• Je kent het wel, het bekende programma waarin vijf meisjes, die niet al te slim zijn behalve als het woord "fashion" valt, maar wel bloedmooi. En vijf jongens, die meer aandacht hebben voor hun toekomst dan voor hun looks of hoe ze op andere mensen neerkomen. Dit jaar weer, strijdend voor de 25.000 euro, elke "Beauty" slaapt op een kamer met haar "Geek" en moeten samen opdrachten uitvoeren. Voor de "Beauties" zijn de opdrachten kennisgericht, voor de "Geeks" meer fashion en populariteit. Maar zullen de meisjes walgen van de jongens, ze haten of bloeit er misschien wel liefde op? En welk koppel gaat ervandoor met de 25.000 euro?


    Rollen:

    Beauties (max 5): VOL

    Louis Tomlinson: Phantasie
    Camilla Rye Lively: Daddario
    Ruby Jasmine Wakefield: Regbo
    Nymilia “Nym” Ellie Averin: Phyre
    Ally Dylarah Anthony: xMeCrazyMofo

    Geeks:

    Harry Styles: Dobreva
    Zayn Malik: Kendizzzzle
    Niall Horan: Aquari
    Liam Payne: KiliOfDurin
    Lois Daphne Deffontaine (een vrouwelijke Geek): Kendizzzzle

    Regels:
    -Minimaal rond de 150 woorden per stukje.
    -Geen perfecte personage's!
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen Dobreva en Spooklinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie buiten de RPG
    -Het is geen sneltrein! Zorg dat iedereen het een beetje kan volgen!.

    Kamerindeling:

    Kamer 1: Liam & Nymilia
    Kamer 2: Zayn & Ally
    Kamer 3: Niall & Ruby
    Kamer 4: Louis & Lois
    Kamer 5: Harry & Camilla


    Het begin: Iedereen komt aan bij de grote villa waar ze de komende tijd verblijven. Het heeft een zwembad en veel meer luxe, deze eerste dag is om kennis te maken met elkaar. De volgende dag komen de opdrachten pas, dus doe maar rustig aan. Je kan het terrein gaan verkennen, of gewoon rustig bij het zwembad gaan zitten.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2013 - 18:57 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    ( Altijd en zeker met die ideeën van jou, want die lopen altijd zo lekker onvoorspelbaar af :Y)

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 21:04 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ally Dylarah Anthony

    Al een paar weken geleden heb ik al helemaal ingestudeerd in welke kamer ik zit en hoe ik wil hoe het eruit ziet. Samen met Olivia heb ik alles geschetst en een duidelijk beeld gekregen over de kamer, kamer 2. Ook heeft. Olivia de jongen, Zayn Malik, gegoogled en ze vertelde me dat hij niet de knapste was, maar ook geen vreselijke nerd.
    Ik open de deur van het grote huis, waarna ik constateer dat het enorm groot is. Hoe ga ik ooit kamer twee vinden?! Mijn mond valt open en eigenlijk wil ik bij iemand gaan klagen dat het veel te groot is. Nou ja, misschien maakt mijn kamergenoot het nog goed. Als ik die ooit ga vinden. Ik begin met mijn zoektocht door het grote doolhof, maar besef me dat ik me nogal aan heb gesteld, want kamer 2 is heel goed te vinden.
    Ik klop op de deur.
    Nope, alleen wat muziek. Zayn zal er dan vast al zijn. Ik open de houden deur en neem de jongen die op bed zit in me op. Zwart haar en een bril. De oogkleur is niet bekend, aangezien de jongen aandachtig naar zijn muziek luistert. 'Hey!' lach ik lief. 'Ik ben Ally.'


    "Live simply, so others can simply live." - Matthew Espinosa

    Camilla Rye Lively

    Ik zuchtte diep en keek naar de blauwe lucht die boven ons was. "Ik h-hoop het," grijnsde hij. Ik probeerde op mijn tenen te staan, maar het mislukte waardoor ik weer kopje onder ging. Ik zwom naar de rand toe en pakte de rand van het zwembad vast. "Het spijt me dat ik geen make-up op heb. Anders zou ik eruit zien als een clown met mislukte make-up en dat wilde ik niet." Mompelde ik, waarna ik diep zuchtte. Ik voelde me veel onzekerder zonder dat spul op mijn gezicht, maar het kon eenmaal niet anders. Helaas had ik geen waterproof make-up meegenomen, dus ik ben inderdaad niet de slimste van het stel. "En, vertel me iets over jezelf." Zei ik met een glimlachje op mijn gezicht. Ik had niet bepaald een interessant leven, ik werkte bij een modemerk - DKNY en woonde in London. Dat was alles. Op school was ik altijd het populaire meisje, maar daar heb ik geen spijt van. Ik had tenminste niets ergs gedaan, voor zover ik me kon herinneren.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles

    Ze ging even kopje onder en zwom daarna naar de rand van het zwembad.
    'Het spijt me dat ik geen make-up op heb. Anders zou ik eruit zien als een clown met mislukte make-up en dat wilde ik niet.' mompelde ze, gevolgd door een diepe zucht.
    'N-nou ik vind je zo ook mooi hoor,' mompelde ik en keek naar beneden, naar de bodem van het heldere zwembad.
    'En, vertel me iets over jezelf,' glimlachte ze nu. Nu er ik erover nadacht had ik eigenlijk een doodsaai leven.
    'Ehm, ik w-werk in een bakkerij en woon in Holmes Chapel. Ik h-heb een zus, Gemma, die me hiervoor had opgegeven. En dat is h-het eigenlijk wel zo'n beetje,' glimlachte ik.
    'E-en jij? Ik weet zeker dat het een stuk interessanter is dan mijn verhaal,' grinnikte ik.


    Because I love him, do I need another reason?

    ( Spooklinson -> Beanies)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Camilla Rye Lively

    Ik deed mijn knot even goed en keek Harry schuin aan. 'N-nou ik vind je zo ook mooi hoor,' Mijn mondhoeken krulden omhoog, waarna ik even grinnikte. "Dank je. Je hoeft niet verlegen te zijn. Ik bijt heus niet." Ik grijnsde breed. 'Ehm, ik w-werk in een bakkerij en woon in Holmes Chapel. Ik h-heb een zus, Gemma, die me hiervoor had opgegeven. En dat is h-het eigenlijk wel zo'n beetje,' Ik knikte even en dacht na. Nee, ik kon mijn leven niet echt interessanter laten klinken. "Nope. Ik heb ook een saai leventje, ik woon in London en werk voor een merk, DKNY. Dat is alles." Zuchtte ik. Ik zwom naar Harry toe en glimlachte wat. "Je bent veel aantrekkelijker zonder die brillen en gel." Lachte ik en woelde door zijn haren. Ik wilde dit programma zo graag winnen, dan kon ik mijn vrienden tenminste iets bewijzen. Dat ik wel een stel hersens had. Oké, het ging nog moeilijk worden met alle leerstof die ik moest weten, maar het ging ons lukken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles

    'Dank je. Je hoeft niet verlegen te zijn. Ik bijt heus niet.' grijnsde ze als reactie op mijn opmerking.
    'W-weet ik, maar ik vond dat je dat moest weten,' grijns ik terug. Ze knikte even toen ik mijn verhaal vertelde.
    'Nope. Ik heb ook een saai leventje, ik woon in London en werk voor een merk, DKNY. Dat is alles.' zucht ze dan.
    'Nou dat klinkt toch ook wel leuk? Het is leuker dan mijn leven in ieder g-geval.' Het was waar wat ik zei, wat is nou niet leuker dan in een bakkerij werken?
    Ze zwom naar me toe en glimlachte even.
    'Je bent veel aantrekkelijker zonder die brillen en gel.' lacht ze dan en woelt door mijn haar.
    'B-bedankt,' glimlach ik, blozend. Het idee alleen al dat ook maar iemand me knap vond was eigenlijk lachwekkend. Ik kijk even weg.
    'V-vind je dat echt?' vraag ik dan, aangezien het ook een grote grap kan zijn, ik was wel erger gewent.


    Because I love him, do I need another reason?

