• Je kent het wel, het bekende programma waarin vijf meisjes, die niet al te slim zijn behalve als het woord "fashion" valt, maar wel bloedmooi. En vijf jongens, die meer aandacht hebben voor hun toekomst dan voor hun looks of hoe ze op andere mensen neerkomen. Dit jaar weer, strijdend voor de 25.000 euro, elke "Beauty" slaapt op een kamer met haar "Geek" en moeten samen opdrachten uitvoeren. Voor de "Beauties" zijn de opdrachten kennisgericht, voor de "Geeks" meer fashion en populariteit. Maar zullen de meisjes walgen van de jongens, ze haten of bloeit er misschien wel liefde op? En welk koppel gaat ervandoor met de 25.000 euro?


    Rollen:

    Beauties (max 5): VOL

    Louis Tomlinson: Phantasie
    Camilla Rye Lively: Daddario
    Ruby Jasmine Wakefield: Regbo
    Nymilia “Nym” Ellie Averin: Phyre
    Ally Dylarah Anthony: xMeCrazyMofo

    Geeks:

    Harry Styles: Dobreva
    Zayn Malik: Kendizzzzle
    Niall Horan: Aquari
    Liam Payne: KiliOfDurin
    Lois Daphne Deffontaine (een vrouwelijke Geek): Kendizzzzle

    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Dobreva en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

    Kamerindeling:

    Kamer 1: Liam & Nymilia
    Kamer 2: Zayn & Ally
    Kamer 3: Niall & Ruby
    Kamer 4: Louis & Lois
    Kamer 5: Harry & Camilla


    Het begin: Iedereen komt aan bij de grote villa waar ze de komende tijd verblijven. Het heeft een zwembad en veel meer luxe, deze eerste dag is om kennis te maken met elkaar. De volgende dag komen de opdrachten pas, dus doe maar rustig aan. Je kan het terrein gaan verkennen, of gewoon rustig bij het zwembad gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 18:57 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Aquari schreef:
    (...)

    [Ehm, Zayn is Ally's kamergenoot. (;]


    (O! Ik weet niet wat er dan aan de hand is, want vanmiddag was Niall Ally's kamergenoot. ;) Ik verander de post!)


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Harry Styles

    Ik trok mijn zwembroek aan en keek zuchtend in de spiegel, ik mocht misschien wel een ontzettende nerd zijn, tatoeages had ik wel. Rond de vijfenveertig gok ik, niemand wist het, behalve mijn familie. Elke tattoo had een betekenis, meestal had het te maken met mijn vreselijke verleden vol gepest en dat soort dingen, maar lang niet allemaal. Sommige bestempelden juist de mooie en fijne momenten. Ik zette mijn bril af, de kon ik toch niet ophouden bij het zwembad en mijn blik vertroebelde gelijk. Een beetje aftastend ging ik op zoek naar mijn lenzen die ik amper in had, ik vond het maar vervelende dingen die prikken in je ogen. Na wat gestuntel lukte het om ze in te krijgen en ik pakte mijn handdoek. Langzaam schuifelde ik terug naar de slaapkamer, waar ik blozend naar de grond keek.
    'G-gaan we?'


    Because I love him, do I need another reason?

    xMeCrazyMofo schreef:
    (...)

    (O! Ik weet niet wat er dan aan de hand is, want vanmiddag was Niall Ally's kamergenoot. ;) Ik verander de post!)


    [Klopt, Ruby was eerst Zayns kamergenoot


    Spoiler alert: you will save yourself

    Camilla Rye Lively

    Mijn mobiel ging af in mijn telefoon, ik pakte mijn telefoon uit mijn tas en drukte op weigeren. Ik had namelijk geen zin in neppe vrienden die je wilden bellen om alleen op televisie te komen. Nee, had dan maar meegedaan aan het programma zelf. Zuchtend ging ik over de tattoo's die ik op mijn lichaam had. Ik had ze laten zetten toen ik uit huis ging, mijn ouders waren er altijd tegen. Dus als ze nu naar dit programma keken, wisten ze het, maar het kon mij niets meer schelen. Harry kwam uit de badkamer, in zijn zwembroek en een ontbloot bovenlichaam. Ik beet op mijn lip en keek hem aan. "Wacht, zijn ze allemaal echt?" Vroeg ik zachtjes. Hij had meer dan veertig tattoo's op zijn lichaam. Dit had ik niet verwacht van hem. Helemaal niet. Plus hij had zijn bril vervangen door lenzen. "Oh mijn God. Waarschijnlijk ben jij de beste partner." Lachte ik en knuffelde hem. Ik was zelf verbaasd over mijn enthousiastheid. Net was ik nog nors tegen de chauffeur, maar mijn stemmingen konden nogal erg wisselen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Nymilia “Nym” Ellie Averin.

