• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    De Heer: Wensekornik: Hendrik II Constatijn Vermond - 26 (3,7)
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Sivan: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (1,3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (1,17)

    Trainers:
    Cas: Scythe Mylo - 29 (1,6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Ubiquitous: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    Wensekronik: Sebastian "Bash" Stark - 25 (3,7)
    Vrij1 vrouwelijke

    Personeel heer:
    Cas: Mirre Adaira - 16 - Dienstmeid (1,20)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (1,19)
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Marhsall: Violet Calla - 24 - Tuinierster (3,11)
    Cashby: Vini Sanches - 20 - Tuinier (3,11)
    Wensekronik: Kenrick Paster - 25 - Kok [/grey](3,9)[/grey]
    Florentina: Daniel Skylar - 25 - Arts (2,2)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Ubiquitous: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Onbeperkt

    Overig:
    Nikolaevna:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    DreamerN: Casper Felix Barathane - 23 - Bastaardzoon koning (1,20)
    Rider: Scarlett Lupe Red - 25 - Bandiet/heks (2,20)
    Onbeperkt

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Moet zelf nog een reactie plaatsen, dus doe maar rustig xd


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher

    Cashby schreef:
    Moet zelf nog een reactie plaatsen, dus doe maar rustig xd

    Ik moet nog beginnen, dus daarom xd.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Charlotte (Goldenwing, toch?), ik ga pitten nu, maar ik zal 'morgen' een reactie voor je schrijven.
    Eigenlijk heb ik al wel een stuk, alleen er kwamen anderen tussen dus heb ik het nog helaas niet verder kunnen schrijven. :c.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    Charlotte (Goldenwing, toch?), ik ga pitten nu, maar ik zal 'morgen' een reactie voor je schrijven.
    Eigenlijk heb ik al wel een stuk, alleen er kwamen anderen tussen dus heb ik het nog helaas niet verder kunnen schrijven. :c.


    Ja. (: Slapen is ook belangrijk. Dat geeft niet, ik wacht nog wel even.


    Stand up when it's all crashing down.

    Goldenwing schreef:
    (...)
    Ja. (: Slapen is ook belangrijk. Dat geeft niet, ik wacht nog wel even.

    Almost done. Ben al wel klaar met de post verwerken, 600 woorden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Simone vroeg of jullie zulke lange berichten onder een spoiler wilde zetten.


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Simone vroeg of jullie zulke lange berichten onder een spoiler wilde zetten.

    Eh, wat?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ubiquitous schreef:
    Zou je de volgende keer je post kunnen wijzigen? (: Dank u.
    Oh en peepz, als je echt een mokertje mokertje lange post hebt van weet ik veel 1000+
    woorden is het misschien wat overzichtelijker als je een deel in een spoilerding zet,
    of ben ik de enige die zich daardoor het overzicht kwijt is (Met name op mobiel, haha)


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    Simone vroeg of jullie zulke lange berichten onder een spoiler wilde zetten.

    Waar staat dat dan? Want ik doe ook mee aan een andere en ze heeft er tot op heden niets over gezegd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Waar staat dat dan? Want ik doe ook mee aan een andere en ze heeft er tot op heden niets over gezegd.


    In het speeltopic, boven de reactie van haar personage.
    Ik weet ook niet waarom niet bij andere dingen.

    [ bericht aangepast op 27 nov 2013 - 22:14 ]


    Your make-up is terrible

    Cas schreef:
    (...)
    In het speeltopic, boven de reactie van haar personage.
    Ik weet ook niet waarom niet bij andere dingen.

    Dan is het sowieso handiger als ze dat ook in het begintopic zelf zet, want hier las ik overheen.
    Ik praat er in elk geval wel met haar verder over, omdat ik ook nog andere vragen heb.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Almost done. Ben al wel klaar met de post verwerken, 600 woorden.


    Jeetje, die emotie die daarin zit, het is zo ontzettend tastbaar, van beide kanten. Hij is super! Ik kan er zeker wat mee. ^^

    [ bericht aangepast op 28 nov 2013 - 16:50 ]


    Stand up when it's all crashing down.

    Cas schreef:
    Simone vroeg of jullie zulke lange berichten onder een spoiler wilde zetten.


    Ikvroeg me meer af of anderen dat ook zouden vinden als er bij mokerlange posts (1000+ bv) de laatste parageaaf bijv. In een spoilertje wordr gegooid. Het was uets wat me te binnen schoot toen.ik.op mijn mobiel zat te scrollen :p maar het was meer de vraag if jullie dat wat leek.

    En vraag maar raak (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ubiquitous schreef:
    (...)

    Ikvroeg me meer af of anderen dat ook zouden vinden als er bij mokerlange posts (1000+ bv) de laatste parageaaf bijv. In een spoilertje wordr gegooid. Het was uets wat me te binnen schoot toen.ik.op mijn mobiel zat te scrollen :p maar het was meer de vraag if jullie dat wat leek.

    En vraag maar raak (:

    Ik dacht al, wat raar. Aangezien bij je andere roleplay het geen probleem was.
    Maar ik vind het raar om het in een spoiler te zetten, waarom zou dat belangrijk zijn? Ik vind het zo wel best. :3.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nikolaevna schreef:
    (...)
    Ik dacht al, wat raar. Aangezien bij je andere roleplay het geen probleem was.
    Maar ik vind het raar om het in een spoiler te zetten, waarom zou dat belangrijk zijn? Ik vind het zo wel best. :3.


    Ach soms was het lastig met zoeken en vooral op mijn mobielw as het flut, maar misschien was ik toen wel bloedchagrijnig, want nu stoor ik me er ook niet meer aan :')


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.