    Camilla Rye Lively

    'W-weet ik, maar ik vond dat je dat moest weten,' grijnsde hij terug. Ik glimlachte. "Awh. Dat is lief van je." Grinnikte ik. Mijn leven was saai. Ik had niets interessants, ik werkte alleen bij DKNY, wat ik echt een geweldig merk vind, maar alsnog. Mijn leven was niet bepaald bijzonder. 'Nou dat klinkt toch ook wel leuk? Het is leuker dan mijn leven in ieder g-geval.' Ik schudde mijn hoofd. "Het is gewoon werken. Dus tekenen en heel soms de administratie doen. Als ik geluk heb, hoef ik het niet te doen, want ik ben daar veel te lui voor." Zuchtte ik. "B-bedankt." Glimlachte hij blozend. Ik glimlachte weer en dreef weer op mijn rug. 'V-vind je dat echt?' Ik grinnikte en keek hem weer aan. "Ik heb toch gezegd dat ik je niet ging beledigen? Dus ik ga ook niets zeggen wat ik ook niet meen." Grijnsde ik breed. "Of moet ik het opnieuw zeggen?" Lachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Styles

    Ze glimlachte even en grinnikte daarna. 'Awh. Dat is lief van je.' Ik haalde mijn schouders op, ik sprak alleen de waarheid.
    'Het is gewoon werken. Dus tekenen en heel soms de administratie doen. Als ik geluk heb, hoef ik het niet te doen, want ik ben daar veel te lui voor.' zuchtte ze even. Administratie vond ik op zich wel leuk, dat deed ik thuis ook soms.
    'Ik heb toch gezegd dat ik je niet ging beledigen? Dus ik ga ook niets zeggen wat ik ook niet meen.' grijnsde ze. 'Of moet ik het opnieuw zeggen?' lachte ze. Ik schudde mijn hoofd.
    'N-nee hoor. Mensen menen dingen alleen meestal niet over mij.' Ik glimlachte wat ongemakkelijk, ik was altijd het pispaaltje.

    [ bericht aangepast op 3 nov 2013 - 22:59 ]


    Because I love him, do I need another reason?

    Camilla Rye Lively

    Hij haalde zijn schouders op. 'N-nee hoor. Mensen menen dingen alleen meestal niet over mij.' Ik beet op mijn lip en schudde mijn hoofd. "Ik meen alles met heel mijn hart. Je kan me makkelijk aanzien als een bitch die egoistisch is en alles doet voor haarzelf, maar ik kan best aardig en zorgzaam zijn. Al die pesters kunnen de pot op, als ze nu naar dit programma kijken zullen ze versteld staan. Ben je bereid om mee te doen?" Zei ik met een brede glimlach op mijn gezicht. Mijn 'vrienden' op de middelbare school gingen altijd mensen pesten en ook al was ik de 'leider' van de groep, ze wilden maar niet stoppen. Dus ik wilde iets terug doen. Al klonk het nogal vaag. Ik probeerde niet arrogant te zijn, maar tegen mijn tegenstanders ging ik sowieso arrogant en bitchy doen.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    KiliOfDurin schreef:
    Liam Payne
    Ik hoorde de sneer in haar woorden. "Ik zou dat soort dingen maar neit beledigen waar ik bij ben." zei ik. Ik was trots een geek te zijn, hoe gestrest ik van binnen ook was over het feit dat ze een meisje was. Dat ik hiervoor was opgegeven was dan ook neit iets waar ik blij mee was, maar als mensen dachten dat dit me kon veranderen hadden ze het goed mis. Ik was Liam, een geek, een nerd en trots. Dat ging niet veranderen. Ze begon over zwemmen terwijl ze naar mijn idee vrij associaal oortjes in deed en muziek ging zitten luisteren. Als iedereen het doet, prima, maar als je mij net hebt laten stoppen en dan zelf iets anders gaat zitten doen, dan was ik daar neit blij mee. Dan begon ze ook nog te zingen en dan nog wel het bloody liedje waarop mijn laatste vriendinnetje het met me had uitgemaakt voor een of andere voetballer. Louis William Tomlinson. De grootste klootzak ooit. Als ik die gast ooit nog eens in mijn handen kreeg. normaal was ik heel kalm, zorgzaam en verantwoordelijk. Bovenal stil, maar die actie had mijn hart in een duizend stukjes gebroken en ik was er nog neit echt overheen. Demons run when a good man goes to war. zoals Doctor Who? al wel had aangetoond. ik zuchtte. "Ik wil eigenlijk gewoon wat narekenen voor mijn studies, maar vitamine D is goed voor je, dus waarschijnlijk kan ik dat ook wel buiten doen." redeneerde ik voor ik van het bed klom, waardoor duidelijk mijn 'Our Lord and Savior Loki'-shirt zichtbaar was boven mijn spijkerbroek. uit de bovenste la haalde ik een paar dikke notitieblokken en een stapeltje stripboeken. Ik was nu zo ver. Ik ging daar echt neit in mijn zwembroek zitten, want ik was echt neit van plan om te gaan zwemmen.

    [ bericht aangepast op 4 nov 2013 - 17:39 ]


    Bowties were never Cooler

    Harry Styles

    Ze schudde haar hoofd en beet even op haar lip. 'Ik meen alles met heel mijn hart. Je kan me makkelijk aanzien als een bitch die egoïstisch is en alles doet voor haarzelf, maar ik kan best aardig en zorgzaam zijn. Al die pesters kunnen de pot op, als ze nu naar dit programma kijken zullen ze versteld staan. Ben je bereid om mee te doen?' zei ze, nu met een brede glimlach. Ik beet even op mijn lip, daar had ik nog niet over nagedacht, al die eikels thuis zouden dit ook te zien krijgen. Hoe zouden ze reageren? Ik grinnikte even bij de gedachte van hun gezichten als ze erachter kwamen dat ik tattoos had. Of dat ik echt wel wat anders kon dan studeren.
    'Ik doe mee,' grijnsde ik. 'Maar eerst..' ik zwom achteruit om daarna haar helemaal onder te kunnen spetteren.


    Because I love him, do I need another reason?

    Camilla Rye Lively

    Hij beet even op zijn lip en grijnsde daarna. ‘’Ik doe mee,’’ Ik maakte een enthousiast kreetje en keek Harry weer aan. ‘’Maar eerst..’’ Mijn wenkbrauwen fronste even en keek hem verward aan. ''Wat bedoel j-'' Mijn vraag werd al beantwoord door Harry die achteruit zwom en me helemaal nat spetterde. Ik keek hem verontwaardigd aan en tuitte mijn lippen. ‘’Dat was niet aardig.’’ zei ik en kruiste mijn armen. Ik zwom snel naar hem toe en wikkelde mijn armen om zijn nek en mijn benen om zijn middel. ‘’Nog steeds niet aardig.’’ fluisterde ik in zijn oor. Ik sloeg mezelf mentaal op mijn voorhoofd, ik was een erge flirt, maar ik kon er niks aandoen. Dit keer vond ik mezelf ietsje te ver gaan, maar daar was het programma nou eenmaal voor. Ik ging hem tenminste niet pijn doen, dat had ik mezelf beloofd. Ik beet op mijn lip en grinnikte.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Javvad Malik

    'Hey!' Hoor ik opeens. Ik draai me om. 'Ik ben Ally.' Meteen schrik ik. Wow... ze is knap. Als mijn vrienden dit zouden zien, zouden ze me uitlachen. 'Ik... Ik ben Zayn, Zayn Malik.' Zeg ik. Ik stop mijn handen in mijn broekzakken aangezien ze trillen. Ik glimlach een beetje ongemakkelijk. Ik sta op en zet mijn muziek uit. Daarna loop ik naar de kleine keuken. 'Wil je iets te drinken?' Vraag ik terwijl ik een poging doe cola in te schenken. Helaas trilt mijn hand erg hard. Ik glimlach nog steeds om te verbergen dat ik ongelooflijk zenuwachtig ben. Op dit moment weet ik zeker dat Josh en de rest me alleen hebben opgegeven om te lachen om hoe ongemakkelijk ik met meiden omga.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Harry Styles

    Ze sloeg een enthousiast kreetje toen ik met haar instemde en fronste daarna.
    'Wat bedoel j-' ze keek me erg verontwaardigd aan en tuitte haar lippen toen ik haar nat maakte. ’Dat was niet aardig.' ze kruiste haar armen.
    'Weet ik,' lachte ik, 'Maar wel erg grappig.' Ik grijnsde. 'Ik hoop dat je wel tegen een grapje kan, anders krijg je een erg moeilijke tijd hier.' Ze zwom naar me toe en sloeg haar armen om mijn nek en wikkelde haar benen om mijn middel. Ik slikte en werd gelijk rood, als ik ergens slecht in was -was het wel hierin. Ik kon echt niet met meisjes omgaan op een andere manier dan vriendschappelijk. Ze beet op haar lip en grinnikte terwijl ik zeer ongemakkelijk allerlei onverstaanbare woorden uitkraamde. Dat werd nog wat als we 's nachts in hetzelfde bed moesten slapen.


    Because I love him, do I need another reason?