• :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    In dit topic mag je enkel Nederlands praten, tenzij je een woordje niet weet. Andere talen zijn verboden. Hou rekening dat niet iedereen zo goed is in Nederlands. Je mag een ander op zijn fouten wijzen, maar doe dit dan op een respectvolle manier.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 27 okt 2013 - 22:14 ]

    Of je begint gewoon een Praattopic Nederlands; 2? En we blijven in stamcafé staan omdat het kan! :'D


    We're all mad here.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Well guys, whoops, dat is Engels laten we dan vanaf nu dit topic helemaal volspammen. We zijn al goed op dreef, haha. :')


    Spammen kan ik goed (:


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Ik denk dat ik maar eens ga slapen. De wekker gaat morgen weer ><


    From these ashes, I will rise

    Ik heb een week vakantie YAY!!


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!
    Wie spamde ik op Ask.fm ook alweer met de letters van het alfabet?


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Json schreef:
    Of je begint gewoon een Praattopic Nederlands; 2? En we blijven in stamcafé staan omdat het kan! :'D

    Nah, dan gaan de mods klagen dat het in het offtopic-subforum thuishoort, en ik wil mijn strafblad graag blanco houden. :Y) - niet dat ik denk dat dat erop zou komen -
    Van de naam weet ik niet, wat denkt de rest? Babbelcafé of Praattopic Nederlands 2?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Leonhardt schreef:
    Ik denk dat ik maar eens ga slapen. De wekker gaat morgen weer ><

    Snurkze. :']


    † Love? I want to sleep.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Nah, dan gaan de mods klagen dat het in het offtopic-subforum thuishoort, en ik wil mijn strafblad graag blanco houden. :Y) - niet dat ik denk dat dat erop zou komen -
    Van de naam weet ik niet, wat denkt de rest? Babbelcafé of Praattopic Nederlands 2?


    KLETS CAFÉ!!!


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Don schreef:
    (...)
    Snurkze. :']

    Bedankt, ik zal mijn best doen.


    From these ashes, I will rise

    Felidae schreef:
    SPAMSPAMSPAMSPAMSPAMSPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!
    Wie spamde ik op Ask.fm ook alweer met de letters van het alfabet?

    Mij :c. Dankzij jou heb ik een a-fobie gekregen. Ik had ook al een myctofobie (ik ben bang van paddenstoelen (: ), maar een a-fobie is veel erger.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Escritura schreef:
    (...)

    1ste Jongens naam: Mychael Rizardo Kyo [Achternaam]
    2de Jongens naam: Nathaniel Saphiel Caleb [Achternaam]
    1ste Meisjes naam: Maeleena Yuuki Saakje [Achternaam]
    2de Meisjes naam: Raisa Gabrielle Grace [Achternaam]

    en omdat ik nieuwschierig ben, heeft iemand anders ook al baby-names uitgezocht?


    Die zijn zo schattig! Echt heel mooi allemaal alhoewel ik bij Nathaniel aan mijn kleine broertje moet denken die nu toevallig vreselijk irritant is door te huilen om niets o-o.

    Ik mag drie namen voor mijn toekomstige nichtje verzinnen, zo gaat ze dan heten. Mijn broer en Nim, zijn verloofde, wilden perse dat ik de namen uitzocht. Ik was helemaal blij haha. Maar ik kan werkelijk niets verzinnen ._.

    Om werkelijk op baby namen over te gaan: als ik later een vriendin heb zou ik graag een kindje willen adopteren, heel misschien zou ik wel een baby willen dragen.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Leonhardt schreef:
    Ik denk dat ik maar eens ga slapen. De wekker gaat morgen weer ><

    Belg met weekje vakantie hier. c: Slaap goed! (doeg)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Mij :c. Dankzij jou heb ik een a-fobie gekregen. Ik had ook al een myctofobie (ik ben bang van paddenstoelen (: ), maar een a-fobie is veel erger.

    Dan gaan we verder :Y)
    BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBB CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCC DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD EEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF GGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG HHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII JJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK LLLLLLLLLLLLLLLLLLLL MMMMMMMMMMMMMMMMMM NNNNNNNNNNNNNNNNN OOOOOOOOOOOOOOO QQQQQQQQQQQQQQQQQQ RRRRRRRRRRRRRRRRRRRR SSSSSSSSSSSSSSSSSSSS TTTTTTTTTTTTTTTT UUUUUUUUUUUUUUUUU VVVVVVVVVVVVVVVVVVV WWWWWWWWWWWWWWWWWWW XXXXXXXXXXXXXXXXX YYYYYYYYYYYYYYYYYYY ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ MOEHAHAHAHA


    'The best way to predict the future is to create it'.

    Rosarum schreef:
    (...)
    Mij :c. Dankzij jou heb ik een a-fobie gekregen. Ik had ook al een myctofobie (ik ben bang van paddenstoelen (: ), maar een a-fobie is veel erger.


    De meeste die mij kennen hebben een Sofie-fobie. Iedereen is bang van mijn na de drie daagse van school. Ik deed nogal creepy in het heel donkere bos om twaalf uur s'avonds xD


    Il aimait la mort, elle aimait la vie, il vivait pour elle, elle est morte pour lui. -William Shakespeare

    Rosarum schreef:
    (...)
    Nah, dan gaan de mods klagen dat het in het offtopic-subforum thuishoort, en ik wil mijn strafblad graag blanco houden. :Y) - niet dat ik denk dat dat erop zou komen -
    Van de naam weet ik niet, wat denkt de rest? Babbelcafé of Praattopic Nederlands 2?


    Ah, ik heb al wat waarschuwingen en een paar banns of hoe je dat ook mag schrijven op mijn strafblad staan, ik wil het wel voor je doen want ik heb niets te verliezen :Y).


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."