• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend hipster en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af!


    Mod Melding:
    - Dit topic is enkel en alleen voor one-liners bedoeld. Dat wil zeggen dat er hier geen gesprekken plaats vinden. Daarvoor heb je het Offtopic-gedeelte of elkaars gb/pb.
    - Zit je met een probleem? Maak dan een topic aan waar andere users je kunnen helpen/advies geven met dat probleem.
    - Dit topic is niet jouw persoonlijke twitter/facebook pagina. Het is jammer dat de koekjes op zijn, maar dat hoeft niet medegedeeld te worden in dit topic.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 0:55 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Shion schreef:
    (...)
    Evil person..


    OT; Fck this, Unown powerrrr!!!!!


    Nou, nou, Unowns zijn toch niet zo moeilijk? :'D

    OT: Hebben, hebben, hebben :9~


    Because I love him, do I need another reason?

    Dobreva schreef:
    (...)

    Nou, nou, Unowns zijn toch niet zo moeilijk? :'D

    OT: Hebben, hebben, hebben :9~


    Die van mij is overpowerd ;D wat mijn cyndaquil niet aankan kan hij wel ineens aan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Shion schreef:
    (...)

    Die van mij is overpowerd ;D wat mijn cyndaquil niet aankan kan hij wel ineens aan.


    Dat is dan wel een hele stoere Unown *.* En cyndaquil, dat is lang geleden dat ik die naam gehoord heb..


    Because I love him, do I need another reason?

    Shion schreef:
    (...)
    Evil person..


    OT; Fck this, Unown powerrrr!!!!!


    Pff. I'm not evil. Jij bent evil, want nu krijg ik zin om m'n DS te pakken, terwijl ik nog steeds huiswerk zit te maken... D:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Oke wat een klote dag was het vandaag.
    Alleen dat ik bijna de jongens toiletten inliep maakt het een beetje beter.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Dobreva schreef:
    (...)

    Dat is dan wel een hele stoere Unown *.* En cyndaquil, dat is lang geleden dat ik die naam gehoord heb..

    Uhu ;d. Pokemon Crystal ;D
    Parachutes schreef:
    (...)

    Pff. I'm not evil. Jij bent evil, want nu krijg ik zin om m'n DS te pakken, terwijl ik nog steeds huiswerk zit te maken... D:

    Ik heb mijn DS daarvoor niet nodig.. maar ik zal stil zijn en jouw je huiswerk laten maken ;D

    Ik zal maar eens ontopic blijven nu..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Zei er iemand iets over Pokémon? Ik ben lichtelijk verslaafd aan die games.

    OT: I hate you. I hate you, I hate you, I hate you. Stom zeikwijf.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Oké, vandaag was best stom. Ik had me zo voorgenomen niet te gaan huilen bij die crematie en ik deed het toch. Ugh.


    26 - 02 - '16

    Ik kan niet wachten tot ik Pokémon X eindelijk in handen heb, nog maar even wachten. :Y)


    Because I love him, do I need another reason?

    Dobreva schreef:
    Ik kan niet wachten tot ik Pokémon X eindelijk in handen heb, nog maar even wachten. :Y)

    Ik niet. De laatste game die ik heb gekocht was Pokémon SoulSilver, ik vind de rest nogal uitgemolken. En duur.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Rosarum schreef:
    (...)
    Ik niet. De laatste game die ik heb gekocht was Pokémon SoulSilver, ik vind de rest nogal uitgemolken. En duur.


    Dat is ook wel zo, maar het spel zelf is zó mooi geworden. En ik wil gewoon de nieuwe Pokémons zien.


    Because I love him, do I need another reason?

    Ik weet niet wat ik van vandaag moet vinden...


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Oke, uitgekeken. Begon goed en erg goede serie, alleen jammer van het einde D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Waarom is het zo koud in mijn kamer.. op deze manier wil ik niet eens onder mijn deken weg om boodschappen te doen ._.


    -

    Osaki schreef:
    Oke, uitgekeken. Begon goed en erg goede serie, alleen jammer van het einde D:

    Nou ben ik wel nieuwsgierig welke serie je keek.

    - Damn ik heb hongerrr


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.