• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Yes yes yes. Ze heeft me op geoorloofd gezet. God thanks. Dan hoef ik niet naar een inhaaluur. Dat's ook wel terecht, eigenlijk...

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 15:07 ]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Hmm het zou wel ontzettend vet zijn als dit wat word.. we hebben wel echt ontzettend vette ideeën.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Omg, mn gesigneerde album is binnen. Ik wist niet dat je jaloers op jezelf kon zijn xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wachten op de dokter beter neemt die eikel mij serieus


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Beetje jammer dat het op deze manier moet, maar okay.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    You don't need me at all.


    Your make-up is terrible

    Okay nu zit ik in de put. Als ik een roker was, zou dit 't moment zijn waarop ik zo'n verlangen had naar een peuk. Als ik een alcoholist was, had ik naar de drank gegrepen.
    Maar verdammt, ik ben geen van beide. Dus doe ik wat ik altijd doe om schoon schip te maken: tekenen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat nou als ik het gewoon zou doen? Naar haar luisteren, en er gewoon een keer vol voor gaan? Misschien kom ik er dan nog wel beter vanaf dan op mijn manier: in stilte afwachten en over alles te veel nadenken.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    NEE! Doe het niet... )':
    We willen allemaal dat je blijft, we geven om je... Doe het niet :'(


    26 - 02 - '16

    Zou ik de story activeren en uitwerken? Het idee hing al zolang in mijn hoofd rond..


    Some people are art and do art at the same time

    Scorpia schreef:
    Zou ik de story activeren en uitwerken? Het idee hing al zolang in mijn hoofd rond..


    Ik zeg: Doen! :Y)

    OT: Hmm.... mijn hoofd is leeg, en dat is niet best... lolheid. What does the fox say! Ringtingtingtingtingeting! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik trek het allemaal niet meer :'(


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    Ik trek het allemaal niet meer :'(


    What's wrong?


    Your make-up is terrible

    Michonne schreef:
    (...)

    What's wrong?


    Teveel, suicidale vrienden, een dierbaar iemand is overleden, depressie is weer volledig terug..


    26 - 02 - '16

    Orianna schreef:
    (...)

    Teveel, suicidale vrienden, een dierbaar iemand is overleden, depressie is weer volledig terug..


    Shit, dat is lastig... :c
    Veel sterkte in ieder geval.


    Your make-up is terrible