    Dit is zo veel beter dan huiswerk :Y)
    Wacht! ik voel me behoorlijk badass-erig; Bonjour, me llamo Nori, I come from Holand. Ghehehe (cat)

    Bonjouno Nori, como estas?


    We're all mad here.

    Escritura schreef:
    (...)

    :) Ik heb Jason altijd al een mooie naam gevonden. Ik lees momenteel een boekseries door rick Riordan met een karakter genaamd Jason er in. ^^ Erg leuke boeken, vind ik.


    schijnheilig~~~~~~~~~~

    Escritura schreef:
    (...)

    :) Ik heb Jason altijd al een mooie naam gevonden. Ik lees momenteel een boekseries door rick Riordan met een karakter genaamd Jason er in. ^^ Erg leuke boeken, vind ik.


    Niet alleen de naam is mooi. (((;


    We're all mad here.

    Json schreef:
    (...)

    Niet alleen de naam is mooi. (((;


    Haha, daar kan ik je helaas geen mening op geven :'D


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    DeVanity schreef:
    (...)

    omg je bent 13 ga naar bed


    Omg, nee.


    But perhaps the monsters needed to look out for each other every now and then.

    Escritura schreef:
    (...)

    Haha, daar kan ik je helaas geen mening op geven :'D


    Hoezo niet? HAHA.


    We're all mad here.