• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    De Heer: Wensekornik: Hendrik II Constatijn Vermond - 26 (3,7)
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Sivan: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (1,3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (1,17)

    Trainers:
    Cas: Scythe Mylo - 29 (1,6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Ubiquitous: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    Wensekronik: Sebastian "Bash" Stark - 25 (3,7)
    Vrij1 vrouwelijke

    Personeel heer:
    Cas: Mirre Adaira - 16 - Dienstmeid (1,20)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (1,19)
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Marhsall: Violet Calla - 24 - Tuinierster (3,11)
    Cashby: Vini Sanches - 20 - Tuinier (3,11)
    Wensekronik: Kenrick Paster - 25 - Kok [/grey](3,9)[/grey]
    Florentina: Daniel Skylar - 25 - Arts (2,2)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Ubiquitous: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Onbeperkt

    Overig:
    Nikolaevna:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    DreamerN: Casper Felix Barathane - 23 - Bastaardzoon koning (1,20)
    Rider: Scarlett Lupe Red - 25 - Bandiet/heks (2,20)
    Onbeperkt

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ach soms was het lastig met zoeken en vooral op mijn mobielw as het flut, maar misschien was ik toen wel bloedchagrijnig, want nu stoor ik me er ook niet meer aan :')

    Dus ze hoeft het niet meer in een spoiler te zetten?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Uhm, ja, ik denk dat we wel kunnen vast stellen dat de situatie tussen Kathryn en Phelan me veel inspiratie geeft. (a)

    [ bericht aangepast op 29 nov 2013 - 9:32 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    Uhm, ja, ik denk dat we wel kunnen vast stellen dat de situatie tussen Kathryn en Phelan me veel inspiratie geeft. (a)

    Ik ga morgen terugschrijven als het lukt, want mijn laptop wil niet aan. En ik vroeg mij af of je een idee had wie er binnen kwam of ik dat zelf mocht verzinnen?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Ik ga morgen terugschrijven als het lukt, want mijn laptop wil niet aan. En ik vroeg mij af of je een idee had wie er binnen kwam of ik dat zelf mocht verzinnen?


    Wat vervelend van je laptop! Ik dacht aan een dienstmeid of aan iemand die dicht bij Kathryn staat waardoor er een situatie ontstaat waarin ze mag gaan uitleggen wat ze in een omhelzing met een bakker doet. Ik laat je er echter geheel vrij in om te verzinnen wie er binnen komt, dat leek me wel zo leuk. (:


    Stand up when it's all crashing down.

    Even een melding hier; ik kom wat minder online, waarschijnlijk alleen om dingen te controleren, aangezien mijn laptop het begeven heeft. Momenteel leen ik even die van mijn zus, zodat ik het iedereen kan laten weten. En bij sommigen al terug antwoorden, maar dan hebben jullie hier weet van!
    Ik zal 'm op laten sturen, en hopelijk krijg ik 'm weer snel terug.


    Goldenwing schreef:
    (...)
    Wat vervelend van je laptop! Ik dacht aan een dienstmeid of aan iemand die dicht bij Kathryn staat waardoor er een situatie ontstaat waarin ze mag gaan uitleggen wat ze in een omhelzing met een bakker doet. Ik laat je er echter geheel vrij in om te verzinnen wie er binnen komt, dat leek me wel zo leuk. (:

    Ik ga je nu terug schrijven! Je post was trouwens erg aangenaam om te lezen, haha.
    Je schrijft op een manier dat ik door wil lezen, so thumbs up!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    Even een melding hier; ik kom wat minder online, waarschijnlijk alleen om dingen te controleren, aangezien mijn laptop het begeven heeft. Momenteel leen ik even die van mijn zus, zodat ik het iedereen kan laten weten. En bij sommigen al terug antwoorden, maar dan hebben jullie hier weet van!
    Ik zal 'm op laten sturen, en hopelijk krijg ik 'm weer snel terug.


    (...)
    Ik ga je nu terug schrijven! Je post was trouwens erg aangenaam om te lezen, haha.
    Je schrijft op een manier dat ik door wil lezen, so thumbs up!


    Nogmaals wat vervelend van je laptop! Hopelijk kunnen ze hem maken en krijg je hem snel weer terug.

    Dankjewel, dat maakt me erg blij! ^^


    Stand up when it's all crashing down.

    Oké ik weet dat ik niet meer veel gereageerd heb maar ik heb mijn reden(en),
    Ik heb vorige maand te horen gekregen dat mijn broertje een nieuw hart moet krijgen. En tja er is iets mis gegaan waar ik nu verder niet op wil in gaan. + ik had toetsweek en ik ben gevallen waardoor mijn schouderblad gescheurd is.

