• Je kent het wel, het bekende programma waarin vijf meisjes, die niet al te slim zijn behalve als het woord "fashion" valt, maar wel bloedmooi. En vijf jongens, die meer aandacht hebben voor hun toekomst dan voor hun looks of hoe ze op andere mensen neerkomen. Dit jaar weer, strijdend voor de 25.000 euro, elke "Beauty" slaapt op een kamer met haar "Geek" en moeten samen opdrachten uitvoeren. Voor de "Beauties" zijn de opdrachten kennisgericht, voor de "Geeks" meer fashion en populariteit. Maar zullen de meisjes walgen van de jongens, ze haten of bloeit er misschien wel liefde op? En welk koppel gaat ervandoor met de 25.000 euro?


    Rollen:

    Beauties (max 5): VOL

    Louis Tomlinson: Phantasie
    Camilla Rye Lively: Daddario
    Ruby Jasmine Wakefield: Regbo
    Nymilia “Nym” Ellie Averin: Phyre
    Ally Dylarah Anthony: xMeCrazyMofo

    Geeks:

    Harry Styles: Dobreva
    Zayn Malik: Kendizzzzle
    Niall Horan: Aquari
    Liam Payne: KiliOfDurin
    Lois Daphne Deffontaine (een vrouwelijke Geek): Kendizzzzle

    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Dobreva en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

    Kamerindeling:

    Kamer 1: Liam & Nymilia
    Kamer 2: Zayn & Ally
    Kamer 3: Niall & Ruby
    Kamer 4: Louis & Lois
    Kamer 5: Harry & Camilla


    Het begin: Iedereen komt aan bij de grote villa waar ze de komende tijd verblijven. Het heeft een zwembad en veel meer luxe, deze eerste dag is om kennis te maken met elkaar. De volgende dag komen de opdrachten pas, dus doe maar rustig aan. Je kan het terrein gaan verkennen, of gewoon rustig bij het zwembad gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 18:57 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Ally Dylarah Anthony

    'Ik… Ik ben Zayn, Zayn Malik.' stelt de zwartharige jongen zich iet wat zacht voor. Ik giechel in mezelf als ik zijn mooie bruine ogen zie. Snel loopt hij naar het kleine keukentje, waarna hij een glas pakt. 'Wil je iets drinken?' vraagt hij voorzichtig. Als hij de colafles pakt, valt het me op dat zijn hand nogal trilt. Is hij nerveus? Volgens mij wel. Ik moet ook bekennen dat spanningskriebels mijn maag overheersen. Hij kijkt mijn kant op en zet een voorzichtige glimlach op. Ikzelf probeer mijn enorme roze rolkoffer de deur in te duwen, met succes.
    'Ja graag,' lach ik lief, om Zayn wat meer op zijn gemak te stellen. Ik hou mijn hoofd iet wat schuin, om de jongen beter te bekijken. Zijn kuif staat kaarsrecht en zijn getinte huid bevat geen vlekjes of zoiets; ik denk dat ik hem wel mag.
    Zayn's poging om cola in te schenken mislukt nogal en er verschijnt een rode blos op zijn wangen. 'Zullen we anders gaan zwemmen?' vraag ik om van onderwerp te veranderen, waarna ik mijn hand op de deurklink leg.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Camilla Rye Lively

    ''Weet ik,'' Lachte hij en ik zette mijn pruillip op. ''Maar wel erg grappig.'' Ik keek hem verontwaardigd aan. ''Ik hoop dat je wel tegen een grapje kan, anders krijg je een erg moeilijke tijd hier.'' zei hij. Ik haalde mijn schouders op. ''Natuurlijk kan ik dat, zo breekbaar ben ik ook weer niet.'' grinnikte ik. Toen ik mijn benen om zijn middel wikkelde, hoorde ik hem slikken en werd hij gelijk rood. Ik beet op mijn lip en ging weer normaal staan, voor zover het kon in het zwembad. ''Het spijt me, het is iets wat ik mezelf niet van kan weerhouden.'' zuchtte ik. ''Maar hey, bekijk het een beetje positief. Je bent wel aantrekkelijk in mijn ogen.'' zei ik met een glimlachje. Ik wilde hem absoluut niet slecht laten voelen, want ik wilde iedereen wel tevreden houden - behalve mijn tegenstanders. Ik had weer eens een slechte zet gemaakt, hij was net zo blij. Ik glimlachte breed en ging even kopje onder om mijn haar goed te doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Mag ik met Liam naar het zwembad komen als Nym morgen nog niet heeft gereageerd?]


    Bowties were never Cooler

    (Tuurlijk)


    Because I love him, do I need another reason?

    Zayn Javvad Malik

    'Ja graag,' Zegt ze. Ik knik. Het lukt me niet om cola in te schenken, en het hele aanrecht is al vies. Ik zucht en pak een doekje. Ik maak het hele aanrecht schoon. 'Zullen we anders gaan zwemmen?' Vraagt ze me. Ik glimlach even. 'Sorry, ik kan niet zwemmen. Maar ik vind het niet erg om er gewoon bij te zitten terwijl jij zwemt. Dan ga ik wel tekenen of zo.' Zeg ik. Ik was vroeger erg bang van water, dus durfde ik niet te zwemmen. En nu kan ik niet zwemmen, maar dat vind ik niet erg. Ik loop naar mijn tas en pak er mijn schetsblok en potlood uit. Ik kijk Ally aan. 'Laten we dan maar gaan.' Zeg ik met een glimlach terwijl ik de deur voor haar open hou. Ze is echt mooi, maar dat had ik ook wel verwacht. Ik bedoel; ik ben de geek, en zij is de beauty.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ally Dylarah Anthony

    Zayn kijkt me glimlachend aan. 'Sorry, ik kan niet zwemmen. Maar ik vind het niet erg om er gewoon bij te zitten, terwijl jij zwemt. Dan ga ik wel tekenen of zo.'
    Shit. 'O, het spijt me,' fluister ik blozend. 'Dat wist ik echt niet.' Voorzichtig ga ik naast Zayn op het bed zitten en mijn blik glijdt naar een schetsblok dat ergens in de kamer ligt rondgeslingerd. Ik denk dat Zayn prachtig kan tekenen, hij lijkt een echte kunstenaar. Even boort zijn blik in mijn bruine ogen, waarna ik verlegen mijn wangen rood voel worden.
    'We kunnen ook gewoon naar buiten gaan, even lopen. En als we toch naar het zwembad gaan, kunnen we lekker relaxen in de ligstoelen en de andere kandidaten leren kennen. Olivia, mijn zusje vertelde over ene Liam en Nymillia. Of blijf je liever hier?' ratel ik achter elkaar door. Ik schaam me dood; nu vindt Zayn me vast raar en opdringend.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Javvad Malik

    'We kunnen ook gewoon naar buiten gaan, even lopen. En als we toch naar het zwembad gaan, kunnen we lekker relaxen in de ligstoelen en de andere kandidaten leren kennen. Olivia, mijn zusje vertelde over ene Liam en Nymillia. Of blijf je liever hier?' Ratelt ze aan een stuk door. Ik glimlach. 'Nou, ik heb wel zin om gewoon bij die ligstoelen rond te gaan hangen...' Zeg ik. Ik kijk haar even aan. Wow, ze lijkt steeds mooier. Ik kan dus zó niet mer meisjes omgaan... Ik kijk naar de grond en word rood. Dit heb ik dus altijd. Dan ga ik blozen en krijg ik geen woord meer door mijn keel en dan sta ik helemaal voor schut en dan schaam ik me dood. Maar dat ben ik nou eenmaal.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles

    'Natuurlijk kan ik dat, zo breekbaar ben ik ook weer niet.' grijnsde ze. 'Mooi zo,' grijns ik terug. Als ze merkt dat ik me nogal ongemakkelijk voel in deze positie gaat ze weer staan, nou zover ze dat kan dan, ze is namelijk niet de langste. 'Het spijt me, het is iets wat ik mezelf niet van kan weerhouden.' zucht ze.
    'Ehm, geeft niet. Ik ben het gewoon niet gewent,' glimlach ik zwakjes. 'Maar hey, bekijk het een beetje positief. Je bent wel aantrekkelijk in mijn ogen.' glimlacht ze, wat mij ook laat lachen. Ze glimlacht breed en verdwijnt dan onderwater. Oké, ik moest echt even minder awkward worden, anders werd dit drie keer niks. Ik zuchtte en leunde tegen de rand van het zwembad aan. Ik keek de plek nog eens goed rond en haalde een hand door mijn haar. Ik was zeer benieuwd hoe dit zooitje ging aflopen.


    Because I love him, do I need another reason?

    Beanies schreef:
    Louis Tomlinson
    "Ook leuk om jou te ontmoeten" Kwam een beetje stotterend uit haar mond waardoor mijn mondhoeken ietwat omhoog krulde. 'Ik hoop dat je dat straks ook nog zegt,' verliet bijna onhoorbaar mijn mond terwijl ik terugdacht aan de woorden die mijn chauffeur had uitgesproken toen we hier aankwamen. Arrogantie, soms had je dat gewoon nodig om mensen niet over je heen te laten lopen, maar nu viel het nog wel mee. 'Had je al rondgekeken? En die verlegenheid is echt niet nodig, want ik doe echt niets,' zei ik. Het eerste was doelende op het feit dat ik eigenlijk nog wel nieuwsgierig was, rond wilde kijken en of ze mee zou willen en het tweede floepte er gewoon uit. Dat waren de woorden die ik eerder dit gesprek wel kon onderdrukken. In dat opzicht was dit meisje, volgens mij, precies het tegenovergestelde van mij, maar dat was ook de hele bedoeling. Ach, we zagen wel hoe het zou lopen en of het goed ging komen, want nu ging het nog wel redelijk voor mijn gevoel.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lois Daphne Deffontaine:

    'Ik hoop dat je dat straks ook nog zegt,' Kwam zacht uit zijn mond, maar ik kon het wel horen. 'Had je al rondgekeken? En die verlegenheid is echt niet nodig, want ik doe echt niets,' Vroeg hij. "Nou, ja, eigenlijk ben ik alleen maar in de tuin geweest, en weet ik, sorry, ik kan er niks aan doen, om het kleinste dingetje word ik al rood, en weet ik niet wat ik moet zeggen" Zei ik glimlachend. Ik voelde me al wat meer op mijn gemak, omdat hij zo aardig tegen me deed, de meeste mensen zouden me gelijk vooroordelen. Ik was namelijk niet de knapste, en ik was een echte geek, ik hield van leren, en school, wat jongens nou ook niet bepaald cool was. Het liefste leefde ik gewoon in Mijn eigen, pijnloze wereld, waar ik in kwam door te lezen, als ik lees dan ben ik even helemaal van de wereld, en zit ik helemaal in het verhaal.

    (Ik hoop dat het zo lang genoeg is, mijn woorden teller is namelijk weer foetsie xd)

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 19:30 ]


    How far is far

    Niks gezegd :3

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 19:42 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Camilla Rye Lively

    'Ehm, geeft niet. Ik ben het gewoon niet gewend,' Ik glimlachte zwakjes en deed mijn haar weer goed onderwater. Het klonk vast raar, maar ik deed mijn haar altijd goed onderwater. Ik kwam weer boven water en keek Harry aan. "Wil je nog iets doen?" Vroeg ik. Ik begon me namelijk al een beetje te vervelen. Zuchtend klom uit het zwembad en deed mijn badjas aan. Ik ging op de rand zitten en keek Harry glimlachend aan. "Werd je echt altijd gepest? Vertel me je verhaal over je tattoo's, je leven. Weet ik veel wat." Vroeg ik zachtjes. Mensen zeiden dat ik perfect leventje had, maar ja. Misschien had ik er wel een heel verhaal achter wat niemand wist. Ik knoopte mijn badjas dicht en keek hem schuin aan. Hij zag er echt zo anders uit zonder de brillen, gel en de ouderwetste kleren. Ik moest toegeven - veel beter. Zeker met die tattoo's. Ik grijnsde even om mijn eigen gedachtes en schudde mijn hoofd. Zou DKNY me missen? Sinds ik dan geen modellenwerk zou kunnen doen? Ik vond model zijn veel leuker dan ontwerper en administrator.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Ally Dylarah Anthony

    'Nou, ik hebt wel zin om gewoon bij de ligstoelen rond te hangen…' zegt Zayn iet wat voorzichtig. Hij slaat zijn ogen neer en bloost even.
    Oké, iets wat hij gaat leren; zijn mening uiten en gewoon met mensen - of meiden - te kunnen praten.
    Zayn bloost nog steeds wat hem echt vreselijk schattig maakt. Ik schud snel mijn hoofd; niet doen, niet doen. Onthoud: je ouders vermoorden je als ze je zien zwijmelen bij een "geek". Als Olivia dit had gezien, had ze vast in een deuk gelegen. Bij de gedachte aan Olivia en mijn ouders - ook al zijn mijn ouders niet de leukste - schiet er een steek van heimwee door mijn hart. Ik ben nog nooit zo ver van huis geweest, zonder ouders. Hoogstens op school of bij een parkje, maar een hele andere stad was ik nog nooit geweest.
    Ik kuch even en herstel. 'Oké! Dan gaan we daar toch heen!' roep ik vrolijk en ik storm de kamer uit, zonder op Zayn te wachten, naar het zwembad.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Louis Tomlinson
    'Nou, ja, eigenlijk ben ik alleen maar in de tuin geweest, en weet ik, sorry, ik kan er niks aan doen, om het kleinste dingetje word ik al rood, en weet ik niet wat ik moet zeggen" zei het meisje voor me glimlachend.
    Ik liet haar hand weer los, om mijn arm weer langs mijn lichaam te laten vallen en knikte daarna. 'Heb je zin om mee te gaan? En je hoeft geen sorry te zeggen, maar dat komt vanzelf allemaal wel weer goed, want die tijden heb ik ook gehad,' verliet uiteindelijk mijn mond terwijl mijn glimlach wat breder werd. Al bekende niet dat het bij mij het geval was, dat het gelijk bij iedereen het geval was. Toch probeerde ik toch altijd wel om mensen op hun gemak te stellen, vooral door het praten, maar dat werkte soms ook weer het tegenovergestelde waardoor ik daar aan het begin wel wat voorzichtig mee was.
    Ik keek nog heel eventjes naar mijn koffer met mijn tas erop en griste uit de bovenste mijn telefoon, om vervolgens het meisje weer vragend aan te kijken, wachtende of ze mee zou gaan naar beneden, want dat wilde ik wel heel graag.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Lois Daphne Deffontaine:

    Hij liet mijn hand weer los, en liet daarna zijn hand langs zijn lichaam vallen, en knikte. 'Heb je zin om mee te gaan? En je hoeft geen sorry te zeggen, maar dat komt vanzelf allemaal wel weer goed, want die tijden heb ik ook gehad,' Zei hij met een brede glimlach. "Tuurlijk, als je het niet erg vind tenminste" Zei ik. Het stelde me gerust dat ik niet de enige was die verlegen was, en dat het vast wel beter wordt. Ik had me zelden zo op gemak bij iemand gevoelt, ik denk dat het kwam omdat hij gewoon met me praatte, en aardig deed, en me niet meteen afkeurde. Hij keek even naar zijn koffer, waar zijn tas op lag, en pakte zijn telefoon uit zijn tas. Ik had ook een telefoon, maar wel een uit de prehistorie, ik wou er wel ontzettend graag een, maar mijn ouders vonden het onzin, en hadden er momenteel ook helemaal geen geld voor, en ik zelf trouwens ook niet.


    How far is far