    Pas na een paar seconden merkt hij me op. “Liam en wil je dat nooit meer doen? Ik was druk bezig." Mijn wenkbrauwen schieten de lucht in. Een geek met lef. Een glimlach speelt rond mijn mond terwijl ik hem bestudeer. “Ik zag het, Pokémon.” Ik draai me om en loop naar mijn bed toe. Ik buk even en trek de koffer onder mijn bed vandaan. Ik open hem voorzichtig en haal mijn mobiel eruit. Ik schuif de koffer weer terug en plof neer op het bed. “We kunnen gaan zwemmen?” Opper ik. Ik kijk hem afwachtend aan terwijl ik één oortje in doe. Ik scroll door mijn muzieklijst en zet uiteindelijk Imagine Dragons op. Heel zachtjes zing ik mee met het liedje. “In the morning light let my roots take flight. Watch me fall above like a vicious dove. They don't see me come, who can blame them? They never seem to catch my eye but I never wondered why.” Ik sta op en loop naar de badkamer toe om alles te verkennen. Goedkeurend knik ik, het is niet enorm luxe maar het kan ermee door. Ik loop weer terug naar Liam. “We kunnen ook iets anders doen?”

    Harry Styles

    Ik zag nu dat ze zelf ook tattoos had, ik moest toegeven dat ze erg mooi waren. Een veer die veranderde in vogels op haar rug, een zwaluwtje met sterren, ook op haar rug en een kruis op haar hand net zoals ik.
    'Wacht, zijn ze allemaal echt?' vroeg ze een beetje verbaasd.
    'N-natuurlijk, het zijn geen plakplaatjes of zo.' glimlachte ik. Het was duidelijk dat dit het laatste was dat ze verwachtte en dat was eerlijk gezegd best grappig om te zien.
    'Oh mijn God. Waarschijnlijk ben jij de beste partner,' ze lachte en knuffelde me, wat voor mij erg ongemakkelijk was. Na een seconde of twee sloeg ik mijn armen ook om haar heen, waarna ik enigszins vrolijk zei: 'Nou, gaan we nog naar het zwembad o-of hoe zit het?' Ik liet los en keek haar aan. Ik sloeg mijn armen over elkaar voor mijn borst en keek haar glimlachend met een schuin hoofd aan. Ik snapte niet dat ik me zo snel bij haar op m'n gemak voelde, aangezien ik zowat alles en iedereen wantrouw. En ze was ook niet zo'n dom blondje zoals de meeste meisjes die meededen aan het programma de afgelopen jaren.


    Because I love him, do I need another reason?

    [Is het een idee dat Louis Liam's vriendin heeft afgepakt? Voor extra drama/spanningen in het huis.]

    Liam Payne
    Ik hoorde de sneer in haar woorden. "Ik zou dat soort dingen maar neit beledigen waar ik bij ben." zei ik. Ik was trots een geek te zijn. Dat ik hiervoor was opgegeven was dan ook neit iets waar ik blij mee was, maar als mensen dachten dat dit me kon veranderen hadden ze het goed mis. Ik was Liam, een geek, een nerd en trots. Dat ging niet veranderen. Ze begon over zwemmen terwijl ze naar mijn idee vrij associaal oortjes in deed en muziek ging zitten luisteren. Als iedereen het doet, prima, maar als je mij net hebt laten stoppen en dan zelf iets anders gaat zitten doen, dan was ik daar neit blij mee. Dan begon ze ook nog te zingen en dan nog wel het bloody liedje waarop mijn laatste vriendinnetje het met me had uitgemaakt voor een of andere voetballer. Louis William Tomlinson. De grootste klootzak ooit. Als ik die gast ooit nog eens in mijn handen kreeg. normaal was ik heel kalm, zorgzaam en verantwoordelijk. Bovenal stil, maar die actie had mijn hart in een duizend stukjes gebroken en ik was er nog neit echt overheen. Demons run when a good man goes to war. zoals Doctor Who? al wel had aangetoond. ik zuchtte. "Ik wil eigenlijk gewoon wat narekenen voor mijn studies, maar vitamine D is goed voor je, dus waarschijnlijk kan ik dat ook wel buiten doen." redeneerde ik voor ik van het bed klom, waardoor duidelijk mijn 'Our Lord and Savior Loki'-shirt zichtbaar was boven mijn spijkerbroek. uit de bovenste la haalde ik een paar dikke notitieblokken en een stapeltje stripboeken. Ik was nu zo ver. Ik ging daar echt neit in mijn zwembroek zitten, want ik was echt neit van plan om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 12:02 ]


    Bowties were never Cooler

    Camilla Rye Lively

    Ik keek Harry glimlachend aan en lachte eventjes. 'N-natuurlijk, het zijn geen plakplaatjes of zo.' Ik grinnikte en schudde mijn hoofd. "Nee dat ook weer niet, maar ik had het nooit van je verwacht." Zei ik glimlachend. Ik omhelsde hem even en voelde zijn armen na een ongemakkelijk momentje om me heen. 'Nou, gaan we nog naar het zwembad o-of hoe zit het?' Hij sloeg zijn armen over elkaar en voor zijn borst en keek me met een glimlach aan en een schuin hoofd. "Kom dan." Zei ik grijnzend en pakte zijn hand waarna ik hem mee naar het zwembad trok. Ik keek even rond en wreef wat in mijn ogen. Nu was ik mezelf dankbaar dat ik geen make-up had op gedaan, nou tenminste schoon gemaakt dan. Ik deed mijn badjas uit en draaide me om naar Harry. "Kom maar op." Ik sprong het water in en voelde me al gelijk opgefrist. Dit was echt heerlijk. Ik drijfde op mijn rug en zuchtte. "Dit gaan we zo erg winnen." Lachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles

    'Nee dat ook weer niet, maar ik had het nooit van je verwacht.' zegt ze glimlachend na mijn opmerking over de plakplaatjes, het was logisch, als ik haar was had ik het ook niet verwacht.
    'Kom dan,' zegt ze grijnzend en ze sleurt me mee aan mijn hand. Ik moet zeggen dat deze plek echt heel erg mooi is, en het zwembad is gewoon geweldig. Camilla wrijf even in haar ogen en doet dan haar badjas uit en draait zich naar mij toe.
    'Kom maar op.' ze sprong het water in. Ik grijns even en spring er daarna ook in. Ik raak net de bodem met mijn voeten, en kom dan weer boven water. Ik haal mijn hand even door mijn haar dat weer in zijn normale krullen loshangt, ik haatte dat zo erg.
    'Dit gaan we zo erg winnen.' lacht ze dan, drijvend op haar rug.
    'Ik h-hoop het,' grijns ik terug.


    Because I love him, do I need another reason?

    ( Wat heb ik gemist?)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Niet veel, Harry en Camilla zijn bij het zwembad en Nym en Liam hebben een soort van discussie of ze gaan zwemmen of niet. Meer niet volgens mij.)


    Because I love him, do I need another reason?

    Louis Tomlinson
    "Ook leuk om jou te ontmoeten" Kwam een beetje stotterend uit haar mond waardoor mijn mondhoeken ietwat omhoog krulde. 'Ik hoop dat je dat straks ook nog zegt,' verliet bijna onhoorbaar mijn mond terwijl ik terugdacht aan de woorden die mijn chauffeur had uitgesproken toen we hier aankwamen. Arrogantie, soms had je dat gewoon nodig om mensen niet over je heen te laten lopen, maar nu viel het nog wel mee. 'Had je al rondgekeken? En die verlegenheid is echt niet nodig, want ik doe echt niets,' zei ik. Het eerste was doelende op het feit dat ik eigenlijk nog wel nieuwsgierig was, rond wilde kijken en of ze mee zou willen en het tweede floepte er gewoon uit. Dat waren de woorden die ik eerder dit gesprek wel kon onderdrukken. In dat opzicht was dit meisje, volgens mij, precies het tegenovergestelde van mij, maar dat was ook de hele bedoeling. Ach, we zagen wel hoe het zou lopen en of het goed ging komen, want nu ging het nog wel redelijk voor mijn gevoel.

    ( Dankje^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Is het een idee dat Louis Liam's vriendin heeft afgepakt? Voor extra drama/spanningen in het huis.]


    Bowties were never Cooler

    ( Oh oh, weet je het zeker? ;p
    Nee, zoals je weet kan je me daar wakker voor maken^^)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    [Dus wel doen?]


    Bowties were never Cooler