• 4 jongens genaamd: Carlos, James, Logan, en Kendall, worden door de producer Gustavo Rocque ontdekt door hun zangtalent. Toen ze het voorstel kregen om 3 maanden naar LA te gaan, om wat platen op te nemen met Gustavo, twijfelde ze eerst nog een beetje, maar even later stonden ze al met bepakte koffers op het vliegveld om de uitdaging aan te gaan. Ditzelfde gebeurde bij 4 vriendinnen, alleen dan bij Hawk Records. Beide bands verblijven in Palm Woods, zouden ze vrienden worden? Of elkaar juist haten? Of worden ze misschien wel verliefd.... Vroeg of laat zijn de 3 maanden toch voorbij, en moeten ze afscheid nemen.. Of toch niet?... (De RPG staat los van de tv serie, ook al lijkt het er aardig op XD)





    Rollen:

    De jongens:
    Kendall-Kendizzzzle.
    James-Gereserveerd voor: Jolene
    Carlos-
    Logan-Schuld

    De meiden:
    Avalee “Avah” Blue Cheshire - Luminis
    Paige Bradley -1951
    Lilly Elisa Johnson-Ariena
    Meisje-Gereserverd voor: Toxix

    Eventuele vrienden en Familie:

    Invullijstje:
    Rol:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk+Foto:
    Innerlijk:
    Familie:
    Extra:
    Eventuele jongen/meisje waar mee je een relatie wil, of juist niet mag:


    Regels.
    Geen oneliners.
    Zeg het even als je niet kunt reageren.
    Alleen je eigen rol bespelen.
    Niet elkaar uitschelden of buitensluiten, en als je het echt nodig vind, doe dat dan graag buiten deze RPG.
    Ideeen zijn altijd welkom :)
    Minimaal 4 regels vol schrijven, dat is makkelijk haalbaar.
    Reserveringen blijven 48 uur staan.
    Probeer minstens 2 keer per week te posten.
    Geen perfecte personages.
    Max. 2 personages per persoon, anders wordt het een beetje onoverzichtelijk.


    Samen geschreven met: Georgia <3

    Topic1

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 21:33 ]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    (sorry ik weet dat het verwarrend is met de leeftijden, maar in deze RPG zijn ze gewoon net zo oud als ze momenteel ook zijn haha, dus zou je zijn leeftijd in 24 willen veranderen? (: )


    Haha tuurlijk :)

    Rol: één van de meiden
    Volledige naam: Lilly Elisa Johnson
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk+foto:


    Sasha Pieterse

    Lilly heeft blond haar, blauwe ogen, is ongeveer 1 meter 70 lang. Verder heeft ze een normaal postuur en ziet ze er altijd verzorgt uit.

    Innerlijk: Lilly is het tegenovergestelde van verlegen. Ze is een kletskous, ze houd niet haar mond en zegt dus alles wat ze denkt. Lilly is een echte grapjas. Lilly vindt het vreselijk om te verliezen met spelletjes zoals voetbal. Ook kan ze soms best arrogant overkomen.
    Familie: Lilly heeft 2 jongere broertjes, 1 van 14 jaar oud en de ander is 11 jaar oud. Haar ouders zijn getrouwd. Ze hebben een kat thuis die Lilly echt dierbaar is. Haar jeugd was prima. Ze werd niet gepest op school en haar thuis situatie was ook prima.
    Extra: Lilly is gek op mode en heeft dan ook stapels kleding en mode tijdschriften.
    Eventuele jongen/meisje waar mee je een relatie wil, of juist niet mag: Het liefst Logan maar als dat niet kan is dat ook prima want, het maakt mij niet zo heel veel uit.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 22:34 ]


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    Rol: één van de meiden
    Volledige naam: Lilly Elisa Johnson
    Leeftijd: 21
    Uiterlijk+foto:


    Sasha Pieterse

    Lilly heeft blond haar, blauwe ogen, is ongeveer 1 meter 70 lang. Verder heeft ze een normaal postuur en ziet ze er altijd verzorgt uit.

    Innerlijk: Lilly is het tegenovergestelde van verlegen. Ze is een kletskous, ze houd niet haar mond en zegt dus alles wat ze denkt. Lilly is een echte grapjas. Lilly vindt het vreselijk om te verliezen met spelletjes zoals voetbal. Ook kan ze soms best arrogant overkomen.
    Familie: Lilly heeft 2 jongere broertjes, 1 van 14 jaar oud en de ander is 11 jaar oud. Haar ouders zijn getrouwd. Ze hebben een kat thuis die Lilly echt dierbaar is. Haar jeugd was prima. Ze werd niet gepest op school en haar thuis situatie was ook prima.
    Extra: Lilly is gek op mode en heeft dan ook stapels kleding en mode tijdschriften.
    Eventuele jongen/meisje waar mee je een relatie wil, of juist niet mag: Het liefst Logan maar als dat niet kan is dat ook prima want, het maakt mij niet zo heel veel uit.

    Ik vind Lilly helemaal goed (:

    [ bericht aangepast op 31 okt 2013 - 22:42 ]


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    (...)
    Ik vind Lilly helemaal goed (:


    (Y)


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    En alweer een Carlos-Crisis xd


    How far is far

    Kendizzzzle schreef:
    En alweer een Carlos-Crisis xd


    Meh :c


    Happy Birthday my Potter!

    Kendizzzzle schreef:
    En alweer een Carlos-Crisis xd

    ja alweer xD


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.

    Ariena schreef:
    (...)
    ja alweer xD

    Yup -.- xd


    How far is far

    Haha :D

    Kunnen we niet gewoon alvast beginnen en Carlos bespelen als hij nodig is (moet de rest wel hun rol invult hebben...)?


    Happy Birthday my Potter!

    Luminis schreef:
    Kunnen we niet gewoon alvast beginnen en Carlos bespelen als hij nodig is (moet de rest wel hun rol invult hebben...)?

    Ja, dat lijkt me het beste, ik zal kijken of de rest hun rol al afheeft :3


    How far is far