• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 0:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Ik sta op het moment om fucking in te storten. Fuck fuck fuck, de tranen komen zelfs al op. Fuck.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lol ineens staat er een vlaggetje naast iemands username. Handig dat je nu reacties kan melden! Erg blij mee!

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 15:24 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    Lol ineens staat er een vlaggetje naast iemands username. Handig dat je nu reacties kan melden! Erg blij mee!


    En toen stonden ze ineens op een andere plek xd


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Smoak schreef:
    (...)

    En toen stonden ze ineens op een andere plek xd


    hahah jup. Al vind ik dit er netter uitzien ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    hahah jup. Al vind ik dit er netter uitzien ^^


    Dat wel, maar ik vind het nog steeds niet echt mooi :x


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Oh ja nee.. Ik ben de grot net eindelijk uit... Wilt iemand vechten en die geodude haalt al mijn pokemons neer.. Ik kan de grot weer helemaal opnieuw..
    Dit had ik beter kunnen doen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oke nu schaam ik me kapot (no_chears)


    -

    Shion schreef:
    Oh ja nee.. Ik ben de grot net eindelijk uit... Wilt iemand vechten en die geodude haalt al mijn pokemons neer.. Ik kan de grot weer helemaal opnieuw..
    Dit had ik beter kunnen doen..


    Opslaan voortaan :P


    - Pff mag eigenlijk al naar huis maar ik maak liever de opdracht nog even af


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aaaaargh. Ik word echt gestoord van al die termen en namen. Waarom moeten jullie allemaal weer een verschillende mening hebben? D:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Kennelijk heeft het vandaag en vannacht veel geregend... Het halve schoolplein stond onder water! Toen kreeg ik wat natte voeten.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 15:39 ]


    Stenenlikker

    Shion schreef:
    Oh ja nee.. Ik ben de grot net eindelijk uit... Wilt iemand vechten en die geodude haalt al mijn pokemons neer.. Ik kan de grot weer helemaal opnieuw..
    Dit had ik beter kunnen doen..


    Ik lach je uit, sorry. XD Te herkenbaar dit.

    OT: verdomme, ik ben net op een derde, maar ik ben al minstens twee uur bezig O.o. Ik had echt eerder moeten beginnen... En dan te bedenken dat ik ook no een tentamen heb donderdag waarvoor ik ook nog niks heb gedaan... Geez.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oke batterij van mijn laptop. Er is hier geen stopcontact en ik moet nog tot half 6. HOU HET VOL.


    We need a bigger boat.

    Ik mis jullie zo onbeschrijfelijk hard ):


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Random in de bushalte "Hoi" tegen mensen zeggen die langsrijden. Beleefde mensen zeggen gedag terug. Teller staat op 6 van de 23 mensen o.o world is going mad

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 16:12 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vlahos schreef:
    (...)

    Opslaan voortaan :P


    - Pff mag eigenlijk al naar huis maar ik maak liever de opdracht nog even af


    Gewoon eerst weer terug gaan naar de pokecenter XD en dan die gast proberen te verslaan xd.

    Parachutes schreef:
    (...)

    Ik lach je uit, sorry. XD Te herkenbaar dit.

    OT: verdomme, ik ben net op een derde, maar ik ben al minstens twee uur bezig O.o. Ik had echt eerder moeten beginnen... En dan te bedenken dat ik ook no een tentamen heb donderdag waarvoor ik ook nog niks heb gedaan... Geez.

    Evil person..


    OT; Fck this, Unown powerrrr!!!!!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you