• Je kent het wel, het bekende programma waarin vijf meisjes, die niet al te slim zijn behalve als het woord "fashion" valt, maar wel bloedmooi. En vijf jongens, die meer aandacht hebben voor hun toekomst dan voor hun looks of hoe ze op andere mensen neerkomen. Dit jaar weer, strijdend voor de 25.000 euro, elke "Beauty" slaapt op een kamer met haar "Geek" en moeten samen opdrachten uitvoeren. Voor de "Beauties" zijn de opdrachten kennisgericht, voor de "Geeks" meer fashion en populariteit. Maar zullen de meisjes walgen van de jongens, ze haten of bloeit er misschien wel liefde op? En welk koppel gaat ervandoor met de 25.000 euro?


    Rollen:

    Beauties (max 5): VOL

    Louis Tomlinson: Phantasie
    Camilla Rye Lively: Daddario
    Ruby Jasmine Wakefield: Regbo
    Nymilia “Nym” Ellie Averin: Phyre
    Ally Dylarah Anthony: xMeCrazyMofo

    Geeks:

    Harry Styles: Dobreva
    Zayn Malik: Kendizzzzle
    Niall Horan: Aquari
    Liam Payne: KiliOfDurin
    Lois Daphne Deffontaine (een vrouwelijke Geek): Kendizzzzle

    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Dobreva en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

    Kamerindeling:

    Kamer 1: Liam & Nymilia
    Kamer 2: Zayn & Ally
    Kamer 3: Niall & Ruby
    Kamer 4: Louis & Lois
    Kamer 5: Harry & Camilla


    Het begin: Iedereen komt aan bij de grote villa waar ze de komende tijd verblijven. Het heeft een zwembad en veel meer luxe, deze eerste dag is om kennis te maken met elkaar. De volgende dag komen de opdrachten pas, dus doe maar rustig aan. Je kan het terrein gaan verkennen, of gewoon rustig bij het zwembad gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 18:57 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    - Wat heb ik gemist? -

    [Liam is gevlucht en bij het zwembad wiskunde gaan doen]


    Bowties were never Cooler

    Liam Payne
    Toen ik opkeek zag ik niet veel verderop een jongen zitten met een schetsblok. Hij zag er niet uit als een nerd, dus het verwarde me. Zelf zag ik er wel zo uit, op het feit na dat ik geen bril had. Ik voelde me niet op mijn gemak tussen alle beauties. Ik stak mijn potloot achter mijn oor, het andere potlood zat in mijn broekband, naast mijn sonic screwdriver. Ik stond op en liep onzeker naar hem toe. "Euhm.. Hey." zei ik zacht. Ik wist zelf dat het erg vervelend was om gestoord te worden. Ik haalde een hand door mijn warrige krullen en daarna over mijn kin. Meestal was ik te lui om me te scheren en had ik een stoppelbaard. Voor vandaag had ik me glad geschoren. Ik voelde me er vrij kaal door. Ik stond wat ongemakkelijk en keek naar wat hij tekende. Hij kon echt geweldig tekenen, al klopte niet alle verhoudingen. Dat zag ik weer natuurlijk. Ik friemelde wat ongemakkelijk met de zoom van mijn shirt. Wat hoorde ik nu te zeggen? Ik kon erg bot zijn als je me stoorde, maar voor de rest was ik heel ongemakkelijk met menselijk contact en overdacht alles driedubbel voor ik iets durfde te zeggen.


    Bowties were never Cooler

    Ally Dylarah Anthony

    Ik had al verwacht dat er een zwembad zou zijn, dus ik had onder mijn jurkje een knalroze bikini aangedaan, die ik ooit van Olivia had gekregen. Ik trok het fleurige zomerjurkje over mijn hoofd en zocht met mijn blik de zwartharige jongen, op wie ik al een tijdje wachtte.
    'Zayn?' begin ik iet wat zacht, om geen aandacht te trekken. Als niemand antwoord geeft, roep ik wat harder. 'Zayn?!' Wanhopig loop ik rond het zwembad. Shit, was ik hem kwijtgeraakt? 'ZAYN?' gil ik nog wanhopiger. O, hij zou toch niet het water in zijn gesprongen? Ik zie hem - of misschien wel zijn lichaam - nergens drijven. Paniek welt in mij op; lag hij op de bodem?
    'ZAAAAAYYYNN!!!!!!' krijs ik huilend. 'ZAAAHAAAYN!!!!!'
    De lessen.
    Dat ik daar niet eerder aan heb gedacht! Mijn ouders hebben me vroeger op reddingszwemmen gezet. "Voor noodgevallen". Nou, dat kwam nu goed uit! Ik duik het water in en zwem door het nat, opzoek naar Zayn.
    Ik kan hem niet vinden.
    De zuurstof in mijn longen verminderd, maar ik móét Zayn vinden. Ik baan mezelf een weg door het water, in de hoop de jongen te vinden. De zuurstof is op, dus met tegenzin zwem ik weer naar het oppervlak en ik hap naar adem.
    Hé… Daar zit een jongen met een schetsblok…
    ZAYN. Als een speer ren ik naar hem toe. Er staat nog een jongen bij hem. Hij heeft warrige krullen en zijn oogkleur is niet bekend omdat ik achter hem sta. Met kletsnatte voeten trippel ik naar Zayn en de jongen toe. 'O god,' hijg ik. 'Ik dacht dat je dood was.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Liam Payne
    Ik hoorde bij het zwembad een meisje panisch roepen, maar reageerde zelf niet. Ik had amelijk geen idee wie ze zocht. Ik kende alleen dat meisje van mijn kamer en haar naam was ik nu al vergeten. Ik bleef rustig naar de tekenende hand van de jongen staan kijken tot opeens iemand naast me hyper en hoog begon te tetteren. Ik sprong letterlijk een meter opzij van schrik en het feit dat er iemand zo dicht in mijn buurt was. Ik was niet dol op menselijk contact. mensen zeiden wel eens dat ik dr. Sheldon Cooper wasuit The Big Bang theorie, maar die was nog veel minder socially awkward dan ik. Hij probeerde nog menselijk en vriendelijk te zijn. Ik aan de andere kant bleef het liefst bij anderen weg, behalve op conventies, maar dat was anders. Daar was iedereen net als ik. Hier niet, al deden ze geloven dat de helft dat wel was, ik was er neit van overtuigd. Ik was de enige kneus hier die liever wiskunde deed dan sociaal bezig zijn. Maar ik wist niet beter en voelde me nou ook niet echt prettig met deze situatie, al was ik al ver weggekropen van het mooie meisje met de roze bikini, zowel haar meisjesheid als het feit dat ze amper iets aanhad maakte me heel erg ongemakkelijk. "i...Ik ga maar weer... Wiskunde... Stripboek...' Er kwam nu niet echt veel zinnigs meer uit mijn mond en ik snelde terug naar de tafel waar al mijn boeken en papieren nog over uitgespreid lagen. Een op een lukte het me misschien nog wel om contact te leggen, maar ik die situatie voelde ik me echt niet prettig en zat ik toch liever met mijn neus in de boeken.

    [ bericht aangepast op 7 nov 2013 - 14:22 ]


    Bowties were never Cooler

    Zayn Javvad Malik

    Ik teken, en blijf tekenen. Opeens hoor ik mijn naam heel erg hard. Ik kijk op en schrik. Ally en een onbekende jongen staan voor mijn neus. Ik trek mijn wenkbrauwen op. 'Woow, ik ben populair of zo.' Zeg ik. De jongen ziet er uit als een nerd. Nou ja, hij laat ten minste zijn wie hij is. Ik probeer het te verdoezelen. Ik ben gewoon een nerd die probeert populair te worden, of eigenlijk vrienden heeft die me populair willen maken omdat ze vinden dat ik van ons de knapste ben en zij ook graag populair willen worden. Maar ik kan niet met mooie meisjes praten. Ik heb een keer een vriendin gehad, maar dat was omdat ik me had aangesloten bij de schaakclub - typisch een nerd - en ik haar ontzettend aardig vond. En ze was niet knap, dus kon ik normaal met haar praten. Maar met meiden zoals Ally kan ik gewoon niet praten. Die zijn te oppervlakkig. 'Wat is er?' Vraag ik.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ally Dylarah Anthony

    'Wat is er?' vraagt Zayn droog.
    'Ik...' begin ik, maar ik kom haast niet uit mijn woorden door het hijgen. 'Ik... Jij...' Een chaotische kreet verlaat mijn lippen. 'Zayn,' ga ik verder, 'ik was je opeens kwijt! Je - Je was helemaal nergens. Dus ik ging zoeken en toen dacht ik dat je het water in was gesprongen!' Ik wapper bezorgd met mijn armen en besef me dat ik redelijk dom was toen ik dacht dat Zayn vrijwillig het water in was gesprongen. Zelfs een idioot is te slim om dat te doen! Ik vervolg mijn verhaal; 'Dus toen trok ik mijn kleding uit, niet te letterlijk nemen, dook het water in en zocht naar je! Ik dacht dat je dood was! En... En...! Toen was je opeens hier - en...' Overstuur krijs ik de hele boel bij elkaar. 'Maar toen was je hier en ik zag je en...' Als de jongen geen antwoord op mijn hysterische verhaal geeft, ga ik voor hem zitten. 'Zayn. Nu moet je eerlijk zijn.' zucht ik kalmerend. 'Wil je hier blijven, of zullen we even ergens gaan lopen of zo? Kies maar.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Javvad Malik

    'Ik... Ik... Jij...' Ik glimlach even. 'En wie kan er nu niet goed tegen de ander praten.' Grap ik, en ze gaat verder. 'Zayn. Ik was je opeens kwijt! Je - Je was helemaal nergens. Dus ik ging zoeken en toen dacht ik dat je het water in was gesprongen!' Ik lach even. 'Ja hoor, ik spring het water terwijl ik niet kan zwemmen. Logisch.' Misschien had ik Ally toch verkeerd ingeschat en is ze wel zo iemand die eigenlijk heel dom is maar dat met uiterlijk verbergt. 'Dus toen trok ik mijn kleding uit, niet te letterlijk nemen, dook het water in en zocht naar je! Ik dacht dat je dood was! En... En...! Toen was je opeens hier - en...' Ik lach even. Ik vind het erg grappig om nu eens niet de gene te zijn die niet aan woorden te komen. 'Zayn. Nu moet je eerlijk zijn. Wil je hier blijven, of zullen we even ergens gaan lopen of zo? Kies maar.' Zegt ze. Ik denk even na. 'Wat jij wilt joh. Mijn maakt het helemaal niets uit.' Zeg ik. Ik kijk haar even aan. Ik weet precies wat al mijn vrienden nu zouden zeggen. Ze zouden me aanmoedigen om haar te kussen, maar ja, dat durf ik niet.


    Spoiler alert: you will save yourself

    [Iemand voor Liam?]


    Bowties were never Cooler

    Ally Dylarah Anthony

    'Wat jij wilt joh. Mij maakt het helemaal niks uit.' lacht Zayn even lief. Ja, ik weet het toch ook niet! Ik plof op de ligstoel naast Zayn, die zich naar mijn toe draait. Aaawwnn, kijk zijn lieve gezichtje nou…! Zijn grote, donkerbruine ogen glijden even naar mijn lippen, maar hij herpakt zich alweer snel.
    'Waar dacht je aan?' grap ik om hem te plagen. Ik lach even als een zachte wind langs mijn haren roetsjt.
    'Zayn,' begin ik, 'we zijn partners, toch? Dan is het de bedoeling dat we elkaar vertrouwen. Je kan alles aan mij vertellen hè? Alles, Zayn.' Om mijn woorden kracht bij te zetten druk ik even mijn lippen op zijn wang.
    Nee, ik ben niet een of andere bitch die jongens gebruikt om alles te regelen etc., deze kus was gemeend. Ik hoop dat Zayn echt alles aan mij kan en wil vertellen.
    Dat zou leuk worden hè; partners die niet met elkaar kunnen praten.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 9:22 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Javvdad Malik

    Waar dacht je aan?' Vraagt ze. Ik glimlach even. 'Nergens hoor.' Zeg ik. 'We zijn partners, toch? Dan is het de bedoeling dat we elkaar vertrouwen. Je kan alles aan mij vertellen hè? Alles, Zayn.' Zegt ze. Om haar woorden kracht bij te zetten drukt ze een kus op mijn wang. Ik word helemaal rood en kijk haar aan. 'Ik.... Ik... Jij... Ik...' Ik krijg helemaal niets uit mijn mond, geen normaal woord. Ik glimlach maar een beetje om het te verbergen. 'Mijn vrienden hebben me opgegeven omdat ik neit goed met mooie meisjes zoals jij kan praten. Maar- Maar... Maar ik vind je wel aardig hoor.' Zeg ik stuntelig. Ik haat het dat ik niet normaal tegen haar kan praten.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ally Dylarah Anthony

    Zayn begint onhandig te stuntelen met zijn woorden. 'Mijn vrienden hebben me opgegeven omdat ik niet goed met mooie meisjes zoals jij kan praten. Maar- Maar... Maar ik vind je wel aardig hoor.' zegt hij dan. Ja, ik had allang door dat hij niet goed met meisjes kan praten, waarom stotterde hij dan de hele tijd zo? Ik lach even lief naar hem, wat aardig wat effect heeft. 'Jij bent ook erg aardig.' Een briesje schiet langs en de rillingen lopen over mijn rug. 'Ik ga een handdoek pakken, het is wat frisjes.' Voorzichtig sta ik op en waggel naar het huis, om daarna naar kamer 2 te wandelen. Wat zou ik de anderen kamers ook graag willen zien…
    Met blote, natte voeten stuntel ik de kamer in, om daarna uit mijn roze rolkoffer een handdoek te halen, in dezelfde kleur. Ik sla hem om mijn schouders en zit even later weer naast Zayn.


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Zayn Javvad Malik

    'Jij bent ook erg aardig.' Zegt ze. Jup, ze zitten nu allemaal om me te lachen. Maar ik vind het niet erg. Zolang ik maar niet een gigantische blunder maak is het goed. 'Ik ga een handdoek pakken, het is wat frisjes.' Zegt ze. Ik knik en pak meteen mijn mobiel erbij. You guys, are dead. Typ ik, en ik verstuur het in het groepsgesprek. Ik hoor ze vanaf hier lachen. Ik vind jou wel aardig hoor Stuurt Matt. Ik zucht en leg mijn mobiel weg. Na een tijdje komt Ally nog niet terug, dus besluit ik maar even te kijken waar ze lijft. Net als ik langs het zwembad loop, struikel ik en val ik erin. Ik begin te schreeuwen, ik ben bang dat ik zal gaan verdrinken. Ik wil eruit, maar dat lukt niet aangezien ik veel kleding aan heb.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Liam Payne
    Ik hoorde opeens gegil vanuit het zwembad komen. Ik keek om en zag de jongen van net gillend in het water liggen. Uit instinct trapte ik mijn schienen uit en trok mijn shirt uit. Mijn mobiel en sleutels gooide ik bij mijn spullen voor ik met een aanloopje in het bad sprong. Ik zwom snel naar hem toe en duwde hem omhoog en nam hem mee naar de rand. "Pak de rand." zei ik tegen hem. Ik probeerde hem al watertrappend op de rand te tillen. Je zou toch denken dat een jongen die niet kon zwemmen uit de buurt van het zwembad zou blijven. Mijn krullen plakten inmiddels over mijn gezicht en ik zag vrij weinig meer. Dat was ook niet handig. Daarbij voelde ik me niet heel gemakkelijk met mijn shirt uit. Maar ik wilde niet graag dat mijn batmanshirt nat werd. Ik zwom niet vaak, maar dit kon ik nog wel. Surfen vond ik wel heel erg leek, dus daarom hield ik mijn zwemmen wel bij.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 10:22 ]


    Bowties were never Cooler

    - Verkeerde post -

    [ bericht aangepast op 10 nov 2013 - 10:25 ]


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa