• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend geweldig en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.


    Your make-up is terrible

    Ugh waarom heb ik wrecking ball in m'n hoofd. kutlied.

    Ga op iemand anders je grammar-nazi skills uitoefenen. Tyf op man, ik was fucking moe toen ik dat typte. Toon wat begrip ja?


    26 - 02 - '16

    Waarom chat je zo veel met mijn zusje? o.0


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Hoe moet ik nu een sprookje overschrijven naar de realiteit?:') Gosh, dit gaat me noooooit lukken.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    nou gelukkig een verwijzing voor de neuroloog gekregen, morgen word ik hopelijk gebeld voor een afspraak ˆˆ


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Van alle manieren om de film te promoten moesten ze net de liefdesdriehoek uitkiezen? ><
    En Veronica is samen met Pizz? Noooooooh. De trailer was goed, maar dit maakt me een beetje bang.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Leuke plannen voor volgende week. :Y) Uitgaan in Groningen en een dagje weg naar A'dam. Llllllike.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Steamy schreef:
    Hoe moet ik nu een sprookje overschrijven naar de realiteit?:') Gosh, dit gaat me noooooit lukken.

    Oeh, dat lijkt me echt geweldig :9~

    "Rapunzel, oh Rapunzel. Gooi uw prachtige haar naar buiten." riep de prins omhoog, terwijl hij naar de torenkamer keek. Het duurde niet lang totdat Rapunzel haar haren naar buiten gooiden, maar ze waren niet zoals hij het zich had voorgesteld. Er dwarrelden duizenden losse haren rond en roos vloog als sneeuw naar beneden. Toen het haar dan eenmaal beneden hing en de prins alle moed bij elkaar had geraapt om naar boven te klimmen ging hij met zijn volledige gewicht aan haar haar hangen en trok zich moeizaam omhoog. Nog voordat hij een meter boven de grond was, stortte hij naar de grond, viel de prinses uit het raam en brak haar nek en meerdere botten toen ze op de grond aankwam.

    -buigt-

    [ bericht aangepast op 30 okt 2013 - 19:09 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ghehe, eigenlijk had ik juist gehoopt op een reactie van Emma, maar jouw reactie vind ik ook goed! :Y). Muwhaha ^^

    OT: het is donker... ;O


    Nu je het zegt.. NIET DAT LIED YOLANDA WAT DOE JE ME AAAAAAN

    OT: Nu kan ik geen naam verzinnen voor dat personage..


    Some people are art and do art at the same time

    I really wanna write a SPN story...


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    I really wanna write a SPN story...


    I feel you....


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Titan schreef:
    (...)
    -buigt-

    Hahahaha. :')
    OT: Zo geen zin in.. Waarom moet ik dat nou weer doen?


    •*• Lululu •*•

    Titan schreef:
    (...)
    -buigt-

    Haha, geweldig. (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn zus weet niet eens in welke klas ik zit >.< Ik zit in de derde, niet de tweede!

    Tonto schreef:
    (...)

    Halleluja hoop t ook

    Zijn ze eruit of niet? Moest even weg. :c


    "I shut my eyes in order to see.'