    Maar zou iemand me willen bijpraten eventjes? :] Aangezien ik dus zie dat er een aantal nieuwe rollen zijn en ik een beetje heel erg lui ben momenteel om alles terug te lezen :']

    Btw,
    Cambiare -> Sivan


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Sivan schreef:
    Oké ik weet dat ik niet meer veel gereageerd heb maar ik heb mijn reden(en),
    Ik heb vorige maand te horen gekregen dat mijn broertje een nieuw hart moet krijgen. En tja er is iets mis gegaan waar ik nu verder niet op wil in gaan. + ik had toetsweek en ik ben gevallen waardoor mijn schouderblad gescheurd is.

    Maar zou iemand me willen bijpraten eventjes? :] Aangezien ik dus zie dat er een aantal nieuwe rollen zijn en ik een beetje heel erg lui ben momenteel om alles terug te lezen :']

    Btw,
    Cambiare -> Sivan


    Oh wat erg, heel veel sterkte! Dat is echt niet erg! En ik wil je als ik op de pc wel even bijpraten over wat ik weet (ik volg nooit alle personages).


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Oh wat erg, heel veel sterkte! Dat is echt niet erg! En ik wil je als ik op de pc wel even bijpraten over wat ik weet (ik volg nooit alle personages).


    Bedankt het was/ is momenteel een echte hel thuis aangezien mijn broertje mijn moeders alles is -serieus, ik en mijn zusje vallen echt heel ver weg- waardoor mijn moeder nauwelijks thuis is enzo. En ik vind het best. Alle beetjes helpen toch ? :]


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Nogmaals wat vervelend van je laptop! Hopelijk kunnen ze hem maken en krijg je hem snel weer terug.
    Dankjewel, dat maakt me erg blij! ^^

    Gepost! Het is wel sucky, but hey, it's something.
    Ik had eigenlijk echt geen inspiratie voor die dienstmeid, maar pfsh. Kijk maar wat je daarmee wilt doen. En als je denkt "Hey, het is beter als ze ergens anders verder gaan..." mag je wel schrijven dat Kathryn meeloopt, want dat doet ze nu wel voor hem sowieso lolol.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Gepost! Het is wel sucky, but hey, it's something.
    Ik had eigenlijk echt geen inspiratie voor die dienstmeid, maar pfsh. Kijk maar wat je daarmee wilt doen. En als je denkt "Hey, het is beter als ze ergens anders verder gaan..." mag je wel schrijven dat Kathryn meeloopt, want dat doet ze nu wel voor hem sowieso lolol.


    Ik kan er wel wat mee. Die dienstmeid is wel leuk, haha.
    Phelan heeft nu wel veel macht over haar gekregen, haha, het is maar goed dat hij daar geen misbruik van maakt.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)

    Ik kan er wel wat mee. Die dienstmeid is wel leuk, haha.
    Phelan heeft nu wel veel macht over haar gekregen, haha, het is maar goed dat hij daar geen misbruik van maakt.

    Nikolaevna: "Haha, dat moet er dan nog s bijkomen zeg. Maar ik ben opgelucht dat je er wat mee kan."


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sivan schreef:
    (...)

    Bedankt het was/ is momenteel een echte hel thuis aangezien mijn broertje mijn moeders alles is -serieus, ik en mijn zusje vallen echt heel ver weg- waardoor mijn moeder nauwelijks thuis is enzo. En ik vind het best. Alle beetjes helpen toch ? :]


    Argh dat is echt heel naar, nogmaals sterkte.

    Even kijken:
    Eleanor is erbij gekomen (bedenk me dat ik haar geschiedenis nog moet aanpassen) en mag in ruil voor het doen van klusjes verblijven bij Phelan. Phelan heeft vrouwe Gervais ontmoet en volgens mij zijn ze nu op het punt dat ze zich herinneren dat ze jeugdvrienden waren van elkaar, dus dat ze elkaar weer herkennen.
    De oude uitverkorene is dood en Sarnek, Esmée en Scythe waren daar al achter. Esmée en Scythe gaan trainen, Sarnek weet ik niet.
    Dan heb je nog Drew de stalknecht, Esmée is net naar hem toe.

    De rest kan ik helaas niet voor je vertellen, maar er zijn zeker nog een hoop personages vrij die je kunnen helpen weer in het verhaal te komen (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Sivan je kan met je karakter interactie doen met de koning gezien die weer gezond is?
    Of dat je personage Bash tegenkomt (mijn personage en nieuwe uitverkorene)

    WenseKronik schreef:
    Sivan je kan met je karakter interactie doen met de koning gezien die weer gezond is?
    Of dat je personage Bash tegenkomt (mijn personage en nieuwe uitverkorene)


    Oké waar is Bash? Dan laat ik Olivia wel naar hem toe komen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial