• The Avalon Tradition.
    De wereld waarin het zich afspeelt is een magische wereld. Het zit vol mensen van verschillende rassen, magische wezens en gekke drankjes. De tijd waarin het zich afspeelt is de vergelijken met de Middeleeuwen, maar then again, het is een fantasiewereld.
    Deze wereld is opgedeeld in acht provinciën: Fincayra, Varigal, Rodirraen, Dahngard, Lund, Aondir, Tintagel en Dragenfeld, en verschillende eilanden.

    Er is een traditie dat de provincies om de vijf jaar vier uitverkorenen moeten voortbrengen, twee jonge mannen en twee jonge vrouwen, de Wachters van de Provinciën. Deze traditie gaat eeuwen terug en de meesten weten niet meer precies hoe de traditie is ontstaan, toch hebben de uitverkorenen vaak veel aanzien.
    Het verhaal gaat dat toen de provinciën nog in oorlog waren er duizenden en duizenden mensen sneuvelden in de strijd. Daarom besloten de koningen van die tijd een select gezelschap te gaan trainen, vier mannen in het bezit van een machtig en magisch wezen. Dit laatste om tijd te sparen, zo hoefden de mannen niet meer te trainen met een wezen en er een band mee te scheppen, op deze manier bleef er meer tijd over om de vier te trainen op andere vlakken. Snelheid, kracht, conditie, maar ook bijzondere onderdelen zoals overleven in de wildernis, bespioneren en ga zo maar verder. Deze vier mannen werden erop uit gestuurd om te strijden en zo werd jarenlang bepaald welke provincie de meeste macht zou krijgen. Elke vijf jaar moesten de provincies opnieuw strijden om hun macht te behouden, of om eindelijk meer macht te krijgen.

    Door de jaren heen veranderde de mensen en zo veranderde ook deze traditie mee, maar hij verdween niet. Voortaan waren er ook vrouwelijke uitverkorenen en ook was het niet langer een eis dat de uitverkorene in het bezit was van een machtig en magisch wezen. Het belangrijkste verschil was nog wel dat er uiteindelijk vrede werd gesloten en vandaag de dag hoeven de uitverkorenen niet meer tegen elkaar te strijden tot de dood erop volgt.

    De uitverkorenen, meestal gewoon De Wachters (van de Provinciën) genoemd, zijn tegenwoordig vooral bedoeld als voorbeeld voor het volk. Door deze voorheen gewone dorpelingen hogerop te laten komen, worden zij een idool en blijven de dorpelingen hopen op deze kans. Het volk zou zich beter gaan gedragen en de heerschappij van de koning sneller accepteren. De Wachters hebben dus naast de normale trainingen zoals die van vroeger ook een andere taak, die minstens even lastig is, geliefd worden bij het volk.

    Gelukkig staan de Wachters er niet alleen voor, ze hebben immers een trainer. De twee vrouwelijke uitverkorenen delen er één en de mannelijke ook. Dit was ook jarenlang geleden geregeld, zodat de uitverkorene niet in de weg gestaan zouden worden door gevoelens zoals liefde.

    De Wachters die voorheen net zo gewoon waren als ieder ander, worden ineens voor de leeuwen geworpen, hoe reageren zijzelf en alle anderen hierop?


    Deze RPG:
    Deze RPG kan naast deze simpele verhaallijn wel wat pit gebruiken, maar het leek mij saai als ik zelf alles al van te voren vast zou leggen. Daarom laat ik jullie heel erg vrij in het verzinnen van allerlei leuke wendingen. Maak een huurmoordenaar, laat sommigen personages samen komen om het bestuur dwars te zitten, laat mensen elkaar saboteren en gebruiken, jaloerse broers/zussen etc. Zorg voor een hoop drama en actie, ik laat jullie hier helemaal vrij in (:

    Lijst om mee te doen:
    Rol:
    Volledige naam:
    Geslacht:
    Leeftijd: 16-30
    Uiterlijk:
    Karakter:

    Afkomst:
    Geschiedenis:
    Extra:


    Regels:
    Het lijkt mij niet nodig deze te herhalen behalve deze:
    Post minimaal rond de 300 woorden in ABN met gebruik van goede interpunctie en dergelijke, gebruik desnoods een spellingcheck.
    Je post moet in het Nederlands en je mag meerdere personages.




    Rollen:
    De Heer: Wensekornik: Hendrik II Constatijn Vermond - 26 (3,7)
    Oudste zoon heer: Cashby: Quinten Vermond - 25 (2,20)
    Nauwe verwanten heer:
    Sivan: Olivia Isabella Amelia Vermond - 18 - Dochter (1,3)
    Florentina: Camille Ariane Vermond - 20 - Dochter (1,4)
    Naerys: Ameline Rose Ermengard - 21 - Nichtje vd heer, hofdame (1,17)

    Trainers:
    Cas: Scythe Mylo - 29 (1,6)
    Delahaye: Sarnek Learco Saye - 29 (1,19)

    Uitverkorenen:
    Ubiquitous: Esmée Hawthorne - 23 (1,6)
    Wensekronik: Sebastian "Bash" Stark - 25 (3,7)
    Vrij1 vrouwelijke

    Personeel heer:
    Cas: Mirre Adaira - 16 - Dienstmeid (1,20)
    Naerys: Andrew "Drew" Greyjoy - 27 - Stalknecht (1,19)
    Goldenwing: Phelan Laoidheach Aedán Ruadh - 26 - Bakker (2,20)
    Marhsall: Violet Calla - 24 - Tuinierster (3,11)
    Cashby: Vini Sanches - 20 - Tuinier (3,11)
    Wensekronik: Kenrick Paster - 25 - Kok [/grey](3,9)[/grey]
    Florentina: Daniel Skylar - 25 - Arts (2,2)
    Onbeperkt

    Dorpelingen:
    Ubiquitous: Eleanor Collins - 21 - Op reis (2,8)
    Onbeperkt

    Overig:
    Nikolaevna:Kathryn Maegan Gervais - 24 - Zus van Evelyn (2,2)
    DreamerN: Casper Felix Barathane - 23 - Bastaardzoon koning (1,20)
    Rider: Scarlett Lupe Red - 25 - Bandiet/heks (2,20)
    Onbeperkt

    [ bericht aangepast op 5 jan 2014 - 11:44 ]


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oh, holy fuck.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 21:59 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 22:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 22:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 22:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    -

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 22:00 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry guys, internet is echt een bitch.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 22:01 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Violet Calla.




    Rol: Werkt in de tuinen van de Heer.
    Volledige naam: Haar echte naam is niet bekend, maar ze word Amayla genoemd, wat 'nachtelijke regen' betekend. Haar achternaam was toen der tijd niet bekend en nog steeds niet. Zij heeft deze veranderd in Violet Calla (Paarse Lelie).
    Geslacht: Vrouwelijk.
    Leeftijd: 24 jaar.
    Uiterlijk: Ze had haar haren eerst halflang, maar ze vond dat ze dit ook moest veranderen. Haar zwarte haren heeft ze laten groeien, zodat zij haar gezicht achter haar haren kan verstoppen.
    Ze kleedt zich altijd lichtjes en alsof ze niet gezien wilt worden, wat een gewoonte voor haar begint te worden.
    Haar ogen zijn mooi groot en zijn bruin als sommige houten kastanjebomen die daar staan. Haar blanke huid kun je fel onderscheiden van haar haren, wat juist een goed iets is. Maar haar blanke huid zitten wel vol met littekens en blauwe plekken - en alhoewel ze al een tijdje het werk niet meer doet, zijn sommige blauwe plekken hardnekkig en blijven die zitten. Ze heeft zelden gebarsten lippen doordat ze vaak buiten komt.
    Karakter: Ze is een heel klunzig en onhandig iemand. Er zijn altijd wel wat problemen rond haar heen te vinden en hoezeer zij dit ook niet leuk vindt en er wat aan probeert te veranderen, toch zullen er zich problemen rond haar bevinden.
    Je kan duidelijk zien dat ze onzekerheid uitstraalt en is, door haar sombere sfeer. Ze wilt het liefst alle tijd die ze heeft aan bloemen geven, want die praten niet terug en geven haar rust. Ze zijn mystiek en daardoor is zij ook zo geworden. Violet zal niet snel een antwoord teruggeven noch opkijken als er tegen haar gepraat wordt, zelfs niet als het iemand van adel is – alleen als dit van haar verwacht word.
    Violet kan kil overkomen, omdat ze de neiging heeft om haar vriendelijkheid te onderdrukken door de negatieve ervaringen die haar overkomen zijn. Hierdoor kan ze niet snel vriendschappen sluiten, maar vanbinnen barst ze met de emoties – weliswaar overheersen de verdrietige en treurige emoties. Violet wil deze niet verhullen, omdat ze niet meer in de mensheid vertrouwt en bang is om zichzelf te onthullen – bang dat ze de fout ingaat en mensen haar verafschuwen.
    Stiekem maakt ze zich druk om anderen, maar zegt ze hier niks van.
    Soms gaat ze zo nauwkeurig te werk dat ze de tijd uit het oog verliest en het grotere geheel, waardoor haar werk vertraging oploopt.





    Afkomst:
    Geschiedenis: Ze kende haar echte ouders niet, want ze is in een andere familie opgenomen – van de straat geplukt toen ze baby was. Ja, ze is ten vondeling gelegd.
    Haar 'vader' heeft een goedlopend bedrijf. In de prostituees.
    De 14e verjaardag van Violet zat eraan te komen en in plaats van dat ze er een leuke dag van maakte, was ze verplicht om te beginnen met werken in het bedrijf van haar 'vader'. Haar moeder was al vroeger vertrokken, vanwege de vele ruzies die ze hadden. Violet had dan geen enkele keuze om daar te gaan werken, want ze kon nergens anders naartoe – ze wist ook helemaal niet dat dit niet hoorde of ze iets anders kon doen! Dus bleef ze dit doen tot ze een erge ervaring met haar 'vader' had gehad, terwijl haar 21e verjaardag eraan kwam. Haar vader wilde zien of ze wel echt zo goed was in haar werk. Dit accepteerde ze niet en liep in diezelfde nacht nog weg met enkele belangrijke spullen.
    Ze wilde met een schone lei wilt beginnen. Hier heeft ze natuurlijk wel veel problemen mee gehad en is onmiddellijk op reis gegaan, ergens anders naartoe. Ook omdat ze de mannen met wie ze het bed had gedeeld, niet meer tegen wilde komen – bang voor dat ze haar geheim zullen verklappen. Bang voor dat mensen haar niet serieus namen en haar alleen zagen voor het werk dat ze deed. Want ze wist en kende niks anders. Ze wist niet wat goed was.
    Met het geld dat ze had gespaard heeft ze gereisd tot ze op de plek Hawforth aankwam. Haar naam was veranderd voordat ze zich had gemeld als het 'bloemenmeisje'.
    Ze heeft zichzelf voorgenomen om niet meer het bed met iemand te delen en om wat rust te nemen.
    Extra:

    [ bericht aangepast op 20 nov 2013 - 22:03 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wilt iemand familie of iets van haar zijn, die haar kent, waardoor ze misschien betrapt word ofzo?


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Wilt iemand familie of iets van haar zijn, die haar kent, waardoor ze misschien betrapt word ofzo?

    Ik geloof niet dat je familie van Drew wilt zijn. :')


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Naerys schreef:
    (...)
    Ik geloof niet dat je familie van Drew wilt zijn. :')

    Hoezo niet? En het hoeft niet perse familie te zijn he.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Je hoeft niet perse iets van haar te zijn hoor, Naerys. En was mijn personage goedgekeurd of niet? Dan kan ik zo misschien een post schrijven. Ik moet zoiezo het een en ander bijwerken, maar ze is voor het grote deel klaar.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Osaki schreef:
    Je hoeft niet perse iets van haar te zijn hoor, Naerys. En was mijn personage goedgekeurd of niet? Dan kan ik zo misschien een post schrijven. Ik moet zoiezo het een en ander bijwerken, maar ze is voor het grote deel klaar.


    Ubiquitous is vandaag en morgen weg, maar ik denk dat ze opzich wel goed is. :')


    Stenenlikker

    Urgh wow, er kwam echt niks uit en ja sorry guys, I'm back. Je personage is gewoon goed, daar vertrouw ik op ;p Ik geef nooit echt toestemming, zeg alleen als mij of anderen iets dwars zit.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Maia, ik hoop dat je er wat mee kunt want ik zat er voor mijn gevoel wat mee te kloten en er kwam ook niet zoveel uit mijn vingers als dat ik had gehoopt.


    Stand up when it's all crashing down.

    Kon het niet laten x)

    Rol: Personeel- Tuinman/Uitvinder
    Naam: Vini Sanches
    Geslacht: Mannelijk
    Leeftijd: 20
    Uiterlijk:


    Er zijn momenten dat Vini er echt uitziet als een of andere gestoorde professor als hij per ongeluk iets heeft laten ontploffen en zijn gitzwarte haren dan bijna recht overeind staan. Niet dat die momenten veel voorkomen omdat hij nooit erg veel tijd heeft om überhaupt aan zijn ‘prulletjes’ te werken. Telkens als hij aan zijn kleine uitvindingen of met de bloemen in de tuin bezig is, lichten zijn bruine kijkers altijd op van plezier en enthousiasme. Het is best leuk om te zien hoe de kleinste dingen ervoor kunnen zorgen dat hij helemaal lijkt op te leven. Zijn handen zijn meestal wel ruw te noemen omdat hij soms hele dagen in de tuin bezig is, maar dat wilt niet zeggen dat hij niet zachtaardig met dingen om kan gaan. Vini heeft een gemiddelde lengte en is niet direct dik te noemen.
    Karakter: De jonge man is iemand die oog heeft voor detail en van de kleinste dingen echt vrolijk kan worden. Hij is meestal vriendelijk tegen iedereen die hij tegenkomt, maar kan er toch niets aan doen dat hij het direct laat merken als hij iemand echt niet moet hebben. De eerste indruk is bij hem altijd erg belangrijk daar hij dan al direct een beeld over iemand vormt en het zeker niet makkelijk is om dat beeld te veranderen. Het is niet erg moeilijk om Vini helemaal van zijn stuk te brengen, om ervoor te zorgen dat hij in tranen uitbarst en zich van de hele dag niet meer laat zien. Hij is best gevoelig voor commentaar. Als iemand bijvoorbeeld dus zegt dat hij of zij de tuin niet mooi vind, doet hij desnoods heel de nacht verder om alles toch perfect te krijgen.

    Voor de rest houdt de jongen ervan om vanalles in elkaar te zetten en eventueel te verkopen of cadeau te doen aan de mensen op het kasteel. Zo heeft hij al vaak dingen uit elkaar gehaald om te zien hoe alles juist in elkaar zit. Heel zijn kamertje dat zich in een uitsteeksel aan het paleis bevind, ligt vol met allemaal schetsen van allerlei dingen waar iemand anders waarschijnlijk nooit aan zou uitkunnen. Het enige dat men er misschien in zou herkennen zijn de vleugels van een vogel en manieren waar mensen eventueel mee zouden kunnen vliegen. Het is namelijk altijd al wel zijn droom geweest om te kunnen vliegen zoals een vogel.

    Afkomst: Dahngard
    Geschiedenis: Vini is geboren als de jongste in een gezin dat zeven kinderen telde. Iedereen zorgde voor elkaar en de jongen werd geen moment alleen gelaten; De ene keer ging hij samen met zijn oudere zus naar de markt en het andere moment leerde zijn broer hem om zelf speelgoed uit wat hout te snijden terwijl zijn vader zijn enthousiasme over pas uitgevonden voorwerpen met hem deelde. Je kon dus zeggen dat ze een hecht en gelukkig gezin waren en dat bleven ze ook totdat de vier oudste kinderen trouwden en uit huis gingen. Vanaf dat moment was het voor Vini net alsof heel hun familie uit elkaar viel. Hij voelde zich niet meer veilig in huis en liet dat ook merken door regelmatig van huis weg te lopen en zijn tijd op straat door te brengen. De jongen was zeventien toen hij voor het eerst best ver ging en uitkwam bij de poorten van het kasteel. Natuurlijk werd hij direct weggestuurd toen hij bleef staan om de tuin in te kijken, maar sindsdien is hij elke dag teruggekomen om te kijken zolang hij kon. Zijn liefde voor bloemen had hij waarschijnlijk van zijn moeder, net zoals hij oog voor detail van zijn vader had.
    Na zijn twintigste hoorde hij dat de oude tuinman die altijd op het kasteel gewerkt had, was overleden en hij bood zich al snel aan als een nieuwe tuinman. Het duurde eventjes voor hij de mensen die over het personeel gingen had overtuigd dat hij een goede keuze was, maar na een tijdje lukte het toch. Het beetje geld dat hij verdient, stuurt hij meestal naar zijn ouders zodat deze voldoende eten zouden kunnen kopen. Zo combineerde hij zijn werk met de hobby die hij van zijn vader had overgenomen en werkt nu al zo’n twee jaar in de tuinen.
    Extra: Vini voelt zich aangetrokken door mannen, maar zou dat nooit vrijwillig toegeven omdat hij weet dat het taboe is.


    -Hi, I'm Andy, also freaking out- Andy Gallagher